Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Vi havde et rigtig godt forløb med Simon Riber i en meget svær periode. Han mødte os med ro, respekt og stor forståelse, og det gjorde en kæmpe forskel for os. Han var både professionel og menneske... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Sikke en fin oplevelse! Fredag d. 19. august døde min elskede søster. Efter at have orienteret familien tog vi kontakt til Øens Bedemand Simon Riber. Vi blev guidet fint igennem den kommende proce... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Søren og Simon Riber fra Øens Bedemand er ganske enkelt fantastiske. Fra det allerførste opkald til asken var bragt til kirkegården, tog de hånd om alt – med overblik, ro og stor respek... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Søren og Simon formåede at skabe overblik, når man som pårørende står i krise, de havde styr på det praktiske. Respektfulde og opfyldte min Mors ønske på hendes sidste rejse . Jeg kan varmt anbefale d... Ver más

Información sobre la empresa


Información de contacto

4,8

Excelente

TrustScore: 5 sobre 5

55 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que solicite reseñas

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Vi havde et rigtig godt forløb med…

Vi havde et rigtig godt forløb med Simon Riber i en meget svær periode.
Han mødte os med ro, respekt og stor forståelse, og det gjorde en kæmpe forskel for os. Han var både professionel og menneskelig i sin tilgang, og han formåede at skabe overblik i en situation, hvor vi selv havde svært ved det.
Han var altid tilgængelig, tålmodig og god til at samarbejde – både med os og på tværs af det praktiske.
Vi følte os trygge hele vejen igennem, og vi kan varmt anbefale ham til andre.

18 de abril de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Tak!

Kære Simon og Søren
I gjorde det umulige – I formåede at vende noget meget trist og sørgeligt i vores liv til en smuk oplevelse.
Kun to timer efter min mands død blev jeg bedt om at kontakte en bedemand. Min mand og jeg havde talt om meget, siden vi han blev syg i oktober 2023, men vi havde ikke talt om valg af bedemand. Jeg valgte Øens Bedemand. Min mand var født og opvokset på Amager og elskede sin ø – han var Amager helt ind til benet.
Da mine børn på 13 og 15 år og jeg ankom til jer, var der ikke gået mange timer. Søren tog imod os, og senere kom mine forældre til. Søren forstod hurtigt, at vi ikke havde brug for medlidenhed og sørgmodige miner. I ramte vores humor og vores nerve med det samme – og det gjorde hele forskellen. Hvis min mand selv havde været der, var vi aldrig kommet ud igen.
Midt i al sorgen formåede du at få både mig, mine forældre og mine børn til at grine – og det er jeg jer dybt taknemmelig for.
Afhentningen af min mand og bisættelsen blev, midt i det svære og tunge, en smuk og værdig oplevelse. Alt var, som han ville have ønsket det.
Tak til jer begge.
De bedste hilsner
Pia

16 de marzo de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Ro og overblik midt i en sorg

Det er første gang, jeg står som ansvarlig for en bisættelse, og jeg må bare sige: hold da op, hvor er der meget at forholde sig til, mens man samtidig er i sorg.

Fra første øjeblik tog Carsten virkelig godt imod mig. Han fremlagde de forskellige muligheder på en rolig og overskuelig måde, og vi gennemgik det hele sammen, i mit tempo. Jeg følte mig set, hørt og tryg hele vejen igennem.

Carsten har været utrolig sød, omsorgsfuld og professionel – og samtidig enormt fleksibel i forhold til mine mange opringninger med spørgsmål undervejs. Intet føltes besværligt eller forkert at spørge om.

Jeg er meget taknemmelig for den støtte og ro, jeg har fået i en svær tid, og kan kun give mine varmeste anbefalinger.

4 de febrero de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Søren og Simon formåede at skabe…

Søren og Simon formåede at skabe overblik, når man som pårørende står i krise, de havde styr på det praktiske. Respektfulde og opfyldte min Mors ønske på hendes sidste rejse . Jeg kan varmt anbefale disse 2 bedemænd,vi havde brug for nogen der kunne handle da vi stod i krisen, og det kunne øens bedemænd .Tak for jer.

26 de febrero de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

En stor tak til Simon Rieber og Øens…

En stor tak til Simon Rieber og Øens bedemand i anledning af min mor’s bortgang. Mor valgte selv, at Øens bedemand skulle stå for alt . En stor tak fra det dybeste sted i vore hjerter fordi mors ønske blev opfyldt . Mor blev kørt væk i den smukkeste kiste allerede samme dag hun sov ind kl 6:50. Vi var i forretningen kl 11:00 og kl 14:00 blev mor kørt til Kirkegården fra hospitalet . 24 timer senere blev hun kremeret så tusind tusind tak . Mors ønske blev indfriet . Af hjertet også mange tak for jeres professionelle behandling og tak for jeres empati. Vi vil til hver en tid anbefale Øens bedemand . En flottere afsked kunne vi ikke have givet min mor. Jeanette Preben og Erik. Anders Jonas og Signe.

4 de noviembre de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Min varmeste anbefaling til Øens…

Min varmeste anbefaling til Øens bedemand.
Simon Riber formåede at gøre besøget hos bedemanden til en behagelig oplevelse, hvor han på en overskuelig måde gennemgik alle de praktiske ting. Også ved begravelsen har jeg kun ros, for hans professionelle overblik og hjælp under hele ceremonien.

24 de octubre de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Imødekommende og omsorgsfuld

I forbindelse med min mand bisættelse kontaktede jeg Simon Riber , han guidede mig og jeg følte mig tryg gennem hele processen , hele tiden var der er “ du ringer bare “ og alt er forløbet helt som jeg ønskede det . Jeg kan varmt anbefale Øens bedemand .

2 de octubre de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

❤️ Empati og overblik fra start til slut

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Søren og Simon Riber fra Øens Bedemand er ganske enkelt fantastiske. Fra det allerførste opkald til asken var bragt til kirkegården, tog de hånd om alt – med overblik, ro og stor respekt. De sørgede for alle detaljer: kontakt til kirken, aftale med præsten og hele forløbet omkring bisættelsen.

I en tid, hvor sorgen fylder, gjorde de det hele overskueligt og trygt for os som pårørende. Aldrig har en så svær situation føltes så nænsomt håndteret.

Man bliver mødt med ægte empati og varme – og det betyder mere, end man kan sætte ord på. ❤️ Tak.

12 de junio de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

I gjorde en svær tid nemmere

Tak for fantastisk hjælp i forbindelse med både min mor og fars bisættelser Simon og Søren. I var utrolig dygtige og søde - og ja - i er der hele vejen rundt. I gjorde en svær tid nemmere. Jeg håber dog ikke at vi ses foreløbigt ;-). En varm anbefaling fra mig og min familie

11 de junio de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Meget professionelt hos Søren og Simon

Meget professionelt hos Søren og Simon. Gjorde det hele lettere i en svær tid.. Følte os trygge fra start til slut og kunne altid ringe hvis noget som helst og alt så fint.. Mange Tak for hjælpen I 2 også for jeres empati og forståelse 🙏

12 de marzo de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Utrolig fin afsked med min mor

Utrolig fin afsked med min mor.
God information og planlægning af bisættelsen.
De to bedemænd der var tilstede var både omsorgsfulde og virkelig respektfulde omkring deres opgave.
Tak

22 de noviembre de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Fantastiske bedemænd❤️

Vi har i forbindelse med tabet af min søn, valgt at gøre brug af øens bedemand.
Ingen spørgsmål var for dumme, og vi er blevet guidet så fint fra start til slut. Simon var altid til at komme i kontakt med, og han havde gjort vores søn så fint og smukt i stand.
Kæmpe anbefaling herfra ❤️

31 de octubre de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Kan varmt anbefale Øens Bedemand

Kan varmt anbefale Øens Bedemand.
Meget professionelle og gode til at rådgive i en tid hvor man måske ikke selv har det store overblik.
Tonen er helt nede på jorden og til at forstå, men naturligvis stadig med respekt for situationen.

9 de agosto de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

En værdig afslutning

Vi kan varmt anbefale Simon og Søren som bedemænd, der haft styr på det hele i forbindelse med dødsfald og bisættelse. Vi har været fuldt tilfredse med hele processen. Vi havde samtalen med Simon, der tog varmt imod os og gennemgik alle de relevante spørgsmål på en helt afslappet måde med stor respekt for afdøde og os pårørende. Senere på dagen blev afdøde hentet, og afdøde blev bisat ca. en uges tid senere efter eget ønske, hvor de igen gav os tid til at sige farvel og bukkede for familien, inden de kørte væk. Meget fin og værdsat gestus. Alt i alt en værdig afslutning.
Tina, Nicolai og Nanna

23 de mayo de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Stor kærlighed

Jeg har “desværre” haft brug for Øens Bedemand alt for mange gange, men både Søren og Simon hjalp mig hele vejen igennem. De er 2 fantastiske personer med hjertet på det rette sted♥️♥️♥️

24 de agosto de 2024
Opinión espontánea

¿Es ésta tu empresa?

Reclama tu perfil para acceder a las herramientas gratuitas de Trustpilot y conectar con tus clientes.

Crear cuenta gratuita

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Las empresas pueden solicitar opiniones a través de invitaciones automáticas. Esta opiniones, etiquetadas como verificadas, tratan sobre experiencias genuinas.

Más información sobre otros tipos de reseñas.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más