Twee regentonnen besteld en maar 1 geleverd omdat de andere volgens de leverancier kapot was. Vervolgens krijgen we een mail dat de levering is afgerond. Gemaild dat dit dus niet zo is. Geen reactie.... Ver más
Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información
Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información
Consulta las opiniones de los clientes
Waardeloos. Regenton op deze website besteld omdat op de website stond dat het op voorraad was, en ik hem nog kon laten monteren door de mensen die onze tuin aan het verbouwen waren. Bleek niet... Ver más
De bezorging heeft iets langer geduurd dan gebruikelijk, maar de producten waren het wachten waard. Daarnaast is de klantenservice is heel vriendelijk en meedenkend.
Ik voel toch de noodzaak ook een review te schrijven, aangezien mensen vaak alleen klagen :) Ik had 2 bloempotten besteld en na een paar dagen had ik nog niks gehoord. Toen contact opgenomen via de... Ver más
Información sobre la empresa
Información de contacto
No consta que solicite reseñas
Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas
Así usa esta empresa Trustpilot
Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.
Twee regentonnen besteld en maar 1…
Twee regentonnen besteld en maar 1 geleverd omdat de andere volgens de leverancier kapot was. Vervolgens krijgen we een mail dat de levering is afgerond. Gemaild dat dit dus niet zo is. Geen reactie. Gebeld een paar dagen en dan word je in de wacht gezet en vervolgens wordt na een aantal minuten de verbinding verbroken. Uiteindelijk iemand aan de telefoon die zegt dat in het systeem het probleem is opgelost. Niet dus. Als het goed is wordt nu de tweede ton opnieuw verzonden. Heel moeizaam dit
Waardeloos.
Waardeloos.
Regenton op deze website besteld omdat op de website stond dat het op voorraad was, en ik hem nog kon laten monteren door de mensen die onze tuin aan het verbouwen waren. Bleek niet te kloppen. Uiteindelijk 2 weken later verzonden, waardoor ik geen monteur had.
Zou vandaag geleverd worden. Krijg net mail dat ik niet thuis zou zijn en dat de bezorging daarom niet is gelukt. Ik ben de hele dag thuis. Echt heel slecht.
Bedrijf telefonisch ook niet bereikbaar en reageert ook niet op mail
De bezorging heeft iets langer geduurd…
De bezorging heeft iets langer geduurd dan gebruikelijk, maar de producten waren het wachten waard. Daarnaast is de klantenservice is heel vriendelijk en meedenkend.
1 ster is nog te veel!
1 ster is nog te veel!! Regenton besteld en gekregen maar met een barst in de deksel. Bedrijf is telefonisch niet te bereiken. Kreeg een mailtje dat ze er op terug zullen komen. Nooit meer iets gehoord. Niets kopen hier!!!!
Bbq weber searwood
Bbq weber searwood besteld en een toonzaalmodel gekregen volledig verkeerde montage met kretsen op de kap en na anderhalve week nog geen antwoord gekregen op mails en via tel altijd onbereikbaar. Regelrechte schande voor een toestel van 1100 euro
Telefonisch onbereikbaar!
Telefonisch onbereikbaar!
Dit bedrijf is telefonisch onbereikbaar. Via de mail geprobeerd om aan het juiste telefoonnummer te komen, maar dit bleek ook niet mogelijk. Ik had een vraag over mijn bestelling (tuinstoelen) maar omdat het niet mogelijk was om een medewerker telefonisch te spreken, heb ik per direct mijn bestelling geannuleerd. Na het lezen van alle reviews ben ik blijkbaar ook niet de enige die hier een probleem mee had.
Slechte service dus!
Prima ervaring
Ik voel toch de noodzaak ook een review te schrijven, aangezien mensen vaak alleen klagen :)
Ik had 2 bloempotten besteld en na een paar dagen had ik nog niks gehoord. Toen contact opgenomen via de chat en later op de dag antwoord gekregen dat het die dag weggebracht zou worden. De volgende dag had ik het in huis en ze zijn heel overgekomen.
Kortom; ik had mijn bestelling binnen een week in huis, prima als je geen haast hebt met je bestelling. Klantenservice dezelfde dag een antwoord op mijn vraag via de mail.
Verkeerde bestelling afgeleverd
Verkeerde bestelling afgeleverd, vervolgens 1,5 week bezig geweest contact te krijgen. Bedrijf telefonisch niet bereikbaar, op gestuurde e-mails geen reactie.
Uiteindelijk tuincentrum Groenrijk gebeld, zij hebben mij doorverbonden. Vervolgens Luc gesproken, was erg vriendelijk. Een nieuwe bevestiging ontvangen, waar een foutje instond. Opnieuw gebeld, gesproken met een vrouwelijke collega, zij was ronduit erg klantonvriendelijk. Gaf ook aan dat zij geen telefoontjes of e-mails beantwoorden, omdat ze te druk zijn. Inmiddels de juiste potten ontvangen, maar zou niet gauw een volgende keer bij hen bestellen.
Goed geholpen
Goed geholpen, kreeg snel antwoord op mijn mail en heel blij met mijn bestelling. Denk dat ze inmiddels gewerkt hebben aan hun service, want ik ben meer dan tevreden!!
Tuincentrum outlet onbereikbaar
Tuincentrum outlet al een week telefonisch onbereikbaar + slechte communicatie over verwachte levertijd.
slechte, onvriendelijke klantenservice
Ongelooflijk slechte en onvriendelijke klantenservice, een product dat de volgende dag geleverd zou worden wordt uiteindelijk pas 4 weken later geleverd zonder uitleg, wanneer je een (belachelijk kleine) compensatie afspreekt (gratis bijleveren van collector) wordt dit zelf niet nageleefd. vermijden!
Geen levering, geen informatie.
Via BOL besteld - product zou op voorraad zijn. Na 10 dagen geen bericht, geen levering, geen reactie op mail, als ik bel wordt de verbinding verbroken. Ik zou niet bij dit bedrijf bestellen.
Ik kan niet anders zeggen dan dat ik…
Ik kan niet anders zeggen dan dat ik tevreden ben. Ik heb 1 week gewacht op mijn bloempot Tokio crème en deze is in het echt nog mooier zelfs. Top!
Slecht bedrijf
Slecht bedrijf! Een vaas gekocht via bol.com en dan krijg je na een week te horen, dat het artikel niet op voorraad is.
Top service!
Via Bol hier een plantenpot besteld. Na een week nog niets in huis. Contact opgenomen met de klantenservice van Tuincentrumoutlet, en het leek er op dat de bloempot zoek was geraakt bij PostNL. Er werd gelijk een nieuwe bloempot opgestuurd, die ik een dag later in huis had. Top service!
Verstuurd zeer beschadigde bloempotten
Ook hier zeer slechte ervaring met hun
Ook hier zeer slechte ervaring met hun. We zijn nu donderdagavond en zaterdagmiddag jl. via hun webshop een bestelling gedaan van twee vazen die in stock waren. Maandag al gelijk contact genomen via mail want ik had in de namiddag nog geen track and trace ontvangen. Ze antwoorden op deze mail tegen hun sluitingsuur met "komt allemaal goed" want de vazen waren voorzien als cadeau voor de zaterdag erop. Dinsdag niets gehoord, ook weer geen track and trace. Woensdag de winkel proberen te contacteren via telefoon, maar dat is pas echt een opgave. Uiteindelijk dan toch iemand aan de lijn gekregen. Deze zij dat ze klaar stonden en dat we woensdag nog een track and trace zouden ontvangen, niet dus. Vandaag donderdag reeds in de voormiddag terug geprobeerd om te bellen en na enige tijd iemand aan de lijn gekregen die zij, dat ze gisteren niet meer mee konden met transport, maar vandaag zeker zouden vertrekken. Aangezien we om 16u nog steeds geen track and trace hadden ontvangen, weer terug gebeld. Deze persoon kon ons in eerste instantie niet helpen en de desbetreffende dienst was zoals gewoonlijk niet bereikbaar. Deze persoon heeft dan wel onze gegevens genoteerd en zou ons terugbellen als hij meer wist. Ondertussen hadden wij wel al het vermoeden dat hier niets van ging komen en hadden we ook voorgesteld om de vazen (die toch al verpakt stonden om te verzenden) zelf op te halen ( let wel dat was voor ons 100km enkel geweest, maar het was een verjaardagscadeau en we wilden zaterdag niet zonder bij de persoon die verjaart aankomen). Toen kregen we ineens een mail waarin stond dat ze maar één vaas meer hadden en of we die moesten hebben en of we ze kwamen ophalen of ze verstuurd moest worden. Ik heb toen de bestelling geannuleerd. Ze hebben ons dus al die tijd aan het lijntje gehouden en steeds weer tegen ons gelogen! Daarbij komt ook nog dat we zaterdag met lege handen naar een verjaardag moeten. Nee geen aanrader, vezint eer je begint. Nu hoop ik dat ik mijn geld snel en voor de volle 100% terug krijg, maar ik houd jullie op de hoogte.
BESTELLING NIET IN ORDE
BESTELLING NIET IN ORDE
HEB 3 schalen besteld in steen; afmeting van de ene kleiner dan gevraagd de andere op 2 plaatsen gebarsten; vroeg discount voor de kleinere maat+ denkt u dat ze nog antwoorden??? neen niets meer
Ontzettend slechte service
Ontzettend slechte service, verkeerde artikel geleverd dan besteld. Gelijk gebeld en ze zouden de juiste artikel opsturen. Blijkt een paar dagen later uitverkocht te zijn. Ze hadden op de dag dat ik belde het artikel apart moeten houden. Onprofessionele personeel. Ik had al zo’n vermoeden en slechte vertrouwen in dit bedrijf toen ik ging bestellen en de slechte reviews over dit bedrijf las.
Online aankoop geleverd thuis
Na het lezen van de reviews met een bang hartje toch een online bestelling geplaatst. Welke geleverd werd door PostNL.
De helpdesk reageerde snel want ik had (nog) geen mail ontvangen van PostNL. Zij hebben me een track and trace nummer gestuurd waarmee ik de zending kon traceren. Paar dagen later heb ik alles perfect ontvangen in België.
La experiencia Trustpilot
Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.
Las empresas pueden solicitar opiniones a través de invitaciones automáticas. Esta opiniones, etiquetadas como verificadas, tratan sobre experiencias genuinas.
Más información sobre otros tipos de reseñas.
Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.
Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.
La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.
Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.








