Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 5 estrellas sobre 5

The caviar, smoked salmon and truffles were all good Quality and very much enjoyed. When there was an issue with the shipping, I reached out and they insured that it reached me in time for my gatherin... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Easy ordering experience and then a prompt phone call to verify shipping details! Order arrived in less than 24 hours, and to Saskatchewan. Another call to verify I received the shipment, right after... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Ordered for the first time through CaviarHub and the whole process was stellar! We ordered mid afternoon and our package arrived in less than 24 hours. The packaging itself was super and the product... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 1 estrellas sobre 5

My order not only showed up with the ice pack completely melted but the caviars were HOT. Threw it out straight away, did not even attempt to try it. Wouldn't recommend this site at all. I think eithe... Ver más

La empresa ha respondido

Información sobre la empresa

  1. Tienda de alimentos gourmet
  2. Productos de alimentos
  3. Proveedor de productos comestibles
  4. Mayorista de mariscos

Escrito por la empresa

CaviarHub is Canada's premium online destination for sturgeon caviar, red caviar, fish roe, and truffle products. Discover our carefully curated selection of fine caviar and truffle products perfect for any occasion and for any budget. Whether you need Beluga or Ossetra black caviar for a sophisticated party or salmon roe to spruce up your next dish, CaviarHub has you covered. Get personalized white glove service and 1-Day shipping on all orders, guaranteed to arrive fresh and cold.


Información de contacto

4,5

Excelente

TrustScore: 4.5 sobre 5

175 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

Ha contestado el 100% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 24 horas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Delivery statements misleading …

After offering me next day delivery for a fee and an email confirmation stating shipment made for next day delivery, apparently they only ship Monday to Wednesday. You have to look up the shipping details page to learn this. I had to cancel my order.
Also their claim of immediate reply to on-line chat is not true. Took days to get a chat response.

25 de enero de 2024
Logotipo de CaviarHub - Caviar & Gourmet Food

Respuesta de CaviarHub - Caviar & Gourmet Food

Hi Paul,

Thank you for your review. We only ship from Monday through Wednesday to ensure orders get delivered before the weekend since UPS does not deliver on weekends.

Ensuring our customers receive their order fresh and quickly is our top priority, we apologize for any inconvenience this may have caused.

Please don't hesitate if there's anything else we could help you with!

Valorada con 3 estrellas sobre 5

Didn’t receive my package yet throu ups…

Didn’t receive my package yet throu ups which I understand delays with the cold where I am located. But I had to email in to you guys for a receipt and confirm purchase which kind of sucked because of the amount of money it took to purchase kinda of scared me. First time trying so I am excited to try it.

11 de enero de 2024
Logotipo de CaviarHub - Caviar & Gourmet Food

Respuesta de CaviarHub - Caviar & Gourmet Food

Hi Braden,

Please check your spam folder for your order confirmation email as well as your tracking details.

Our team is available by phone, email and live chat should you need anything!

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Horrible customer service

26 de diciembre de 2023
Logotipo de CaviarHub - Caviar & Gourmet Food

Respuesta de CaviarHub - Caviar & Gourmet Food

Hi Natasha,

Thank you for your review. We attempted to call you and emailed you several times to inform you that we would not be shipping new orders until the week of January 8, 2024.

Since we could not reach you, we refunded your order in full and cancelled it within 48 hours.

Please do let us know if there's anything else we can help you with. We wish you a very happy New Year!

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I placed an online order on Christmas…

I placed an online order on Christmas Eve (December 25, 2023) and made payment via PayPal which is essentially a credit card payment. Although someone called me the next day and advised that FedEx could not confirm delivery by the Friday end of day before December 31, 2023 and therefore proactively offered me an opportunity to cancel my order and get a refund and the person I spoke to was very professional, I was told that my refund which I agreed to was processed and an email would be sent immediately confirming the refund in writing. I did NOT receive the email at any time that day. I called back and spoke to the same person the next day on December 27, 2023 and advised that I didn’t receive that refund confirmation email and was told it was being sent out immediately again. I did not get the email yet again. I’ve checked my spam folder and the alleged emails sent are NOT in there. I called back again and left a message noting all the information above along with my request for the refund confirmation email to be sent again and asked for a callback too and have not yet received a call and/or refund confirmation email yet to date which is now January 3, 2024. I have called several times a day since I left the voicemail and every time I make an attempt to make contact using the phone number I used and was able to reach someone that one time I called, the same automated message repeatedly tells me everyone is busy and to call back at a later time. To add to this, the large sum of money I paid to CaviarHub.ca has now been processed and charged to my credit card statement and NO REFUND has been processed to date. I am VERY unhappy and extremely frustrated and disappointed in general. I will NEVER conduct ANY business with this company EVER again.

25 de diciembre de 2023
Logotipo de CaviarHub - Caviar & Gourmet Food

Respuesta de CaviarHub - Caviar & Gourmet Food

Hi Renny,

Thank you for your review and sorry to hear about this experience.

We are really not sure why you did not receive our emails, they may have ended up in your spam folder.

Your order was refunded as soon as we spoke to you and while refunds are immediate on our end, it may take your bank up to 10 business days to return the funds to your account (excluding weekends and holidays).

Again, we really apologize for the issue of receiving our emails and the delay in receiving your refund.

We wish you a very happy New Year

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Highly recommend!

Amazing, fresh and flavorful caviar and great customer service to match.

29 de octubre de 2023
Logotipo de CaviarHub - Caviar & Gourmet Food

Respuesta de CaviarHub - Caviar & Gourmet Food

Hi Cary,

Thank you for your review! We look forward to serving you again soon!

Valorada con 1 estrellas sobre 5

They will charge you and cancel the order, stay away

I have placed an order on Dec. 23rd with a 1 day delivery option ($360 order), they called me on the 26th and said they can't ship it, because of fed ex (which was a lie as I later found out). We agreed that my account won't be charged and that would be it, order is canceled, I get my full refunds seems simple enough right? Nope, they charged me anyway even though I have canceled the order, and now it sits in limbo. This product was meant for New Years and they have failed miserably, I do not want it in mid January. There is a dispute case open with paypal now, stay away from these guys, and the reason why they could not ship it is because they all went on holidays until January 10th, but trying to blame fed ex for this.
----------------------------------------
to respond to the post below, again it's a lie.

First of all, your initial response was about fed ex, not UPS, fine, lets looks at UPS christmas schedule.
ups . com/assets/resources/webcontent/en_CA/year-end-holiday-schedule.pdf

They were open on the 27th (which is Wednesday and the day when you ship as explained below right?)

And I was ok with waiting a week or so, but why would you call me to say that the order will be cancelled and then charge be anyway and make my order appear *on hold* on your site?!
What are you doing?! I will keep my dispute open until I see the refund completed, currently it's been over a week, lots of payments already processed by banks and credit card, and nothing from these guys yet, so don't bs me about the delays in banking.

-----------------ANOTHER UPDATE, PAYPAL HAS REFUNDED ME- STAY AWAY FROM THESE GUYS:

Case closed in your favour

We reviewed the case you filed on January 2, 2024 and have decided in your favor.

We've issued a refund of $346.00 CAD to you on January 8, 2024. It may take up to 5 days for this refund to be reflected on your PayPal account or bank. If you paid using a credit or debit card, the money will be refunded to your card. Depending on your card issuer, it can take up to 30 days for the refund to appear on your card statement.

Dispute case ID
PP-R-VWZ-510237886

20 de diciembre de 2023
Logotipo de CaviarHub - Caviar & Gourmet Food

Respuesta de CaviarHub - Caviar & Gourmet Food

Hi Ivan,

Your order was placed on a Saturday and the day before Christmas Eve.

We only ship on business days from Monday to Wednesday as per our Shipping Policy: https://caviarhub.ca/shipping/

UPS was closed from the 23 until the 26 for Christmas. Due to the holiday backlog, they could not guarantee our 24-48 hours service as of the 27.

Your order has been refunded in full and we wish you a very happy new year!

Valorada con 1 estrellas sobre 5

1 day delivery is a lie

Yet to try, as 1 day delivery (29$ for 1 day shipping) is a lie. Ordered on 21st for Christmas dinner, it's 25th, and they neither delivered, updated or responded to the calls.

25 de diciembre de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de CaviarHub - Caviar & Gourmet Food

Respuesta de CaviarHub - Caviar & Gourmet Food

Hi and thank you for your review.

Your order was received on Thursday but we only ship from Monday to Wednesday to ensure the product arrives fresh within 24 to 48 hours for more remote areas.

We attempted to reach you by phone and email but we unfortunately didn't hear back from you.

Your order has been refunded in full since it was too late to guarantee it for Christmas.

We apologize for the inconvenience and hope to get the opportunity to serve you again soon.

Happy New Year!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

This was my first time purchasing…caviar

This was my first time purchasing caviar, and your website was really thorough in the descriptions of the products. Also really good pricing compared to other places.
Shipping was fast and on time.

11 de diciembre de 2023
Logotipo de CaviarHub - Caviar & Gourmet Food

Respuesta de CaviarHub - Caviar & Gourmet Food

Hi Jarett,

Thank you for your review. We wish you very happy holidays and look forward to serving you in the new year!

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Frustrating overall experience

Website Stock is out of date so you won’t necessarily get what you ordered. Very difficult to get hold off a human or receive email responses. My partyorder arrived 4 days later than when I needed and had clearly specified with my order, by phone and repeatedly by email. I live in Toronto for clarity and not a remote location. Half my order was replaced with items I especially said I didn’t want more off (salmon roe) and the lumpfish roe arrived frozen due to delayed winter travel I assume. They provided a refund for half my order which I appreciated but it does not make up for the fact that I didn’t have the stuff for a party that I was hosting, nor that half the items were frozen and unusable. Note that their response to each similar complaint is that “UPS lost the original order”. I doubt that’s the case. Rather I suspect that they gamble that UPS will generally deliver next day in major cities and pay for the lowest cost option, resulting in some orders not arriving on time. A fatal flaw when you’re dealing with something as delicate as caviar. I was going to order proper caviar for our family Xmas but ended up going back to a different supplier who hand delivers to the door for the same cost.

11 de diciembre de 2023
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Good caviar, delivered to home

Delivered to home 3 days after the order placed (we are in NB). Liked the taste of caviar on crackers with butter.

6 de diciembre de 2023
Logotipo de CaviarHub - Caviar & Gourmet Food

Respuesta de CaviarHub - Caviar & Gourmet Food

Hi Alena,

Thank you for your review! We look forward to serving you again soon :)

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Excellent service

Good quality product. Excellent service

1 de diciembre de 2023
Logotipo de CaviarHub - Caviar & Gourmet Food

Respuesta de CaviarHub - Caviar & Gourmet Food

Hi El,

Thank you so much for your review. We look forward to serving you again soon, happy holidays!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

For a first timer on ordering caviar I…

For a first timer ordering caviar. I thought things went awesome. The product was really great!! I’m definitely gonna use the service again!

28 de noviembre de 2023
Logotipo de CaviarHub - Caviar & Gourmet Food

Respuesta de CaviarHub - Caviar & Gourmet Food

Hi Ronald,

Thank you so much for your review and kind words. We look forward to serving you again soon!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

My order was processed and delivered…

My order was processed and delivered quickly.
The packaging was amazing ensuring I was receiving a good product.

25 de noviembre de 2023
Logotipo de CaviarHub - Caviar & Gourmet Food

Respuesta de CaviarHub - Caviar & Gourmet Food

Hi Frank,

Thank you so much for your review! We hope to serve you again soon. Happy holidays!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Thank you guys

Thank you guys, caviar perfect

29 de octubre de 2023
Logotipo de CaviarHub - Caviar & Gourmet Food

Respuesta de CaviarHub - Caviar & Gourmet Food

Hi Roman,

Thank you for your review. We look forward to serving you again soon!

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Good quality but took forever to…

Good quality but took forever to actually ship it. Sure it was fast once shipped but taking a week to send it is annoying

2 de noviembre de 2023
Logotipo de CaviarHub - Caviar & Gourmet Food

Respuesta de CaviarHub - Caviar & Gourmet Food

Hi Vaughan,

Thank you for your review. We had issues with UPS last week losing a bunch of our orders and we sincerely apologize for the delay.

Our orders are typically shipped out and delivered very quickly.

We are stoked that you liked the product and can't wait to serve you again soon!

Valorada con 1 estrellas sobre 5

AVOID THIS COMPANY !

Placed order...paid for it....NO DELIVERY....had to follow up with company....t hey claimed UPS 'Lost' the delivery...advised it would be delivered next day....3 days later NO DELIVERY!
Last time I will ever think of dealing with this coimpany...I am ALMOST GUARANTEED of never seeing my money again !

31 de octubre de 2023
Logotipo de CaviarHub - Caviar & Gourmet Food

Respuesta de CaviarHub - Caviar & Gourmet Food

Hi Jamie,

Thank you for your review. The order was reshipped as soon as you informed us that you never received your order.

UPS attempted to redeliver your order the next day but no one was home to receive it. It is available for pickup at the UPS pickup point closest to your home.

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Las empresas pueden solicitar opiniones a través de invitaciones automáticas. Esta opiniones, etiquetadas como verificadas, tratan sobre experiencias genuinas.

Más información sobre otros tipos de reseñas.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más