Parcel2Go Ireland Opiniones 

141
•
TrustScore: 1.5 sobre 5

1,4

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Absolutely terrible service. Parcel was to be returned but has been lost. 4 months later and I still have not received payment from their insurance and they are delaying the payout even though the par... Ver más

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Do not use this company, booked a collection for 1 package and due to be collected on 5 diffrent dates! Never collected even though customer service re booked it in for each of those days! And had to... Ver más

Valorada con 1 estrellas sobre 5

This company is not worthy of one star. Such a shame I never checked trust pilot before I used their 'service'. Parcel booked on their 'system' last Friday for collection on Monday. Even paid extra f... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Everything over this side in Ireland was perfect, however when my parcel was "delivered" in France, there was no email text or any communication as to where it was delivered, it wasn't delivery addres... Ver más

La empresa ha respondido

Información sobre la empresa

  1. Servicio de mensajería y reparto
  2. Servicio de entrega
  3. Servicio de mensajería
  4. Sitio de comparación de precios

Escrito por la empresa

Parcel2Go are the UK’s leading courier comparison website. With over 10 years experience, we’re proud to be able to offer all the biggest carriers to help you get your parcel to its destination. With convenient drop off services, express deliveries and even same day services then we can help you with all your delivery needs; and all for a price you’ll absolutely love!


Información de contacto

1,4

Muy malo

TrustScore: 1.5 sobre 5

141 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que haya invitado a opinar recientemente

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes recientemente, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

No ha contestado las opiniones negativas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

1,4

Todas las opiniones

(141)

14 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Terrible customer service

7 de abril de 2022
Logotipo de Parcel2Go Ireland

Respuesta de Parcel2Go Ireland

Good morning Kev,

Thank you for your review.

I am very sorry to hear that you are unhappy with our customer service. Our aim is to support our customers and provide the best service possible so I do apologise for your poor experience with us.

I would like to see what I can do to help. I have emailed you to discuss this further. I’d be grateful if you could respond as soon as is convenient.

Thanks,

Agata
Parcel2Go Customer Services

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Package delivered 1 month late

Package delivered 1 month late. Was not returned to sender. Requested refund but have heard no feedback

7 de abril de 2022
Logotipo de Parcel2Go Ireland

Respuesta de Parcel2Go Ireland

Good morning Stephen Ward,

Thank you for your review.

I am very sorry to hear about the issues with the delivery of your parcel and that you did not hear back regarding your refund request.

I have checked the order linked with this review and it looks like it was delivered within the timeframe , also there is no refund request or any contacts made regarding it so I have contacted you via an email to double check the details of order in question and discuss this further.

If you could come back to me at your earliest convenience that would be much appreciated.

Thanks,

Agata
Parcel2Go Customer Services



Valorada con 1 estrellas sobre 5

Booked collection 4 times but parcel…

Booked collection 4 times but parcel was never collected

7 de abril de 2022
Logotipo de Parcel2Go Ireland

Respuesta de Parcel2Go Ireland

Good morning,

Thank you for taking time to leave a review.

I would like to extend my sincerest apologies for the multiple failed collections here, I fully appreciate this not at all the standard of service you would expect.

I assure you that episodes of this nature are rare and do not reflect our usual high standard of service. Whilst it may be of little consolation, this matter has been reported to the relevant teams for review and will be passed to the courier in an effort to prevent future recurrence.

If you wish to discuss this further I would advise to get in touch with one of our agents via Live Help so they can help.

Live Chat can be located in the help centre of our website, when you search for our contact details. https://www.parcel2go.com/help-centre/parcels/question/general/how-do-i-contact-parcel2go You can use the link above, and refer to the last subheading on that link. You will be passed to a bot named Ellie, who is designed to assist customers. However, if you would prefer to speak to an agent, you can ask Ellie for a contact number, and you will be passed to an agent straight away.

Thank you and I apologise for any inconvenience caused to you once again.

Kind regards,
Agata
Parcel2Go Customer Services

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Not the drivers fault but despite…

Not the drivers fault but despite requesting to be delivered to an alternative address as I wasn't there they parcel was sent twice to the initial address. Otherwise the parcel arrived the destination as predicted , in 5 days

7 de abril de 2022
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Very disappointed with parcel to go I…

Very disappointed with parcel to go I printed out label with address paid the fee but when I printed the label there was no barcode all details except barcode.Spent 45 min.on chat at your customer service who sent me a link which still would not print on label.They asked if I wanted to cancel and they said
I would receive refund within a a week it's now 4 weeks and I have not received
my refund as yet.
Anne Barrett by

7 de abril de 2022
Logotipo de Parcel2Go Ireland

Respuesta de Parcel2Go Ireland

Good morning Anne Barrett,

Thank you for your review.

I am very sorry to hear about the issues with your label and then with getting your refund within the time frame.

I have checked your order and the label looks perfectly fine with the barcode on, not sure what went wrong but it looks like the issues were with your printer or its settings.

I have also chased the refund team about the refund request and it looks like it has not been finalised due to a system error and I do apologise for this.

We have transferred the money now and it should show up within your account shortly.

If you need any further assistance , I would advise to get in touch with us via Live Help so they can assist you further.

Live Chat can be located in the help centre of our website, when you search for our contact details. https://www.parcel2go.com/help-centre/parcels/question/general/how-do-i-contact-parcel2go You can use the link above, and refer to the last subheading on that link. You will be passed to a bot named Ellie, who is designed to assist customers. However, if you would prefer to speak to an agent, you can ask Ellie for a contact number, and you will be passed to an agent straight away.

I am sorry for all of the inconvenience once again.

Thanks,

Agata
Parcel2Go Customer Services

Valorada con 2 estrellas sobre 5

App worked well but impossible to find a pick up point that would accept the parcel

I found it very difficult to get the recommended pick up points..to accept my parcel even though it was within the allowed measurements for your parcel 2 go app. It took me three days to locate a DPD pick up point to deliver my parcel.

7 de abril de 2022
Logotipo de Parcel2Go Ireland

Respuesta de Parcel2Go Ireland

Good morning Bernadette Murphy,

Thank you for your review.

I am very sorry to hear about the issues with the drop off locations.

I would advise you to contact our Live Help so we can take a note of the drop offs in question and this will be reported and investigated further to prevent similar problems from happening in the future.

Live Chat can be located in the help centre of our website, when you search for our contact details. https://www.parcel2go.com/help-centre/parcels/question/general/how-do-i-contact-parcel2go You can use the link above, and refer to the last subheading on that link. You will be passed to a bot named Ellie, who is designed to assist customers. However, if you would prefer to speak to an agent, you can ask Ellie for a contact number, and you will be passed to an agent straight away.

I do apologise for the issues once again.


Thanks,

Agata
Parcel2Go Customer Services



Valorada con 2 estrellas sobre 5

Everything over this side in Ireland…

Everything over this side in Ireland was perfect, however when my parcel was "delivered" in France, there was no email text or any communication as to where it was delivered, it wasn't delivery address. It was just a coincidence that we found out it was in local flower shop.... which we now know is a drp off point.

7 de abril de 2022
Logotipo de Parcel2Go Ireland

Respuesta de Parcel2Go Ireland

Hi Elaine,

Thank you for your review.

Please accept my apologies for the inconvenience caused here, having looked at the tracking I can see this was marked as being delivered to a local store.

Thank you,
Emily.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Very Disappointed - No Response to Claim

Lost/non delivered parcel. Followed all protocol and no response after 14 days. Cannot get to speak to anyone, phone number is just a recorded message. Live chat just hangs with no response. DO NOT USE THIS SERVICE. (P2G100300406)

17 de marzo de 2022
Opinión espontánea
Logotipo de Parcel2Go Ireland

Respuesta de Parcel2Go Ireland

Good morning Trevor,

Thank you for taking the time to leave your review. I’m sorry to hear about the loss of your parcel, and that you've had difficulty getting in touch.

I would advise making contact via Live Help via our website, which is available 24/7, where one of our agents will be able to advise further. If you contact us between 9am and 11pm, you can ask speak to a claims advisor who will be able to assist with your claim.

https://www.parcel2go.com/help-centre/parcels/question/general/how-do-i-contact-parcel2go

Please refer to the last subheading on the link above. You will be passed to a bot named Ellie, who is designed to assist customers. However, if you would prefer to speak to an agent, you can ask Ellie for a contact number, and you will be passed to an agent straight away.

Thanks,

Steph
Parcel2Go Customer Services

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Crooks (IMHO)

P2g charge you extra after the event for alleged under-declarations of weight / size and / or being improperly packed. When you dispute it, they demand you send them a photo of your parcel on a scale next to a ruler!!!! Yeh, right, we do that for every parcel we send out just in case! When say "Hey, wait, you say I did this, send me your proof (a photo)" and you get "We have no evidence. This is an automated charge. We can do this as per our terms and conditions. You are guilty. Prove us wrong". Presumption of innocence over guilt? Not at P2g. Respect of the law (The Unfair Terms in Consumer Contracts Regulations 1999, The Consumer Rights Act 2015)? Not at P2g.

3 de marzo de 2022
Opinión espontánea
Logotipo de Parcel2Go Ireland

Respuesta de Parcel2Go Ireland

Good afternoon,

Thanks for your review; I'm so sorry to hear about the surcharge against your order, and I do understand your frustration.

I've contacted you privately to request some additional information; if you could respond at your earliest convenience that would be much appreciated.

Thanks,

Steph
Parcel2Go Customer Services

Valorada con 1 estrellas sobre 5

RUN AWAY - I'VE WARNED YOU

Wasted hours upon hours of my time trying to get a parcel picked up. FOUR failed pickups. That means four times waiting around for Fastway to pick up a parcel. Truly disgraceful. I wouldn't wish it on my worse enemy.
@Steph: You're company is a JOKE. I've already wasted enough time trying to get you to do the one thing you're supposed to do which is deliver parcels. No use coming to me afterwards feigning concern. Just get your act together and deliver parcels.
ADVICE TO ALL: DO NOT USE PARCEL2GO. BOOK IT DIRECTLY WITH THE COURIER SERVICE

7 de febrero de 2022
Opinión espontánea
Logotipo de Parcel2Go Ireland

Respuesta de Parcel2Go Ireland

Good morning,

Thanks for your review; I'm so sorry to hear that collection wasn't made by the courier, and I completely understand how frustrated you must be.

I've contacted you privately to request some additional information; if you could respond at your earliest convenience that would be much appreciated.

Thanks,

Steph
Parcel2Go Customer Services

Valorada con 5 estrellas sobre 5

weronika is the best at p2g

i don't have a lot of nice thing to say about this company but to day Weronika on the live chat was the best i have talk to in over 3 years on p2g got my problem sorted straight away weronika you are the best thank you again for your help

31 de enero de 2022
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Terrible to deal with

Terrible to deal with. My parcel (Fastway) was supposed to be delivered yesterday at the latest. A week later and still hasn’t even been collected. No customer service.

27 de enero de 2022
Opinión espontánea
Logotipo de Parcel2Go Ireland

Respuesta de Parcel2Go Ireland

Good morning Barry,

Thanks for your review; I'm so sorry to hear that your parcel hasn't been collected.

I've contacted you privately to request some additional information; if you could respond at your earliest convenience that would be much appreciated.

Thanks,

Steph
Parcel2Go Customer Services

Valorada con 1 estrellas sobre 5

they are not interested in customers

Bad company. If you have a some kind of problem they fck you. If some parcel is lost they fck you. They just wrote some nice email to the courier company that you lost parcel adn that all. Every case is closed like lost parcel.
They dont push the courier company to check cameras record or something similar.
I do not highly recommend this company !

19 de enero de 2022
Opinión espontánea
Valorada con 2 estrellas sobre 5

Never Again P2G

Never Again P2G
Needed to courier 2 boxes containing books. I came across P2G and they offered TNT or UPS. I choose UPS and filled out the shipping details and paid the requested amount. All is good so far, received confirmation via email and attempted to print the shipping labels. The customs invoices were correct, however, were no shipping labels! I clicked the “click here” for issues. I have been redirected to the P2G site and an interactive robotic contact form. I entered no label and received the answer” we are aware of the issue and it’s being worked on” allow 5(five) hours. Not happy with the response I started a chat with customer service, I was informed UPS Don’t collect I asked if I could drop off the Boxes and was told no that is not possible. I was then offered an alternative with TNT and she would knock 50% of the cost and I would have €20 to pay. Agreeing to this I asked how do I apply the offered discount? The original shipment had to be cancelled and refunded and the customer service representative wasn’t sure how to apply the discount offered. I was then told that the discount offered was not guaranteed! At this point, I was extremely frustrated and requested that the shipment be refunded.

This is appalling customer service they accepted the shipment and payment but failed to deliver. If the collection was not available from my location then the software should have informed me that collection was not available before payment. UPS have previously collected parcels from my address, I don’t understand why this was an issue.

I have booked the shipment with FedEx and will have to wait 5-7 days for the refund.

Never will I consider P2G for my shipping requirements. Buy cheap by twice.

UPDATE

Parcel2go contacted me following the review and we came to a mutual agreement. This does not change my initial review as this was factual. I thank them for immediately contacting me in an attempt to resolve this.

9 de diciembre de 2021
Opinión espontánea
Logotipo de Parcel2Go Ireland

Respuesta de Parcel2Go Ireland

Good afternoon Steve,

Thanks for your review; I'm so sorry to hear about the problems with your booking, and I completely understand your frustration.

I've contacted you privately to request some additional information; if you could respond at your earliest convenience that would be much appreciated.

Thanks,

Steph
Parcel2Go Customer Services

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más