Zizzi Opiniones 4535

TrustScore: 4.5 sobre 5

4,5

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Tilamani leginssit olivat liian isot,Paketista puuttui lähetys lista.Ongelma postin kanssa kun sain uuden help lähetys koodin posti to paketin uudestaan postista haettavaksi.Turhaa juksemista .Enkä vi... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Järjettömän hyvä valikoima isommille kehoille. Kokoarvio osui kaikesta juuri oikein, eikä palautuksia ole tarvinut tehdä. Tilaus on mutkatonta ja ilmoitus tilauksen muutoksista on sujuvaa. Laatu vaiku... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Kerrankin on tehty isokokoisille kauniita vaatteita hyvät leikkaukset vaatteissa ei mitään säkkejä kuosit kivoissa väreissä ja valinnan varaa on. Myös hinta on kohtuullinen toivoisin kuitenkin... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Ihanaa kun kokoja riittää. Harmi kun pitää tilata verkkokaupan kautta!!! Aivan kotini lähellä on zizzin myymälä, mutta miksi ihmeessä ette voi ottaa myymälöihin kaikkia kokoja , siis 3 xl tuotteita. T... Ver más

La empresa ha respondido

Información sobre la empresa

  1. Belleza y bienestar

Escrito por la empresa


Información de contacto

4,5

Excelente

TrustScore: 4.5 sobre 5

5 mil opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que solicite reseñas

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

En Trustpilot apostamos por el contenido creado por personas. Sin embargo, esta empresa puede utilizar nuestra herramienta de respuesta asistida por IA para redactar sus respuestas.

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Kokoavustaja priima

Syötin mitata ja sain kokosuosituksen. Jokainen tilaamani vaate oli kooltaan sopiva. Ihan mahtava ominaisuus.

7 de mayo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hei Outi

Onpa ihana kuulla, että kokoavustaja osui näin hyvin kohdallesi. Olemme todella iloisia siitä, että kokosuositus toimi ja että kaikki tilaamasi vaatteet olivat sopivan kokoisia.

Kiitos, että jaoit kokemuksesi - tällainen palaute merkitsee meille paljon.

Ystävällisin terveisin,

Team Zizzi

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Isoja kokoja, myös nuorempaan makuun

Isompia kokoja löytyy jos uutuuksista tilaa melko nopeasti kun ilmestyvät. Tuote ja koko sekä pituus kuvaus minulle tärkeä, vaikuttaa osto päätökseen. Viikossa paketti.

7 de marzo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hei Piupa

Onpa mukava kuulla, että olet löytänyt meiltä isompia kokoja myös nuorekkaampaan makuun. On myös ilo kuulla, että tuotteen, koon ja pituuden kuvaukset tukevat ostopäätöstäsi ja että paketti saapui viikon sisällä.

Kiitos, että jaoit kokemuksesi kanssamme.

Ystävällisin terveisin,

Team Zizzi

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Vaatteet ovat laadukkaita

Vaatteet ovat laadukkaita. Vaihtoprosessi oli nopea, helppo ja toimiva kun aluksi tilaamani tuotteen koko oli väärä. Todella tyytyväinen kaikin puolin ja töissä myös kehuttu kivan näköisiä vaatteita :) Toimitus on myös nopea.

15 de mayo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hei Kati

Onpa ihana kuulla, että olet ollut niin tyytyväinen kokemukseesi meillä. Erityisen mukavaa on, että vaatteiden laatu, nopea toimitus ja sujuva vaihtoprosessi toimivat hyvin, vaikka alkuperäinen koko ei ollutkaan oikea.

Lämmittää myös kuulla, että vaatteet ovat saaneet kehuja töissä - kiitos paljon, että jaoit kokemuksesi.

Ystävällisin terveisin,

Team Zizzi

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Tuotteet löytyivät helposti ja toimitus…

Tuotteet löytyivät helposti ja toimitus oli nopea.

2 de mayo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hei Noora

Onpa ihana kuulla, että tuotteet löytyivät helposti ja että toimitus oli nopea. Olemme todella iloisia siitä, että ostokokemuksesi Zizzillä sujui näin hyvin.

Ystävällisin terveisin,
Team Zizzi

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Kivoja vaatteita kaikenkokoisille

Mukavaa, että isokokoisille naisille tehdään tyylikkäitä, muodikkaita ja sopivia vaatteita hyvistä materiaaleista. Tilaus on tehty helpoksi ja mahdollinen palautus myös.

13 de mayo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hei Pia

Onpa ihana kuulla, että olet löytänyt meiltä tyylikkäitä ja hyvin istuvia vaatteita sekä pitänyt myös materiaalien laadusta. Olemme erityisen iloisia siitä, että tilauksen tekeminen ja palautusmahdollisuus ovat tuntuneet sinusta helpoilta.

Kiitos paljon lämpimistä sanoistasi ja siitä, että jaoit kokemuksesi.

Ystävällisin terveisin,

Team Zizzi

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Toppi pitsireunalla

Tilasin topin (tuotteen) netistä Zizzin omilta sivuilta, jotka mustan ja valkoisen M-koossa myyjä Jumbon liikkeessä lisäsi tilaukselleni. Tuote ei ole saatavilla myymälästä.
TOPPI PITSIREUNALLA näyttää kuvissa kivalta ja normaalin mittaiselta, mutta toppi onkin aivan ylipitkä ja ulottuu puoleen väliin reisiä. Topin kuvaukseksi sopisi paremmin MINIMEKKO kuin toppi.
Palautukseen menee niin että heilahtaa.

En taida Zizzin kuviin enää toista kertaa luottaa, ja täytyy tilatessa ottaa huomioon, että tuotteen voi joutua palauttamaan, jos enää uskallan tilata netin kautta.

7 de mayo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hei Sari,

Olemme pahoillamme, että pitsireunainen toppi ei vastannut odotuksiasi ja että sen pituus oli aivan jotain muuta kuin kuvien perusteella saattoi ymmärtää.

Ymmärrämme hyvin turhautumisesi, kun tuote näyttää kuvissa normaalimittaiselta topilta, mutta ulottuu todellisuudessa lähes puoleen väliin reisiä.

Ei ole hyvä kokemus, jos verkkokaupassa esitetty tuote ei anna oikeaa käsitystä mallista, ja olemme pahoillamme, että tämä heikensi luottamustasi tilaamiseen.

Jos haluat, otamme asian mielellämme tarkemmin käsittelyyn asiakaspalvelussamme, jotta voimme katsoa kokemustasi läpi kanssasi. Voit kirjoittaa meille osoitteeseen asiakaspalvelu@zizzi.fi.

Arvostamme myös sitä, että toit esiin kokemuksesi Jumbon liikkeessä tehdyn tilauksen yhteydessä, sillä tällainen palaute on tärkeää verkkokaupan tuote-esittelyn kehittämisessä.

Toivomme, että saamme vielä mahdollisuuden auttaa sinua paremmin jatkossa.

Ystävällisin terveisin,
Team Zizzi

Valorada con 3 estrellas sobre 5

Hyvät rintaliivit, mutta huonolaatuiset alushousut

Tilaaminen oli helppoa, Klarnaa käyttäessä tuli ylimääräinen maksu. Rintaliivit olivat hyvät js laadukkaat, mutta cool alushousut eivät ole hyvää laatua. Yläreunassa ei ole kunnon kuminauhaa ja reuna on viimeistelemätön.

28 de abril de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hei Merja

On mukava kuulla, että tilaaminen sujui helposti ja että rintaliivit olivat mieleesi.

Ymmärrämme hyvin pettymyksesi cool-alushousujen laatuun, etenkin kun yläreunan viimeistely ei vastannut odotuksia. Klarna-maksuun liittyen kassalla ilmoitetaan erillisestä lisämaksusta, jos valitsee maksutavaksi Klarna-laskun.

Arvostamme sitä, että toit esiin sekä sen, mikä toimi hyvin, että sen, missä kokemuksesi ei ollut toivotunlainen. Jos haluat, että katsomme tuoteasiaa tarkemmin, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme osoitteessa asiakaspalvelu@zizzi.fi.

Ystävällisin terveisin,
Team Zizzi

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Kaikki hyvin pidin tuotteista

Kaikki hyvin pidin tuotteista. On hyvä että on isompia kokoja. Laatu on myös hyvä.
.

1 de mayo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hei Anne

Ihana kuulla, että olet pitänyt tuotteistamme ja että sekä laatu että isompien kokojen valikoima ovat vastanneet odotuksiasi. Tällainen palaute merkitsee meille paljon.

Valorada con 3 estrellas sobre 5

Huppari jossa tähtiä

Hupparin jossa tähtiä, kangas rypyttyy ikävästi alhaalta. Se vetää itsensä ryppyyn. Huomasin asian liian myöhään, en voinut enää vaihtaa tai palauttaa tuotetta. Muissa samanlaisissa huppareissa ei ongelmaa ollut. Harmittaa vaan kun en nyt oikein voi vaatetta pitää kun huomaan tuon rypytyksen koko ajan ja se häiritsee. Meni vähän niinkuin rahat hukkaan.

28 de abril de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hei Ravenous Raven

Ikävä kuulla, että hupparin alaosa rypistyy käytössä niin, että vaatetta on hankala pitää päällä. Ymmärrämme hyvin, että tällainen harmittaa etenkin silloin, kun olet huomannut asian vasta liian myöhään vaihdon tai palautuksen kannalta.

On myös täysin ymmärrettävää, että tilanne tuntuu siltä kuin rahat olisivat menneet hukkaan, varsinkin kun kerrot, ettei muissa samanlaisissa huppareissa ole ollut samaa ongelmaa. Haluamme mielellämme katsoa asiaa kanssasi tarkemmin, joten voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa asiakaspalvelu@zizzi.fi, niin voimme arvioida tilanteen tapauskohtaisesti.

Arvostamme sitä, että toit tämän kokemuksen esiin, ja olemme pahoillamme siitä, ettei tuote vastannut odotuksiasi. 

Ystävällisin terveisin,
Team Zizzi

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Asiakaspalvelu nopeaa ja sain tieto…

Asiakaspalvelu nopeaa ja sain tieto mitä tarvitsin.Suosittelen tilaamaan.

4 de mayo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hei Maria

Ihana kuulla, että sait nopeasti tarvitsemasi tiedot asiakaspalvelustamme. Arvostamme suuresti suositustasi ja olemme todella iloisia siitä, että kokemuksesi Zizzistä oli näin hyvä.

Ystävällisin terveisin,
Team Zizzi

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Ystävällinen palvelu ja apu oikean koon…

Ystävällinen palvelu ja apu oikean koon valinnassa.

27 de abril de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hei Camilla

Onpa ihana kuulla, että sait ystävällistä palvelua ja apua juuri oikean koon valintaan. Tällainen palaute merkitsee meille paljon, ja olemme todella iloisia, että kokemuksesi oli näin hyvä.

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Palvelu on aina ollut todella hyvää

Palvelu on aina ollut todella hyvää. Tuotteet laadukkaita. Moitteen annan siitä että vaatteet usein näyttää kuin pukisi räikeän väristä jätesäkkiä ylle. Kyllä tukevammillekin voi tehdä muodikkaita ja nuoremman maun mukaisesti vaatteita

30 de abril de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hi Saija

On todella mukava kuulla, että olet ollut tyytyväinen palveluumme ja tuotteiden laatuun.

Arvostamme myös sitä, että sanoit suoraan mielipiteesi mallistomme väreistä ja tyylistä - tällainen palaute on meille tärkeää, ja on hyvä kuulla toiveesi muodikkaammista ja nuorekkaammista vaihtoehdoista myös kurvikkaille naisille.

Ystävällisin terveisin,
Team Zizzi

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Aina hyvä palvelu

Aina hyvä palvelu, palautus ja vaihto superhelppoa. Kantiksille kaipaisin enemmän omia tarjouksia tms koodeja. Ovh hinnat aivan liian korkeat suhteessa laatuun. Se on valitettavasti laskenut viime vuosina. Vaatteiden koon heittelyt harmittaa, kokotaulukot ei mätsää ja usein pitää tilata kahta kokoa "varmuuden vuoksi", kun on kahden koon ns välissä.

27 de abril de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hi Sari

On hienoa kuulla, että olet saanut meiltä aina hyvää palvelua ja että palautus ja vaihto ovat sujuneet sinulle superhelposti.

Ymmärrämme hyvin myös huomiosi Club Zizzin omista eduista, hintatasosta, laadusta ja kokojen vaihtelusta - tällainen rehellinen palaute on meille todella arvokasta ja auttaa meitä kehittymään.

Ystävällisin terveisin,
Team Zizzi

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Laadukasta ja laaja valikoima

Vaatteet ovat laadukkaita ja valikoima uudistuu jatkuvasti. Kokotaulukot ovat selkeitä ja luotettavia.

2 de mayo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hi Uki

Onpa ihana kuulla, että olet ollut tyytyväinen vaatteidemme laatuun, jatkuvasti uudistuviin valikoimiin ja kokotaulukoiden selkeyteen. Tällainen palaute merkitsee meille paljon, ja olemme todella iloisia, että ostokokemuksesi Zizzillä on ollut näin hyvä.

Ystävällisin terveisin,
Team Zizzi

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Tilaus meni hyvin ja tuotteet oli ihan…

Tilaus meni hyvin ja tuotteet oli ihan ok. Kun tulin hakemaan postipakettia lokeroista se olikin yllättääkseni tyhjä. Sain pakettini seuraavana päivänä toisesta lokerosta, ei siitä mistä oli sovittu.

1 de mayo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hi Anna

Ikävä kuulla, että pakettia hakiessa lokero olikin ensin tyhjä, vaikka tilaus muuten sujui hyvin ja tuotteet olivat mieluisia. Onneksi sait pakettisi seuraavana päivänä, vaikka se löytyikin toisesta lokerosta kuin oli ilmoitettu.

Kiitos, että jaoit kokemuksesi kanssamme.

Ystävällisin terveisin,
Team Zizzi

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Hyvä kokemus

Tilaus oli helppoa ja oikean koon valitsemiseksi annetut ohjeet oli hyvät - tuli sopivat ja juuri sellaiset vaatteet kuin olin halunnutkin.

30 de abril de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hi Maire

Ihana kuulla, että tilaaminen zizzi.fi:ssä sujui helposti ja että kokovalinnan ohjeista oli oikeasti apua. Olemme myös todella iloisia siitä, että vaatteet olivat juuri sopivat ja vastasivat odotuksiasi.

Ystävällisin terveisin,
Team Zizzi

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Hyvä valikoima

Hyvä valikoima

10 de abril de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hi Aila

Onpa ihana kuulla, että pidit zizzi.fi:n valikoimasta. Kiitos viidestä tähdestä - tällainen palaute ilahduttaa meitä kovasti.

Ystävällisin terveisin,
Team Zizzi

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Tilaus tuli nopeasti ja kengät olivat…

Tilaus tuli nopeasti ja kengät olivat juuri sellaiset kuin kuvailtiin, lisäksi koko oli oikea kun käytin teidän avustusta👍

23 de abril de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hi Mervi

Ihana kuulla, että tilauksesi saapui nopeasti ja että kengät vastasivat odotuksiasi. On myös hienoa, että kokosuosituksemme auttoi löytämään juuri oikean koon 👍

Kiitos, että jaoit kokemuksesi kanssamme.

Ystävällisin terveisin,
Team Zizzi

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Nyppääntyvät neuleet

Nopea toimitus, kokotaulukko täsmää ja vaatteet kauniita. Miinusta siitä, että edullisemmat neuleet nyppääntyvät todella nopeasti, joten eivät ole pitkäikäisiä.

27 de abril de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hi Hanna

Onpa mukava kuulla, että toimitus oli nopea, kokotaulukko piti paikkansa ja vaatteet miellyttivät sinua. Ymmärrämme hyvin huomiosi siitä, että edullisemmat neuleet nyppääntyvät nopeasti, ja arvostamme, että kerroit kokemuksestasi näin rehellisesti. Tällainen palaute on meille tärkeää, kun kehitämme valikoimaamme eteenpäin.

Ystävällisin terveisin,
Team Zizzi

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Käytän verkkokauppaa paljon

Käytän verkkokauppaa paljon, tilaus ja palautus sujuu moitteettomasti.

24 de abril de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hi Susanna

Ihana kuulla, että käytät verkkokauppaamme paljon ja että sekä tilaaminen että palauttaminen ovat sujuneet moitteettomasti. Tällainen palaute merkitsee meille paljon - kiitos, että jaoit kokemuksesi.

Ystävällisin terveisin,
Team Zizzi

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Las empresas pueden solicitar opiniones a través de invitaciones automáticas. Esta opiniones, etiquetadas como verificadas, tratan sobre experiencias genuinas.

Más información sobre otros tipos de reseñas.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más