Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I ordered 6fern stems…delivery and package spot on….However when I opened the box…I was left speechless..They were the most disappointing fake looking artificial foliage I have ever seen….Never again... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Ordered the large cheese plant on Sunday . It arrived on Monday . I ordered it to replace a real one we had that I was sure had died . The fake one was so realistic my husband has still to notice i... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Very pleased with an extremely realistic large white edge ficus plant tree, very well made doesnt look at all artificial and put in a large half barrel type pot with large stones, looks very effecti... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Beyond impressed, order placed yesterday and delivered today in under 24 hours! Updated by email regarding despatch and delivery. The floral wreath I ordered is beautiful and already on my front door.... Ver más

Información sobre la empresa

  1. Casa y jardín

Información proporcionada por diversas fuentes externas

If you are looking for a wide range of ultra realistic artificial plants including topiaries, trees and shrubs then you are in the right place. Leaf™ plants are stunningly crafted and look almost real. All the attractiveness of beautiful plants without any of the maintenance. Every single one of our trees and plants are in stock and come with FREE UK delivery.


Información de contacto

3,9

Muy bueno

TrustScore: 4 sobre 5

75 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que haya invitado a opinar recientemente

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes recientemente, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

Ha contestado el 100% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 48 horas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

3,9

Todas las opiniones

(75)

4 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Excellent service

Excellent service.
Ordered online and had it delivered to Ireland within a week.
Ordered 2 trees and they were exactly what I seen on the website
Would recommend

27 de marzo de 2020
Opinión espontánea
Logotipo de Leafplants

Respuesta de Leafplants

We are so pleased you are enjoying your trees! Thank you so much for taking the time to review us. We are a small family run business and your feedback is really appreciated by all of us :)

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Wonderful product and fantastic…

Wonderful product and fantastic customer service many thanks

27 de marzo de 2020
Opinión espontánea
Logotipo de Leafplants

Respuesta de Leafplants

Thank you so much for taking the time to review us. We are a small family run business and your feedback is really appreciated by all of us :)

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great product and price..

Great product and price... highly recommended

27 de marzo de 2020
Opinión espontánea
Logotipo de Leafplants

Respuesta de Leafplants

Thank you so much for taking the time to review us. We are a small family run business and your feedback is really appreciated by all of us :)

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Plant Arrived Damaged

The plant arrived with folded leaf ends and damaged fronds. They cannot be fixed; the item should have been packaged much better. Did NOT look anything but ARTIFICIAL. I am returning it for a full refund. EXTREMELY disappointed as I was looking forward to a lovely addition to the room. The quality of their artificial items is not up to a high standard.

27 de marzo de 2020
Opinión espontánea
Valorada con 3 estrellas sobre 5

My plant arrived with most of the…

My plant arrived with most of the bamboo stalks separated from the cement base - no bubble wrap. It was impossible to fit the stalks into the too few holes, so I abandoned the base, filled the pot with soil and stuck the stalks in that. Fortunately, the plant was in the sale as I would never have paid full price. Otherwise,it does the job as a screen in my kitchen window. As a note: I had left a note on my door to ask the courier to place the parcel in my shed at back because I had a cold and did not was to traipse downstairrs to have to sign. It was only £14.99 so I was annoyed that it had to be signed with a surly courier.

4 de noviembre de 2019
Opinión espontánea
Logotipo de Leafplants

Respuesta de Leafplants

We are sorry you were unhappy with the courier service used and that they required a signature from you. Unfortunately we don't have any control over individual delivery drivers and as many are subcontracted they need to obtain a signature in order to be paid by the delivery company as is common in the industry. We apologise if this was inconvenient for you .

We have had no contact about any other issues and haven't heard back from the email we sent you offering to rectify any problems you have had. We are always happy to resolve any problems so please get in touch with us.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Superb experience

Superb experience! Have a gorgeous new plant pot which is amazing quality and really reasonably priced, plus it arrived the day after I ordered it! Can't say enough good about this company.

29 de agosto de 2019
Opinión espontánea
Logotipo de Leafplants

Respuesta de Leafplants

Thank you so much for taking the time to review us. We are a small family run business and your feedback is really appreciated by all of us :)

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Superb quality merchandise....brilliant…

Superb quality merchandise....brilliant customer service....I have now purchased four large plants...no fear of me killing these off...!....thank you

5 de abril de 2019
Opinión espontánea
Logotipo de Leafplants

Respuesta de Leafplants

Thank you so much for taking the time to leave us a review. We appreciate it and are delighted that you love your plants :)

Valorada con 5 estrellas sobre 5

REALISTIC AND STUNNING

I have just recently purchased an artificial tree for my conservatory and two spiral trees to go outside my front door. I am over the moon with my purchases they are so realistic and great value for money. The firm Leafplants I came across whilst browsing on the website and I am so glad I ordered with them. They are so obliging as I did order one item and had to return it but Leafplants arranged Hermes to collect my order and this was done within a few days of emailing them and it arrived back within a few days and my account was credited immediately. I cannot praise this company enough thank you so much I will certainly tell all my friends and family and will not hesitate to shop again with you

20 de agosto de 2018
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great service

Great service, plant exactly as expected!

10 de febrero de 2018
Opinión espontánea
Logotipo de Leafplants

Respuesta de Leafplants

Hello, thank you for taking the time to write a review - we are pleased that you like your new plant.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Excellent bay trees

Excellent bay trees. I bought a pair for outside front door. They are very realistic. Had lights on them at Christmas and every one admired them.

10 de febrero de 2018
Opinión espontánea
Logotipo de Leafplants

Respuesta de Leafplants

Thank you so much for leaving us a review. I’m really pleased you like your bay trees!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Love the artificial plant I bought!

Love the artificial plant I bought. Enjoy looking at it every day. It truly looks real!

10 de febrero de 2018
Opinión espontánea
Logotipo de Leafplants

Respuesta de Leafplants

Thank you so much for taking the time to leave us a review - I’m so pleased you like your plant!

Valorada con 3 estrellas sobre 5

plant is really realistic and looks …

plant is really realistic and looks real but when it arrived the pot was smashed so was a bit disappointed

9 de febrero de 2018
Opinión espontánea
Logotipo de Leafplants

Respuesta de Leafplants

Thanks for taking the time to write a review for us. I’m pleased you like your plant and that it looks real. The one you chose is one of our most popular designs.

Regarding the damage to your pot - you emailed us and let us know the courier had damaged this in transit and we resolved this immediately for you. I’m sorry you didn’t feel able to rate us more highly on our service as we do try to resolve any issues as swiftly as possible and were under the impression that you were happy with the resolution we provided for you.

If there is anything else we can do to assist please get in touch. I have sent you an email so you can reply directly to me with any further queries.

Kind regards
Leaf Plants

Valorada con 3 estrellas sobre 5

Was broken when arrived but to much …

Was broken when arrived but to much hassle to send back

9 de febrero de 2018
Opinión espontánea
Logotipo de Leafplants

Respuesta de Leafplants

Hello,

We are so sorry to hear you have had a problem with your delivery. We do our best to pack all our items well and thoroughly bubble wrapped. As with all parcels sent via courier services items can occasionally arrive damaged but these issues are easily resolved.

Checking our details you ordered over two months ago at the beginning of December 2017 but we have no email or contact from you whatsoever letting us know there was any problem - we would have been more than happy to sort this out for you as all our parcels are fully insured.

We are always happy to help with regard to any problems with delivery and are still happy to find a solution to this - I have sent you an email this evening.

Kind regards
Leaf Plants

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Very good plants

I ordered two plants for my conservatory which I wanted to be able to withstand the cold and hot extremes in there. My last few plants have died. I haven't had artificial ones before but these are ace, look better than the real ones.

24 de noviembre de 2017
Opinión espontánea
Logotipo de Leafplants

Respuesta de Leafplants

Hello, thank you for your review. Glad you are enjoying your plants :)

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más