Parker Knoll Opiniones 

1717
•
TrustScore: 4.5 sobre 5

4,4

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Robert Green arrived promptly today to inspect fault with our newly delivered Parker Knoll recliner chairs. A friendly & approachable technician & obviously very experienced. He explained everything... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Steve Perberdy from Parker Knoll came out to look at our 6 month old suite which had started sagging at the edge. Steve was courteous and very professional. He stripped the seat back and replaced the... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 3 estrellas sobre 5

Long lead time for items manufactured in Uk. Its same as ordering from overseas. Single settee i wanted control panel on the left hand side[ for heat and power reclining]. Was advised this option is... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Robert came on time to repair our settee frame. He explained what he was doing and showed me the the results. The frame is secure. He was polite and unobtrusive throughout. Many thanks

La empresa ha respondido

Información sobre la empresa

  1. Tienda de muebles

Escrito por la empresa

Our Mission: To bring the ultimate in comfort and luxury to the everyday sitting experience. Our story is a thoroughly British tale. From humble beginnings in a simple workshop in London, the Parker Knoll business steadily grew over time. Its home f...


Información de contacto

4,4

Excelente

TrustScore: 4.5 sobre 5

2 mil opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

Invita a los clientes a opinar

Esta empresa invita a sus clientes a opinar, independientemente de que la opinión sea positiva o negativa.

Ha contestado el 100% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 48 horas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

4,4

Todas las opiniones

(1717)

209 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Parker Knoll, Amersham Grand Leather Sofa.

In February 2024 I took delivery of a Parker Knoll, Amersham Grand Sofa in brown leather purchased from TR Hayes in Bath. The cushions at the back of the sofa are not supportive and the fillings were replaced after complaining to Parker Knoll. The new fillings were just as bad after 2 weeks. The seat cushions are not supportive and the sprung base is poor. Providing a long guarantee period on a hardwood frame which is unlikely to fail anyway is a bit pointless. On the plus side it looks okay when the cushions are plumped and the leather isnt bad quality. I will be replacing this Sofa as soon as I can afford to because it is uncomfortable and has left me extremely dissappointed.

12 de julio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Parker Knoll

Respuesta de Parker Knoll

Thank you Ian for taking the time to leave a review. We are sorry to learn that you are unhappy with the interiors on your Amersham furniture. I can see that the new interiors were supplied in February and, as with all fibre interiors, and as advised in our care guide, these will require plumping after use. Please do contact your retailer regarding your concerns as they will be able to arrange a technician visit, through ourselves, to investigate and take the appropriate actions, should any manufacturing issues be found.
With best wishes from Parker Knoll.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great service from Robert Green

Great service from Robert Green. Thoughtful and efficient problem-solver. Friendly and reliable.

9 de julio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Parker Knoll

Respuesta de Parker Knoll

Thank you for your review. It is great to know that Rob has provided such great service and we will certainly pass on you lovely comments - they are much appreciated.
Best wishes from Parker Knoll.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Good quality

We have had our sofas two weeks and they are super comfortable. We chose a more modern fabric than the showroom display model had and we are very pleased with how it looks. It's not as cool in this hot weather as our previous Collins and Hayes cotton covers, but hopefully the cotton viscose mix will be harder wearing. We had an issue with one of the transformers (think it was damaged in transit), but Parkerknoll sent a replacement within 2 days.

29 de junio de 2026
Logotipo de Parker Knoll

Respuesta de Parker Knoll

Many thanks for taking the time for to send your review. We are pleased that the issue with the transformer was resolved promptly for you and be assured that all of our fabrics fully comply to the requirements for general Domestic Upholstery.
With best wishes from Parker Knoll

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Brilliant customer support

I’m now the proud owner of two beautifully made Parker Knoll sofas. You can’t beat quality and they last and last. Had a query about the style of legs on the most recent one so emailed and received a speedy reply. All resolved very satisfactorily and can report excellent customer service (a rarity these days!).

10 de julio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Parker Knoll

Respuesta de Parker Knoll

Many thanks Niki for you 5 star review. It is great to know that you are happy with your Parker Knoll sofas. We always look to provide not only beautifully crafted furniture, but also attentive and supportive customer service service and it's good to know that you have received this.
With best wishes from Parker Knoll

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Parket Knoll Rubbish

Well what can I say. we were so excited to buy one of Parker Knolls TOP Recliner Suites, it was the "The Hudson " at a cost of £7,850.00. and i couldnt wait for it to be delievered. even more so because i suffer from a Degenerative Spinal Injury and the recliner would be a God Send, as we are both retired, it would be our retirement present for oursleves and hopefully see out the rest of our days in comfort, so we ordered an all singing all dancing large 3 seater couch Recliner, and same with a chair, then one static chair, and a large Footstool, all in the best leather.
The day of delivery arrived and the guys who delivered it were fantastic, it came all wrapped in protective wrapping. so it was unpacked and put in situe, and looked good.....
That was where the good feeling ended. In the first couple of days we noticed 7 lumps under the leather on the foot stool, the week after we noticed that in the right hand side seat cushion of the couch at the front, there had developed a Kidney shaped lump, plus a long horizontal line under the leather, this was the lining that had slipped down towards the front of the seat cushion and coming up next in the race for defects was the foot recliner on the right hand side of the couch, this did its own thing, you pressed the up button to raise the foot piece, when it reached the desired height you let the button go to stop it, BUT it just continued to raise up untill it was at full rise, not only THAT but close on its heels was the right hand side of the couch, where you sat on it and almost disappeared into the workings and the seating had collapsed, by this time, my Injured spine was waving a White Flag, the suite had just made it worse. I started reporting the faults within the first 2 weeks of receiving the suite, and sent emails with photographs. Parket Knoll sent out an Technician to check the suite out, the outcome report was the suite was defective and had to be returned, we were entitled to a full refund, or replacement, we decided to go for the full refund. After all the hype about Parker Knolls suites being fantastic and top of the range, I would never buy from them again, it was one of the worse purchases i have ever made and one the most expensive. we then had to mess about finding another suite But definitely NOT Parker Knoll, and wait for collection of the rubbish suite. all in all, purchasing a Parket Knoll suite has been one big head ache and waste of money. Save your money and stay away from Parker Knoll.

10 de julio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Parker Knoll

Respuesta de Parker Knoll

PK Sessions

Thank you for taking the time to review your experience. We are genuinely sorry to hear of the issue and frustration this has caused you.
Our factory here in the East Midlands takes every care to ensure all pieces of furniture are manufactured to the highest standards, using the finest materials and upholstery. We have a rigorous quality assurance procedure in place, which should ensure that all pieces are despatched in pristine condition and fully fit for purpose. Whilst we do not supply the Hudson range as a medical aid, we would advise that we are one of the very few UK upholstery manufacturers who test our products to full contract level standards, rather than solely to general domestic standards. This more rigorous testing regime is specifically designed to give us confidence in the durability and suitability of the materials and components we specify from our global suppliers.

As soon as we were aware of an issue, we appointed a technician to undertake an inspection and, given the findings, offered immediately to replaced the furniture which clearly fell short of the standards we should have supplied. The goods are to be fully inspected on their return to fully understand the root cause of the issues and investigate how they were missed as we will look to update our processes going forward to prevent further instances going forward.
Once again, please accept our apologies for the disappointment you have experienced.
Best wishes from Parker Knoll

Valorada con 5 estrellas sobre 5

We were impressed by Robert Green

We were impressed by Robert Green. He showed a good empathy with us and carried out his various checks thoroughly explaining clearly what he was doing.

9 de julio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Parker Knoll

Respuesta de Parker Knoll

Hi John,
Thank you for your 5 star review.
This is lovely to hear and we will pass it on.
Best Wishes, Parker Knoll.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Robert Green came to inspect and…

Robert Green came to inspect and replace the foam cushions in our armchair seats that had failed after only 18 months not impressed with Parker knoll quality for the money 2 stars. But Robert did an excellent job he was polite, efficient and professional 5 star to him. The seats are back to how they where when we bought it. Thank you Robert.

6 de julio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Parker Knoll

Respuesta de Parker Knoll

Hi Christopher,
Thank you for your 5 star review.
We are glad to hear about your service from Rob.
Best Wishes, Parker Knoll.

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Comfortable sofas …

Very pleased with the comfort of the sofas but I’m a bit concerned the seats are puckering. I don’t know if this normal.

23 de junio de 2026
Logotipo de Parker Knoll

Respuesta de Parker Knoll

Dear Patricia,
Thank you for your review.
We are sorry to hear that there seems to be an issue with your furniture.
Please be assured that we work very closely with retailers to provide solutions to any issues that arise.
We would recommend informing the retailer you purchased your furniture from so that they may contact us for the relevant help as soon as possible.
We look forward to being able to resolve this for you.
Kind Regards
Parker Knoll

Valorada con 3 estrellas sobre 5

We received our £4000 sofa on time but…

We received our £4000 sofa on time but we are very disappointed with the product.

22 de junio de 2026
Logotipo de Parker Knoll

Respuesta de Parker Knoll

Dear Simon,
Thank you for your review.
We are sorry to hear that you are disappointed with your furniture.
Please be assured that we work very closely with retailers to provide solutions to any issues that arise.
We would recommend informing the retailer you purchased your furniture from so that they may contact us for the relevant help as soon as possible.
We look forward to being able to resolve this for you.
Kind Regards
Parker Knoll

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Disappointing not as expected.

Make a consistent product so that both seats are level and ensure padding is equal and not less on one side.
Visit 15/7/26 agreed product defective and would replace defective seat but still waiting 15/8/26 so does not appear to be a priority.
No contact details provided for a follow-up on progress.

19 de junio de 2026
Logotipo de Parker Knoll

Respuesta de Parker Knoll

Hi Gwilym, We are sorry that you have not been kept updated regarding the progress of your service. Once we received the report from the technician, the parts were put on order and we updated the store with the lead time for these. I am sorry that your retailer did not pass on the information. The interiors are scheduled for despatch to the technician shortly and we would anticipate that the technician will be in touch with you later this week to arrange an appointment to fit.
Please be assured that we are working with your supplier to ensure that your sofa is fully correct to specification as soon as possible.
Best wishes from Parker Knoll.

Hi Gwilym, Thank you for review. We are sorry that you have encountered an issue with your Parker Knoll furniture and we can see that your retailer has alerted us to this earlier today. Please be assured that we are appointing a technician who will be in touch to arrange a suitable appointment to investigate and attend further. We will ensure your Chicago sofa is fully correct to our specification as soon as possible.
Best wishes from Parker Knoll

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Hudson suite

The furniture was delivered within the projected time period and is exactly what we'd hoped for in terms of quality, comfort and appearance.

19 de junio de 2026
Logotipo de Parker Knoll

Respuesta de Parker Knoll

Hi Vivien, Thank you for you review. It is lovely to know that your Hudson arrived on schedule and that you are happy with your purchase,
Best wishes from Parker Knoll

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Excellent service

Excellent service, Robert Green was extremely courteous, polite, friendly and knowledgeable, my repair was fixed in no time, thank you

1 de julio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Parker Knoll

Respuesta de Parker Knoll

Hi Lisa,
Thank you for your 5 star review.
We are glad to hear that you received such excellent service and will pass this on.
Best wishes, Parker Knoll.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Very good quality

Very good quality, comfy and delivered within time scale. Just a shame they are using down in their scatter cushions.

1 de junio de 2026
Logotipo de Parker Knoll

Respuesta de Parker Knoll

Thank you for your review JJ.
We are delighted to hear that you find the furniture to be good quality.
Best wishes, Parker Knoll.

Valorada con 3 estrellas sobre 5

We are very pleased with the leather…

We are very pleased with the leather Arizona lounge furniture appearance quality, but delivery time of 3 months is quite a long wait. Unfortunately 4 feet were missing at delivery. Not great quality control on a significantly pricy product. These have been posted out to us, but we are still waiting for a technician visit to fit them. The delivery team were very efficient.

4 de junio de 2026
Logotipo de Parker Knoll

Respuesta de Parker Knoll

Thank you for your review.
We are sorry to hear that you had a longer wait than usual for your furniture. At times, there can be longer lead times with particular materials however our team work hard to keep this to a minimum and to ensure this is communicated by the retailer at the time of purchase.
It is disappointing to hear that you didn't receive all the feet on delivery, we will have the rectified as quickly as possible.
We appreciate the feedback and will work hard to avoid any future issues for yourself and all of our customers.
Best wishes, Parker Knoll

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Manhattan settee

We purchased two Manhattan settee’s and we are very pleased with them, they are very comfortable and well made, we had our last settee for over 25 years, we hope that the new ones are as good.
The delivery guys were very good and helped with unwrapping and they disposed of the plastic and protective cardboard, we are very pleased with our purchase.

8 de junio de 2026
Logotipo de Parker Knoll

Respuesta de Parker Knoll

Many thanks for you 5 star review. It is lovely to hear that you are happy with your furniture and that the delivery process went smoothly. We are proud of the furniture we manufacture and are confident that you will enjoy your sofas for many year to come.
Best wishes from Parker Knoll

Valorada con 3 estrellas sobre 5

Within a few days the back of one sofa…

Within a few days the back of one sofa showed signs of the material fraying. I called Furniture Village and was directed to a 3rd party, Emmiera Group. Not what I expected. I can only assume you have no interest now you have our money. I hope this is just a blip and doesn't reflect overall poor quality.

29 de mayo de 2026
Logotipo de Parker Knoll

Respuesta de Parker Knoll

Hi Alan, thank you for taking the time leave your review and we are sorry that you have encountered an issue with your furniture. Furniture Village, who you purchased through, appoint Emmiera to investigate customer concerns across their business for all of their suppliers. Please be assured that they will contact us with the findings in order that any manufacturing issue can be resolved as soon as possible. We are confident that Emmiera will arrange a suitable appointment for you as soon as possible to get thigs sorted.
with best wishes from Parker Knoll

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Excellent Service from Parker Knoll Customer services.

I had occasion to contact Customer Services at PK, and spoke to a representative, Chrisy, regarding a broken handle on a very old PK manual recliner chair. She was my last hope, and went to great lengths to identify, and eventually obtain a new handle with all accessories, which was sent to me with information regarding reliable upholstery contacts for fitting. I was very grateful for the determination that Chrisy had to find the relevant part and get it to me ASAP.

18 de junio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Parker Knoll

Respuesta de Parker Knoll

Thank you for your review Norman.
It is great to hear that you received excellent customer service and this feedback will be passed on.
Best wishes, Parker Knoll.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

engineer Robert Green was lovley

The engineer Robert Green was lovley he arrived perfectly on time had the chair fixed really quick for my grandma with dementia probably had to explain why he was there multiple times. When I arrived a little while after, he demonstrated again what had been fixed and when my grandma had to singn the form to say work had been completed she went to get up to walk over to him ( she has had 2 new hips and 3 fractured vertebrae and isnt steady on her feet) he said no you stay there and brought the tablet over to her.

11 de junio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Parker Knoll

Respuesta de Parker Knoll

Thank you for your review, Bex.
We are very happy to hear that you were pleased with Rob's service and will pass on the feedback.
Best wishes, Parker Knoll.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Prompt and polite

Arrived on time, very qualified and knew exactly what to do. Problem fixed, sofa mechanism double checked to make sure it was ok. Very polite and helpful.

15 de junio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Parker Knoll

Respuesta de Parker Knoll

Thank you for your review, Edward.
We are glad to hear that your experience was so positive.
Best wishes, Parker Knoll.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Love the quality and comfort.

Purchased this 2-seater settee and chair because of the compact size. Excellent quality and comfort. Lovely colour of leather. Modular design makes it easy to manoeuvre. Delivered within two months. Love it.

1 de junio de 2026
Logotipo de Parker Knoll

Respuesta de Parker Knoll

Thank you for your review, Christine.
We are always pleased to hear when customers are happy with the design and quality.
Best wishes, Parker Knoll.

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más