Tilamani leginssit olivat liian isot,Paketista puuttui lähetys lista.Ongelma postin kanssa kun sain uuden help lähetys koodin posti to paketin uudestaan postista haettavaksi.Turhaa juksemista .Enkä vi... Ver más
La empresa ha respondido
Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información
Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información
Tilamani leginssit olivat liian isot,Paketista puuttui lähetys lista.Ongelma postin kanssa kun sain uuden help lähetys koodin posti to paketin uudestaan postista haettavaksi.Turhaa juksemista .Enkä vi... Ver más
La empresa ha respondido
Järjettömän hyvä valikoima isommille kehoille. Kokoarvio osui kaikesta juuri oikein, eikä palautuksia ole tarvinut tehdä. Tilaus on mutkatonta ja ilmoitus tilauksen muutoksista on sujuvaa. Laatu vaiku... Ver más
La empresa ha respondido
Kerrankin on tehty isokokoisille kauniita vaatteita hyvät leikkaukset vaatteissa ei mitään säkkejä kuosit kivoissa väreissä ja valinnan varaa on. Myös hinta on kohtuullinen toivoisin kuitenkin... Ver más
La empresa ha respondido
Ihanaa kun kokoja riittää. Harmi kun pitää tilata verkkokaupan kautta!!! Aivan kotini lähellä on zizzin myymälä, mutta miksi ihmeessä ette voi ottaa myymälöihin kaikkia kokoja , siis 3 xl tuotteita. T... Ver más
La empresa ha respondido
Escrito por la empresa

Kløvermarken 29, 7190, Billund, Dinamarca
No consta que solicite reseñas
Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas
En Trustpilot apostamos por el contenido creado por personas. Sin embargo, esta empresa puede utilizar nuestra herramienta de respuesta asistida por IA para redactar sus respuestas.
Así usa esta empresa Trustpilot
Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.
Syötin mitata ja sain kokosuosituksen. Jokainen tilaamani vaate oli kooltaan sopiva. Ihan mahtava ominaisuus.

Respuesta de Zizzi
Isompia kokoja löytyy jos uutuuksista tilaa melko nopeasti kun ilmestyvät. Tuote ja koko sekä pituus kuvaus minulle tärkeä, vaikuttaa osto päätökseen. Viikossa paketti.

Respuesta de Zizzi
Vaatteet ovat laadukkaita. Vaihtoprosessi oli nopea, helppo ja toimiva kun aluksi tilaamani tuotteen koko oli väärä. Todella tyytyväinen kaikin puolin ja töissä myös kehuttu kivan näköisiä vaatteita :) Toimitus on myös nopea.

Respuesta de Zizzi
Tuotteet löytyivät helposti ja toimitus oli nopea.

Respuesta de Zizzi
Mukavaa, että isokokoisille naisille tehdään tyylikkäitä, muodikkaita ja sopivia vaatteita hyvistä materiaaleista. Tilaus on tehty helpoksi ja mahdollinen palautus myös.

Respuesta de Zizzi
Tilasin topin (tuotteen) netistä Zizzin omilta sivuilta, jotka mustan ja valkoisen M-koossa myyjä Jumbon liikkeessä lisäsi tilaukselleni. Tuote ei ole saatavilla myymälästä.
TOPPI PITSIREUNALLA näyttää kuvissa kivalta ja normaalin mittaiselta, mutta toppi onkin aivan ylipitkä ja ulottuu puoleen väliin reisiä. Topin kuvaukseksi sopisi paremmin MINIMEKKO kuin toppi.
Palautukseen menee niin että heilahtaa.
En taida Zizzin kuviin enää toista kertaa luottaa, ja täytyy tilatessa ottaa huomioon, että tuotteen voi joutua palauttamaan, jos enää uskallan tilata netin kautta.

Respuesta de Zizzi
Tilaaminen oli helppoa, Klarnaa käyttäessä tuli ylimääräinen maksu. Rintaliivit olivat hyvät js laadukkaat, mutta cool alushousut eivät ole hyvää laatua. Yläreunassa ei ole kunnon kuminauhaa ja reuna on viimeistelemätön.

Respuesta de Zizzi
Kaikki hyvin pidin tuotteista. On hyvä että on isompia kokoja. Laatu on myös hyvä.
.

Respuesta de Zizzi
Hupparin jossa tähtiä, kangas rypyttyy ikävästi alhaalta. Se vetää itsensä ryppyyn. Huomasin asian liian myöhään, en voinut enää vaihtaa tai palauttaa tuotetta. Muissa samanlaisissa huppareissa ei ongelmaa ollut. Harmittaa vaan kun en nyt oikein voi vaatetta pitää kun huomaan tuon rypytyksen koko ajan ja se häiritsee. Meni vähän niinkuin rahat hukkaan.

Respuesta de Zizzi
Asiakaspalvelu nopeaa ja sain tieto mitä tarvitsin.Suosittelen tilaamaan.

Respuesta de Zizzi
Ystävällinen palvelu ja apu oikean koon valinnassa.

Respuesta de Zizzi
Palvelu on aina ollut todella hyvää. Tuotteet laadukkaita. Moitteen annan siitä että vaatteet usein näyttää kuin pukisi räikeän väristä jätesäkkiä ylle. Kyllä tukevammillekin voi tehdä muodikkaita ja nuoremman maun mukaisesti vaatteita

Respuesta de Zizzi
Aina hyvä palvelu, palautus ja vaihto superhelppoa. Kantiksille kaipaisin enemmän omia tarjouksia tms koodeja. Ovh hinnat aivan liian korkeat suhteessa laatuun. Se on valitettavasti laskenut viime vuosina. Vaatteiden koon heittelyt harmittaa, kokotaulukot ei mätsää ja usein pitää tilata kahta kokoa "varmuuden vuoksi", kun on kahden koon ns välissä.

Respuesta de Zizzi
Vaatteet ovat laadukkaita ja valikoima uudistuu jatkuvasti. Kokotaulukot ovat selkeitä ja luotettavia.

Respuesta de Zizzi
Tilaus meni hyvin ja tuotteet oli ihan ok. Kun tulin hakemaan postipakettia lokeroista se olikin yllättääkseni tyhjä. Sain pakettini seuraavana päivänä toisesta lokerosta, ei siitä mistä oli sovittu.

Respuesta de Zizzi
Tilaus oli helppoa ja oikean koon valitsemiseksi annetut ohjeet oli hyvät - tuli sopivat ja juuri sellaiset vaatteet kuin olin halunnutkin.

Respuesta de Zizzi
Tilaus tuli nopeasti ja kengät olivat juuri sellaiset kuin kuvailtiin, lisäksi koko oli oikea kun käytin teidän avustusta👍

Respuesta de Zizzi
Nopea toimitus, kokotaulukko täsmää ja vaatteet kauniita. Miinusta siitä, että edullisemmat neuleet nyppääntyvät todella nopeasti, joten eivät ole pitkäikäisiä.

Respuesta de Zizzi
Käytän verkkokauppaa paljon, tilaus ja palautus sujuu moitteettomasti.

Respuesta de Zizzi
Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.
Las empresas pueden solicitar opiniones a través de invitaciones automáticas. Esta opiniones, etiquetadas como verificadas, tratan sobre experiencias genuinas.
Más información sobre otros tipos de reseñas.
Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.
Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.
La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.
Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.