Landregistryuk Opiniones 

188
•
TrustScore: 1.5 sobre 5

1,3

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Ordered property documentation and when the paperwork copies arrived I was surprised to find documents for two properties neither of them mine!!! The envelope also contained two blank pages. Tried to... Ver más

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Scam site. Don't use them. Their website pretends to be Land Registry but they are not. Accidently ordered copies for wrong address then correct address but realised and emailed them straight away. Th... Ver más

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Dreadful company. Masquerading as the official site. I paid nearly 50 for documents that would have cost 14 pounds on the actual gov site. I realised my mistake quite quickly so sought to rectify. I i... Ver más

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I paid £35 for a copy of the title entry for my flat, I received something for the same address but with another name as owner. When I asked them to doublecheck, they sent an extract from the ‘officia... Ver más


Información de contacto

1,3

Muy malo

TrustScore: 1.5 sobre 5

188 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que haya invitado a opinar recientemente

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes recientemente, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

No ha contestado las opiniones negativas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

1,3

Todas las opiniones

(188)

52 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Avoid this company at all cost, or it will cost you!

I ordered the official title register of a property from this company on 29/07/2024. I was given an order number and told that the document would be sent as a PDF attached to an email within 24 hours, and that I should check my spam folder if I was unable to locate this email within the 24 hours. Needless to say, I did not get this title register and there was no email from the company in either my inbox or my spam folder. I have written the company twice about this, without acknowledgement. This is despite the email acknowledging my order saying, "If you need any further assistance from us, please feel free to reply to this email and we will get back to you as soon as possible." However, they were not slow to take my online payment of £19.95. I believe that this company are total scammers and they should be prevented from using the name LandRegistryUK, which I believe is designed to mislead people into thinking that they are dealing with the official UK Land Registry.

29 de julio de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

This company is a total con.

This company is a total con.
Do not believe Anything you see, they are Not a govenment approved group attall.
Documents i received were out of date and what a supprise....pay more for more deeds?
What the hell are they talking about, The deeds are the deeds plain and simple and they did not supply them.
I will be contacting trading standards about this as well.
DO NOT USE , go to official gov site,it costs just £3 for plans and same for tile deeds,
THIS bunch of jerks charged nearly £40
DONT GET CHEATED FOR JUST 4 PAGES OF A4 THATS COMPLETELY OUT OF DATE.

28 de julio de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

SCAM

As the others have said, this is a fake company. Someone else said they got a refund from PayPal. Thank goodness I used them and also got a refund. How do these companies get away with it. Shame on them.

10 de julio de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Fake website based out of the UAE…

Fake website based out of the UAE pretending to be the official Land Registy. They charge for documents that are freely available on the genuine Land Registry site.

Was charged £39.90 for a document that was available for free. Only after scrolling through pages of their website, can you see, in tiny writing, a disclaimer.

I raised a chargeback with my credit card provider and funds were retuned to me under a chargeback for 'misrepresentation'. Suggest other people who have been ripped off do the same.

21 de junio de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Scam service

Paid for their service £39.90 for a copy of my deeds in 24hr received nothing...... Luckily I paid with PayPal so claiming my money back and reported my concern that this is a scam company. Reported them to the Land Registry too

20 de junio de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Title deed delay

Apologies this is directed at Land Registry Gov. uk. Not Landregistry.uk. I have paid for a service to change my title deeds to freehold. I have paid the landlord, the conveyancer and the LR the necessary fees. I have had no communication from the LR until I contacted them in Feb 2023 to find out where my application was in the process. I was told it would be dealt with in May 2024. Stock reply upon my new enquiry ‘it is in a queue’ could be June. When I complained I was basically told I was damn lucky to have it by then. I also had a bad experience with the LR when purchasing my home in 2020. Disgraceful management.

12 de junio de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Landregistryuk

Respuesta de Landregistryuk

Hi Dr Mackenzie,

It would appear that your comments are not regarding our service. We do not process applications.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I would not go near this company

I would not go near this company. If I could rate it as less than zero I would. They are not affiliated with HM Land Registry and do not provide you with the information that you want (for which I paid £39.90 for). I need to check a boundary and hedgerow and put this in the comments box that this was what I specifically needed and if not, then to let me know. The site recommends to purchase both the Title Register and Title Plan because apparantly you get descriptions on each. You do not. They are a con. They also after specifically asking about the hedgerow, all I received was a red line around the land of my house and garden, which apparantly is not to scale. I have rang 7 times and no one answers. I have gone on to chat and the chat line is not manned. I have emailed and no-one responds. DO NOT USE THIS COMPANY

7 de junio de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Landregistryuk

Respuesta de Landregistryuk

Hi Josephine,

Please can you provide your order number via email to info@landregistryuk.co.uk and we can investigate further?

We do not have a chat line, so it may be that you have used a site from an alternative provider.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Please please please do not use this…

Please please please do not use this company. I should have read the reviews so please do not make the same mistake as I did. I paid £34.95 for a conveyancing pack and all I received was a copy of my own signed mortgage deed. Several emails later and they take no responsibility. If documents are not available they should say. It doesn’t even include the plan or register. I don’t need them but that would have been something. A ‘conveyancing pack’ is not my own mortgage deed. Do not get scammed like me!

29 de mayo de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Shocker !!

I have just been in contact with the land registry government customer service department.
I have now found out that this company has no affiliation with them though they do pass title deeds to this scam company and from previous email correspondence( With Adam ) Who was aware of applications having been made.
One by myself and one by my solicitor.
I paid £74.60 for full disclosure on all paperwork pertaining to the property and only received the title deeds being informed that that is all that was available which is not true.
I just thought he was being an unhelpful land registry employee when I constantly asked for a telephone number and was just given the link to the official land registry website.
What concerns me is that land registry Gov are aware of what they referred to as a third-party, and in my opinion are complicit in dealing with this individual.

21 de mayo de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Landregistryuk

Respuesta de Landregistryuk

Hi Jennifer,

Unfortunately we are unable to deal with Applications via the HM Land Registry website. We would always recommend that you use a legal expert to assist with your application, such as a property solicitor.

We are sorry that we could not be of further assistance with your order.

If we can assist further, please do get in touch on info@landregistryuk.co.uk

Valorada con 1 estrellas sobre 5

This is a fake

21 de mayo de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Landregistryuk

Respuesta de Landregistryuk

Hi Caomhan,

Please can you email us on info@landregistryuk.co.uk with your order number and your query and one of our team will be able to assist you.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Avoid

AVOID, scam, can't believe I trusted this website and didn't look at the reviews before placing my order. I was charged £19.95 each for documents the Government website charges £3 each. I also paid £34.95 for a conveyancing pack which I now know doesn't exit. How can a company take your money for something that is not available?

21 de mayo de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Landregistryuk

Respuesta de Landregistryuk

Hi Elspeth,

There is a difference between the Official Copies of the deeds which we supply and the "Copy" deeds that are publicly available on the HM Land Registry website. You will note the difference between the two documents that you hold.

The HM Land Registry website states "Copies of deeds cannot be used to prove ownership, for example in a court case. Get official copies of the title register instead.". The deeds that we have supplied to you are the Official Copies referred to in that passage. The "Copies" are the deeds you purchased directly as a general member of the public.

The "Conveyancing Pack" is a term that we use which makes up all of the available documents, bar the Title Register and Title Plan. In the case of your order, there was a single deed available which made up the Conveyancing Pack, this was a Lease deed, which you have confirmed via email that you have received.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

A bunch of crooks. Avoid!

I placed an order for three documents on a Sunday, then realising I had been scammed I tried to cancel the order by emailing info(at)landregistryuk.co.uk and requesting cancelation. Heard nothing on Monday. On Tuesday I got an email from Adam claiming that they could not refund my order as they had now sent me some of the documents. He attached them to his email. Such a scam! To be clear - they had the opportunity to cancel the order as requested. But chose to ignore that request send some of the documents so they could claim the order was already fulfilled. Shocking business ethics. I've disputed the transaction with my credit card provider and expect to obtain a full refund as the audit trail of emails shows exactly what a bunch of crooks these people are.

21 de abril de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

I would give them nil if I could

I would give them nil if I could. I don't usually get caught by these sort of websites please please don't use

11 de marzo de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Landregistryuk

Respuesta de Landregistryuk

Hi Shaza,

Please can you email us on info@landregistryuk.co.uk with your order number and your query and one of our team will be able to assist you.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

No Business Ethics

No business ethics. No conscious. Not trustworthy. Please do your research before purchasing any kind of deeds from them.
GOV.UK charges £3.00 and the same deed is charged £19.95. How do they justify? Absolutely unfair.

8 de abril de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Landregistryuk

Respuesta de Landregistryuk

Hi Mr Gulamabbas,

There is a difference between the Official Copies of the deeds which we supply and the "Copy" deeds that are publicly available on the HM Land Registry website. You will note the difference between the two documents that you hold.

The HM Land Registry website states "Copies of deeds cannot be used to prove ownership, for example in a court case. Get official copies of the title register instead.". The deeds that we have supplied to you are the Official Copies referred to in that passage. The "Copies" are the deeds you purchased directly as a general member of the public.

If you would like to discuss your order further, please email us on info@landregistryuk.co.uk

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Rip off & scam - DO NOT USE!

Rip off, no customer service - I spent nearly £50 for a title deeds 'pack' that I now realise I could have got from government website page for £6. Had to chase even for this and since then no response from customer service.

19 de marzo de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Landregistryuk

Respuesta de Landregistryuk

Hi,

There is a difference between the Official Copies of the deeds which we supply and the "Copy" deeds that are publicly available on the HM Land Registry website. You will note the difference between the two documents that you hold.

The HM Land Registry website states "Copies of deeds cannot be used to prove ownership, for example in a court case. Get official copies of the title register instead.". The deeds that we have supplied to you are the Official Copies referred to in that passage. The "Copies" are the deeds you purchased directly as a general member of the public.

If you would like to discuss your order further, please email us on info@landregistryuk.co.uk

Valorada con 1 estrellas sobre 5

This is a SERIOUS SCAM

This is a SCAM. See a pic of the scam page and charges! It has been going on a long time.
If you google “Title Deeds” these evil scammers come top of the list. Check the email address, it has an extra UK in it. When you pay payment goes to Apply Online. If you go to the genuine site you will get an receipt from GOV.UK.PAY
TO GET AN online COPY OF genuine title Deeds charge is £3.
This Scam will charge you minimum of £19.95 and you will not receive the copy. In the email receipt you receive they will address you by first name. Official land registry does not do this.
I HAVE NOW REPORTED THIS COMPANY TO THE NATIONAL CYBERCRIME UNIT, AND I’M REALLY HOPING THEY MANAGE TO TAKE THIS DOWN BEFORE ANYONE ELSE LOSES MONEY..

24 de marzo de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Landregistryuk

Respuesta de Landregistryuk

Hi Amanda,

There is a difference between the Official Copies of the deeds which we supply and the "Copy" deeds that are publicly available on the HM Land Registry website. You will note the difference between the two documents that you hold if you have purchased both.

The HM Land Registry website states "Copies of deeds cannot be used to prove ownership, for example in a court case. Get official copies of the title register instead.". The deeds that we have supplied to you are the Official Copies referred to in that passage. The "Copies" are the deeds you purchased directly as a general member of the public.

I can see from our system that you placed your order on 2024-03-24 17:44:40 and then we sent the deeds to the email address provided at 2024-03-24 18:12:12.

If you would like to discuss your order further, please email us on info@landregistryuk.co.uk

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más