Canadian Spa Opiniones 

1756
•
TrustScore: 4.5 sobre 5

4,4

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Update: It heated up from 20 to 37 in about 6 hours. IT IS AMAZING. Absolutely perfect. So chuffed with it. Bought the Manitoba earlier and it arrived today. Couldn't be happier so far. Build qualit... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Good website. Quick delivery. Initial delivery was by DHL who didn’t actually ring the doorbell so it was returned. I contacted Canadian Spa with the details and they quickly sorted it with DPD inst... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Leider ist der Herr Name behalte ich für mich sehr unehrlich, Termine vereinbart, per SMS abgesagt! Dann behauptet er hätte nie einen vereinbart. Auf mehrfacher Email Anfrage, sein Vorgesetzter mö... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Communication at every stage was great, also simplicity of ordering, and the delivery team were great. Would highly recommend Canadian Spa. And of course over the moon about our new hot tub!

La empresa ha respondido

Información sobre la empresa

  1. Fabricante
  2. también en la categoría
  3. Servicio de reparación de jacuzzis
  4. Servicio de reparación de piscinas
  5. Tienda de jacuzzi
  6. Tienda de saunas

Sobre Canadian Spa

Escrito por la empresa



Worldwide Hot Tub Supplier & Hot Tub Manufacturer


Our Products
Providing Hot Tubs, Swim Spas, Gazebos, Grills, Outdoor Furniture and Saunas to Major Retailers near you. Contact us through the Canadian Spa Company office in your country for pre-sales questions and after-sales support and help, including warranty, servicing and product information.

Our Company
The Canadian Spa Company is a global brand, we manufacture our Hot Tubs and other products in North America, Asia and Europe and distribute around the world.

Background
One of the larger companies in the world market place; the Canadian Spa Company has been recognised as an industry leader since our first spa was sold around forty years ago. Four decades on, the Canadian Spa Company is still supplying an ever expanding range of quality products, with the very best backup and after-sales service available.

Support
You will also have easy access to our support page where you will find everything you need to know about our spas. Handy information like how to set the filtration times and how to winterize.

Visit Our Support Portal

Location
Offices and warehousing located in Canada, USA, United Kingdom, Germany, France and UAE. We pride ourselves to be able to quickly despatch and provide customer service locally.

Innovation
Canadian Spa Company is the global leader in new innovative products and services in the Hot Tub and associated backyard accessories.

Free Water Test App
Check out our free APP available on Android and Apple. Inside this App you will find our free water testing section to accurately tell you how much of each chemical to add to your spa.



Instructions
We provide clear instructions and usually a link to our You Tube channel where we will show you our video solution.

YouTube
Our You Tube Channel has all our selling features easily explained in our short animated videos


Información de contacto

4,4

Excelente

TrustScore: 4.5 sobre 5

2 mil opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

Invita a los clientes a opinar

Esta empresa invita a sus clientes a opinar, independientemente de que la opinión sea positiva o negativa.

Ha contestado el 20% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 2 semanas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

4,4

Todas las opiniones

(1756)

57 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Was very helpfull and it fitted as…

Was very helpfull and it fitted as wanted

30 de agosto de 2026
Logotipo de Canadian Spa

Respuesta de Canadian Spa

Thank you for your order and for taking the time to leave us a review. We're really pleased it fitted exactly as you wanted and that the team could point you to the right one. If you ever need anything else, just give us a shout.

The Canadian Spa Company team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

As always great service.

30 de agosto de 2026
Logotipo de Canadian Spa

Respuesta de Canadian Spa

Thank you, Gary — and thank you for coming back to us again. It means a lot that you keep choosing Canadian Spa, and we appreciate you taking the time to leave a review. We look forward to looking after you next time.

The Canadian Spa Company team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

great products and great service

great products and great service, very quick

30 de agosto de 2026
Logotipo de Canadian Spa

Respuesta de Canadian Spa

Thank you for your purchase, Michael, and for the kind words. Getting orders out quickly is something we work hard at, so it's great to hear it landed that way for you. Thanks for taking the time to leave a review — enjoy!

The Canadian Spa Company team

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Great price and quality

Unable to purchase a bundle which included steps and chemicals but happy with price and quality of the product . Easy to set up although struggling to get water right . However it has not stopped us and our grand kids enjoying time in it . I would recommend them

30 de agosto de 2026
Logotipo de Canadian Spa

Respuesta de Canadian Spa

Thank you for the review, Hedley, and for the recommendation — we're really pleased you and the grandkids are enjoying the spa.

Getting the water balance right can take a little trial and error at the start, so please do give us a call on 01293 824 094 and we'll happily walk you through the chemistry step by step and get it sorted.

The Canadian Spa Company team

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Its just a large piece of bubble wrap…

Its just a large piece of bubble wrap and doesnt help with keeping the water temperature up

30 de agosto de 2026
Logotipo de Canadian Spa

Respuesta de Canadian Spa

Hi Astred,

Sorry it hasn't met expectations. The thermal blanket is a bubble material by design — cut to your spa's exact water surface and laid bubble-side down under the main cover, it traps the steam and slows evaporation, which is where the heat goes between uses. It's there to help the heater hold temperature rather than raise it. If it isn't sitting flush or you'd like us to take a look, email us at service@canadianspacompany.com with your order number and we'll help.

The Canadian Spa Company team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Good communication

Good communication, helpful installers

30 de agosto de 2026
Logotipo de Canadian Spa

Respuesta de Canadian Spa

Thank you for choosing us, Rosalyn, and for the lovely feedback. We'll pass your kind words on to the installation team — they'll be really pleased to hear it. Thanks for taking the time to leave a review, and enjoy it!

The Canadian Spa Company team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Communication at every stage was great

Communication at every stage was great, also simplicity of ordering, and the delivery team were great. Would highly recommend Canadian Spa. And of course over the moon about our new hot tub!

30 de agosto de 2026
Logotipo de Canadian Spa

Respuesta de Canadian Spa

Thank you so much, Richard. We're thrilled you're over the moon with the new hot tub — that's exactly what we like to hear. We'll pass your thanks on to the delivery team, and we really appreciate you taking the time to leave a review and recommend us. Enjoy every soak!

The Canadian Spa Company team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Quality products

Quality products, supplied and delivered promptly.

30 de agosto de 2026
Logotipo de Canadian Spa

Respuesta de Canadian Spa

Thank you for your order and for the kind words. Quality products delivered promptly is exactly what we aim for, so it's great to hear we hit the mark. Thanks for taking the time to leave a review.

The Canadian Spa Company team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Really pleased with our Canadian Spa Manitoba

Update: It heated up from 20 to 37 in about 6 hours. IT IS AMAZING. Absolutely perfect. So chuffed with it.
Bought the Manitoba earlier and it arrived today. Couldn't be happier so far. Build quality is excellent, and it's been a brilliant addition. The phone support has been fantastic too — spoke with two different Tonys on separate occasions, both knowledgeable, patient, and genuinely helpful with our questions. Delivery was smooth and the team (Craig and another nice chap) who dropped it off were brilliant. Absoultely recommend company and this tub so far. Thank you.

25 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Canadian Spa

Respuesta de Canadian Spa

Thank you so much, Peter — and thanks for coming back to update us on the heat-up time as well. We really appreciate you taking the time to write it all up.

Great to hear the Manitoba has settled in so well. We'll make sure both Tonys hear about this, along with Craig and the delivery team. Enjoy it, and give us a shout any time you need us.

The Canadian Spa Company team

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I have many auto immune diseases which…

I have many auto immune diseases which I why I chose to upgrade my hot tub to the grand rapids with the aromatherapy section to add on my healing. The first tub had troubles from the first day. Not filtering properly,i contacted the company and Paul was helpful i can't say different. He gave advise but still the tub continued to be at fault.
When I put the tub back up this year I faced the same issues, again Paul was very helpful and ordered me a new unit to my relief.
Unfortunately though ive faced the same issues with the new unit. I was using the correct filters sent along with the unit. I was told the this might be the issue, this 8s not the case. I was then advised the unit needs to meet the temptature to enable the filtering, this was also set to 37 degrees. The correct filtering setting. I also experienced the bubble buttons not functioning causing me to turn the unit off and turn back on. Unfortunately im not entitled to a refund at this point, which I understand. This review is against the product itself and not those who tried to help. I really wouldn't recommend this spa. Im now dismantling it and taking it to the tip and i will go back to buying lazyspa as I did before.

18 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Canadian Spa

Respuesta de Canadian Spa

Hi Claire,

Thank you for taking the time to write this, and for being clear that your frustration was with the spa rather than with the people trying to help — that fairness doesn't go unnoticed.

We're sorry the Grand Rapids didn't give you what you were hoping for. Your spa was past its 12-month warranty when you came back to us, and we replaced the control unit free of charge because we wanted to get it right for you. That the second unit went the same way is disappointing, and not what we expect from this model. Refunds on a spa bought through a retailer do have to be handled by them, which we know wasn't the answer you were after.

We're sorry to see you go, and we wish you well.

The Canadian Spa Company team

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Very happy

Very happy! Great sauna and so going strong over a year later. Building it was pretty straightforward and delivery was on time. Only niggle is that the door seals are peeling but after contacting the Service team they sent me new ones for free straight away. Very happy indeed.

1 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Canadian Spa

Respuesta de Canadian Spa

Thank you for such a great review. We're really pleased the sauna is still going strong over a year on, and that both the build and the delivery went smoothly for you. Apologies for the door seals peeling — not what we'd want to hear — but we're glad the Service team could get replacements out to you straight away. Enjoy many more years of it!

The Canadian Spa Company team

Valorada con 1 estrellas sobre 5

SAV et qualité du matériel déplorables

J'ai acheté un SPA auprès de cette compagnie. En moins de deux ans j'ai eu plusieurs problèmes :

- éclairage défaillant au bout de quelques mois. Le support m'a renvoyé après de nombreux échanges et sans aucun suivi la pièce. Je tiens à souligner qu'ils m'ont proposé un réparateur pour le changer, je leur ai proposé de le changer moi-même grâce au tuto qu'ils m'avaient envoyé, ce qui leur a fait économisé une réparation...
- bouton Bluetooth on/off qui reste coincé, le bluetooth reste donc allumé h24... A ce jour, après un an d'échange, je n'ai toujours pas cette pièce de rechange
- une valve cascade qui est sortie de son socle après avoir lancé les jets. J'ai dû arrêter en urgence le jacuzzi. Le SAV a insinué dans un premier temps qu'il s'agissait des produits que j'utilisais (sous-entendu que je n'achetais pas chez eux leurs produits...), avant de considérer que c'était parce que j'avais tourné la valve de manière excessive (sous-entendu que la pièce de rechange est à mes frais...).

Bref en moins de deux ans j'ai vu que la qualité du produit est déplorable et le SAV n'est pas à la hauteur. Ils sont prompts à répondre qu'ils vont traiter le problème, puis laisse moisir la situation malgré les nombreuses relances...

29 de julio de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Exceptional

We honestly couldn’t be happier with our experience with Canadian Spa Company UK, from start to finish.

From our very first conversation with Tony in the office, the service was exceptional. He took the time to really understand what we were looking for and talked us through the best setup for our space, lifestyle, and needs, without any pressure. His knowledge, patience, and honest advice made what could have felt like a daunting purchase feel exciting and straightforward.

Delivery and installation day exceeded all expectations. Craig and James were absolutely fantastic, professional, polite, friendly, and incredibly hardworking. They arrived on time, treated our property with respect, and nothing was too much trouble. You could tell immediately they took pride in their work and both highly experienced.

What really stood out was how thorough they were. They carefully explained everything we needed to know, from setup and operation through to cleaning, maintenance, and ongoing care of both the sauna and hot tub. They took the time to ensure we felt confident using everything before they left and answered every question patiently.

The attention to detail and customer care throughout the whole process has been outstanding. It’s rare these days to find a company where everyone genuinely cares about delivering a great customer experience, but Canadian Spa Company UK absolutely does.

We are completely thrilled with our beautiful sauna and hot tub, they have transformed our garden into our own little wellness retreat, and we honestly can’t wait to enjoy them for years to come.

A huge thank you to Tony, Craig, and the whole team. We would highly recommend Canadian Spa Company UK to anyone considering a hot tub or sauna, first class service from beginning to end.
Steve & Erica
Devon.

16 de junio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Canadian Spa

Respuesta de Canadian Spa

Steve and Erica, thank you — what a lovely review to read, and we really appreciate the time you took to write it in such detail.

Tony, Craig and James will be delighted, and we'll be passing every word on to them. "Your own little wellness retreat" is exactly what we hope for. Thank you for your business, and enjoy the sauna and hot tub for many years to come.

The Canadian Spa Company team

Valorada con 3 estrellas sobre 5

Pumpe

Dass positive, die pumpe würde geliefert . Nach ca 1 Jahr macht diese Geräusche. Nach Reklamation, würde gesagt ich bekäme eine neue. Dies ist jetzt 1 Monat her. Immer wieder wird nachgefragt ob nicht doch was anderes dass quietschen verursachen könnte. Mann lässt sich sehr lange Zeit E-Mails zu beantworten

11 de junio de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great company

Great company, this is my second tub having moved house. The installers Craig and Leon were more than helpful, polite, friendly, tidy and thoroughly professional.
I would not hesitate to recommend this company to anyone in the future. Top Class experience.

10 de junio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Canadian Spa

Respuesta de Canadian Spa

Thank you — coming back to us for a second tub after moving house means a great deal, and we appreciate you taking the time to write.

Craig and Leon will be pleased to hear this and we'll pass it on. Enjoy the new setup, and thank you for your business.

The Canadian Spa Company team

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Worst company in the world

Worst company in the world. I wasn’t home to receive the item and it went back to their depot and they kept promising to redeliver it but weeks later nothing happened so I asked them just to refund me. still no refund this was a month and a half ago !!No communication at all and they are not showing any signs of refunding my £400!!!!

6 de marzo de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

J ai contacté le sav pour savoir si il…

J ai contacté le sav pour savoir si il était possible de commander une housse car les deux fermetures éclairs ont lâchées au bout de 5 ans (ce qui est très décevant) et malgré les mails, et les appels telephiques pas de réponse..... c est lamentable!

6 de febrero de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Grand Rapids portable spa

Grand Rapids portable spa - had two, I will explain...

So the tub itself is good quality for the price. But the bulk of the price must be in the pump (given a £350+ replacement cost).

First one failed before two years, they have a 12 month warranty. Okay put it down to experience and managed to get a whole second tub including the pump for less than the price of a replacement pump (this should have alerted me!).

This brand new pump has now also failed after 20 months.

To be fair I was offered a replacement for £199. But the company ignored my offer to send them both faulty units back (for them to refurb as they had less than 2 years use) and I would pay £99 for the replacement.

This would go someway to improving their green credentials.

I even offered to pay the postage for my two units!

Won't be using again and won't be recommending

23 de febrero de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

It's a very good service 👌

It's a very good service 👌

4 de febrero de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Canadian Spa

Respuesta de Canadian Spa

Thank you, Kelly — really glad the service hit the mark, and we appreciate you taking the time to leave a review. Thank you for your business.

The Canadian Spa Company team

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más