Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Quality products without nasty filler chemicals, good delivery service. Order from them as shops don't sell the full range. Excellent range of decaf teas. I have chemical sensitivity causing Hives, so... Ver más

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I ordered 3 packs of tea and the glass canister. I could hear the broken glass as soon as I picked it up. The canisters do not come in their own box to protect it, & the actual box packaging is 2 bits... Ver más

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I love Teapigs Darjeeling Earl Grey. Unfortunately my last order placed 3 weeks ago has not arrived and I have been continually fobbed off my poor customer service. Would not recommend ordering di... Ver más

Valorada con 1 estrellas sobre 5

LIKE THE REST BELOW ME. NO GOODS RECIEVED. MY ADVICE - REPORT TO TRADING STANDARDS AND CITIZENS ADVICE. IF ENOUGH PEOPLE DO IT THEY WILL BE STOPPED. MY GOODS DIDN'T ARRIVE, NO REPONSE TO... Ver más

Información sobre la empresa

  1. Establecimiento de café

Escrito por la empresa

Back in 2006 the world of whole-leaf tea was boring, stuffy and outdated. Meanwhile, cool things were happening in the world of coffee. We saw the opportunity to get everyone drinking real tea again! And by real we mean big leaf and big on flavour. So, in November 2006 teapigs was born. Our mission today is the same as it was back in 2006: to get everyone drinking top quality, whole-leaf, great tasting tea - and to do business a bit differently while we're at it. All natural. No nasties. BIG leaf = BIG flavour. Simple!


Información de contacto

2,3

Malo

TrustScore: 2.5 sobre 5

405 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que haya invitado a opinar recientemente

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes recientemente, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

Ha contestado el 5% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 2 semanas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

2,3

Todas las opiniones

(405)

115 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 4 estrellas sobre 5

The service given has been prompt

The service given has been prompt, helpful and as needed. Couldn't ask for any better.

20 de marzo de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de teapigs

Respuesta de teapigs

Hi Ruth,

I am so glad to hear that we resolved the issue to a satisfactory standard and we are so sorry that you were missing items in your order in the first place!

Have a wonderful week :)
KM

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I can’t believe you charged me £5 for…

I can’t believe you charged me £5 for one teabag.
I was under the impression I was being charged £1 for a sample. You have taken £5 from my bank account.
Daylight robbery. At least Turpin wore a mask.

7 de marzo de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de teapigs

Respuesta de teapigs

Hi Diane,
Thank you for you review,

I am so sorry that there was a miscommunication at checkout!
Customer service have responded to you via the contact us ticket you wrote in and refunded the £4.00 delivery charge.

Thanks,
KM

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Disappointed

My main problem was when trying to very carefully take the paper tab off the bag, so you can get it over the cup, it made a hole in. On 3 bags! I only purchased 6 to try and had to pay £4 shipping. So I've paid £10 for 3 teabags. Not happy

27 de febrero de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de teapigs

Respuesta de teapigs

Hi Gail,

I can see customer service have reached out to you to resolve the issue you have faced with our tea temples.
I can see the issue was addressed and fixed.

Hopefully we have restored your faith in us.
Best,
KM

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Poor quality product construction time after time

Just opened our last bulk purchase of the Mint temples and there is loose tea in the box we opened so checked all of the bags and 70% of them are split.
Sadly to say after year and years of being a loyal customer we are ABSOLUTELY disappointed in the quality of tea pigs manufacturing quality.
We have had quality issues with the last 3 orders.
It’s time we searched for a different company to supply our tea.
After talking to the manager he advised me that “no one else is having this issue (I forwarded him one of the customer service email that said they where having issues with the product and where moving production in house as of September and we would have to wait until then for replacements.

ARE TeaPigs allowed to sell known faulty products ?

Yours totally let down

We can happily say Tea Pigs have finally moved production in-house and the issue is now sorted 👍
Shame we had to waist so much time and money

11 de febrero de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de teapigs

Respuesta de teapigs

Hi Warren

We’re really sorry to hear about the quality issues with your recent orders, especially after your years of loyalty to Teapigs. This is absolutely not the experience we want for our customers, and we completely understand your frustration.

We take quality concerns very seriously and are currently investing in a new manufacturing facility to improve our production process. However, this does take time, and we sincerely regret that you’ve been affected in the meantime. Please know that we’re actively working to resolve these issues to ensure the quality you expect from us.

Your feedback is invaluable, and we truly appreciate your patience as we work to improve.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Tea great, service not so good

The Tea itself is first class; no complaints at all, however...

You sent me a "3 for 2" offer, which I took advantage of. whilst using the code you gave me did discount my order for one pack, this took my total order below the free delivery limit and so I had to pay postage, which somewhat dilutes your offer.

What's made me really cross though, is the fact that despite me paying for postage, it's taken 6 days for you to even despatch my order. That's *very* poor service

16 de enero de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de teapigs

Respuesta de teapigs

Hi Mitch,

Thank you for your review, and I’m so glad to hear you’re enjoying the tea!

I’m really sorry to hear that the discount and delivery situation impacted your experience. Regarding the delay, we’ve recently been at full capacity in our warehouse due to an increase in demand, which unfortunately affected our dispatch times. We’re actively working to improve this so we can get orders out more quickly in the future.

I understand your frustration about the delivery charge. Your feedback is invaluable, and we’ll review our offers and processes to ensure a smoother experience going forward.

Thank you for your patience and for bringing this to our attention. If there’s anything else we can help with, please don’t hesitate to get in touch.

- SL

Valorada con 3 estrellas sobre 5

I forgot to add the discount code so…

I forgot to add the discount code so went back in to edit my order but you have still charged me the full price. No 3for2 discount. Disappointing!!

11 de enero de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de teapigs

Respuesta de teapigs

Hi CR,

Thank you for your review, and I'm sorry to hear about the issue with the discount code.

We’d love to resolve this for you! Please reach out to our customer service team at teapigs.co.uk/pages/contact-us and we’ll be happy to assist in applying the 3-for-2 discount to your order.

We apologise for any inconvenience and appreciate your understanding.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Amazing teabags and great customer service

Very happy with my order and the correspondence with Kira, above and beyond. Amazing customer service and I absolutely love their Tea bags. I also love that they support The Point Foundation which I had heard of before.

14 de enero de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de teapigs

Respuesta de teapigs

Thanks so much for the review Nigel!

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Split tea bags…

I’ve been regularly buying peppermint tea pigs for a number of years. In recent months, I’ve found the tea pig pyramids to be of a lower quality; at least two in any one pack would have a split down the seam rendering them useless (or they would tear when trying to gently peel the string from the bag). I messaged Tea Pigs via their website in early November 2024 with photographic evidence of three split pyramids from the same pack, but have not had the courtesy of a response. Needless to say, I won’t be buying this brand anymore.

1 de noviembre de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Best quality tea eva ❤️ a little more…

Best quality tea eva ❤️ a little more expensive but you pay for quality. Out of this world customer service👍, i would recommend to all my freinds and family. Love love love this company❤️.So kind and understanding really appreciated all your help. Thankyou Tea Pig Team merry Christmas 🎄❤️🎄❤️🎄 and happy new year 🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾

17 de diciembre de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 2 estrellas sobre 5

Seem to have lost their way

Always loved Teapigs, great range of flavours, the 6 flavour Christmas selection was always a fixture for us in the holiday season, with chilli chai a particular favourite. I don't know what's happened during 2024 - perhaps they are struggling in the current situation - but they have dropped a bunch of flavours and the offering is now very ho hum. First year we haven't ordered since 2009.

14 de diciembre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de teapigs

Respuesta de teapigs

Hi Steve,

Thank you so much for your honest feedback and for being such a loyal teapigs fan since 2009 – we truly appreciate your support!

We understand your disappointment, especially when some of your favorites like our Chilli Chai, which has been part of your holiday traditions. We're currently working on improving our supply chain and manufacturing processes, which has meant focusing on fewer blends for now to ensure the best quality and availability.

That said, we’re thrilled to share that we’ve been working on some exciting new things that we think you’ll love! While we can’t spill the details just yet, we can’t wait to bring these blends to life and share them with you.

We’d also love to hear your suggestions – whether it’s bringing back old favourites or ideas for something new. Feel free to share your thoughts with us.

Thank you again for your support and patience as we work through these changes – we hope to surprise you with something special soon! 😊

- Sophie

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Very helpful

Very helpful, efficient staff who sorted out my problem quickly and to my satisfaction.

13 de diciembre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de teapigs

Respuesta de teapigs

Happy to help Maureen! Enjoy your tea :)

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Don’t expect your order quickly

Ordered a small pack of green tea on the 2/12. Website said 1-2 days. 10 days on and tea still not received. Customer support just told me what tracking said and offered me a whopping 10% off next order. Less than impressed.

2 de diciembre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de teapigs

Respuesta de teapigs

Hi Matt,

Thank you for sharing your experience, and we’re truly sorry for the delay with your order.

The delay was due to an overwhelming response to our Black Friday promotion, which exceeded all our expectations. While our warehouse team worked tirelessly to process the highest volume of orders we’ve ever seen, we completely understand how frustrating this wait must have been for you.

To try and make it right, we upgraded your shipping to express, but we recognise this isn’t our usual speed or standard of service, and we sincerely apologise. We’re actively working on improving our processes to handle future demand better and ensure quicker deliveries.

Your feedback is greatly appreciated, and we’d love the opportunity to provide you with a much smoother experience next time. If there’s anything else we can do, please don’t hesitate to contact us.

Thanks
Sophie - Warehouse Manager

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Ordered on 4th Dec for 12th Dec…

Ordered on 4th Dec for 12th Dec birthday..still stating 2-4 days for delivery. Wish I had read the reviews before ordering!

11 de diciembre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de teapigs

Respuesta de teapigs

Hi Fiona,

Thank you for your feedback, and we’re truly sorry to hear your order didn’t arrive in time for the birthday.

The delay was due to an exceptionally high volume of orders following our recent promotion, which unfortunately impacted delivery times. While our usual shipping timeframe is 2-4 days, we fell short in this instance, and we sincerely apologise for the inconvenience caused.

Thank you for your understanding, and we hope to have the chance to serve you better in the future.

Sophie

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Terrible service

10 de diciembre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de teapigs

Respuesta de teapigs

Hi Doreen,

We’re sorry to hear you were unhappy with our service. This is not the experience we want for our customers, and we’d love the opportunity to make things right.

Could you please reach out to us with more details about your issue? We’re here to help and ensure we address any concerns you may have.

Thanks, Sophie

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Absolutely love these teas

Absolutely love these teas, which I never would have come across if it hadn't of been given as a freebie to our offices in Tanfield, Edinburgh.
The everyday brew is fantastic and a great mix of the 3 black teas. I intend to go and try some others.

29 de noviembre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de teapigs

Respuesta de teapigs

Sarah, Thank you so much for your lovely review! We’re thrilled to hear you’re enjoying our teas and that the Everyday Brew has become a favourite. It’s always wonderful to hear when someone discovers us in such a unique way—freebies in the office are the best!

Sophie

Valorada con 3 estrellas sobre 5

I love the earl grey tea bags, postage cost a profiteering joke

I love the earl grey tea bags, but the review is for the postage cost of £4. There is no way it costs £4 to bulk send orders. I find this really disappointing, so much so that after this order, I will be purchasing elsewhere.

17 de noviembre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de teapigs

Respuesta de teapigs

Hi Andrea,

Thank you for your review.

I'm glad to hear that you love our Earl Grey!

Sorry to hear that you feel our postage costs are too high, but don't forget that if you spend over £25 you can get free UK standard shipping for your order.
The £4 shipping fee covers more than just postage—it helps us maintain the quality and service you expect from us. This includes costs associated with materials, packaging, operational expenses, and ensuring your tea is securely delivered. All of which play a vital role in getting your favourite teas to your doorstep.

Thank you,
KM

Valorada con 3 estrellas sobre 5

I love your tea but many bags a broken…

I love your tea but many bags a broken or have small holes in and leaves leak into the cup. This was problematic with your happy tea as all the bags were defective.Also on my last delivery, some of the camomile bags also leaked leaves. It's a shame but not the end of the world. Ive ordered more camomile (it's wonderful tea) so hoping for a better result!

7 de noviembre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de teapigs

Respuesta de teapigs

Hi Mike, Thank you for your feedback! If you are having issues with faulty tea temples, please reach out on our contact us page found on our website so we can resolve this issue for you.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I cancelled this subscription…

I cancelled this subscription approximately one year ago when I received email notification of this delivery I tried using the edit function but got the response order not found, I have photographic evidence for this.

31 de octubre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de teapigs

Respuesta de teapigs

Hi Max, If you could please contact us through our website contact us page and we can try resolve this issue for you.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Fantastic company! Quality tea!

Fantastic company!

wonderful tea thats full of quality and flavour! Our favourite is Liquorice and peppermint! amazing!
Thank you for being such a great company !!

25 de septiembre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de teapigs

Respuesta de teapigs

Hi Louise, thank you so much for your kind words and lovely review!

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más