Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Bought an item on 28th, paid extra for 24hr delivery, its now the 31st and it has not even been put in the post yet, so paid extra for nothing. Emailed to see what is happening with my order and no re... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Very easy ordering process, even though they don’t seem to use a ‘regular’ way when it comes to payment method. They use SagePay. It’s not a problem, but does make a buyer feel less confident I gues... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I've shopped with Prowler for many years. Their toys are wonderful and priced well and the staff are always incredibly knowledgeable and friendly. Recently I bought some products (not toys), that,... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Considering I placed my order during full lockdown in the middle of a pandemic, I was more than happy. There was a slight problem with one of the items I ordered being out of stock, but the communicat... Ver más

Información sobre la empresa

  1. Tienda de juguetes eróticos
  2. también en la categoría
  3. Tienda de ropa erótica

Información proporcionada por diversas fuentes externas

Prowler is the UK's leading online gay sex shop with a wide range of gay sex toys to buy online with FREE postage on orders over £25.


Información de contacto

3,3

Medio

TrustScore: 3.5 sobre 5

366 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que haya invitado a opinar recientemente

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes recientemente, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

No ha contestado las opiniones negativas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

3,3

Todas las opiniones

(366)

3 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 3 estrellas sobre 5

Good price, shame about the packaging

The product and price were very good and I'd have given a higher rating if my purchase had been delivered in the discrete packaging promised on the website. Prowler needs to stop using soft packaging and use proper boxes - like their competitors who I will use by preference for any future online purchases.

4 de diciembre de 2020
Logotipo de Prowler

Respuesta de Prowler

Hello Don,

Thank you for your feedback here on Trustpilot.

We are very sorry to hear that you have received the packaging not as expected. That should indeed not happen. We know that in some cases the parcels are not handled appropriately within the delivery process. However I am not in the position to blame any of our external delivery partners. I have passed this feedback on to the warehouse management and I do hope this has been a single incident and will not reoccur in the future. We are very sorry for the inconvenience caused.
I do hope that we have been able to gain some trust regarding the handling of orders and the promise to assure that all orders are packed and dispatched in the most discreet way. Thank you very much.

Kind Regards,
Prowler Customer Services

Valorada con 3 estrellas sobre 5

The item arrived quickly, however....

The item arrived quickly. However I felt the Prowler team could have done a bit more to make the package a bit more discreet, because I felt it really wasn't.

13 de noviembre de 2020
Logotipo de Prowler

Respuesta de Prowler

Hello Chris,

Thank you for your feedback here on Trustpilot.

We are very sorry to hear that you have received the packaging not as expected. That should indeed not happen. We know that in some cases the parcels are not handled appropriately within the delivery process. However I am not in the position to blame any of our external delivery partners. I have passed this feedback on to the warehouse management and I do hope this has been a single incident and will not reoccur in the future. We are very sorry for the inconvenience caused.
I do hope that we have been able to gain some trust regarding the handling of orders and the promise to assure that all orders are packed and dispatched in the most discreet way. Thank you very much.

Kind Regards,
Prowler Customer Services

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Out of Stock!

Items ordered as birthday gift for a friend, only to be notified several days after order placed and day before said birthday that one item was out of stock! Will now be shopping elsewhere in future.

2 de noviembre de 2020
Logotipo de Prowler

Respuesta de Prowler

Dear MP

Thank you for your feedback.

We are sorry that the product you initially ordered was out of stock. This is an error that should have certainly not occurred. We have taken this very serious and we will make sure that such experience will be avoided in future.

In case you do have any other questions please do not hesitate to contact us via the available methods such as phone, email or chat. We are happy to assist with any further queries you may have.

Please allow us to apologise for any inconvenience the experience may have caused.

Thank you for shopping with us.

Kind regards,
Prowler Customer-Services

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Initially i was disappointed with…

Initially i was disappointed with Buying from Prowler online for he first time, having always bought from the London Soho shop for many years. However, after i gave a negative review, Prowler customer services have been in contact and refunded me and gave an explanation. As a loyal Prowler shop customer, i appreciated this so i have given them a better review for this customer service experience.

11 de octubre de 2020
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great Service

Great products, and customer service replied and sorted my issue within 3 minutes of me emailing them.

10 de septiembre de 2020
Opinión espontánea
Valorada con 3 estrellas sobre 5

Good quality

The products are true to pictures and descriptions on the website and all very good quality. I had to chase for dispatch and delivery status which I think they can overcome quite easily. Will definitely shop again.

5 de septiembre de 2020
Opinión espontánea
Logotipo de Prowler

Respuesta de Prowler

Dear Raul,

Thank you for the feedback and for your order.

We are very happy to hear that you have been satisfied with the products you have ordered. In case you do have any questions regarding the ordered products do not hesitate to get in touch with us.

We are very sorry to hear that you have not been informed regarding the dispatch of your order automatically. In some cases such confirmation emails find their way into the Spam or Junk folder of the email account. However, we will look into that in order to avoid future recurrences and to allow more transparency throughout the process of your order. In case you do wish to take any of the issues further please do not hesitate to get in touch with our customer services via the following email address: customerservices@prowler.co.uk

Thank you for shopping with us.

Kind regards,
Prowler Customer Services

Valorada con 1 estrellas sobre 5

product loooked so fake compared to…

product loooked so fake compared to website which was a real dissapointment considering price etc.. wanted something that looked more original and even the colour didnt look skin like

4 de septiembre de 2020
Opinión espontánea
Logotipo de Prowler

Respuesta de Prowler

Dear Paul,

Thank you for your feedback and for your order.

We are very sorry to hear that the ordered items did not meet your expectations. As we do not expect you to accept this we would like to get in touch to set things right. Please await correspondence from our end and we can certainly get this issue resolved for you. We always aim to provide you with the best service and of course with products that will not cause you dissatisfaction. However we would have appreciated if you had taken the time to get in touch with us before leaving us with this feedback. That would have allowed us to rectify or improve the shopping experience. Please also allow us to confirm that we only sell originals and genuine products that we retrieve directly from the manufacturers. In some cases the images on the website may differ slightly with the actual product itself. As this product is one of our best sellers we will of course have this investigated internally.

Thank you for shopping with us.

Kind regards,
Prowler Customer Services

Valorada con 1 estrellas sobre 5

one product broke and another is too…

one product broke and another is too small to use.

4 de septiembre de 2020
Opinión espontánea
Logotipo de Prowler

Respuesta de Prowler

Dear Gabriel,

Thank you for your feedback and for your order.

We are very sorry to hear that the ordered items did not meet your expectations. As we do not expect you to accept this we would like to get in touch to set things right. Please await correspondence from our end and we can certainly get this issue resolved for you. We always aim to provide you with the best service and of course with products that will not cause you dissatisfaction. However we would have appreciated if you had taken the time to get in touch with us before leaving us with this feedback. That would have allowed us to rectify or improve the shopping experience.

Thank you for shopping with us.

Kind regards,
Prowler Customer Services

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Unprofessional and extremely rude…

Unprofessional and extremely rude staff.

I went with my partner to buy something over the counter and the cashier was just being the most unprofessional person I have ever seen.

My partner was talking to him and he was just standing there drinking his water. Then he picked up the internal phone to chat to his colleague and then, he told us that the old £20 note is not acceptable anymore, which is not the case. You can still accept them.

I have been a customer for many years and have never come across such a rude person before.

So many sex shops around to go for shopping. Definitely will not be visiting you anymore.

And for the admin, it was the blonde guy by the till upstairs yesterday at around 7:30pm.

Good luck

26 de agosto de 2020
Opinión espontánea
Logotipo de Prowler

Respuesta de Prowler

Dear Customer,

Thank you for taking the time to leave us a feedback here on Trustpilot.

We are sorry to hear that your experience did not meet our usual high standards. This has been investigated internally and we understand that you had a pleasant interaction with our staff members and enquired about a product in which the price was not satisfactory for you. Hence the colleague made a quick internal call to see if a discount could be provided, which they were happy to do, but you were still unhappy with the price then offered. Our apologies regarding the £20 note - this information was indeed incorrect. We would love to welcome you back into the store in the future in order to provide our usual great customer service. In case you do wish to have a further conversation regarding your experience please do not hesitate to use our contact methods (phone, email, chat).

Thank you for shopping with us.

Kind regards,
Prowler Customer Services

Valorada con 5 estrellas sobre 5

How bloody helpful are these guys!

How bloody helpful are these guys!! Incredibly is what. Thought there was an issue with my double dildo, turned out all was good. Add to that how lovely they were to speak to! I'll be shopping there again for sure and have been spreading the word too that thats the place to shop!!

3 de agosto de 2020
Opinión espontánea

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más