Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Everything from the start of the order to the end of the order to having a bit of trouble with the order was spot-on they sorted the problem out straight away

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I ordered 4 Samsung galaxy a52s via reebelo uk online marketplace. Seller described Good condition but really dissatisfied all phone has multiple deep scratches all over.all 4 Phone also back co... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I purchased a Mac Mini , then immediately wanted to swap it for another one before dispatch. I communicated this and it was solved instantly with a friendly response. The experience made me think this... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I've always said that you shouldn't judge a company by thier success but how well they handle failure. I received an item that ended up not being fit for purpose. I contacted them and they handled it... Ver más

La empresa ha respondido

Información sobre la empresa

  1. Tienda de accesorios para teléfonos celulares

Escrito por la empresa

A UK based specialist of smartphones and associated mobile technology, including, tablets, connected home equipment and dash cams. Established in 1992, Clove technology has a strong presence in the mobile space and are recognised partners and resellers with many of the leading brands including Samsung, Motorola, Sony, HTC, BlackBerry and many more.


Información de contacto

4,0

Muy bueno

TrustScore: 4 sobre 5

431 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

Invita a los clientes a opinar

Esta empresa invita a sus clientes a opinar, independientemente de que la opinión sea positiva o negativa.

Ha contestado el 64% de las opiniones negativas

Suele tardar más de 1 mes en responder

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

4,0

Todas las opiniones

(431)

98 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Positive experience, best prices

I have made two purchases from Clover Technology. Both have been smooth and hassle free. When my first phone had a software problem they accepted the return no questions asked.

Would definitely recommend refurbished items from here.

27 de abril de 2026
Logotipo de Clove Technology

Respuesta de Clove Technology

Hi Ileri, thank you for your fantastic review. We're delighted to hear you've had two smooth, hassle-free experiences with us and that our team was able to resolve the software issue quickly through the returns process. Your recommendation of our refurbished devices means a great deal to us. We really appreciate your support and look forward to serving you again in the future.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Recomended

Fast shipping, device as described, very happy.

27 de febrero de 2026
Logotipo de Clove Technology

Respuesta de Clove Technology

Hi Jesus, thank you for your 5-star review. We're delighted to hear your order arrived quickly and that your device was exactly as described. We really appreciate your recommendation and hope to welcome you back to Clove Technology again soon.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

New phone cancelled

I ordered a phone on a Friday and on the Monday they cancelled my order due to having no stock.
No phone call, no alternatives offered just cancelled.
Perhaps they could think about the consequences of people making arrangement ie buying to phone case etc before juat cancelling an order?

11 de mayo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Clove Technology

Respuesta de Clove Technology

Hi Sam, thank you for taking the time to share your feedback. We're very sorry your order had to be cancelled due to stock availability and that we didn't communicate this in the way you expected. We understand how frustrating this must have been, particularly if you'd already made arrangements for your new phone. We appreciate your comments regarding offering alternatives and clearer communication, and your feedback has been shared with the relevant team as we work to improve our customer experience. We apologise again for the disappointment caused.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Purchasing Experience

I purchased a Mac Mini , then immediately wanted to swap it for another one before dispatch. I communicated this and it was solved instantly with a friendly response. The experience made me think this would be my first stop if searching for more Apple products in the future - and write this review, which I wouldn't normally bother with in general. Also the Mac was immaculate and good value!

30 de abril de 2026
Logotipo de Clove Technology

Respuesta de Clove Technology

Hi Andy, thank you for your fantastic review! We're delighted to hear our team was able to help you change your order quickly before dispatch and that the process was smooth from start to finish. It's also great to know you're pleased with your Mac mini and found it to be excellent value. Your kind words and recommendation mean a great deal to us, and we look forward to helping you with your next Apple purchase.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

No problems

I found what I wanted quickly and it was easy to order.
Delivery was very prompt.
No problems at all.

27 de abril de 2026
Logotipo de Clove Technology

Respuesta de Clove Technology

Hi Catherine, thank you for your 5-star review. We're delighted to hear you found exactly what you were looking for, that the ordering process was quick and easy, and that your order arrived promptly. We really appreciate your feedback and hope to welcome you back to Clove Technology again soon.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I bought a phone from this company…

I bought a phone from this company though temporarily paid for due in 5 day latest .
But for some reason a day later I was refund saying something wrong with my account. I Asked if they sold it to some else they said no and it was still up for sale.But I checked snd it said sold out so both company's or lieing ? Just don't trust both companies they breaking biding contracts all the time

Paul Roll

2 de mayo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Clove Technology

Respuesta de Clove Technology

Hi Paul, thank you for taking the time to share your feedback. We're sorry to hear about your experience and understand how frustrating it must have been to have your order cancelled unexpectedly. We appreciate that the communication around your order left you with unanswered questions, and we apologise for the disappointment this caused. If you haven't already done so, please contact our customer support team with your order details so we can review what happened and provide further clarification. Thank you for your feedback.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Won't let you cancel orders or change…

Won't let you cancel orders or change addresses. It autofilled and old address and I could not change it.

15 de abril de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Clove Technology

Respuesta de Clove Technology

Hi Raine, thank you for your feedback. We're sorry to hear about your experience and understand how frustrating it must have been to discover the incorrect delivery address after placing your order. We appreciate your comments regarding our order amendment and cancellation process, and your feedback has been shared with the relevant team for review as we continue to improve our customer experience. We apologise for the inconvenience caused.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

This company via Temu sent me an iPhone…

This company via Temu sent me an iPhone 14, after its initial charge and I had loaded all my information it would only charge to 1%, so deleting information was almost impossible so it was returned and I requested a refund after just 3 days on it’s return they insisted that it was still registered to me on Icoud and asking me to do various things on my IPad to remove I did this it’s no longer on any of my devices now they have said a new battery has been installed and sent back to as I’m still the owner it stays on for 3 minutes so it’s taken me 3 hours to erase everything, now I’ve complained again to Temu and waiting for a return label, but what worries me is they will now send it out to another customer who will have the same problem and paid for it just like me.
So please be warned about this company,

2 de abril de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Clove Technology

Respuesta de Clove Technology

Hi Russ, thank you for taking the time to share your feedback. We're very sorry to hear about your experience and appreciate how frustrating this situation must have been. We understand your concerns regarding the device, the returns process and the time it took to resolve the issue. We take product quality and customer satisfaction very seriously, and we're sorry that your experience did not meet the standards we strive to provide. Your feedback has been shared with the relevant team for review. Thank you again for bringing these concerns to our attention.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Quick Delivery. Well packaged. Bargain price.

I was very happy with my purchase. Yes it had some marks but I put a case on it and that issue was resolved.

Performance and battery life are great and I'm sure this phone will be useful for a good while yet.

7 de abril de 2026
Logotipo de Clove Technology

Respuesta de Clove Technology

Hi Windywoo, thank you for your wonderful review. We're delighted to hear you were happy with your purchase and that you found great value in your device. It's great to know your order arrived quickly, was well packaged, and that you're pleased with the phone's performance and battery life. We really appreciate your feedback and hope you continue to enjoy your phone for years to come.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Very good price for a phone in…

Very good price for a phone in excellent condition. Packaged in protective packaging. Parcel tracking as well.

7 de abril de 2026
Logotipo de Clove Technology

Respuesta de Clove Technology

Hi, thank you for your fantastic review. We're delighted to hear you found your phone to be in excellent condition and great value for money. It's also great to know you were happy with the protective packaging and parcel tracking. We really appreciate your feedback and hope to welcome you back to Clove Technology again soon.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

i would avoid

i would avoid!

i bought an ipad which was dleiverd and left by DPD in the bin outside my house. i never received the items and have been getting nowhere trying to resolve this.

28 de marzo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Clove Technology

Respuesta de Clove Technology

Hi Dominic, thank you for taking the time to share your feedback. We're very sorry to hear about your experience and understand how frustrating it must be not to have received your order. We also appreciate your disappointment with the time it has taken to resolve the issue. This is certainly not the experience we want for our customers. If your case is still ongoing, please continue to liaise with our customer support team so we can work with the courier to bring the matter to a resolution as quickly as possible. We apologise for the inconvenience caused.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great price and prompt next day delivery

Great price and prompt next day delivery

11 de marzo de 2026
Logotipo de Clove Technology

Respuesta de Clove Technology

Hi Paul, thank you for your 5-star review. We're delighted to hear you were happy with our pricing and that your order arrived promptly the next day. We really appreciate your feedback and look forward to serving you again in the future.

Valorada con 5 estrellas sobre 5
Logotipo de Clove Technology

Respuesta de Clove Technology

Hi Pauline, thank you for your wonderful 5-star review. We're delighted to hear you had such a positive experience with us. Your kind words mean a great deal to the team, and we really appreciate your support. We look forward to serving you again in the future.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I didn't get my phone

I ordered a fair phone 6. DPD 'couldn't find' my address. We have been here 20 years and this has never happened before. I am still awaiting my refund. Clove chose to ignore my emails for a day.
Poor company. Badly run. Inflexible. And too reliant on one carrier

11 de marzo de 2026
Logotipo de Clove Technology

Respuesta de Clove Technology

Hi Gary, thank you for taking the time to share your feedback. We're very sorry to hear about your experience and understand how frustrating it must have been not to receive your order. We also apologise for the delay in responding to your emails and appreciate your disappointment with how the situation was handled. This is not the level of service we aim to provide. If your refund is still outstanding, please continue to liaise with our customer support team so we can ensure your case is reviewed and resolved as quickly as possible. Thank you again for your feedback.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Phone was as described

Phone was as described, pleased with it.
Delivery was reasonably quickly, considering it was to another continent at the cheapest cost.

3 de marzo de 2026
Logotipo de Clove Technology

Respuesta de Clove Technology

Hi Glen, thank you for your 5-star review. We're delighted to hear your phone arrived exactly as described and that you were pleased with your purchase. It's also great to know your order reached you quickly, especially on an international delivery. We really appreciate your feedback and hope to serve you again in the future.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Excellent phone as described

Excellent phone as described. Good logistics. Delivery 24 hours late but wholly attributable to The Royal Mail.

Used twice & very satisfied twice.

I would highly recommend Clove Technology to anyone based on two experiences. I am not connected to Clove Technology.

5 de marzo de 2026
Logotipo de Clove Technology

Respuesta de Clove Technology

Hi David, thank you for your fantastic review. We're delighted to hear you've had two positive experiences with us and that your phone arrived exactly as described. We also appreciate your understanding regarding the delivery delay and are pleased our logistics and service met your expectations. Your recommendation means a great deal to us, and we look forward to serving you again in the future.

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Great product and service, pricy delivery!

Everything was great except for delivery charges. It could have gone with Royal Mail - it was just put through my letterbox anyway - a lot cheaper. The dongle itself is great, happy with it!

2 de marzo de 2026
Logotipo de Clove Technology

Respuesta de Clove Technology

Hi Rita, thank you for your review. We're delighted to hear you're happy with both the product and the service you received. We also appreciate your feedback regarding the delivery charges, as we're always looking at ways to offer the best possible value. Thank you for choosing Clove Technology, and we hope to serve you again in the future.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

safe, reliable and efficient

reliable and quick

2 de marzo de 2026
Logotipo de Clove Technology

Respuesta de Clove Technology

Hi Rosalyn, thank you for your wonderful 5-star review. We're delighted to hear you found our service safe, reliable and efficient. Your kind words mean a great deal to us, and we really appreciate your support. We look forward to serving you again in the future.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Prompt delivery

Prompt delivery, no problems.

24 de febrero de 2026
Logotipo de Clove Technology

Respuesta de Clove Technology

Hi, thank you for your 5-star review. We're delighted to hear your order arrived promptly and that everything went smoothly. We really appreciate your feedback and hope to welcome you back to Clove Technology again soon.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Pristine? More like Glued!

I ordered a Google Pixel 6 specifically in "Pristine" condition. However, I received a different condition of the Google Pixel 6 instead.

Screen has visible glue or dirt residue around the edges, and the sides are covered in scuffs and marks. Overall, it appears to be a phone in "Fair" or "Good" condition at best.

On the Clove website, "Pristine" condition is listed as SKU: RMAV-GOGP-P6GRN-GAU. Instead, I received SKU: RMAV-A-GOOG-P6-128-GN, which appears to be a different condition. Well done, Clove!

There are three possible scenarios here:
[1] Clove may have accidentally sent me someone else's order, resulting in a "Fair" condition.

[2] Clove might have assumed that as a new customer, I wouldn't notice the difference and took a risk by sending out a "Fair" condition instead of "Pristine" to maximize profits.

[3] The person responsible for picking and packing the order could be blind and unable to distinguish between "Pristine" and "Fair" condition devices.

I tried contacting Clove multiple times throughout the entire day on Friday (27/02/2026). Line was always busy, and I received no answer. I also sent an email but haven't received any updates.

If you're paying for "Pristine" quality, don't expect to receive that condition.

Very disappointed. AVOID!

27 de febrero de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Clove Technology

Respuesta de Clove Technology

Hi, thank you for taking the time to share your feedback. We're very sorry to hear that your order did not meet your expectations and that you were disappointed with the condition of the device you received. We also apologise for the difficulty you experienced when trying to contact our customer support team. This is not the standard of service we aim to provide. We take all feedback regarding our refurbished grading process seriously, and your comments have been shared with the relevant team for review. Thank you again for bringing your concerns to our attention.

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más