Zizzi Opiniones 4535

TrustScore: 4.5 sobre 5

4,5

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Tilamani leginssit olivat liian isot,Paketista puuttui lähetys lista.Ongelma postin kanssa kun sain uuden help lähetys koodin posti to paketin uudestaan postista haettavaksi.Turhaa juksemista .Enkä vi... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Järjettömän hyvä valikoima isommille kehoille. Kokoarvio osui kaikesta juuri oikein, eikä palautuksia ole tarvinut tehdä. Tilaus on mutkatonta ja ilmoitus tilauksen muutoksista on sujuvaa. Laatu vaiku... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Kerrankin on tehty isokokoisille kauniita vaatteita hyvät leikkaukset vaatteissa ei mitään säkkejä kuosit kivoissa väreissä ja valinnan varaa on. Myös hinta on kohtuullinen toivoisin kuitenkin... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Ihanaa kun kokoja riittää. Harmi kun pitää tilata verkkokaupan kautta!!! Aivan kotini lähellä on zizzin myymälä, mutta miksi ihmeessä ette voi ottaa myymälöihin kaikkia kokoja , siis 3 xl tuotteita. T... Ver más

La empresa ha respondido

Información sobre la empresa

  1. Belleza y bienestar

Escrito por la empresa


Información de contacto

4,5

Excelente

TrustScore: 4.5 sobre 5

5 mil opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que solicite reseñas

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

En Trustpilot apostamos por el contenido creado por personas. Sin embargo, esta empresa puede utilizar nuestra herramienta de respuesta asistida por IA para redactar sus respuestas.

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Selkeä verkkokauppa

Selkeä verkkokauppa. Nopea toimitus lähimpään myymälään. Sopivat maksuvaihtoehdot. Pitkä palautusaika.
Tuotteet laadukkaat. Paljon vaihtoehtoja.

22 de abril de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hi Riitta

Ihana kuulla, että verkkokauppa tuntui selkeältä ja että toimitus lähimpään myymälään sujui nopeasti. On myös ilo kuulla, että maksuvaihtoehdot, pitkä palautusaika, tuotteiden laatu ja laaja valikoima vastasivat odotuksiasi.

Kiitos, että jaoit kokemuksesi kanssamme.

Ystävällisin terveisin,
Team Zizzi

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Ihmettelen miten nopeaa on teillä…

Ihmettelen miten nopeaa on teillä tuotteiden postitus ja vaihtokin onnistuu niin hyvin. Upeata.

7 de abril de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hi Päivi

Ihana kuulla, että toimitus on ollut nopeaa ja myös vaihto on sujunut näin hyvin. Kiitos, että jaoit kokemuksesi - tällainen palaute merkitsee meille todella paljon.

Ystävällisin terveisin,
Team Zizzi

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Hyvä takki edullisesti

Personoitu mainonta tuotti minulle hyvän takin isolla alennuksella! Zizzin tuotteet ovat hyvälaatuisia ja toiminta nopeaa ja luotettavaa.

20 de abril de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hi Marja

Ihana kuulla, että löysit hyvän takin isolla alennuksella ja että personoitu mainonta osui juuri oikeaan. Olemme tosi iloisia siitä, että koit tuotteemme laadukkaiksi ja palvelumme nopeaksi ja luotettavaksi.

Ystävällisin terveisin,
Team Zizzi

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Kauniit ja mukavat vaatteet

Kauniit ja mukavat vaatteet, jotka ovat saaneet kehuja kanssaihmisiltä. Ainoa miinus mekon vyölenkin viallisuudesta, jonka saan kyllä itse korjattua.

14 de abril de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hi Katja

Ihana kuulla, että olet pitänyt vaatteistamme ja että ne ovat saaneet kehuja myös muilta.

Kiitos myös, kun mainitsit mekon vyölenkistä - arvostamme todella palautettasi.

Ystävällisin terveisin,
Team Zizzi

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Flash- Kevyt hupullinen parka

Ostin tuotteen Flash- Kevyt hupullinen parka. Tuote oli todella halvan oloista laatua, kuin suoraan Sheinistä tilattu. Yhden kerroksen polyesterikangas, palautukseen meni. Maksoi kuitenkin 39,99€. En voi ainakaan tätä tuotetta suositella.

10 de abril de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hei Roosa!

Ikävä kuulla, että Flash Lightweight -huppari ei vastannut odotuksiasi. Haluamme aina, että tuotteemme tuntuvat hintansa arvoisilta ja tarjoavat asiakkaidemme odottaman laadun, joten on harmillista kuulla, että näin ei ollut sinun kokemuksesi.

Arvostamme todella, että käytit aikaa rehellisen palautteesi jakamiseen, sillä sinun kaltaiset kommentit ovat tärkeitä ja auttavat meitä parantamaan sekä tuotteitamme että kokoelmiamme jatkossa.

Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme koskien tapaustasi: asiakaspalvelu@zizzi.fi.

Kaikkea hyvää toivottaen
Team Zizzi

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Sekä housut haarojen välistä

Sekä housut haarojen välistä, että saman sarjan paita kainaloista parin viikon käytön jälkeen aivan nukkainen. Todella huonolaatuinen kangas.

8 de abril de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hei Mari

Olemme pahoillamme kuulla, että housut ovat nyppyyntyneet haarojen välistä ja saman sarjan paita kainaloista jo parin viikon käytön jälkeen. Ymmärrämme hyvin, miten pettymys tällainen kokemus on, etenkin kun tuotteilta odottaa hyvää laatua. Tämä ei tietenkään ole se käyttökokemus, jonka haluamme tarjota.
Haluamme mielellämme auttaa sinua asiassa eteenpäin. Voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme osoitteessa asiakaspalvelu@zizzi.fi, niin voimme katsoa tapaustasi tarkemmin.

Ystävällisin terveisin,
Team Zizzi

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Ruskeiden ihana paluu

Olen ollut ainakin kymmenen vuotta Zizzin asiakas ja huomannut, että tietyt tyylit ja sesongin mukaiset asiat toistuvat vuodesta toiseen.
Henkilökohtaisesti en pidä pastelleista enkä kukkakuoseista, joten niiden toistuva ilmaantuminen myyntiin ärsyttää.
Syysnaisena olen hyvin ilahtunut taas pinnalle palanneesta leo-kuosista ja yleensäkin ruskean eri sävyjen vahvasta paluusta. Kiitos siis.
Odotan parhaillaan tilaustani (tehty ennen pääsiäistä) saapuvaksi Zizzin Seinäjoen myymälään. Odottavan aika on pitkä!
Erityiskiitokset Jumbon Essille, joka yksin jaksaa parin viikon välein vetää HUIKEAN shown. Huipputyyppi!

7 de abril de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hi Tiina

Onpa ihanaa kuulla, että ruskean sävyt ja leo-kuosi ovat ilahduttaneet sinua taas - ja erityisen mukavaa, että olet ollut asiakkaanamme jo niin pitkään. Arvostamme myös rehellistä palautettasi pastelleista ja kukkakuoseista, ja välitämme mielellämme kiitokset Jumbon Essille sekä lämpimät terveiset Seinäjoen myymälään, kun odotat tilaustasi siellä.

Ystävällisin terveisin,
Team Zizzi

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Tilaaminen oli helppoa

Tilaaminen oli helppoa. Toimitus nopeaa ja sujuvaa. Vahva suositus!

5 de abril de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hi taija lähdeniemi

Ihana kuulla, että tilaaminen oli helppoa ja että toimitus sujui nopeasti. Kiitos lämpimästä suosituksesta - tällainen palaute ilahduttaa meitä todella paljon.

Ystävällisin terveisin,
Team Zizzi

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Hyviä tuotteita

Vaihto/ palautus oli helppoa ja nopeeta. Tilaamani tuotteet juuri sellaisia kuin oli ajatellut. Tuun tilamaan jatkossakin.

24 de marzo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hi Nina

Ihana kuulla, että tuotteet vastasivat odotuksiasi ja että vaihto tai palautus sujui helposti ja nopeasti. On myös erityisen mukavaa kuulla, että haluat tilata meiltä uudelleen.

Ystävällisin terveisin,
Team Zizzi

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Runsasmutoisen varma mallisto

Pääosin Zizzin mallisto on ok-laatuista ja mitoitus loogista. Erityisesti takit ovat olleet mieleisiä. Flash- tuotteet sen sijaan laadultaan vaihtelevia ja koko välillä mitä sattuu, vaikka yritän lukea kokomitoituksen tarkasti.
Palautuskäytäntö on erinomainen!

28 de marzo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hei Marika

On ihanaa kuulla, että olet ollut tyytyväinen kokoelmaamme kokonaisuutena, ja että takkimme sekä palautuskäytäntömme ovat erottuneet edukseen sinun kohdallasi.
Arvostamme myös rehellistä palautettasi Flash-tuotteiden vaihtelevasta laadusta ja mitoista. On meille tärkeää saada juuri tällaisia yksityiskohtia tietoomme, joten kiitos, että jaoit kokemuksesi.

Ystävällisin terveisin,
Zizzi-tiimi

Valorada con 3 estrellas sobre 5

Pidän vaatteista, mutta uutiskirjeet rasittavat.

Pidän vaatteista, ja minusta on ihanaa, että ne ovat pitkiä. Rintavana pitkänä isona naisena on ihanaa että yläosien helmat ulottuvat riittävän alas. Kuitenkin isona miinuksena koen sen, että jos haluaa olla jäsen, on pakko vastaanottaa monta kertaa päivässä kaikenlaista tarjousmainontaa. Uutiskirje pitäisi voida peruuttaa ilman, että täytyy irtisanoa jäsenyys. Vaihtoehto olisi esim. että uutiskirjeen vapaaehtoiset tilaajat saavat jatkuvan -5% alen tms. Tällä hetkellä järjestelmä kannustaa liittymään tilaushetkellä ja irtisanomaan jäsenyyden kun tuotteet on saatu ja hyviksi todettu. Jos tämä ei sovi, voisi uutiskirjeitä/tarjouksien lähettämistä rajoittaa rankalla kädellä. Nyt se tuntuu roskapostilta.

27 de marzo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hei L K!

On todella hienoa kuulla, että olet tyytyväinen mallien istuvuuteen ja pituuteen - se merkitsee meille paljon.

Ymmärrän samalla täysin, miten uutiskirjeiden määrä voi tuntua ylivoimaiselta. Olemme vain todella innokkaita jakamaan uutuuksia ja tarjouksia, mutta sen pitäisi tietenkin tuntua hyödyltä, ei liian suurena määränä.

Tällä hetkellä asiakaspalvelutiimimme voi auttaa vähentämään saamiesi sähköpostiviestien määrää jonkin aikaa, jotta se tuntuu hallittavammalta sinulle. Voit ottaa heihin yhteyttä asiakaspalvelu@zizzi.fi:ssa, ja he auttavat sinua mielellään.

Työskentelemme myös sen eteen, että voit säätää tätä itse tulevaisuudessa.

Kaikkea hyvää toivottaen
Team Zizzi

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Hyviä tarjouksia kauniista vaatteista

Sain tarjouksen, jota pystyn harvoin vastustamaan, ilmainen toimitus😉(ilman ostosten loppusummaa) Sain ihanat mekot tulevaksi kesäksi, olen tyytyväinen niihin. Kuosi (leopardi) ja materiaalit oikein mukavat. Suosittelen tätä verkkokauppaa+++++

14 de marzo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hei Riitta

Onpa ihanaa kuulla, että löysit näin hyviä tarjouksia ja että ilmainen toimitus teki ostokokemuksestasi entistäkin paremman 😉 Olemme myös erittäin iloisia siitä, että pidät kesämekoistasi, erityisesti leopardi-kuosista ja materiaaleista.

Kiitos todella paljon suosituksestasi – se merkitsee meille paljon.

Ystävällisin terveisin,
Zizzi-tiimi

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Sopivia vaatteita

Ihana kun on vaatekauppa sopivankokoisilla vaatteilla. Kerrankikn ei tarvitse lyhentää eikä kaventaa. Laatu on hyvä mutta hinnat vähän yli oma kipurajaa. Onneksi on alennusmyyntejä...

27 de marzo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hei Jonna

On ihanaa kuulla, että olet löytänyt vaatteita, joiden istuvuus toimii sinulle niin hyvin ja että laatu vastasi odotuksiasi. Olemme myös iloisia, että alennusmyynnit tekevät meillä asioinnista sinulle helpompaa, vaikka hinnat voivatkin joskus tuntua hieman korkeilta.

Ystävällisin terveisin,
Zizzi-tiimi

Valorada con 5 estrellas sobre 5

vaatteet tulivat nopeasti ja olivat…

vaatteet tulivat nopeasti ja olivat täsmälleen oikean kokoisia.

23 de marzo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hei Tuula

Hienoa kuulla, että vaatteet saapuivat nopeasti ja olivat juuri oikean kokoisia. Kiitos, että jaoit positiivisen kokemuksesi Zizzistä. Toivomme, että nautit uusista vaatteistasi!

Ystävällisin terveisin,
Team Zizzi

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Best

Hyviä tarjouksia,hyvä kokotaulukko,nopea toimitus

21 de marzo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hei Terttu,

On hienoa kuulla, että olet tyytyväinen tarjouksiimme, kokotaulukkoon ja nopeaan toimitukseen. Arvostamme, että jaoit kokemuksesi kanssamme.

Ystävällisin terveisin,

Team Zizzi

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Sopiva materiaali ja koko…

Löysin iholleni sopivasta materiaalista tehtyjä tuotteita ja oikean kokoisia.
Voin maksaa halutessani myöhemmin.
Melko nopea toimitus.

16 de marzo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hei Riitta


On hienoa kuulla, että löysit juuri sinulle sopivan materiaalin ja koon. Olemme iloisia, että toimitus oli nopea ja että maksamisen joustavuus sopii sinulle. Kiitos, että jaoit kokemuksesi kanssamme.


Ystävällisin terveisin,
Team Zizzi

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Nopea toimitus ja vaatteen koko oli…

Nopea toimitus ja vaatteen koko oli minulle juuri se oikea

13 de marzo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hei Sonja!


Kiitos paljon upeasta arvostelustasi! Olemme niin iloisia, että sinulla oli hieno kokemus kanssamme. On meille todella tärkeää tietää, että olet tyytyväinen sekä tuotteisiimme että palveluun. Emme malta odottaa, että voimme toivottaa sinut tervetulleeksi takaisin seuraavalle shoppailureissullesi!


Kaikkea hyvää toivottaen

Team Zizzi

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Jos arvot kahden koon välillä, saumat herkästi rikki

Jos arvot kahden koon välillä, kannattaa valita tarkkaan. On iso ero kokojen välillä. Omani menivät rikki sivusaumasta taskun korkeudelta, ulkopuolelta vajaan 2kk käytön jälkeen vaikka valitsin isomman koon ettei yhtään kiristäisi..

6 de marzo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hei Elina!

Kiitos, että jaoit kokemuksesi kanssamme. Ikävä kuulla, että tuote repeytyi sivisaumassa niin lyhyen käyttöajan jälkeen. Se ei todellakaan ole se laatu, jonka haluamme asiakkaidemme kokevan.

Otathan yhteyttä asiakaspalvelutiimiimme, jotta voimme tutkia asiaa tarkemmin ja löytää yhdessä ratkaisun.

Kaikkea hyvää toivottaen
Team Zizzi

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Hyvä kauppa

Helppo ostaa ja tulee nopeasti.
Palautukset toimii hyvin

6 de marzo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hei Piia!

Kiitos arvostelustasi!

Olemme todella iloisia kuullessamme, että sinun oli helppo tehdä ostoksia kanssamme ja että tilauksesi saapui nopeasti. On myös hienoa tietää, että palautusprosessi toimi sinulle hyvin.

Kaikkea hyvää toivottaen
Team Zizzi

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Tilasin jegginsit ja kaksi klassikko…

Tilasin jegginsit ja kaksi klassikko mekkoa. Aivan ihanat ja sain ne vielä synttärialennuksella. Toimitus oli nopea ja tuotteiden laatu erinomainen ja vartalolleni just sopivat. Niitä tulee pidettyä varmasti pitkään 🥰😍. Kiitos Zizzi jälleen kerran, että pidät ison tytön tyylikkäissä vaatteissa 🥰.

18 de febrero de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hei Aino!

Kiitos paljon upeasta arvostelustasi! Olemme niin iloisia kuullessamme, että pidät jeggingsit ja Mekot ja että käytit hyväksesi syntymäpäiväalennuksemme. On hienoa kuulla, että vaatteet istuvat täydellisesti ja että olet tyytyväinen sekä laatuun että nopeaan toimitukseen. Meillä on ilo auttaa sinua pysymään tyylikkäänä!

Näemme sinut pian uudestaan ja kiitos, että valitsit Zizzin!

Kaikkea hyvää toivottaen
Team Zizzi

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Las empresas pueden solicitar opiniones a través de invitaciones automáticas. Esta opiniones, etiquetadas como verificadas, tratan sobre experiencias genuinas.

Más información sobre otros tipos de reseñas.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más