Tilamani leginssit olivat liian isot,Paketista puuttui lähetys lista.Ongelma postin kanssa kun sain uuden help lähetys koodin posti to paketin uudestaan postista haettavaksi.Turhaa juksemista .Enkä vi... Ver más
La empresa ha respondido
Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información
Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información
Tilamani leginssit olivat liian isot,Paketista puuttui lähetys lista.Ongelma postin kanssa kun sain uuden help lähetys koodin posti to paketin uudestaan postista haettavaksi.Turhaa juksemista .Enkä vi... Ver más
La empresa ha respondido
Järjettömän hyvä valikoima isommille kehoille. Kokoarvio osui kaikesta juuri oikein, eikä palautuksia ole tarvinut tehdä. Tilaus on mutkatonta ja ilmoitus tilauksen muutoksista on sujuvaa. Laatu vaiku... Ver más
La empresa ha respondido
Kerrankin on tehty isokokoisille kauniita vaatteita hyvät leikkaukset vaatteissa ei mitään säkkejä kuosit kivoissa väreissä ja valinnan varaa on. Myös hinta on kohtuullinen toivoisin kuitenkin... Ver más
La empresa ha respondido
Ihanaa kun kokoja riittää. Harmi kun pitää tilata verkkokaupan kautta!!! Aivan kotini lähellä on zizzin myymälä, mutta miksi ihmeessä ette voi ottaa myymälöihin kaikkia kokoja , siis 3 xl tuotteita. T... Ver más
La empresa ha respondido
Escrito por la empresa

Kløvermarken 29, 7190, Billund, Dinamarca
No consta que solicite reseñas
Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas
En Trustpilot apostamos por el contenido creado por personas. Sin embargo, esta empresa puede utilizar nuestra herramienta de respuesta asistida por IA para redactar sus respuestas.
Así usa esta empresa Trustpilot
Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.
Selkeä verkkokauppa. Nopea toimitus lähimpään myymälään. Sopivat maksuvaihtoehdot. Pitkä palautusaika.
Tuotteet laadukkaat. Paljon vaihtoehtoja.

Respuesta de Zizzi
Ihmettelen miten nopeaa on teillä tuotteiden postitus ja vaihtokin onnistuu niin hyvin. Upeata.

Respuesta de Zizzi
Personoitu mainonta tuotti minulle hyvän takin isolla alennuksella! Zizzin tuotteet ovat hyvälaatuisia ja toiminta nopeaa ja luotettavaa.

Respuesta de Zizzi
Kauniit ja mukavat vaatteet, jotka ovat saaneet kehuja kanssaihmisiltä. Ainoa miinus mekon vyölenkin viallisuudesta, jonka saan kyllä itse korjattua.

Respuesta de Zizzi
Ostin tuotteen Flash- Kevyt hupullinen parka. Tuote oli todella halvan oloista laatua, kuin suoraan Sheinistä tilattu. Yhden kerroksen polyesterikangas, palautukseen meni. Maksoi kuitenkin 39,99€. En voi ainakaan tätä tuotetta suositella.

Respuesta de Zizzi
Sekä housut haarojen välistä, että saman sarjan paita kainaloista parin viikon käytön jälkeen aivan nukkainen. Todella huonolaatuinen kangas.

Respuesta de Zizzi
Olen ollut ainakin kymmenen vuotta Zizzin asiakas ja huomannut, että tietyt tyylit ja sesongin mukaiset asiat toistuvat vuodesta toiseen.
Henkilökohtaisesti en pidä pastelleista enkä kukkakuoseista, joten niiden toistuva ilmaantuminen myyntiin ärsyttää.
Syysnaisena olen hyvin ilahtunut taas pinnalle palanneesta leo-kuosista ja yleensäkin ruskean eri sävyjen vahvasta paluusta. Kiitos siis.
Odotan parhaillaan tilaustani (tehty ennen pääsiäistä) saapuvaksi Zizzin Seinäjoen myymälään. Odottavan aika on pitkä!
Erityiskiitokset Jumbon Essille, joka yksin jaksaa parin viikon välein vetää HUIKEAN shown. Huipputyyppi!

Respuesta de Zizzi
Tilaaminen oli helppoa. Toimitus nopeaa ja sujuvaa. Vahva suositus!

Respuesta de Zizzi
Vaihto/ palautus oli helppoa ja nopeeta. Tilaamani tuotteet juuri sellaisia kuin oli ajatellut. Tuun tilamaan jatkossakin.

Respuesta de Zizzi
Pääosin Zizzin mallisto on ok-laatuista ja mitoitus loogista. Erityisesti takit ovat olleet mieleisiä. Flash- tuotteet sen sijaan laadultaan vaihtelevia ja koko välillä mitä sattuu, vaikka yritän lukea kokomitoituksen tarkasti.
Palautuskäytäntö on erinomainen!

Respuesta de Zizzi
Pidän vaatteista, ja minusta on ihanaa, että ne ovat pitkiä. Rintavana pitkänä isona naisena on ihanaa että yläosien helmat ulottuvat riittävän alas. Kuitenkin isona miinuksena koen sen, että jos haluaa olla jäsen, on pakko vastaanottaa monta kertaa päivässä kaikenlaista tarjousmainontaa. Uutiskirje pitäisi voida peruuttaa ilman, että täytyy irtisanoa jäsenyys. Vaihtoehto olisi esim. että uutiskirjeen vapaaehtoiset tilaajat saavat jatkuvan -5% alen tms. Tällä hetkellä järjestelmä kannustaa liittymään tilaushetkellä ja irtisanomaan jäsenyyden kun tuotteet on saatu ja hyviksi todettu. Jos tämä ei sovi, voisi uutiskirjeitä/tarjouksien lähettämistä rajoittaa rankalla kädellä. Nyt se tuntuu roskapostilta.

Respuesta de Zizzi
Sain tarjouksen, jota pystyn harvoin vastustamaan, ilmainen toimitus😉(ilman ostosten loppusummaa) Sain ihanat mekot tulevaksi kesäksi, olen tyytyväinen niihin. Kuosi (leopardi) ja materiaalit oikein mukavat. Suosittelen tätä verkkokauppaa+++++

Respuesta de Zizzi
Ihana kun on vaatekauppa sopivankokoisilla vaatteilla. Kerrankikn ei tarvitse lyhentää eikä kaventaa. Laatu on hyvä mutta hinnat vähän yli oma kipurajaa. Onneksi on alennusmyyntejä...

Respuesta de Zizzi
vaatteet tulivat nopeasti ja olivat täsmälleen oikean kokoisia.

Respuesta de Zizzi

Respuesta de Zizzi
Löysin iholleni sopivasta materiaalista tehtyjä tuotteita ja oikean kokoisia.
Voin maksaa halutessani myöhemmin.
Melko nopea toimitus.

Respuesta de Zizzi
Nopea toimitus ja vaatteen koko oli minulle juuri se oikea

Respuesta de Zizzi
Jos arvot kahden koon välillä, kannattaa valita tarkkaan. On iso ero kokojen välillä. Omani menivät rikki sivusaumasta taskun korkeudelta, ulkopuolelta vajaan 2kk käytön jälkeen vaikka valitsin isomman koon ettei yhtään kiristäisi..

Respuesta de Zizzi
Helppo ostaa ja tulee nopeasti.
Palautukset toimii hyvin

Respuesta de Zizzi
Tilasin jegginsit ja kaksi klassikko mekkoa. Aivan ihanat ja sain ne vielä synttärialennuksella. Toimitus oli nopea ja tuotteiden laatu erinomainen ja vartalolleni just sopivat. Niitä tulee pidettyä varmasti pitkään 🥰😍. Kiitos Zizzi jälleen kerran, että pidät ison tytön tyylikkäissä vaatteissa 🥰.

Respuesta de Zizzi
Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.
Las empresas pueden solicitar opiniones a través de invitaciones automáticas. Esta opiniones, etiquetadas como verificadas, tratan sobre experiencias genuinas.
Más información sobre otros tipos de reseñas.
Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.
Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.
La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.
Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.