Pas op als je besteld, en als onvolledig is krijg je nog eens melding bij politie als je om uitleg vraagt.
Mijn ervaring met deze vestiging was zeer teleurstellend. Mijn bestelling werd onvolledig geleverd en ondanks meerdere toezeggingen bleef de nabezorging uit. Toen ik uiteindelijk aangaf de bestelling te willen annuleren, escaleerde de situatie onnodig.
Tot mijn verbazing kreeg ik vervolgens te horen dat er een melding bij de politie zou zijn gedaan vanwege mijn gedrag tijdens een telefoongesprek. Ik herken mij absoluut niet in de ernstige beschuldigingen die daarbij zijn geuit en laat deze kwestie juridisch onderzoeken.
Los van de fouten in de bestelling vond ik vooral de manier waarop met een klant wordt omgegaan zeer onprofessioneel. Ik had een oplossing verwacht, geen escalatie.
Op basis van mijn ervaring kan ik deze vestiging helaas niet aanbevelen.








