Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 1 estrellas sobre 5

🇫🇷 très mauvaise expérience chez snappy snaps Putney ! Ma pellicule était complètement morte ils m’ont quand même facturé cette pellicule dans développé les photos ! Si encore ils avaient imprimé... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Good photos, but terrible pricing flexibility and customer service. We first asked if we could just buy 1 picture for each of our twins (2 pictures total) but they refused. We then asked if... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

My experience started very poorly as my orders was not fit for purpose But thanks to the efforts of the manager Reese Smith i am now very satisfied He went the extra mile to get it sorted He... Ver más

La empresa ha respondido

Información sobre la empresa

  1. Finanzas y seguros

Información proporcionada por diversas fuentes externas

Online photo printing and developing services. A wide range of photographic services available to order online or through one of our high street photo labs nationwide. Search for you local store and order online


Información de contacto

3,4

Medio

TrustScore: 3.5 sobre 5

585 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que haya invitado a opinar recientemente

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes recientemente, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

Ha contestado el 90% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 2 semanas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

3,4

Todas las opiniones

(585)

81 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Rip off Pricing

Took a pic to be scanned and then emailed back to me. It was an emergency and didn’t have time to shop around. The scan cost nearly £4 and the email cost nearly £7 for a single photo.

13 de octubre de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

A Very Loving Memory Created by Sharon & Sha-Dawn at Snappy Snaps xx xx

I went to Snappy Snaps again seeking help to create & produce a new and unique version of a card, and Sharon kindly reintroduced me the Amazing Sha-Dawn! Once again the Amazing Sha-Dawn Created, and produced a Very Beautiful new card for me in an Incredibly short period of time! Thank You Very Very Much again Sharon & Sha-Dawn!
Also While they were doing that Sharon, and Sha-Dawn also created a Very Loving Experience for a family by creating some Very Beautiful photos about & for their children that brought tears of Love to their eyes! (& ours)

10 de octubre de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Ex-Employee Experience

I am extremely disappointed with my experience with the Bexleyheath Snappy Snaps franchise.

I was a former employee and recently needed an employment reference as part of the recruitment process for a new permanent job. I contacted the branch and explained that the reference was time-sensitive because my new employment offer was conditional on receiving the required references.

I was told that a reference would not be provided because the business was understaffed. I explained that Yonatan is the owner and manager of the branch and asked whether he could provide the reference himself, particularly given the urgency and the potential consequences for my new employment. I was still told that I would have to wait approximately three weeks.

This put my new employment opportunity at genuine risk and caused me a huge amount of unnecessary stress. I ultimately had to urgently find another former manager who was able to provide a reference so that I could satisfy my new employer’s requirements.

I find it extremely concerning that a former employee could be placed in this position after clearly explaining that a prolonged delay could result in losing a new job. Regardless of the circumstances behind the decision, I believe the way this was handled was extremely unprofessional and, in my view, ethically unacceptable. Especially since I worked there I know he can give the reference.

I have now raised the matter with Snappy Snaps’ central support team because I do not believe the issue should simply be dealt with by the same person whose handling of the situation is the subject of my complaint.

I am sharing this review because I believe people should be aware of my experience when considering dealing with this particular franchise.

This review reflects my personal experience and the events as they occurred from my perspective.

14 de septiembre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Snappy Snaps

Respuesta de Snappy Snaps

Thank you for taking the time to share your feedback.

We’re sorry to hear about the difficulties you experienced when requesting an employment reference and the stress this caused.

Please get in touch with our Customer Care team at customer.support@timpson.com with some further details, and we’ll be happy to investigate this for you.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Shout out to the manager and team at…

Shout out to the manager and team at Snappy Snaps on Walworth Road for saving the day when another Snappy Snaps store closed due to an emergency. The team were great and couldn't have been more helpful - thank you!

5 de septiembre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Snappy Snaps

Respuesta de Snappy Snaps

Thank you for taking the time to share such lovely feedback.

We’re delighted to hear that the manager and team at Snappy Snaps on Walworth Road were so helpful when you needed assistance. It’s great to know they were able to step in and help when another store had to close unexpectedly.

We’ll be sure to pass your kind words on to the team.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Poor service and over-priced.

A few weeks ago, I took my daughter's disposable camera into Snappy Snaps in Norwich to get it developed. I didn't think to mention that it was black and white beforehand, as I'm not a developer and had assumed all processing was the same. They processed it as colour film without checking and, unfortunately, completely wiped the negatives.

My daughter was absolutely heartbroken and in tears, as they were all her holiday photos. The staff apologised, refunded me and gave me a new camera, which I appreciated, but I'm truly gutted for my daughter. She's autistic, and the loss really affected her quite badly. It was her first ever holiday, and she'd made a point of only using the disposable camera instead of her phone, so the pictures were extra special. It was such a shame.

I did eventually go back today, as I have a few old camcorder tapes I'd like putting onto USB for my sister's upcoming birthday. I've put this off for some time because old family footage is too precious to risk losing, and after my first experience I was nervous. However, I went in this morning hoping to chat to someone and be reassured.

I thought the initial price of £25 to convert one tape was very expensive compared with what I'd seen online. I was also told there was an additional £15 charge to put the footage onto USB. This really threw me, as I have many tapes that I wanted to get done in batches, and the costs would start adding up very quickly. It would mean £25 for the first tape in each batch, plus £15 per tape for the USB.

As I was trying to work it out on the spot and understand something I'm unfamiliar with, a friendly chat about what I wanted, some help working it out, advice on any package deals, or even just some guidance would have been really helpful.

I then asked if they could recommend any other companies that might provide this service a little cheaper elsewhere in the area, or perhaps somewhere that converts directly to USB. I was told to "Google it".

I took their advice and did, in fact, Google it. I found a really friendly and helpful local company that specialises in putting old footage onto USB, and they're also much cheaper. They're called Digital Legacy in Norwich. If you're looking for somewhere to have old footage converted, I'd definitely recommend giving them a try.

16 de septiembre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Snappy Snaps

Respuesta de Snappy Snaps

Hello JC,

We’re very sorry for the distress caused by the loss of your daughter’s photographs. We understand how special those memories were, and while we’re glad the team apologised and refunded you, we appreciate that this cannot replace the photos.

We’re also sorry that your later visit did not provide the help and guidance you were looking for. Your feedback about the pricing and service you received has been noted and will be shared with the relevant team.

Thank you for taking the time to provide such detailed feedback.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

🇫🇷 très mauvaise expérience chez snappy…

🇫🇷 très mauvaise expérience chez snappy snaps Putney !
Ma pellicule était complètement morte ils m’ont quand même facturé cette pellicule dans développé les photos ! Si encore ils avaient imprimé les photos j’aurais compris , ils m’ont juste remboursé 2,95£ sur un montant de 18,94£, je leurs ai proposé de me développer une autre pellicule à la place ,ils ont refusé !
Pas au top le service client , je ne reviendrai plus !

14 de septiembre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Snappy Snaps

Respuesta de Snappy Snaps

Hello,

We're sorry to hear that your experience in store did not meet your expectations.

We understand your disappointment, particularly regarding your film not being developed. We regret that the solution offered did not meet your expectations.

Customer service is important to us, and we take your feedback seriously. We will pass your comments on to the store so that this can be reviewed.

Thank you for taking the time to share your experience.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Snappysnaps keep me in the picture every time.

I don' t visit snappysnaps (Uxbridge) that often, but when I do, like today, I get excellent service, great help with getting photos from my phone at a first class quality.
Steve

9 de septiembre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Snappy Snaps

Respuesta de Snappy Snaps

Thank you, Steve, for your lovely review! We’re delighted to hear that you received excellent service at our Uxbridge store and that the team was able to help you get your photos from your phone printed in first-class quality.

We really appreciate you taking the time to share your experience, and it’s wonderful to know that you can rely on Snappy Snaps whenever you need us. We look forward to seeing you again on your next visit!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Reese Smith

My experience started very poorly as my orders was not fit for purpose
But thanks to the efforts of the manager Reese Smith i am now very satisfied
He went the extra mile to get it sorted
He took ownership of my order issues and rectified for me
He is a credit to your organisation
Kind regards
Eddy Woollard

9 de septiembre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Snappy Snaps

Respuesta de Snappy Snaps

Thank you, Eddy, for taking the time to share your experience. We’re sorry to hear that your order wasn’t initially fit for purpose, but we’re really pleased that Reese was able to turn things around for you.

It’s fantastic to hear that Reese took ownership of the issues and went the extra mile to get everything resolved. Providing great service, especially when something hasn’t gone to plan, is incredibly important to us, and we’ll be sure to pass your kind words on to Reese.

Thank you again for your patience and understanding, and for recognising Reese as a credit to the organisation.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Hammersmith branch: bad customer service.

Hammersmith branch: went in for passport photos which were rejected by the passport office for not meeting criteria. However, this isn’t the main issue. While I was there another customer came in to collect an old photo he had framed - he was dissatisfied with the result as the top of the photo was cut off by the frame. The customer was correct as it looked like a bad job. He quite rightly asked for it to be re-done. Initially the sales assistant - Reece - refused denying they had a copy of the photo, and the SA helping me stepped in to sort it out and reprint the photo (which they did have). For whatever reason, Reece continued to escalate the issue to the point where he swore at the customer telling him to “f.. off”, and told him to “piss off” without any provocation from the customer who simply said the photo was not acceptable. I couldn’t believe what we were witnessing. Such appalling customer service. No apology offered to the customer who was simply unhappy with the service he got.

I sincerely hope Snappy Snaps addresses this.

I will not be going back to this branch; will be heading in to another branch to ask for my passport photos to be redone, if not, a chargeback on my credit card.

1 de septiembre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Snappy Snaps

Respuesta de Snappy Snaps

We’re very sorry to hear about your experience at our Hammersmith branch. We take concerns about customer service very seriously, particularly those regarding the conduct described. We would like the opportunity to investigate this fully. Please contact our customer service team with your details so we can look into the matter and address your concerns.

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Destroyed film

Snappy snaps Wood Green messed up my whole roll of film. They exposed it to light which completely ruined it. They didn’t charge me for it, which I appreciated, however I would’ve much rather had my film. I wouldn’t recommend.

25 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Snappy Snaps

Respuesta de Snappy Snaps

Hello Georgia,

We’re very sorry to hear about your experience at our Wood Green store. We fully appreciate how disappointing it is to lose an entire roll of film, particularly when the images may have been irreplaceable.

While we’re glad the team were able to waive the charge, we understand this does not replace your photographs. We take the care and handling of customers’ film very seriously and will be reviewing your feedback with the store team.

Please accept our sincere apologies for the disappointment caused.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

These people charged my aged mother £65 to transfer footage from a vhs cassette to a memory card.

One of the things one comes to dread about having an aged parent is when they totter in off the street to businesses like this who, quite clearly, saw her coming.

This footage was of her dead husband giving a speech at a wedding, so it mattered to her. She didn’t want to be a bother, so she didn’t speak to either of her sons.

But it is much, much worse when one learns of this after it has happened.

£20 for the cheapest usb stick I have ever seen, available elsewhere for a fraction of that price.

Snappy snaps should go into the funeral business selling Elvis Presley caskets lined in blue satin with gold handles for £20,000 a time, for they are those kind of ghouls.

26 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Snappy Snaps

Respuesta de Snappy Snaps

Hello Tar,

We’re very sorry to hear about your mother’s experience and understand how important this footage is to her, particularly given its sentimental value.

We take concerns around pricing and customer service very seriously and would welcome the opportunity to look into this further. Please contact our customer service team with the store details and order information so we can investigate what happened.

Please accept our sincere apologies for the upset caused.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Abbey Centre store

Abbey Centre
Ordered a product but when we returned shop was closed for a long lunch. Couldn’t return for a week. Got the original no problem and store assistant couldn’t have been more helpful - will definitely return

25 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Snappy Snaps

Respuesta de Snappy Snaps

Hello Jill,

Thank you for taking the time to leave us such a lovely review! We're delighted to hear that, despite the inconvenience of the store being closed when you returned, our Abbey Centre team were able to assist you and make the return process as smooth as possible.

We'll be sure to pass on your kind comments to the store. We really appreciate your support and look forward to seeing you again soon.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

PHOTO RESTORATION SERVICE COVENTRY BRANCH

Thank you so much to the technician - so sorry I regret not getting your name, you know who you are - for lovingly restoring the 100 year plus photo of my Great Nan Selina. You did an absolutely amazing job and we are all so pleased with the results. Thank you once again for the deligence you took to attending to the finer details and bringing Selina back to life so she can stand proudly on the wall in our home. I will certainly 100% recommend Snappy Snaps Coventry for the photo restoration service and excellent customer service.

17 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Snappy Snaps

Respuesta de Snappy Snaps

Hello Julie,

Thank you so much for sharing such a wonderful review. We’re absolutely delighted to hear how pleased you are with the restoration of your Great Nan Selina’s photograph. What a special piece of family history to have restored and proudly displayed in your home.

We’ll be sure to share your kind words with our Coventry team and the technician who worked so carefully on the finer details. It’s incredibly rewarding to know that we were able to help bring such a treasured memory back to life.

Thank you again for your recommendation and for choosing Snappy Snaps Coventry. We really appreciate your kind words and look forward to helping you again in the future.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Terrible Work…

Snappy Snaps left me with no choice but to write a criticle review. Redecorating, i have lots of framing to do & took the 1st 2 to Kings rd branch.
One to fix back stand £4.99 the other for bigger print & back into frame. £2.99. Soon after, the picture slipped off-i found the teeniest dab of glue stuck to metal frame, no back up, just the print stuck there. I bought a better weight sheet for back up. Next the glass slips off! I had to glue frame corners onto backup board. I paid £25.99 for their sloppy work: £33.97 altogether. So bad, so shocking. So disrespectful. So lazy. So uncaring.

16 de junio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Snappy Snaps

Respuesta de Snappy Snaps

Hello Maria,

We’re very sorry to hear about your experience at our Kings Road store. We understand how frustrating it must have been to find that the frame and print had not been secured to the standard you expected.

We take the quality of our framing and mounting services seriously, and we’re disappointed that we fell short on this occasion. We would welcome the opportunity to look into this further and apologise for the inconvenience and disappointment caused.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I had 20 photos that I had taken and…

I had 20 photos that I had taken and had been sent to me, Michelle in the Clacton branch downloaded and printed them for me.
When I left the shop I had left five photos on the counter. Michelle chased after me for a good five minutes prior to catching me and giving me the photos. Thank you , well above the call of duty. ct

8 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Snappy Snaps

Respuesta de Snappy Snaps

Hello Clyde,

Thank you so much for your lovely review! We’re delighted to hear that Michelle at our Clacton branch was able to help you download and print your photos.

It’s great to hear that she went the extra mile to make sure you didn’t leave without all 20 of your photos! We’ll be sure to pass your kind words on to Michelle — we’re sure she’ll really appreciate them.

Thank you again for choosing Snappy Snaps and for taking the time to share your experience. We hope to see you again soon!

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Terrible pricing flexibility

Good photos, but terrible pricing flexibility and customer service.

We first asked if we could just buy 1 picture for each of our twins (2 pictures total) but they refused.

We then asked if we could at least fit into their £12 pack of 4 by getting 2 pictures for each twin, and they refused that too.

Because of this rigid policy, we were forced to spend £24 for 8 pictures. Way too expensive for small quantities.

29 de julio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Snappy Snaps

Respuesta de Snappy Snaps

Thank you for taking the time to share your feedback.

We're sorry to hear that you were disappointed with the options available and the pricing for your photos.

If you would like us to look into this further, please contact our Customer Care team at customer.support@timpson.com

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Hugo Boss!

The experience I had at the Peckham branch with Hugo… Unmatched.

Please meet the most polite, most helpful and most accommodating man in the print industry. He has single handedly saved my event, I am super relieved and forever grateful (the speed and quality of prints were dope too lol). Worth every penny.

You the man Hugo!!

25 de julio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Snappy Snaps

Respuesta de Snappy Snaps

Hi,

Thank you so much for your fantastic review!

We're delighted to hear about the outstanding service you received from Hugo at our Peckham branch. It's wonderful to know he was able to help save your event and provide such quick, high-quality prints while making your experience a positive one.

We'll be sure to pass your amazing feedback on to Hugo. Thank you again for taking the time to recognise his hard work.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

5* service at SnapySnaps in abbeycentre…

Went to the SnapySnaps in abbeycentre on the 19th of July.
Staff member (Robert i think) gave great customer service. Nothing was too much trouble. Shop was busy enough for 1 person and he handled it really well. Great knowledge of product and very pleasant. SnapySnaps is my go to for photos and accessories now. Will tell all my friends and family. Thank you.

only negative was the shop was extremely warm... invest in aircon....

19 de julio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Snappy Snaps

Respuesta de Snappy Snaps

Hi,

Thank you so much for your fantastic review!

We're delighted to hear about the great service you received at our Abbeycentre store. It's wonderful to know that Robert was able to provide helpful and friendly service, even while managing a busy shop. We'll be sure to pass your kind words on to him.

We also appreciate your feedback regarding the temperature in the store and will share this with the relevant team.

Thank you again for your support and recommendation.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Ridiculously expensive

Ridiculously expensive. I took 2 pictures to be framed. When I told a friend what I’d been charged they said it was a very expensive place, get a quote from an independent. I did so and it was £300 cheaper. I called Snappy Snaps (the next day) to ask for a refund. They refused, said it was too late they had started on my order. 2 weeks later my order is still not ready. Canary Wharf branch

8 de julio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Snappy Snaps

Respuesta de Snappy Snaps

Hi,

Thank you for taking the time to leave your feedback. We're sorry to hear you were disappointed with the pricing and the experience you received.

As your order is still in progress, we'd recommend contacting the Canary Wharf branch directly. They will be best placed to discuss the status of your order and answer any queries regarding the pricing or refund.

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más