Baby Bubble Opiniones 

164
•
TrustScore: 1.5 sobre 5

1,3

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 1 estrellas sobre 5

C'est une honte, Ils proclament "envoi rapide CH". Je découvre maintenant, 10 jours après, que l'article est envoyé de Chine, et qu'il va mettre 3 semaines à arriver. Ils ne répondent pas aux mess... Ver más

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Wish I'd read reviews here before ordering. Delivery to Ireland was always gonna take a few weeks, which I accepted. According to tracking, goods cleared Customs in Ireland on 30th August. Ireland is... Ver más

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Scam. I ordered item with expected delivery within a week. Received multiple updates saying item was repeatedly delayed. At first, trusted there was a logistical issue. Then started digging. Their "sh... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 3 estrellas sobre 5

I recently purchased the double electric breast pump from baby bubble store, While it gets the job done, the suction power feels a bit underwhelming and might not be ideal for frequent use. Additio... Ver más

Información sobre la empresa

  1. Tienda para bebés

Escrito por la empresa

We’re the world’s trusted destination for baby essentials, offering exceptional quality and fostering genuine connections with families everywhere. Wherever you are, everything you need is right here, ready to make parenting easier and more joyful!


Información de contacto

1,3

Muy malo

TrustScore: 1.5 sobre 5

164 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que haya invitado a opinar recientemente

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes recientemente, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

No ha contestado las opiniones negativas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

1,3

Todas las opiniones

(164)

21 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 1 estrellas sobre 5

The one star I gave was very generous

The one star I gave was very generous. This company doesn’t deserve that! I ordered October 30, 2024 and have yet to receive it. Every email says the same thing that it’s now on its way. At the time of the order, it showed it would be delivered in 8-14 days. That’s a joke! I needed it for a baby shower in November and that’s come and gone, still no delivery. This company is fraudulent. Save your money and go elsewhere, maybe then you will get what you paid for.

30 de octubre de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Read this before buying from Baby Bubble Store

I decided to write this review to warn any potential buyers before they purchase from Baby Bubble Store. If you’re thinking about buying from them, don’t. If you already have, I feel for you.

Baby Bubble Store is essentially a dropshipping business using shady practices. They source cheap, low-quality products from Ali Express (Alibaba), tweak the descriptions to make them sound more appealing, reuse the same product images, and then jack up the price by 3-4 times. They slap these on a polished Shopify website, hoping you won’t notice. What you’re really paying for is an overpriced, generic, low-quality knockoff.

The manufacturers' shipping methods are just as bad. They use obscure couriers you’ve never heard of, and delivery takes ages. If you live in Australia (As in my case), and think their .com.au domain means they’re a local business, think again. They don’t even have an Australian Business Number (ABN), (Or at lease they don't include one in their invoices), yet somehow they secured a .com.au domain to mislead customers into believing they’re a legitimate local company.

Now let’s talk about their delivery process. Any negative comment you’ve read about their couriers is 100% true. These so-called “couriers” misplace packages, deliver to the wrong address, or don’t deliver at all. But in their useless tracking systems, the packages are marked as “Delivered.” Baby Bubble Store conveniently hides behind this, claiming they’re not responsible for lost or stolen items marked as delivered. This is illegal. According to the ACCC, the seller is responsible for resolving issues with the courier, but Baby Bubble Store doesn’t care. Why? Because they’re a dropshipping business, and they’re at the mercy of whatever dodgy courier the supplier decides to use.

In my case, the courier was iMile, a company that misplaced or lost the items I purchased and marked them as Delivered in their system. When I tried to reach out to them, I found out their customer service is just a WhatsApp bot that sends you in circles. Baby Bubble Store wasn’t any better. After complaining, I was met with another bot telling me to file for a return. A return! For an item I never received! But fine, I went through their ridiculous return process only to find they charge a $24 restocking fee per item. PER ITEM. At that point, I had had enough. I demanded a full refund within three business days, only to get yet another automated response.

Left with no other option, I initiated a chargeback through my credit card bank and wrote this review as a warning to others. Baby Bubble Store is a dodgy online business with terrible products, terrible service, and no accountability. Do yourself a favor and stay far away from them!

17 de diciembre de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

I am disappointed that I have had no…

I am disappointed that I have had no response from multiple emails sent regarding the delivery of an item ordered and processed on 2nd December. This is a gift for my new baby grandson for Christmas but it hasn’t arrived and the communication has been very disappointing.

24 de diciembre de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 4 estrellas sobre 5

We ordered 20 dopplers to give our…

We ordered 20 dopplers to give our clients. Received them fairly quickly and they seem to work great. Just wish they had the gel in the box, had to purchase that on amazon. But would order the dopplers again...great price!

15 de noviembre de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Do they even have the product ordered?

Absolutely unsatisfactory business practices. Ordered a few things far in advanced to into consideration logistical issues to come. Website assured timely delivery on orders over $ amount. Not only is there no updates on shipping and no way to track shipping, the business itself seems to not feel this is useful to consumers. Be cautious! Researching past reviews, it’s clear the owner gives vague answers and doesn’t see it to make it right. I should’ve search reviews before making any purchases, 2 out of 5 stars? And not even able to leave a review on the site. This is very concerning and should be taken into consideration before shopping at this business. This also leads me to believe they do not have the items readily available for order fulfillment and to send out after payment processing. Call and ask the questions before just clicking and paying. Or just read past reviews!!!!

17 de diciembre de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 2 estrellas sobre 5

I ordered this on December 8

I ordered this on December 8. The shipping emails and tracking links don’t tell me anything. There is no information about the status of the order. I have no idea when it will be delivered. Very frustrating, especially this close to Christmas.

I have no problem with your 8-14 business day shipping policy but when I try to track my shipment via the link on your email, it gives me no information. I still have a very limited idea of when the package will arrive.

16 de diciembre de 2024
Logotipo de Baby Bubble

Respuesta de Baby Bubble

Hi Michelle,

Thank you for your feedback. I’ve checked your tracking details https://www.babybubblestore.com/apps/parcelpanel?nums=9405536208070264590072, and your order is currently in transit and on schedule according to our shipping policy.

I kindly recommend reviewing our shipping policies before purchasing to better understand delivery timelines and avoid any frustration. Thank you for your patience!

Best regards,
Jane Williams
Owner

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Poor customer service

I did make a mistake on my order, however I also emailed right away to correct. The order now has shipped without correction even though other questions were answered no one advised if the incorrect pattern chosen had been updated as originally requested.
Fairly disappointed now as I have to wait for the arrival to find out??? If it was not updated then have to order again & deal with a return for refund possibly. Also, no phone number anywhere on site to actually speak with someone was frustrating

6 de diciembre de 2024
Logotipo de Baby Bubble

Respuesta de Baby Bubble

Dear Janice,

Thank you for reaching out. I sincerely apologize for any inconvenience caused. Unfortunately, once an order has been processed and shipped, we are unable to make changes to the items selected.

I understand how frustrating this situation may be and truly appreciate your patience. Once the order arrives, please feel free to contact us if further assistance is needed with a return or exchange. Our goal is to make this process as smooth as possible for you.

If there’s anything else I can do to assist, please don’t hesitate to let me know.

Kind regards,
Jane Williams
Owner

Valorada con 3 estrellas sobre 5

Processing and shipping product is…

Processing and shipping product is terrible. Days to even ship then days for carrier to pick up. Way too slow.

9 de diciembre de 2024
Logotipo de Baby Bubble

Respuesta de Baby Bubble

Dear Don,

Thank you for your feedback. I’m sorry to hear about your frustration. To avoid misunderstandings, we kindly encourage all customers to review our clear and transparent shipping policies before making a purchase. This outlines our processing and shipping timelines in detail.

While we strive to process orders as quickly as possible, some delays can occur depending on the volume and carrier schedules. We appreciate your patience and understanding.

If there’s anything specific I can assist you with, please don’t hesitate to reach out.

Kind regards,
Jane Williams
Owner

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Scam

Scam. I ordered item with expected delivery within a week. Received multiple updates saying item was repeatedly delayed. At first, trusted there was a logistical issue. Then started digging. Their "shipping status" page has no details. I reached out to customer service repeatedly to ask if they could provide what shipping company they used and a tracking number. Could not provide.

28 de noviembre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Baby Bubble

Respuesta de Baby Bubble

Dear Bret,

Thank you for reaching out. I want to assure you that we are a legitimate business with over 5 years of experience serving customers worldwide. We take all feedback seriously and are here to help resolve any concerns.

Regarding your order, our shipping policies clearly outline estimated delivery timelines, which may vary depending on location. At no point do we guarantee delivery within one week. To avoid future frustration, we encourage reviewing these policies before purchasing.

If you’re still unable to access tracking details, please let us know so we can assist further. We appreciate your patience and understanding.

Kind regards,
Jane Williams
Owner

Valorada con 1 estrellas sobre 5

scam & won’t process refund!!!

awful. i processed my refund with them within the 14 day window and was told by the team that i need to return the item in order to get my refund but it so clearly states that they told me not to return it to save on gas emissions… and that they will still process my refund to my original payment method. since then, they’ve completely ghosted me and will not respond to my email after showing them proof of what their website said i will get without returning the item. i don’t know why i need to tell them this. don’t they keep record of orders and what they’ve approved for refund? what a joke.

update to jane williams: i don’t want to share my personal information here but order # is 23996 and RMA # is R2024111904327252748. Please respond to my email chains ASAP and send me my refund.

1 de diciembre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Baby Bubble

Respuesta de Baby Bubble

Dear jane,

Thank you for reaching out. I’d like to assist you with this matter, but unfortunately, I couldn’t locate any details about your case in our system. Could you please provide your full name, order number, and the email address used for the purchase? This will help us investigate further and resolve this for you.

We take all customer concerns seriously and aim to address them as quickly as possible. Once we have more information, we’ll review the situation thoroughly and follow up with you.

Thank you for your patience, and I look forward to your response.

Kind regards,
Jane Williams

Valorada con 1 estrellas sobre 5

At this point I don’t think I will ever…

At this point I don’t think I will ever receive my order , tracking says item returned to seller their response was they are going to resend it , never heard from them since

12 de diciembre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Baby Bubble

Respuesta de Baby Bubble

Dear Courtney Scott,

Thank you for bringing this to our attention. Upon reviewing our records, we did not find any prior contact from you in our customer service system. We were unaware of this situation and sincerely apologize for any inconvenience caused.

To resolve this promptly, a full refund has been processed for your order. Please confirm here in the reviews section once you’ve received it.

If there’s anything else we can assist you with, don’t hesitate to reach out.

Kind regards,
Jane Williams


Valorada con 1 estrellas sobre 5

Avoid at all costs

Do not shop here. They say the item had shipped and been delivered I then tell them I haven't received it and they say oh it wasn't shipped and has now been shipped. It's from china not Australia, don't buy the cheap Chinese crap. Not worth it. Currently in dispute with PayPal. Scammers.

Their reply states there is a chargeback - this is a complete lie. I have not even got the banks involved as I paid via PayPal- idiot's.

8 de noviembre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Baby Bubble

Respuesta de Baby Bubble

Dear Rebecca T, we are sorry to see that this experience did not meet your expectations.

After receiving your feedback, we reviewed and discussed the best way to handle your order, confirming a resolution approach. However, when we attempted to issue the refund, we found the order had a chargeback status, which prevented us from processing the refund immediately.

Now that the chargeback is in the process of being reversed and handled through the bank, we’ll follow up promptly with the agreed solution as soon as the process is complete. If you have any questions along the way, please don’t hesitate to reach out.

We apologize sincerely for any inconvenience caused. We’ve been closely monitoring the status of your order and truly appreciate your patience and understanding as we work through this.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Disgusting service

Disgusting service

- I ordered an item in mid-November and submitted a return request via the website.
- The only return option I could select was 'green return' (keep the item and receive a partial refund)
- I got a confirmation email to say my return request was received and that the process would take up to 7 days. I expected this would be a refund within 7 days.
-That time passed, I got in touch and asked for an update. I was told that the company was waiting for the item to come back to them in order to process the return.
- I explained that the only option was green return and that I'd be happy to post the item back but need a return address provided to me.

The company stalled responding to my emails and kept directing me to their online self-return page.
All I needed was a return address so I could post the item back. The stalled responses for so long that when I attempted to click on the return button again it said the return window had closed. INFURIATING.

I have send over half a dozen emails to them by this point, by luck, I googled Baby bubble return and there was a Bondi address (not visible on their site through any convenient link).

I have since sent the parcels back to this address of my own accord.
Every email I have written to customer service has pleaded for help with emailing me a return address.
The replies read as though they're written by A.I.
I may never get my refund and I am concerned that the return address is not legitimate.

This is the most dubious, untrustworthy shopping experience I have ever had and I am appalled.
I have a newborn child and scarcely enough time to even write this.

Refund me my $157!!!! Order #23802

17 de noviembre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Baby Bubble

Respuesta de Baby Bubble

Dear Melissa,

Thank you for your detailed feedback. I’d like to clarify a few points to address your concerns.

Firstly, our company follows structured processes for returns and refunds, which are clearly outlined in our return and shipping policies. We kindly encourage customers to review these policies before making a purchase to avoid any misunderstandings.

Regarding your refund request, the amount you mentioned ($157) does not match the amount paid for your order. Please review your confirmation email for the correct purchase amount, as this determines the refund issued.

I can confirm that your refund has been processed. Please allow a few business days for it to reflect in your account.

Thank you for your understanding, and please don’t hesitate to contact us if you have any further questions.

Kind regards,
Jane Williams

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más