COAX Copenhagen Opiniones 

774
•
TrustScore: 4.5 sobre 5

4,5

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Very sexy lingerie; the quality of the products is excellent, the online shop works brilliantly and the delivery time of 3–5 days is quick enough. I like the newsletter, which never fails to inspire... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

heel leuk vrouwelijk ingepakt een echt kadootje kant er mooi afgewerkt zit perfect en parels zijn ook van mooie kwaliteit superblij mee was mijn eerste aankoopje bij jullie maar jullie overtroff... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Prompt delivery, and the items and sizes matched descriptions. For the one item that didn't fit me, return was also handled effectively! Will definitely shop here again.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Beautiful, unique pieces that are well made with quality materials. Feel and look very high end. I am smaller in size and always have issues finding things that fit properly…this was not an issue! I... Ver más

La empresa ha respondido

Información sobre la empresa

  1. Lencería

World wide delivery

Escrito por la empresa


Información de contacto

4,5

Excelente

TrustScore: 4.5 sobre 5

774 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

Invita a los clientes a opinar

Esta empresa invita a sus clientes a opinar, independientemente de que la opinión sea positiva o negativa.

Ha contestado el 95% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 48 horas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

4,5

Todas las opiniones

(774)

239 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 5 estrellas sobre 5

lingerie

Package came with pretty wrapping in pink paper with silkbow. It looked nice.
Product looks like the one on image, seemes to be nice enought quality.

2 de febrero de 2026
Valorada con 4 estrellas sobre 5

Ordered on 2 February

Great comms from customer service

4 de febrero de 2026
Logotipo de COAX Copenhagen

Respuesta de COAX Copenhagen

Dear John,

Thanks for your review - and I’m really sorry for the frustration.

I’ve checked your shipment and can confirm:

- Your order was placed 3 February 2026 at 19:54 and shipped from us 4 February 2026 with Royal Mail Delivery (5-7 business days).

- The latest Royal Mail tracking update today (11 February 2026) shows: “Item Received - Heathrow International LC / LANGLEY HWDC” (12:53).

This means it has now been received into the UK network and should be with you shortly.
Please note that customs processing can sometimes cause a small delay on orders outside the EU, even when everything is moving as it should.

If you’d like, reply to our customer care sales@coaxcopenhagen.com with your order number, and we’ll happily follow up with you until it’s delivered.

Warm regards,
COAX Copenhagen

Valorada con 3 estrellas sobre 5

My package got stolen in front of my…

My package got stolen in front of my front porch

3 de febrero de 2026
Logotipo de COAX Copenhagen

Respuesta de COAX Copenhagen

Hi Edouard,

Thank you for your review - and we’re truly sorry to hear this happened.

According to the carrier’s tracking, we have confirmation that your parcel was delivered and placed in/at your mailbox. We kindly recommend checking the mailbox (and if relevant, with neighbours or your building’s shared mail area).

If you had contacted our customer care team, we would absolutely have tried to help you right away. You’re very welcome to email us at sales@coaxcopenhagen.com.

Kind regards,
COAX Copenhagen

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Your store has been great to interact…

Your store has been great to interact with. The first order took a long time arriving when I emailed about it the response was fast and helpful. When our order arrived it was packaged attractively and all in all a pleasant experience. The bodysuit itself is beautiful sexy and my wife said it’s also comfortable. I have already ordered a second time. I enjoy shopping your site. Thank you for providing a great experience. The only suggestion I would have is it would be great if you could use priority mail on the US side as things would arrive faster. The last order took over a month to show up.

2 de febrero de 2026
Valorada con 1 estrellas sobre 5

I will comment futher when it arrives…

I will comment futher when it arrives if it ever does

30 de enero de 2026
Logotipo de COAX Copenhagen

Respuesta de COAX Copenhagen

Hi Lee,

Thanks for your review - we completely understand how frustrating it can feel when a parcel seems slow to move.

Just to clarify the timeline: your order was placed on 28 January 2026 at 22:35 and shipped from us on 30 January at 10:49.
The chosen delivery option was Royal Mail Delivery (5-7 business days).

When shipping to the UK, parcels sometimes spend a few extra days in customs, which can make the tracking look inactive for a short while - but this is quite normal and doesn’t mean the parcel isn’t on its way.

If you’d like, feel free to reach out to us directly and we’ll happily check the tracking again for you. And of course, we hope to hear back from you once it arrives.

Wishing you a great weekend :-)

Best regards,
COAX Copenhagen

Valorada con 3 estrellas sobre 5

The order is fine

The order is fine , everything is nice the only think what was a pity was the long delivery time. It costed 9 days before I caught it.

16 de enero de 2026
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Quality purchase

First time buying higher-end stuff like this, and the quality is immediately evident! Very satisfied and impressed

12 de enero de 2026
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Horrendous business

Horrendous business. My partner ordered a set which was rather expensive. On arrival there was no tag on the item, there was a stain on the label it looked cheap material. Sizing is wayyyy out and when i complained its taken countless emails and has now taken over a month to even get a refund. Even the postage was expensive and they refused to even admit there was a fault and refund the postage. DO NOT SHOP with this company absolutely horrendous

19 de enero de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de COAX Copenhagen

Respuesta de COAX Copenhagen

Hi Rebecca,

Thank you for taking the time to leave a review. I’m genuinely sorry to hear you feel you’ve had such a horrendous experience - that is absolutely not how we want any customer to feel after ordering from COAX Copenhagen.

We have processed your return in line with our terms, and once the parcel arrived back to us, the items were inspected. We did not find stains or any issues that appeared out of place on our end. That said, we’re sorry the items didn’t live up to what you expected in terms of feel, presentation, or fit. Several of the styles returned are among our bestsellers and we don’t generally receive quality or sizing complaints on them - but your experience is still valid, and we’re sorry it wasn’t the right match for you.

Regarding timing: return delivery time depends on the return shipping method chosen, and unfortunately, we have no control over how quickly a parcel travels back to us. Once received, we process returns and refunds within 14 days, as stated in our exchange & return policy. Return postage is also covered by the customer unless a confirmed fault is found upon inspection, which is why the return shipping cost was not refunded.

If you’d like, you’re very welcome to contact us directly again so we can ensure everything is fully closed correctly on your side.

Kind regards,
COAX Copenhagen

Valorada con 3 estrellas sobre 5

Like the pieces, not the return shipping costs.

Like the product, didn't like the return shipping costs. Other brands do offer free returns and might be the first option next time...

15 de diciembre de 2025
Logotipo de COAX Copenhagen

Respuesta de COAX Copenhagen

Hi Inne,

Thank you for your review - and we’re really happy to hear you liked the product :-)

You’re also completely right: we don’t currently offer free returns. We’re a small company, and covering return shipping the way larger brands do would mean we’d have to increase our prices overall to make it work. Instead, we’ve chosen to keep pricing as fair as possible and keep our return policy transparent.

That said, we do hear you - and feedback like yours genuinely helps us evaluate what we can improve going forward.

Kind regards,
COAX Copenhagen

Valorada con 4 estrellas sobre 5

4 stars only because of SIze issues

my wife is very slim and 1.72

The stockings are simply just a notch too short. I dont really understand. Will mail customer service

Apart from that: great product, great quality, great packaging.

Worth the money

5 de enero de 2026
Valorada con 2 estrellas sobre 5

The order took quite a while to get…

The order took quite a while to get delivered, and when I received it they sent the wrong size. The package showed one size, the box another and then the item itself was not the correct size and did not match what was labeled on the packaging.

20 de diciembre de 2025
Logotipo de COAX Copenhagen

Respuesta de COAX Copenhagen

Hi Steven,

Thank you for taking the time to share your experience - and we’re truly sorry to hear about the delay and the sizing mix-up.

From what you describe (different sizes shown on the parcel/box/item), it honestly sounds like a packing or labeling mistake, and we absolutely understand how frustrating that must have been.

If you had contacted our customer care team, we would of course have made this right for you straight away - and we still can. Please reach out to us at sales@coaxcopenhagen.com with your order ID and a couple of photos of the label and the item, and we’ll help you quickly with a replacement or solution.

All the best,
COAX Copenhagen

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más