Absoluut geen verse pizza uit de oven
Absoluut geen verse pizza uit de oven, extra ingrediënten, waarvoor extra betaald, niet toegevoegd.
Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información
Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información
No consta que solicite reseñas
Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas
Así usa esta empresa Trustpilot
Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.
Absoluut geen verse pizza uit de oven, extra ingrediënten, waarvoor extra betaald, niet toegevoegd.
Foute pizza ontvangen. Juiste nabezorgen gaat niet ivm afspraak. Ik wil mijn geld terug, maar moet dat volgens de standaardprocedure van Domino zelf regelen. Mijn standaardprocedure is dat degene die de fout maakt, deze ook corrigeert. Overal kan wat fout gaan, jouw kwaliteit blijkt uit de oplossing!
Elke keer een niet complete bestelling. En dan wachten op de nabestelling die 40 minuten later komt. Dit is helaas al de zoveelste keer bij Domino Berkel en Rodenrijs. Bestel hier niet!
Voor het eerst domino besteld. Hartstikke duur en niet te vreten. Droge crispy bodem en volgens mij vol suiker. Doen we nooit meer. Andere pizza bestel stukken beter. Dacht ik probeer het. Gatverdamme wat smerig
Via thuisbezorgd een pizza besteld waar je 2 voor de prijs van 1 zou krijgen. Betaald via iDeal en toen kwam er 1 pizza. Na een telefoontje leerde ik dat je dus 2 pizza's aan moet klikken om er 2 te krijgen, ze wilden niet alsnog een 2e pizza maken dus gaat de pizza weer terug, het geld mogen ze houden en ik bestel er nooit weer wat.
De onwil om tot een oplossing te komen accepteer ik niet.
Domino rijswijk help je nog niet eens
4 man achter de toonbank en 1 achter de laptop en na ruim 8 min nog geen contact om bestelling aan te nemen
Na 10 min de winkel verlaten
Wat een bagger tent en personeel
Vandaag een bestelling geplaatst bij Domino’s Spijkenisse Gorsstraat voor 2 pizza’s t.w.v. 35 euro (!), voor helaas de zoveelste keer klopte de bestelling niet, dit ter zijde. De pizza was per ongeluk verwisseld met een afhaal order in de winkel, gelukkig hebben we maar een uur hoeven wachten op de bestelling, dus hè, wat heeft het. Vervolgens is mij wel verteld dat de goede oizza gebracht kon worden, maar wel half warm afgeleverd kon worden. Een nieuwe maken ging voor Domino’s te ver, want waarom zou je verantwoordelijkheid nemen voor je gemaakte fout, wat iedereen wel eens gebeurd. Dat de fout gemaakt is, ala, maar geen verantwoordelijkheid nemen voor de gemaakte fout terwijl je bijna voor 40 euro heb betaald voor 2 pizza’s en te horen krijg (letterlijk) dat ik kan kiezen tussen een lauwe pizza of niets… sorry, jullie moeten je kapot schamen. Per direct mijn account gewist bij Domino’s, dit was echt de druppel. Dit verhaal van deze actie zal overigens ook verspreid worden, want door dit soort acties verdienen jullie het om de deuren te moeten sluiten, wat hopelijk gebeurt in de toekomst
Ik weet niet wie de laatste reclame heeft gezien, maar zelf voor etenstijd vergaat mijn eetlust! Wat een ranzige reclame zeg. Ben sowieso geen domino's fan, maar weet nu zeker dat ik liever mijn honger stil met een diepvries pizza!!
Wat ging er niet mis,
Broodschijf, Smaakloos, koud, geen woorden voor, behalve BESTEL ELDERS !!
Oplichters d8 dat het als MacD. Over de hele wereld het zelfde zou zijn.
Zet Global Goor er dan alsdeze ook maar bij.
Meeuwen eten morgen ochtend de rest waarschijnlijk (ook niet) op.
Eet enigszins gezond mijd DOMINO !!!!!
Ik had 2x over een shoarma pizza in de hoop dat de eerste keer ze met de zoutbus waren uitgeschoten maar de 2de keer idem dito. Helaas voor die lekkere shoarma pizza was het veel te zout.
Vorige week voor 44,95 3 boxen besteld. Kleine pizza met 2 kleine gerechten. Niet te vreten en dat is zacht uit gedrukt. Pizza was belegd met de ingrediënten van een medium pizza. En de patat was veel te hard en de kipstukjes waren ook niet lekker.
Kip besteld, kreeg alles in een pizza doos aangeleverd? De smaak was echt niet goed, Het leken wel goedkope plofkippen
Domino Churchillplein 71, 6883 EW Velp
Slechte pizzeria alle tijden. Lang wachten nooit geen knoflook erbij. Wel besteld. vaak vol met vet doorgelopen dozen! Onbeschoft aan de telefoon als je ze belt.
Cursus Reageren op negatieve!
Ga vanaf nu naar de concurrent!
Service: score: 1
Bezorging: score: 4
Score: 3 Prijs per persoon € 40-50
Eten: score: 1
Sfeer: score: 2
Onzettend onhygiensich bezig in de domino pizza nieuwegein. groente die op de grond viel werd opgeraapt en weer op pizza gelegt. geur in de winkel was er een van verrotting. gelukkig zag ik het voordat ik betaalde.
Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.
Las empresas pueden solicitar opiniones a través de invitaciones automáticas. Esta opiniones, etiquetadas como verificadas, tratan sobre experiencias genuinas.
Más información sobre otros tipos de reseñas.
Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.
Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.
La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.
Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.