Fantastisk lindring i sorgens stund
Vi mødtes på et tragisk og rigtig sørgeligt grundlag. Vores elskede søn på 16 var blevet trafikdræbt og skulle bisættes fra Tersløse kirke.
Lige fra første møde stod det klart for mig at du havde styr på det job. Den ro, autoritet og det nærvær, du udstrålede den første dag, var meget betryggende.
Da du stod i kirken og kisten blev kørt ind, fik vi en øjenkontakt, der sagde alt. Men du holdt dig dybt professionel, hele vejen igennem og løste din opgave. Alle andre, vrælede i vilden sky og selv kirkens personale var ramt.
Senere stod du troligt ved rustvognen og så alle lægge roser på kisten og sige et sidste farvel. Du kæmpede med tårene😢, men du holdt stand.
Da du, med alle knallerterne i følget var kommet ud af byen, standsede du, rullede vinduet ned og bad vennerne lave en sidste brænder til ære for afdøde, og vennerne selv.
Og først derefter gav du dig selv lov til at fælde en tåre, mens du kørte afsted mod krematoriet.
Dybt professionelt. Og alligevel med en tydelig hjertevarme og indlevelse i den sorg, vi står i.
Du er fantastisk, Jørgen!
TAK!❤️
12 de septiembre de 2024
Opinión espontánea