Le Petit Tom ® Opiniones 

171
•
TrustScore: 4 sobre 5

3,8

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Anne-Marie!!! iemand die niets te doen heeft en daarom besluit NEPPE kleding uit China te verkopen. Rotzooi. Ze is ook nog eens een DIEF.. Retouren worden niet aangenomen en terugbetaald. Tot 2... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Przesyłka była bardzo sprawnie zrealizowana. Zamówienie zgadzało się. Wszystkie sukienki, które kupiłam, były wykonane idealnie. Paczka do Polski doszła w stanie idealnym - była bardzo dobrze i be... Ver más

Valorada con 3 estrellas sobre 5

Made my first order from them hoping to surprise my toddler with some pretty skirts but my experience was awful. Not happy with the product and customer service. Ordered some Dolly pettiskirts and a... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 1 estrellas sobre 5

terrible, terrible,terrible It's not my fault you lost the package, I shouldn't have waited more than 1 month, I continued to wait 15 days, and you still haven't mailed it, causing me to miss the... Ver más

La empresa ha respondido

Información sobre la empresa

  1. Tienda de ropa infantil
  2. Mayorista de ropa
  3. Tienda de muñecas
  4. Tienda de ropa
  5. Tienda de ropa para bebés
  6. Zapatería

Escrito por la empresa

DOLLY Ballet Fashion, Flats & Fragrance. Tutus, Dresses, Ballerinas, Perfume, Dolls & More for DOLLY babies, girls & women by Le Petit Tom ®. We're famous for almost 2 decades for our divine DOLLY pettiskirts, tutus and dresses all inspired by ballet, dolls, movies and the '60s. Cause they want to wear this everyday anyway ;-)


Información de contacto

3,8

Muy bueno

TrustScore: 4 sobre 5

171 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que haya invitado a opinar recientemente

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes recientemente, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

3,8

Todas las opiniones

(171)

0 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Le Petit Tom is neppe kleding uit China!!

Anne-Marie!!! iemand die niets te doen heeft en daarom besluit NEPPE kleding uit China te verkopen. Rotzooi. Ze is ook nog eens een DIEF.. Retouren worden niet aangenomen en terugbetaald. Tot 2 keer aan toe zijn mijn retouren niet aangenomen. En dan de klant de schuld geven. Liegen en bedriegen. Ik krijg neppers troep uit China en dat noemt zichzelf exclusief. Dit pikt niemand!! Vrienden uit Amerika ontvangen hun bestellingen niet. Ze reageert niet op berichten. Ook hier steelt ze weer. Ik hoop dat je blij bent met gestolen geld. Ik ga aangifte dien tegen deze zgn onderneemster. Ze stuurt je rotzooi vanuit huis. Er is geen winkel of personeel. Kijk uit met deze oplichtster.

Hopeloos probeer je met lappe tekst jezelf in te dekken. TE LAAT. Ik roep iedereen op om bewijzen te verzamelen en aangifte te doen tegen Anne-Marie. Ze communiceert in het engels en doet zich voor als een internationaal bedrijf. Op deze manier strikt ze ook mensen uit andere landen. Het is een Nederlands bedrijf.

Verzamel bewijs en doe aangifte.hoe meer aangiften hoe sneller ze failliet gaat.
Slechtste ervaring ooit.

6 de febrero de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Le Petit Tom ®

Respuesta de Le Petit Tom ®

Hallo, Sabrina Touzani,
Hartelijk dank voor uw review. U was, zoals bekend, te laat met het retourneren van uw bestelling. U kunt gewoon uw bestelling wederom ontvangen echter heeft u de verzendkosten nog niet voldaan. U heeft hiervoor reeds diverse betalingsherinneringen ontvangen. Bij het niet tijdig voldoen, zijn we helaas genoodzaakt het over te dragen aan een incassobureau. We gaan ervan uit dat dat niet nodig zal zijn.
U heeft al eerder een review hierover geplaatst, waarop gereageerd is.

Ons retourbeleid is volgens de wettelijke regels. Op al uw emails is gereageerd. Klanten ontvangen uiteraard altijd hun bestelling en bij retour geld terug, mits aan alle voorwaarden is voldaan.

Zodra de faktuur is voldaan, zal uw bestelling weer verzonden kunnen worden.

met vriendelijke groet Anne-Marie .

Valorada con 1 estrellas sobre 5

A very bad service

6 de febrero de 2024
Logotipo de Le Petit Tom ®

Respuesta de Le Petit Tom ®

Hello, Thank you very much for your order. We have send your order immediately and you chose for standard shipping and your order is currently on it's way to you withou§t delays. We replied to your emails. Once you have received the order then you can see and review the products on Trustpilot. I kindly ask you to send us an email and inform what you find bad about our service, thank you and looking forward to your reply, regards

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I want to return the clothes

16 de enero de 2024
Logotipo de Le Petit Tom ®

Respuesta de Le Petit Tom ®

Hello,
Thank you very much for your order. Please use the return page for your return and not the Trustpilot reviews. You have used the wrong page and form to apply for a return. You can return the goods no problem.
Thank you and looking forward to your reply,

Valorada con 1 estrellas sobre 5

all the staff that i order was to long…

all the staff that i order was to long for 1-2 years old girl
my girl it 94 cm tall and about 10 killos the dress was small in the arms al very very long

3 de enero de 2024
Logotipo de Le Petit Tom ®

Respuesta de Le Petit Tom ®

Hello, thank you for your feedback. If items do not fit please check if your purchase is eligible for a return and receive money back or exchange for other items. Age is just for reference and for your particular items we clearly inform on the website that these run very large. All other items are very true to size if you follow and use our size charts. She will definitely grow into it otherwise. Thank you and wishing you a Dolly day! Regards Dolly

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Maybe nicer customer service would be nice.

The skirt was in customs for a month, which is no fault of the retailer. When it finally arrived, the button on the elastic on the skirt popped off immediately. The elastic in the waistband was not finished well and was fraying away. When I contacted someone at the company to discuss it, and ask for a new waistband elastic to run through, well, I wasn't treated very nicely. No one apologized for the button, or the elastic. I repaired things the best way that I could.
*** In response to your reply, I barely stretched the waist when the button popped. I wasn’t trying it on, just gently seeing if it would fit my niece. You say you helped - but you were just as condescending as you were in your reply - and couldn’t even say you were sorry the button wasn’t properly stitched. I reviewed our correspondence and not once was there an apology, like you say below. It is so easy to say, and it would have not led me to feel so negatively about the interaction. When you pay the price of your skirts, a properly stitched button should be pretty basic, and was it really a big deal to send me a new elastic when the one inside had frayed to the edges of the first button hole? Thanks for making me not feel bad about my review at all.

11 de septiembre de 2023
Logotipo de Le Petit Tom ®

Respuesta de Le Petit Tom ®

Hello, thank you very much. We received several emails about the delay in customs and the button and always replied friendly to each email. You informed us you broke the button yourself while gaving the skirt a tug when trying on. I informed it simply could be sewed back on. About the fraying on the inside elastic waistband I explained it did not matter since the elastic waistband is inside the waistband tunnel and not visible from the outside and are never finished due to that not being needed. There was no need to replace. Even though we assisted you with everything and apologized for the inconvenience I am a bit disappointed you still write differently than what actually is written in yours and our emails. We hope your niece enjoys the skirt and wishing you a happy New Year. Kind Regards Anne-Marie

Reply on your revised review after my reply on your first review: very sorry for the inconvenience and that my answers are not accepted, appreciated , maybe misread or miss understood and that we are now seem to go in circles. The fraying again is on the inside. You already made changes on the product so guarantees and returns can not be accepted. But besides that guarentee on sewn on buttons do not apply which is standard in fashion industry. Again apologies and again wishing you a good new year and that your niece enjoys the skirt. Regards,

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I didn’t receive my order by the day…

I didn’t receive my order by the day promised so I’m not happy about timing and can’t know when I will receive my order

5 de diciembre de 2023
Logotipo de Le Petit Tom ®

Respuesta de Le Petit Tom ®

Hello, Thank you very much for your order. Today is business/working day 13th since we send your order and as you have been informed while ordering and in our replies, your order takes estimated 15 working days, therefore it is not late nor too late, I've checked tracking and it says: " Shipment has been released from customs and forwarded to the addressee
Delivery time is being calculated" Therefore your order will arrive soon. We never made any promises since you chose a shipping method with estimated 15 working days instead of express. We have provided you on the day of shipping with tracking number so you can track your parcel. Thank you and wishing you good holidays! regards Anne-Marie ps. the trustpilot reviews are meant for when you received your order. We kindly ask you to re-review again once you received your order. It will be well appreciated. Thank you

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Ordered a skirt and they just decided…

Ordered a skirt and they just decided to send a dress. Not sure why. There was no communication about the switch. It just arrived on my doorstep. They assumed that the product was more expensive so I would be happy with that. I needed a skirt to pair with a onesie for my daughters first bday. Customer service was just generally very rude. Original price on the products is high so I expected a pretty decent product. It’s literally polyester garbage from China and is presented as such. I since did a google image search and the same products are available at a fraction of the cost. I’ve attached a photo here. They have the skirt listed for $72CAD and Amazon is selling an identical version for $11CAD. I just went and ordered the latter. My advice to anyone else is to just search the images and order the cheaper options online. It’s the same crap! Don’t let the high prices make you think otherwise! Owner can claim whatever she likes. I literally own her version AND the Amazon version and they came in the SAME cheap throw away plastic made in China bags….

That is what YOU currently have the skirt listed at as per the screenshot. Just trying to help out future consumers. I hate being scammed! And I paid 15 euros plus 30 euros shipping which is approximately $70CADsweetie…

27 de octubre de 2023
Logotipo de Le Petit Tom ®

Respuesta de Le Petit Tom ®

Hello, thank you for your order and review. You're not very honest since you did not inform in your emails that you received a dress instead, like you inform now. We certainly discussed with each other in 4 emails and we gave you several options about how to solve the mistake we made for which we apologized.) Thank you, regards Anne-Marie

Ps. you paid €15 for the skirt in our store, so that is not true what you all write... and you received €7,50 as refund because of our mistake sending the wrong item. You now have a dress listed for €49 for which you paid €7,50. That is not scam. Shipping, duties and taxes are not part of the product price. The screenshot you show with the 72CAD is a retailer in Canada Baby en Route who sells our brand and is NOT what we listed.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Thanks for the lovely dresses!

Thanks for the lovely dresses!

every single item is so perfect and lovely!

The fast delivery service was also impressive!

I became a big fan of you this time ;)

Thank you for the service and look forward to the next season!

18 de septiembre de 2023

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más