Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Información sobre la empresa


Información de contacto

2,5

Malo

TrustScore: 2.5 sobre 5

12 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que solicite reseñas

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Pas op als je besteld, en als onvolledig is krijg je nog eens melding bij politie als je om uitleg vraagt.

Mijn ervaring met deze vestiging was zeer teleurstellend. Mijn bestelling werd onvolledig geleverd en ondanks meerdere toezeggingen bleef de nabezorging uit. Toen ik uiteindelijk aangaf de bestelling te willen annuleren, escaleerde de situatie onnodig.

Tot mijn verbazing kreeg ik vervolgens te horen dat er een melding bij de politie zou zijn gedaan vanwege mijn gedrag tijdens een telefoongesprek. Ik herken mij absoluut niet in de ernstige beschuldigingen die daarbij zijn geuit en laat deze kwestie juridisch onderzoeken.

Los van de fouten in de bestelling vond ik vooral de manier waarop met een klant wordt omgegaan zeer onprofessioneel. Ik had een oplossing verwacht, geen escalatie.

Op basis van mijn ervaring kan ik deze vestiging helaas niet aanbevelen.

30 de mayo de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

A little L.O.V.E. for Poké Perfect!

I stumbled across the Trustpilot page for Poké Perfect recently and am baffled by the low ratings. Therefore felt compelled to leave my own review as I do not agree at all. I have eaten here many times at various locations (they are all over NL) and each time I am delighted by the quality of the fresh ingredients, the menu itself - so diverse and flavourful, but also the friendliness of the staff. Hereby a little L.O.V.E. for Poké Perfect!

2 de febrero de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

nee eerste keer en nooit meer

nee eerste keer en nooit meer! wat een drama was de pokebowl die ik had besteld. het was ten eerste een ravage bij aankomst van de bestelling. Maar gewoon niet lekker, de extra toppings zaten niet in het juiste gerecht. Lauwe bijgerechten. slecht!

2 de febrero de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Nooit meer…

We bestelden drie verschillende pokeballs, ze waren allemaal absoluut smakeloos, ingrediënten van lage kwaliteit, bedorven zwarte blaadjes tussen de slablaadjes .Binnen was erg vies, de toiletten waren onhygiënisch, waardoor we de zin om hier te eten gewoon niet meer zagen. Ik ga er nooit meer heen en raad het niemand aan.

16 de octubre de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 2 estrellas sobre 5

Onhygiënisch en vreselijk personeel

Ondertussen dat we op ons eten aan het wachten zijn. Komt er een nieuwe medewerkster binnen en vraagt aan collega wat ze moet doen. Ze wordt naar achter gestuurd om wat te halen en haar collega's beginnen in het bijzijn van klanten over hun nieuwe collega te praten. Moment dat ze terug komt valt het stil, en krijgt ze wat opdrachten. Vreselijk hoe het personeel hier met elkaar omgaat!!! Nieuwe medewerkster: REN, je bent meer waard dan je zo te laten voelen door anderen! Dit was almere, 30-11-2024 om 17.00 uur!!!!

En worden geen handschoenen gedragen

30 de noviembre de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Heel slecht

Heel slecht , je wacht lang. We hadden de sushi sandwiches geprobeerd en zat geen smaak aan en geen beleg op

11 de noviembre de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Waardeloze tent

Waardeloze tent. Om lang wachten te voorkomen, deze keer online besteld bij filiaal Utrecht. Bestelling opgehaald en thuis kwam ik erachter dat de saus ontbrak. Pfffff…bellen naar Hannah van de klantenservice en die biedt met een royaal gebaar een kortingscode van 10% aan op een volgende bowl. Heb daar maar voor bedankt. Volgende keer haal ik mijn bowl weer bij sushipoint. Iets verder fietsen maar daar is de smaak en de service stukken beter.

28 de agosto de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Smakeloze ijskoude hap

Smakeloze hap, echt super koud alsof het uit de koelkast kwam. Had voor de 3e (en laatste) keer besteld in Dordrecht. Eerste keer was redelijk, 2e keer niet lekker en nu nog een kans gegeven maar het wordt steeds slechter. Ik zou ergens anders iets bestellen.

21 de abril de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Heel slecht

Heel slecht; ik kreeg een niet-eetbare salade voor bijna 20 euro!! ‘ Broccoli rijst’ betekende niet gewoon gekookte broccoli, maar rauwe brokken (niet te eten), er zat verdwaalde mais in (wilde ik expliciet niet en had ook mijn bowl zelf samengesteld) en veel edamame boontjes waren niet eetbaar omdat de harde schil er nog omheen zat?! Dit kan echt niet. Helaas had ik een to go bestelling en kon ik ook niet meer terug gaan met deze bowl en heb ik na een hele lange dag werken niets kunnen eten….

21 de noviembre de 2023
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Via ubereats met 1+1 poke besteld

Via ubereats met 1+1 poke besteld. Had nog niet eerder gegeten bij deze tent. Kortingscode was niet goed gegaan, maar we hadden de code nog. Personeel was niet bereid om mee te werken aan een oplossing en extreem kortaf en onaardig. Niets gezegd over dat ze het vervelend vonden en alleen verkondigen dat we pech hebben. Het lijkt mij dat deze 1+1 deal vaak gebruikt wordt, en het zoeken naar een oplossing lijkt mij meer dan logisch. Niet bestellen bij deze onaardige mensen. Vreselijke service, voor mij en nooit meer! Genoeg plekken in Leiden met vriendelijk personeel waar je beter kunt bestellen.

26 de septiembre de 2023
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Diarree van Pokebowl

Drie pokebowls afgehaald. Samen met mijn kinderen opgegeten. De volgende dag hadden we allemaal diarree. Ze zijn uitwonend en de pokebowl is het enige wat we alle drie hetzelfde hebben gegeten.

11 de febrero de 2023
Opinión espontánea

¿Es ésta tu empresa?

Reclama tu perfil para acceder a las herramientas gratuitas de Trustpilot y conectar con tus clientes.

Crear cuenta gratuita

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Las empresas pueden solicitar opiniones a través de invitaciones automáticas. Esta opiniones, etiquetadas como verificadas, tratan sobre experiencias genuinas.

Más información sobre otros tipos de reseñas.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más