Banner for Atlas For Men UK

Atlas For Men UK Opiniones 

27.371
•
TrustScore: 4 sobre 5

4,2

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Hi, l'm happy with Atlas for men, but gave 4 stars because l did a online order and didn't put in code somewhere for free gift and having autism l do well to order, even so sometimes l find things... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Always great quality at great prices but had to return some items due to being on the large size despite checking Atlas's size guide before ordering. The delivery was also very slow. However I will s... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Always polite, patient staff taking your order. Excellent prices. Do not have to wait long for your goods to arrive.Good quality material clothing.. 10/10.

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Good quality products at very reasonable prices. Interesting free gifts. Fairly quick delivery and easy returns. Suits my husband's sporty style. Interesting clothes for me, too.

La empresa ha respondido

Información sobre la empresa

  1. Tienda de ropa para hombres

Sobre Atlas For Men UK

Escrito por la empresa

Founded in 1999, Atlas For Men is an outdoor clothing and accessories brand for adventurers, explorers and amateurs alike. Our range of menswear blends timeless style with freedom of movement, comfort and durability.

Inspired by the great outdoors, our collections are designed to offer:

  • Comfortable fits and practical features
  • Enduring style
  • Great value for money
  • Made from soft, lightweight fabrics for summer and warm, cosy materials for winter, our men’s clothing (parkas, puffer jackets, fleeces...) and outdoor accessories are easy-wear and easy-care. Our women’s clothing, brought to you via our Atlas For Women range, is super-comfortable and elegant in style.

    With unbeatable prices and sizes up to 4XL (no extra cost for our plus size collection), we invite everyone, no matter their size or budget, to step outside and enjoy the great outdoors, whether near or far.

    1 2 3 3 6

    YOUR SATISFACTION IS OUR PRIORITY!

    OUR SERVICES, MADE FOR YOU

    OUR SERVICES, MADE FOR YOU
    Secure Payment, Paypal Pay in 3, Free Delivery over £45 and Easy Returns (up to 60 days)

    Información de contacto

    Promotion box for Atlas For Men UK

    NEW COLLECTION

    Stylish looks at budget prices!

    4,2

    Muy bueno

    TrustScore: 4 sobre 5

    27 mil opiniones

    5 estrellas
    4 estrellas
    3 estrellas
    2 estrellas
    1 estrella

    Invita a los clientes a opinar

    Esta empresa invita a sus clientes a opinar, independientemente de que la opinión sea positiva o negativa.

    En Trustpilot apostamos por el contenido creado por personas. Sin embargo, esta empresa puede utilizar nuestra herramienta de respuesta asistida por IA para redactar sus respuestas.

    Así usa esta empresa Trustpilot

    Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

    4,2

    Todas las opiniones

    (27.371)

    831 opiniones en los últimos 12 meses

    Escribir una opinión
    Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

    Valorada con 1 estrellas sobre 5

    Sizing all different

    Sizing all different; delivery very long ; returns for replacement just vanishes into grey mist . I have emailed customer service regarding my purchase,they promise to get back within 48 hrs ,10 days later NO RESPONSE.
    I DO NOT RECOMMEND THIS COMPANY DO NOT PURCHASE FROM THEM

    27 de septiembre de 2026
    Opinión espontánea
    Logotipo de Atlas For Men UK

    Respuesta de Atlas For Men UK

    Dear Lynn,

    Thank you for getting in touch about your return. On the 22/09/2026 we responded to your email, asking for further details of your return.

    Please can you check your spam folder, and reply to the email so we can help with your query.

    Apologies for any inconvenience caused.

    Kind Regards,

    AFM Customer Service Team

    Valorada con 5 estrellas sobre 5

    Everything i have ordered has been of…

    Everything i have ordered has been of good quality and arrived fairly promptly,i am quite satisfied thank you

    25 de septiembre de 2026
    Logotipo de Atlas For Men UK

    Respuesta de Atlas For Men UK

    Hi John,
    Thank you for taking a moment to leave us positive feedback. It's great to hear that you've been pleased with everything you've ordered from us so far, and that you were content with our delivery times too!
    We hope to see you back shopping with us again in the future,
    The Atlas For Men Team

    Valorada con 5 estrellas sobre 5

    Excellent fit everytime.

    Excellent fit everytime.. really made up with everything I get ..

    19 de septiembre de 2026
    Logotipo de Atlas For Men UK

    Respuesta de Atlas For Men UK

    Dear Mr Raw,
    Thank you for rating us 5 stars! It's lovely to hear that you have been pleased with everything you've ordered from us so far, and happy with the fit of your items too!
    Take care until we see you next,
    The Atlas For Men Team

    Valorada con 1 estrellas sobre 5

    The order went missing and it took ages…

    The order went missing and it took ages to replace it

    24 de septiembre de 2026
    Logotipo de Atlas For Men UK

    Respuesta de Atlas For Men UK

    Dear Michael,

    Thank you for getting in touch.

    We are sorry your original order did not arrive, and had to be replaced.

    Our agents did replace this once they established you could not locate the parcel.

    Apologies for any inconvenience caused.

    Kind Regards,

    AFM Customer Services

    Valorada con 1 estrellas sobre 5

    No refund

    No refund. order goods 6-11-25 .cashed the cheque 14-11-25.goods not avalible.requested a refund.
    STILL WAITING FOR REFUND.
    just resent cheque details to customer care
    been advised put an offical complaint .
    i have all the emals saying 2-6 weeks .and emal they sent money to my sons account all lies bank statements to prove this didnt happen. just received a rely from atlas for men on trustpilot stating that they could not could not find the transaction date ?. even though i recevied a email from atlas for men eariler in the morning that £120 had not been refunded

    6 de noviembre de 2025
    Opinión espontánea
    Logotipo de Atlas For Men UK

    Respuesta de Atlas For Men UK

    Dear Molly,

    Thank you for getting in touch.

    We are sorry for the delay in refunding your relative, unfortunately we do not have an exact date for this to be processed at present.

    Apologies for any inconvenience caused.

    Kind Regards,

    AFM Customer Service Team

    Valorada con 5 estrellas sobre 5

    Clothes are always in good condition…

    The items ordered usually arrive in good time, they are well wrapped and in excellent condition.

    18 de septiembre de 2026
    Logotipo de Atlas For Men UK

    Respuesta de Atlas For Men UK

    Dear Mrs Hart,
    It's great to hear that your items have always arrived in both good time and good condition!
    Thank you for kindly taking the time to leave us positive feedback,
    The Atlas For Men Team

    Valorada con 2 estrellas sobre 5

    Refund Failure

    Placed an order for shirt on 8th June 2026, payment cleared through bank on 15th; received message from company that shirt was out of stock, unable to supply. Requested refund from them. Despite FIVE requests to the company, numerous apologies & excuses, by 21st September, still no refund. Appalling service from major company.

    15 de junio de 2026
    Opinión espontánea
    Logotipo de Atlas For Men UK

    Respuesta de Atlas For Men UK

    Dear Richard,

    Thank you for getting in touch.

    We can confirm that you have already been refunded by bank transfer 14/09/2026, using the sort code and account number from your cheque that you made payment with.

    We sincerely apologise for the delay in getting this to you, and that you continue to shop with us in future.

    Kind Regards,

    AFM Customer Service Team

    Valorada con 4 estrellas sobre 5

    I didn’t have a problem with the…

    I didn’t have a problem with the clothing or ordering all lovely but paying 4.50 for delivery and waiting a week is not acceptable to me.

    20 de septiembre de 2026
    Logotipo de Atlas For Men UK

    Respuesta de Atlas For Men UK

    Dear John,

    Thank you for leaving us 4 stars.

    Our delivery time is 5 - 7 working days, and we can see from your account that we delivered your previous order, on the 5th working day, within our stated delivery times.

    Although we appreciate this is not as quick as some companies, we do state the delivery times on our website.

    Your comments have been passed across to our Support Team regarding this.

    We appreciate your feedback, and are so pleased to hear you love the items you've received.

    Have a great day!

    Kind Regards,

    AFM Customer Service Team

    Valorada con 4 estrellas sobre 5

    I would be a lot happier if Atlas For…

    I would be a lot happier if Atlas For Men UK did trousers with different inside leg lengths. As of before when I bought a pair of jeans from you the inside leg length was 33.5 inches meaning I had to cut off 2 inches and glue another 2 inches up to get my length. It's a waste and a bloody nuisance to have to do each time I have trousers or jeans from AFM. I could go elsewhere but your prices are very good for the pocket/wallet.

    20 de septiembre de 2026
    Logotipo de Atlas For Men UK

    Respuesta de Atlas For Men UK

    Dear Christopher,

    Thank you for leaving us a 4 star reviww.

    I am sorry that we currently only offer one leg length of approx 33.9" for our current range of trousers.

    We are possibly looking into offering different lengths in future, depending on demand.

    We will also forward your comments to our Support Team.

    Apologies for any inconvenience caused.

    Kind Regards,

    AFM Customer Service Team

    Valorada con 3 estrellas sobre 5

    Service was great

    Service was great, as was delivery and cost.
    However quality of items was not up to your usual standard. Had I not thrown the packing and paperwork away anticipating your usual quality standard I would have sent at least one of the items back.
    Trevor Fisher.

    20 de septiembre de 2026
    Logotipo de Atlas For Men UK

    Respuesta de Atlas For Men UK

    Dear Trevor,

    Thank you for leaving us 3 stars. We are pleased to hear you find our competitive prices and delivery of good value.

    Sorry to hear some of the items are not as expected, we will forward your comments to our Manufacturers regarding this.

    You can return the items to:

    Atlas For Men Returns
    PO Box 12861
    CLACTON ON SEA
    CO15 9HB

    We hope this helps!

    Kind regards,

    Lolly @ AFM Customer Services

    Valorada con 5 estrellas sobre 5

    From ordering todeliveryevery thing…

    From ordering todeliveryevery thing whent smootiihly.

    6 de septiembre de 2026
    Logotipo de Atlas For Men UK

    Respuesta de Atlas For Men UK

    Hi Michael,
    It's great to hear that all went so smoothly with your recent shopping experience! Thank you for kindly letting us know.
    Have a lovely day,
    The Atlas For Men Team

    Valorada con 5 estrellas sobre 5

    Good quality and sizes

    My husband enjoys ordering from the catalogue as the clothes are of good quality ,stylish and come in large sizes.

    19 de septiembre de 2026
    Logotipo de Atlas For Men UK

    Respuesta de Atlas For Men UK

    Hi Kathryn,
    Many thanks for your kind feedback! We're so pleased to hear that your husband loves our clothing, as well as our inclusive sizing!
    Have a great day,
    The Atlas For Men Team

    Valorada con 1 estrellas sobre 5

    pas de volonté de résoudre les…

    pas de volonté de résoudre les problèmes. encaissement alors que la commande est annulée.
    problème de gestion des commandes. manque d'écoute
    de l'accueil. pour 5 €, vous allez perdre un client ! pas très ouvert !

    11 de septiembre de 2026
    Opinión espontánea
    Logotipo de Atlas For Men UK

    Respuesta de Atlas For Men UK

    Dear Customer,

    Thank you for taking a moment to leave us feedback.

    It looks like you've perhaps posted your review on the wrong page. If your order was placed through our French website, we invite you to contact our Customer Care Team in France, so that they can look into your order and assist you :
    https://www.atlasformen.fr/help/contact.aspx

    Kind Regards,

    AFM Customer Service Team

    Valorada con 1 estrellas sobre 5

    NON-PAYMENT OF REFUND.

    Have been waiting since last January for a refund. Every time I phone I just get all kind of excuses. E-mails and letters go unanswered. As they are in breach of their terms and conditions I am in the process of completing forms for an official complaint to the Information commissioner. Shame really as up to this point the customer service was excellent.

    18 de enero de 2026
    Opinión espontánea
    Logotipo de Atlas For Men UK

    Respuesta de Atlas For Men UK

    Dear Alan,

    Thank you for getting in touch.

    We are sorry you have not received your refund, we will arrange to forward a refund cheque to you as a matter of priority.

    Apologies for any inconvenience caused.

    kind regards,

    AFM Customer Service Team

    Valorada con 1 estrellas sobre 5

    Purchase 2 types of polo shirts

    Purchase 2 types of polo shirts, wore 1 of each and both were washed, both shrank considerably. However Atkas for men say cannot return washed clothes. How else can you know they will shrink. I would expect everyone who bought therlse polos had the same experience, wear once throw away?

    16 de septiembre de 2026
    Opinión espontánea
    Logotipo de Atlas For Men UK

    Respuesta de Atlas For Men UK

    Dear Paul,

    Thank you for getting in touch.

    We would very much like to help you further with your enquiry.

    If you can reply to us with your name and contact details, one of our representatives will be in touch with you.

    Sorry for any inconvenience caused.

    We look forward to hearing from you.

    Kind Regards,

    AFM Customer Service Team

    Valorada con 2 estrellas sobre 5

    Delivery and refund process awful

    Ordered some T shirts for my husband, which took well over to weeks to arrive. Returned as he did not like them and the material was awful. Asked for a refund and they said 30 days despite confirming they have received the parcel back. Still no refund after 40 days. Awaiting reply.

    25 de julio de 2026
    Opinión espontánea
    Logotipo de Atlas For Men UK

    Respuesta de Atlas For Men UK

    Dear Jennifer,

    Thank you for leaving us a review.

    We apologise your return has not been processed.

    We have updated your account with the details.

    Unfortunately due to a change of bank has caused unforeseen delays in our refund procedures.

    We would therefore like to inform you that the processing time has been extended.

    Once the refund is initiated we will let you know, however this make take several days.

    Sorry for any inconvenience caused.

    Kind Regards,

    AFM Customer Service Team

    Valorada con 1 estrellas sobre 5

    Ordered a load of items for the elderly…

    Ordered a load of items for the elderly person I care for,much need items.firstly waited over 2weeks for a delivery attempt.secondly there is zero email or text message updates about ur orders or delivery process meaning you constantly have to take the time to call the company to try find out anything.then to be told that a delivery attempt was made on a day that you know you were in ALL day.then told to wait a around another 3/4 days for another attempt!that wasn’t made either so called company to be told that your items are being returned to sender due to no proper address on your account!utter rubbish again.the full address is there on my account I check these things religiously before submitting anything.also that is conflicting information as if a delivery attempt to my address was made then how did the second attempt fail due to no proper address.so now 3/half weeks later still waiting for my clients refund for it all!iv contacted them a few times about this but nobody seems to really be interested in sorting it out.never again will I attempt to buy from this company.I’m very dissatisfied and disappointed by the whole experience with them.I thought they were a reputable company.

    18 de agosto de 2026
    Opinión espontánea
    Logotipo de Atlas For Men UK

    Respuesta de Atlas For Men UK

    Dear Stuart,

    Thank you for getting in touch.

    We are very sorry to hear of the issues that you have experienced with your order.

    The address details we received from you, omitted a house or flat number, or name,
    just the street address, so the carriers could not deliver.

    We have marked your parcel as not received and a refund is pending for the full amount.

    However, at present there are some delays with our refunds, we will let you know once this is initiated.

    Apologies for any inconvenience caused.

    Kind regards,

    AFM Customer Service Team

    Valorada con 5 estrellas sobre 5

    Top marks again

    Top marks again. Wonderful company, lovely items and my friend is delighted with the sweater,boxer shorts and Polo shirt.
    These items arrived on the 10th September, his birthday so right on time.
    This is my 2nd order with Atlas and I have been more than pleased with the promo delivery, well packed items and really well made attractive clothes.
    Very Happy.
    Yvette x

    10 de septiembre de 2026
    Opinión espontánea
    Logotipo de Atlas For Men UK

    Respuesta de Atlas For Men UK

    Dear Yvette,
    We're delighted to hear just how pleased you were with the order you recently placed for your friend's birthday! We're glad that he loved all the items you kindly purchased for him.
    Have a lovely day,
    The Atlas For Men Team

    Valorada con 1 estrellas sobre 5

    A refund 2 months over due was promised…

    A refund 2 months over due was promised to be with me by the end of July. It is now September and still no sign of any money being returned. I will admit that they did not say what year they would pay it, so it seems that they want me to die so they do not have to pay out.

    9 de septiembre de 2026
    Opinión espontánea
    Logotipo de Atlas For Men UK

    Respuesta de Atlas For Men UK

    Dear Bernard,

    Thank you for getting in touch.

    We would like to inform you that there has been an exceptional delay in processing your refund.

    This delay is due to a recent change in banking procedures. Although necessary, this transition is causing a temporary increase in processing times, estimated at several weeks.

    We are fully aware of the inconvenience this situation may cause and sincerely apologize. Be assured that our teams are working hard to process all refunds as quickly as possible.

    No further action is required on your part at this stage. Your refund will be processed automatically once the treatment has been completed.

    We thank you for your understanding and patience.

    Kind Regards,

    AFM Customer Service Team

    Valorada con 1 estrellas sobre 5

    don't buy anything from Atlas For Men!!!

    People, don't buy anything from Atlas For Men!!!
    They are scammers. They don't issue refunds for returns—not even when you have proof of shipment. If you pay by bank transfer, they claim they never received the payment.
    This has been going on for nearly a year now, and I still haven't received a refund. I’ve sent dozens of emails, but there’s always a different excuse. This company cannot be trusted.
    Think twice before you start...

    You are asking me for information regarding my refund for the umpteenth time now. This proves once again just how dysfunctional your customer service is. I have already sent and replied to dozens of emails containing all the details—as well as the bank statements you requested. Now you are asking for all that information again. I will not stop complaining until the refund is received. And yes... in multiple languages ​​and on various websites.
    This is a calculated strategy to keep making aggrieved customers resubmit their details until they get fed up and give up... But not with me!
    This incompetence has to stop at some point!

    4 de septiembre de 2026
    Opinión espontánea
    Logotipo de Atlas For Men UK

    Respuesta de Atlas For Men UK

    Dear Albert,

    Thank you for getting in touch.

    We are unable to identify you from your username on Trustpilot as Albert.

    Please reply with your full name and address so we can assist you further.

    Sorry for any inconvenience caused.

    We look forward to hearing from you.

    Kind Regards,

    AFM Customer Service Team

    La experiencia Trustpilot

    Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

    Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

    Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

    8 consejos para escribir buenas reseñas.

    La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

    Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

    Leer más