Zizzi Opiniones 4535

TrustScore: 4.5 sobre 5

4,5

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Tilamani leginssit olivat liian isot,Paketista puuttui lähetys lista.Ongelma postin kanssa kun sain uuden help lähetys koodin posti to paketin uudestaan postista haettavaksi.Turhaa juksemista .Enkä vi... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Järjettömän hyvä valikoima isommille kehoille. Kokoarvio osui kaikesta juuri oikein, eikä palautuksia ole tarvinut tehdä. Tilaus on mutkatonta ja ilmoitus tilauksen muutoksista on sujuvaa. Laatu vaiku... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Kerrankin on tehty isokokoisille kauniita vaatteita hyvät leikkaukset vaatteissa ei mitään säkkejä kuosit kivoissa väreissä ja valinnan varaa on. Myös hinta on kohtuullinen toivoisin kuitenkin... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Ihanaa kun kokoja riittää. Harmi kun pitää tilata verkkokaupan kautta!!! Aivan kotini lähellä on zizzin myymälä, mutta miksi ihmeessä ette voi ottaa myymälöihin kaikkia kokoja , siis 3 xl tuotteita. T... Ver más

La empresa ha respondido

Información sobre la empresa

  1. Belleza y bienestar

Escrito por la empresa


Información de contacto

4,5

Excelente

TrustScore: 4.5 sobre 5

5 mil opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que solicite reseñas

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

En Trustpilot apostamos por el contenido creado por personas. Sin embargo, esta empresa puede utilizar nuestra herramienta de respuesta asistida por IA para redactar sus respuestas.

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Ihanaa kun kokoja riittää

Ihanaa kun kokoja riittää. Harmi kun pitää tilata verkkokaupan kautta!!! Aivan kotini lähellä on zizzin myymälä, mutta miksi ihmeessä ette voi ottaa myymälöihin kaikkia kokoja , siis 3 xl tuotteita. Tosi ikävää!! Verkkokaupassa usein tuo koko myyty loppuun , joten menekkiä kyllä olisi. Taas syrjitään isoja naisia😡😡😡

3 de junio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hei Tarja

Ymmärrämme hyvin harmituksesi - onhan se todella ikävää, jos 3XL-kokoja ei löydy läheisestä myymälästä ja verkkokaupassakin ne ehtivät usein loppua. On kuitenkin ihana kuulla, että koet kokovalikoimamme tärkeäksi, ja arvostamme todella sitä, että toit tämän esiin.

Palautteesi on meille tärkeää, sillä juuri tällaiset huomiot auttavat meitä ymmärtämään paremmin, missä kysyntää on eniten.

Ystävällisin terveisin,

Team Zizzi

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Ostokset oli helppo tehdä ja tuotteet…

Ostokset oli helppo tehdä ja tuotteet vastasivat kuvausta.

22 de mayo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hei Tiia

Ihana kuulla, että ostosten tekeminen sujui helposti ja että tuotteet vastasivat kuvausta. Kiitos, että jaoit kokemuksesi - tällainen palaute merkitsee meille paljon.

Ystävällisin terveisin,
Team Zizzi

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Upea palvelu Kuopion Matkuksen…

Upea palvelu Kuopion Matkuksen liikkeessä. Ihania kesävaatteita helteitä varten

17 de mayo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hei SaDe

Onpa ihana kuulla, että sait upeaa palvelua Kuopion Matkuksen myymälässämme. Olemme myös todella iloisia siitä, että löysit ihania kesävaatteita helteitä varten.

Ystävällisin terveisin,

Team Zizzi

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Myyjä oli todella mukava

Myyjä oli todella mukava, ammattitaitoinen ja ystävällinen. Oli ilo asioida ja pyytää häneltä apua.

29 de mayo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hei Tuulia

Onpa ihana kuulla, että sait näin mukavaa, ammattitaitoista ja ystävällistä palvelua. Meille merkitsee paljon, että asiointi tuntui sinusta näin hyvältä, ja välitämme kiitoksesi mielellämme eteenpäin.

Ystävällisin terveisin,
Team Zizzi

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Ihanaa

Ihanaa, että vihdoin myynnissä kivoja värikkäitä puuvillavaatteita. Lisää luonnonmateriaaleja pyydän!

27 de mayo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hei Jas Min

Onpa ihanaa kuulla, että värikkäät puuvillavaatteet ovat ilahduttaneet sinua. On myös todella arvokasta, että nostit esiin toiveen useammista luonnonmateriaaleista - tällainen palaute merkitsee meille paljon.

Ystävällisin terveisin,

Team Zizzi

Valorada con 1 estrellas sobre 5

sivuille on todella vaikea päästä…

sivuille on todella vaikea päästä kirjautumaan eikä chattiin vastata

25 de mayo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hei Mari

Olemme pahoillamme kuullessamme, että sinulla on ollut vaikeuksia päästä Zizzin sivuille, kirjautua sisään ja saada vastausta chatissa.

Ymmärrämme hyvin, miten turhauttavalta tällainen kokemus voi tuntua, etenkin kun sivuston ja chatin pitäisi toimia sujuvasti.

Haluamme mielellämme katsoa asiaa tarkemmin, joten voit ottaa meihin yhteyttä osoitteessa asiakaspalvelu@zizzi.fi.

Toivomme, että saat meiltä pian paremman kokemuksen.

Ystävällisin terveisin,
Team Zizzi

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Tilaamani vaattet olivat sopivia ja…

Tilaamani vaattet olivat sopivia ja hyviä. Ja näin tapahtuu minulle todella harvoin. Ekaa kertaa nyt tilasin Zizziltä :)

25 de mayo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hei Julia

Onpa ihana kuulla, että ensimmäinen tilauksesi meiltä onnistui näin hyvin ja että vaatteet olivat sekä sopivia että hyviä.

Juuri tällainen kokemus merkitsee meille paljon, etenkin kun kerroit, ettei näin käy kovin usein. Kiitos, että jaoit kokemuksesi kanssamme :)

Ystävällisin terveisin,

Team Zizzi

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Ystävällinen, asiallinen ja henkilökohtainen palvelu

Ystävällinen, asiallinen ja henkilökohtainen, suora ja rehellinen palvelu.

Ei mielistelty tai tyrkytetty.

Kiitoksia.

16 de mayo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hei Eevi

Onpa hienoa kuulla, että palvelu tuntui sinusta ystävälliseltä, asialliselta ja henkilökohtaiselta. Erityisen mukava kuulla myös, että kohtasit suoraa ja rehellistä palvelua ilman mielistelyä tai tyrkytystä - juuri sellaiseen kokemukseen haluamme panostaa.

Kiitos paljon, että käytit aikaa tämän jakamiseen.

Ystävällisin terveisin,

Team Zizzi

Valorada con 4 estrellas sobre 5

tuotteet oli helppo tilata netistä

tuotteet oli helppo tilata netistä. Ainoastaan tietyt koot ja mallit oli jo ehtineet loppua. Palautus on myös helppoa ja tuotteet toimitettiin melko pian tilauksesta.
Mallisto on riittävän laaja mistä on vara valita.
tulen tilaamaan vastaisuudessakin

22 de mayo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hei Mirja

Ihana kuulla, että verkkotilaaminen on ollut sinulle helppoa ja että toimitus on saapunut nopeasti. On myös hienoa, että palautus on sujunut vaivattomasti ja että olet löytänyt laajasta valikoimastamme mieluisia tuotteita, vaikka osa koista ja malleista olikin jo loppunut.

Kiitos, että jaoit kokemuksesi - meitä ilahduttaa erityisesti kuulla, että aiot tilata meiltä myös jatkossa.

Ystävällisin terveisin,

Team Zizzi

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Koot pitää hyvin paikkansa

Koot pitää hyvin paikkansa. Kaikille löytyy jotain. Löytyy muodin huippua kuin sitä edellisen aallon harjaakin.

25 de mayo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hei Taina

Ihana kuulla, että koot pitävät hyvin paikkansa ja että valikoimastamme löytyy monenlaista tyyliä. On mahtavaa, että olet löytänyt meiltä sekä tämän hetken suosikkeja että jotain vähän erilaista.

Ystävällisin terveisin,

Team Zizzi

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Nopea

Nopea, joustava vaihto ja istuvat vaatteet.

25 de mayo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hei Teija

Onpa ihana kuulla, että kokemuksesi oli nopea ja että joustava vaihto sujui hyvin. Olemme erityisen iloisia siitä, että vaatteet istuivat hyvin.

Ystävällisin terveisin,

Team Zizzi

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Legginsien kestävyys

Nettisivut ovat selkeät ja tilaaminen helppoa. Toimitus voisi olla nopeampaakin, mutta tuotteet tulevat ihan ajallaan. Ainoa miinus on legginsien haarasaumojen kestävyys, olen tänä vuonna tilannut useammat ja kaikista on sauma antanut periksi kolmen viikon käytön jälkeen. Toki ymmärrän senkin, että olen reitevä, mutta kyllä niiden pitäisi kuitenkin kestää pidempään kuin sen kolme viikkoa ehjänä, varsinkin kun tilaan kerralla useammat, jotta voin niitä kierrättää ettei samoja tule putkeen kolmea viikkoa käytettyä.

24 de mayo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hei Tiia

On mukava kuulla, että olet kokenut verkkosivumme selkeäksi ja tilaamisen helpoksi, ja arvostamme myös sitä, että nostit toimituksen sekä tuotteiden kestävyyden rehellisesti esiin.

Ymmärrämme hyvin pointtisi - legginsien haarasaumojen pitäisi kestää selvästi pidempään kuin muutaman viikon käyttö, etenkin kun olet hankkinut useammat käyttöä vuorotellen. Jos haluat, autamme mielellämme katsomaan asiaa tarkemmin, ja voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme osoitteessa asiakaspalvelu@zizzi.fi.

Ystävällisin terveisin,

Team Zizzi

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Luotettava ja nopea toimitus

Luotettava ja nopea toimitus, vaatteet vastasivat kuvausta ja kokoa.

15 de mayo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hei Sari

Onpa ihana kuulla, että toimitus oli nopea ja luotettava, ja että vaatteet vastasivat sekä kuvausta että kokoa. Kiitos paljon, että jaoit kokemuksesi - olemme todella iloisia, että kaikki sujui hyvin.

Ystävällisin terveisin,

Team Zizzi

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Pidän zizzin vaatteista

Pidän zizzin vaatteista, koska mielestäni niissä on ajateltu tavallisen ihmisen kokoa, eikä vaan hyvin laihoja ihmisiä. Ainut vaan, että minun mieleen on liian paljon kirjavuutta kuoseissa.

18 de mayo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hei Päivi

Onpa ihana kuulla, että pidät vaatteistamme ja että koet niiden olevan suunniteltu tavallisen ihmisen kokoa ajatellen. Arvostamme myös sitä, että kerroit rehellisesti kuoseista - tällainen palaute on meille todella tärkeää.

Ystävällisin terveisin,

Team Zizzi

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Kivoja vaatteita väljällä mitoituksella

Kivoja vaatteita väljällä mitoituksella. Nopea toimitus

21 de mayo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hei Pirjo

Onpa ihana kuulla, että pidit vaatteidemme väljästä mitoituksesta ja että toimitus oli nopea. Kiitos, että jaoit kokemuksesi - tällainen palaute ilahduttaa meitä todella paljon.

Ystävällisin terveisin,
Team Zizzi

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Tuotteista selkeät kuvat ja kuvaukset

Tuotteista selkeät kuvat ja kuvaukset. Toimitetut tuotteet luvatun mukaisia.

4 de mayo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hei Hanna

Onpa ihana kuulla, että tuotekuvat ja kuvaukset ovat olleet selkeitä ja että saamasi tuotteet ovat vastanneet odotuksiasi.

Kiitos, että jaoit kokemuksesi - tällainen palaute merkitsee meille paljon.

Ystävällisin terveisin,

Team Zizzi

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Tilaamani housut painoivat ainakin…

Tilaamani housut painoivat ainakin 100000000 kiloa

18 de mayo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hei Plotti

Ikävä kuulla, että tilaamasi housut tuntuivat noin raskailta.

Jos haluat, katsomme asian mielellämme tarkemmin, ja voit ottaa meihin yhteyttä osoitteessa asiakaspalvelu@zizzi.fi.

Ystävällisin terveisin,
Team Zizzi

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Hinta-laatusuhde ok

Hinta-laatusuhde ok. Vaatteet vastaavat kooltaan ilmoitettua. Toimitus suhteellisen nopeaa.

6 de mayo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hei Marita

Ihana kuulla, että olet ollut tyytyväinen hinta-laatusuhteeseen ja että vaatteiden mitoitus on vastannut odotuksiasi. On myös hienoa, että toimitus on ollut suhteellisen nopea - kiitos, että jaoit kokemuksesi kanssamme.

Ystävällisin terveisin,

Team Zizzi

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Pidän vaateistanne

Pidän vaateistanne. Enemmän yksivärisiä, kuosittomia vaatteita. V-aukkoja!

18 de mayo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hei Ulla

Ihana kuulla, että pidät vaatteistamme. Arvostamme myös todella toivettasi yksivärisemmistä, kuosittomista malleista ja V-aukoista - tällainen palaute on meille tärkeää.

Ystävällisin terveisin,
Team Zizzi

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Zizzin taattua laatua

Zizzin taattua laatua. Vaatteet juuri oikean kokoisia ja istuvia. Tilaus helppo tehdä ja toimitus nopea.

11 de mayo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hei Susanna

Onpa ihana kuulla, että olet ollut tyytyväinen vaatteiden istuvuuteen ja että tilaaminen sujui helposti. Meille on erityisen mukava kuulla myös, että toimitus oli nopea ja kokonaiskokemus vastasi odotuksiasi.

Ystävällisin terveisin,

Team Zizzi

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Las empresas pueden solicitar opiniones a través de invitaciones automáticas. Esta opiniones, etiquetadas como verificadas, tratan sobre experiencias genuinas.

Más información sobre otros tipos de reseñas.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más