Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Buyer beware! Ordered a gazebo and it arrived with a hole in one of the roof panels. I have been trying for a month now to get the issue fixed, simply asking for an ETA on the replacement part and the... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

When the packages arrive, be sure to check all the parts carefully. I didn't do that and only realized some pieces were missing during assembly. Which delayed my planting plans. Veikous customer servi... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Easy to put together. The shrink-wrapped plastic covering on the painted side of each piece ensured that no piece was scratched in transit, but was exceedingly tedious to remove so a point off for th... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Nice gazebo and shipping was excellent. Everything was packaged beautifully and easy instructions. Very happy with my purchase.

Información sobre la empresa

  1. Tienda de muebles de exterior
  2. Tienda de mobiliario para jardín

Escrito por la empresa

Founded in 2017, Veikous is dedicated to delivering high-quality products at competitive prices. We design and manufacture backyard and garden supplies to provide you with the ultimate outdoor living experience.


Información de contacto

3,7

Medio

TrustScore: 3.5 sobre 5

53 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

Ha contestado el 95% de las opiniones negativas

Suele tardar más de 1 mes en responder

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Heavy Duty Coop

No flimsy tarp on top like a lot of others out there. It's similar to the metal dog crate. The frame is heavy, but we get serious gusts hero so I still staked it down with some extra anchors. No rust after a few weeks of use and my chickens seem settled.

17 de diciembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Veikous

Respuesta de Veikous

Thank you for the kind review and for choosing Veikous. We are thrilled to hear you are pleased with your recent order. We hope you'll enjoy this coop for many years to come.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great product at a great price

Great product at a great price. Shipping was fast, table arrived in good condition despite the large size and weight of the package. Overall quality was above expectations for the price. Assembled easily and everything fit together well. I would buy again. Thanks!

24 de febrero de 2026
Logotipo de Veikous

Respuesta de Veikous

We really appreciate your fantastic feedback. Offering great quality at a fair price is our main goal. Thanks for choosing us, and we hope you enjoy it for years to come.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

All six boxes

All six boxes. Haven’t opened yet waiting for a few good days but I’m sure it’s perfect. Will let you know

25 de febrero de 2026
Logotipo de Veikous

Respuesta de Veikous

Thanks for your trust. It's great to know you love our product. We are always here for you whenever you need us, and we'd love to hear your feedback. Thanks again for choosing Veikous.

Valorada con 5 estrellas sobre 5
Logotipo de Veikous

Respuesta de Veikous

Thank you for your kind words. We're thrilled to hear that you're happy with both the product and the delivery speed. Hope you enjoy using the raised garden bed and have a wonderful gardening experience.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

DO NOT BUY THIS

DO NOT BUY THIS! My ridge beam connector broke with a light snow, parts break not a big deal. However you cannot buy replacement parts for the Greenhouse!!! Purchased from HD, but they told me to call Veikous to get replacement parts! Veikous states that they will only sell a whole new one. NO parts what-so-ever!

Wow, they see this review and tell me to contact customer service! I call and Guess what ??? Their resolution was to sell me another 8x16 greenhouse. NO parts. NO Discount.

20 de febrero de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Veikous

Respuesta de Veikous

We're very sorry that you have experienced issues with your order. Our greenhouses are designed to meet standard outdoor requirements. Knowing the ridge beam connector broke under light snow, we take this matter very seriously.
Regarding the damaged part, we sincerely apologize for any confusion. While we do not sell individual parts separately, we do offer free replacements for damaged parts under warranty. Since you did not leave your contact information in the review, we are unable to reach out to you directly. If you are still in need of assistance, please contact us at [customerservice@veikous.com], and we will work with you to find a reasonable solution. We apologize again for the inconvenience this has caused.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Don’t fall for the good deal- don’t do it

Don’t fall for the good deal- it’s too good to be true. The greenhouse arrived and was assembled. As we assembled it we noticed inconsistencies in the length of the panels where a few wouldn’t even reach over the frame so there were gas that’s couldn’t be sealed. some of the screw/bolts got stripped easily, and the frame was immediately unstable. Within a week it was falling apart with panels falling out and the door sagging enough it couldn’t be closed properly. Put the panels back and again with a little rain panels were falling out again. The roof dipped in even with the two small supports that were provided. We anchored it since they didn’t provide anchors, and even with them the whole greenhouse started to slant one way so we just ended up taking it back down within two weeks of having it up. Not worth the hassle and the horrible customer service.

23 de enero de 2026
Logotipo de Veikous

Respuesta de Veikous

We are sorry for this unpleasant experience. It's absolutely not the quality or durability we strive to deliver.
We want to make this right for you and are ready to provide a suitable resolution, which may include a partial refund or replacement parts. Please provide your order information to our customer service team at customerservice@veikous.com, and we will prioritize your case to ensure you receive a fair and timely solution.
And when installing the panels, it is strongly recommended to use silicone sealant to seal. During the assembly process of the greenhouse, if you have any questions or uncertainties, please feel free to contact our customer service for professional guidance at any time.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

All six boxes were in well packaged

All six boxes came packaged well and on time. Once we are able to install the greenhouse we will update our review.

31 de enero de 2026
Logotipo de Veikous

Respuesta de Veikous

Customer satisfaction is always our top priority, and we're pleased to learn that the product arrived well packaged and on time. If you have any questions about the greenhouse or need assistance during installation, please feel free to reach out to us at [customerservice@veikous.com]. We are here for you. Wishing you a smooth installation.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

8x10 Greenhouse

Shipping was fast. Product was exactly what we expected and everything was there, including a few extras just in case you lost a screw. Instructions super easy to follow! Was able to put it up in a days time frame.

29 de enero de 2026
Logotipo de Veikous

Respuesta de Veikous

Thank you for the fantastic review of our 8x10 Greenhouse. It's great to know the greenhouse met your expectations and that you've assembled it. May your plants thrive and your outdoor gardening time be enjoyable.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Good product for the money.

Good product for the money.

3 de febrero de 2026
Logotipo de Veikous

Respuesta de Veikous

We really appreciate you taking the time to give us this positive review. We're so glad that you feel the product offers good value. Delivering quality at an affordable price is always our goal. Thanks for your support.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Sturdy Chicken Coop for My Backyard

I chose this Veikous chicken coop because the size is just right for my backyard, and the metal roof feels sturdy. It took me around 2 hours to assemble. It goes much faster if you build it on a dry day. It rained here before I finished putting the roof on, so I had to wait a day for things to dry before moving the chickens in.

11 de febrero de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Veikous

Respuesta de Veikous

Thank you so much for choosing the Veikous Chicken Coop and sharing your experience. If you need any assistance or have questions as you continue using the coop, feel free to reach out. Happy chicken raising, and we hope your chickens enjoy their new home.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

This company is a fraud!!

This company is a fraud!!! I've filed claims with the BBB. Boyght the 8x8 shed, 18 pieces damaged. Call they're so called customer service dept only to get hung up on by some employee named Joel ..he refused to give me his badge number or last name!! Then emailing another horrible employee. ..TRACY BUCHANAN who's MULTIPLE EMAILS refuse to provide me with any supervisor/management information!!! She has emailed multiple times that she cannot provide any information regarding her bosses!!!! Unbelievable!!! Her, Joel, and anyone with this company is garbage. They all could care less about honest paying customers and making wrong right. I'm telling everyone I possibly know to stay clear of this horrible company. My daughter's are big social media influencers... I'VE PUT THE WORD OUT TO THEM(and friends) TO POST COMMENTS ON THIS DUMP OF A COMPANY. Obviously this dump company loves to take the money and run. WORST EXPERIENCE I'VE HAD WITH A COMPANY IN THE LAST 10+ YEARS. STAY AWAY FROM THIS PLACE!!!!!!1000% Can't wait to see they're ass kissing response to this email.

1 de febrero de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Veikous

Respuesta de Veikous

Dear customer, thank you for taking the time to provide a review. We sincerely apologize for any inconvenience the damaged pieces have caused. Regarding the damaged parts, after providing the order information and photos of the damage within the warranty period, we will send free replacement components.
We're truly sorry for any misunderstanding during the communication. We are absolutely committed to resolving this issue and hope to have the opportunity to restore your confidence in our company. Please send your order details to our customer service team at [customerservice@veikous.com], and we will prioritize this problem.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

product arrived quickly

product arrived quickly, it was easy to assemble perfect!!!

28 de enero de 2026
Logotipo de Veikous

Respuesta de Veikous

Thank you for choosing Veikous. We're so glad to hear your satisfaction with the delivery and assembly. Your feedback means a lot to us, and we hope you'll enjoy this product for years to come.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

FAST shipping and customer support!

FAST shipping and customer support!! I had 2 boxes to be delivered. Only one box was delivered, so I emailed support asking if I could get a tracking number for the second box since I did not see one in my emails from the company. The responded within hrs and let me know what the shipping ID was on the second box and I should be seeing it soon. The second box was delivered within a couple of days. Great customer support!

28 de enero de 2026
Logotipo de Veikous

Respuesta de Veikous

Dear customer, thank you for the kind review. We are very pleased to learn that both packages have been delivered intact. Receiving your praise is the greatest encouragement for our team. We are always here if you have any questions or need further assistance.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

A beautiful border between properties

The metal garden beds were easy to assemble snd are very attractive. I haven’t added soil or plants yet as still too cold here but am anxious for warmer weather and planting.

20 de enero de 2026
Logotipo de Veikous

Respuesta de Veikous

Thank you so much for the positive feedback. We are truly encouraged by your kind words. Wishing you many enjoyable and fruitful gardening seasons to come!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

The table shipped out quickly and…

The table shipped out quickly and arrived in great shape. I will definitely keep Veikous in mind next time I need a new piece of furniture and I can easily recommend them!

27 de enero de 2026
Logotipo de Veikous

Respuesta de Veikous

Thank you for your support. We're happy to hear you love the table and would like to recommend us to others. Providing you with high-quality products is our consistent commitment, and we look forward to serving you again!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Quick delivery.

Quick delivery.
Have not assembled yrt

24 de enero de 2026
Logotipo de Veikous

Respuesta de Veikous

Thank you for choosing Veikous. If you encounter any problems during assembly, please feel free to contact our customer service team[customerservice@veikous.com]. Happy assembling!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I don't understand why your reviews are…

I don't understand why your reviews are so low. Your product is a 5 star. Keep up the good work.

27 de enero de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Veikous

Respuesta de Veikous

Your recognition is invaluable and will motivate us to continue upholding our commitment to quality and service. Thank you so much for your five-star review!

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Can't buy replacement parts?

I purchased a cedar poly greenhouse. It was easy to install and works well. The issue is customer service. I want to purchase a replacement roof panel (no damage, I just want a spare). I spoke with customer service (seems to be off-shore). They told me to contact the 3rd party store where I purchased the unit. I told them the 3rd party directed me to contact veikous as they did not sell replacement parts. Cust. Svc then told me that they could get a replacement part if one was damaged (required a code located only on the shipping box which has been recycled) but could not provide a spare if I wanted to buy one. I was confused to say the least. The Cust. Svc. person kept repeating the same statement with no other options offered. I was very disappointed in this level of customer service. I will not recommend this unit to anyone due to the extremely poor level of customer service.

3 de diciembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Veikous

Respuesta de Veikous

Dear customer, we sincerely apologize for the inconvenience and frustration this has caused. We fully understand your desire to purchase a spare roof, but sorry that we do not currently sell the components separately.

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Missing pieces

We bought the family three reindeer set, put it together and they never included the power cord in the box. Now I’ve been going back and forth with the company for a week trying to get a cord and adapter shipped and now “they are out of stock”. This experience has been horrible and wish we would have just returned it

21 de noviembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Veikous

Respuesta de Veikous

We're deeply sorry for the long wait, this is not the experience we ever want our customers to have. Due to the end of the Christmas season, the reindeer sets have been sold out. The factory needs additional time to prepare these parts. We truly regret the delay this caused and appreciate your patience.

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Bad Workmanship

I purchased VEIKOUS 6 ft. 3D Post Light Outdoor Christmas Holiday Yard Decoration Cool White LED and VEIKOUS4.5 ft. 3D Reindeer Family Outdoor Christmas Holiday Yard Decoration Cool White LED through Home Depot to Decorate my front yard. Now,as you can tell it says Yard Decoration. Well, after care inspection of the electrical connections on both products they are not weatherproof. Small Electronics connectors that connect the LED lights to each other are not weatherproof. They connectors that you’ll find in enclosed Electrical components. There are no weather sealing on these Connectors to keep the environment out. However, luckily for me I also purchased a 2 year warranty with Allstate through Home Depot. So, if these two Yard Decorations doesn’t work because of bad workmanship l am covered. Lastly, if you do decide to purchase one of these yard Decors please make sure you purchase a warranty with them.

25 de octubre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Veikous

Respuesta de Veikous

Thank you for your detailed feedback. The Christmas decorations you purchased are made from water-resistant materials and designed for outdoor use. However, to ensure their longevity, we recommend storing them indoors during heavy rain or extreme weather conditions. Please rest assured that if there are any issues with your product during the warranty period, we are happy to provide free replacement parts. Feel free to reach out to our customer service team(customerservice@veikous.com) at any time for further assistance.

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Las empresas pueden solicitar opiniones a través de invitaciones automáticas. Esta opiniones, etiquetadas como verificadas, tratan sobre experiencias genuinas.

Más información sobre otros tipos de reseñas.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más