Meer stress dan ondersteuning
Ik schrijf zelden negatieve recensies, maar voor Partena Professional moet ik helaas een uitzondering maken.
Mijn ervaringen met dit sociaal secretariaat waren bijzonder frustrerend: onduidelijke facturen met steeds extra kosten die vooraf niet werden gecommuniceerd, geen rechtstreeks aanspreekpunt, ellenlange opzegtermijnen, enzovoort. Contact verloopt telkens via een algemeen mailadres of telefoonnummer, wat de communicatie allesbehalve efficiënt maakt.
Ondertussen is mijn contract al bijna een half jaar beëindigd (omdat ik de overstap maakte naar een kleinschalig loonbureau), maar ben ik nog steeds bezig met de administratieve nasleep. Er blijven facturen binnenkomen voor rechtzettingen van fouten die veroorzaakt zijn door Partena, terwijl openstaande tegoeden niet correct worden terugbetaald.
Jammer, want als ondernemer verwacht je van een sociaal secretariaat net duidelijkheid, correcte opvolging en vlotte communicatie. Dat vertrouwen is hier volledig verdwenen.








