Ik heb een Burrito Grilled Chicken besteld bij Taco Mundo Amstelveen, maar er zat helemaal geen kip in de burrito—alleen rijst en bonen. Ik heb direct gebeld om dit te melden, maar kreeg... Ver más
Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información
Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información
Consulta las opiniones de los clientes
Bijzonder hoe Taco Mundo een compleet kapotte en platgedrukte doos blijkbaar ziet als “goed gevuld”. Sinds wanneer is geplet eten de standaard voor een levering? De taco’s en nacho’s kwamen bes... Ver más
The quesadillas actually taste good, but I had a burrito yesterday that had a gritty/sand-like texture, which completely ruined the experience. The portions are also too small for the price. Even thou... Ver más
De nachos waren oud muf en niet knapperig. Hier bestel ik niet meer, ben er misselijk van. Quesadillas mjah.. veel kaas en volgens mij ook niet vers. Cola lauw. Bezorgtijd 30-40 min. Hele lieve bezorg... Ver más
Información sobre la empresa
Información proporcionada por diversas fuentes externas
Taco Mundo is de fresh food formule voor de Mexicaanse keuken. Met een assortiment dat bestaat uit Tacos, Burritos, Quesadillas, Fajitas, Salades, Enchiladas en andere Mexicaanse en Tex-Mex gerechten, is Taco Mundo hét gezonde alternatief voor fast fo...
Información de contacto
Ceintuurbaan 235, 1012 ZJ, Amsterdam, Holanda
- tacomundo.com
No consta que solicite reseñas
Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas
No ha contestado las opiniones negativas
Así usa esta empresa Trustpilot
Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.
Niet meer
De nachos waren oud muf en niet knapperig. Hier bestel ik niet meer, ben er misselijk van. Quesadillas mjah.. veel kaas en volgens mij ook niet vers. Cola lauw. Bezorgtijd 30-40 min. Hele lieve bezorger daar zijn de sterren voor.
Het eten was verschrikkelijk
Het eten was verschrikkelijk, de taco was meer een savanne zo droog het was.
De friet was slap en de quesedias hadden alleen de smaak van kaas.
Erg jammer want heb nu een chagrijnige vrouw.
The worst place to buy food
The worst place to buy food. The put my food outside nobody call me. THEWORSTPLACEINHEERLEN.!
DONT BUY THERE FOOD BAD.! ITS BAD JUST LIKE PEOPLE WORK THERE
Ik heb een Burrito Grilled Chicken…
Ik heb een Burrito Grilled Chicken besteld bij Taco Mundo Amstelveen, maar er zat helemaal geen kip in de burrito—alleen rijst en bonen.
Ik heb direct gebeld om dit te melden, maar kreeg alleen een “sorry” te horen, zonder enige oplossing of compensatie.
Hierdoor was ons hele diner verpest. Dit is echt teleurstellend.
Je mag verwachten dat een bestelling klopt en dat er netjes wordt omgegaan met klachten.
Denk goed na voordat je hier bestelt.
Blijkbaar is geplet eten “goed gevuld”
Bijzonder hoe Taco Mundo een compleet kapotte en platgedrukte doos blijkbaar ziet als “goed gevuld”. Sinds wanneer is geplet eten de standaard voor een levering?
De taco’s en nacho’s kwamen beschadigd aan, het vlees was droog en veel te zout, en de reactie van de klantenservice maakte het eigenlijk alleen maar erger. De enige ding die uiteindelijk goed gevuld was, was de prullenbak.
Voor mij in ieder geval de laatste keer Taco Mundo en zal jullie ook zwaar afraden om hier te bestellen. Bestel ergens anders.. er zijn veel betere plekken waar je taco’s/buritto’s etc, kan eten.
Dit is de locatie in Nijmegen
The quesadillas actually taste good
The quesadillas actually taste good, but I had a burrito yesterday that had a gritty/sand-like texture, which completely ruined the experience. The portions are also too small for the price. Even though some of the food tastes good, the overall experience is not great, so I cannot rate it 3 stars.
Burrito mist bijna alle ingredienten
Ik heb twee verschillende burrito's besteld, ik heb twee burrito's gekregen met alleen maar rijst, sour cream en vega kip. Geen bonen, geen groenten, geen salsa.
Droog vlees
Bestelling gedaan en kreeg deze binnen... blijkbaar was het recept van de quesadilla pulled beef veranderd en wat ik dus kreeg was droge pulled beef zonder de lekkere saus wat er normaliter ook bij zit... gebeld naar de vestiging en te horen gekregen dat hoofdkantoor dat beslist. Gevraagd eaarom ze het niet op de website erbij zetten dat het is veranderd. Ik bestel in ieder geval niet meer.
Taco Mundo Utrecht is weer wat het moet zijn
Taco Mundo Utrecht is weer wat het moet zijn. Kwaliteit en smakelijk. Ik heb hier besteld en het eten kwam razendsnel aan. Warm en vers. Als vaste klant werd ik ik het verleden vaak teleurgesteld. Maar de laatste paar keren besteld en elke keer lekker kunnen eten. Proficiat naar de gasten die de tent runnen
5⭐Taco Mundo Lelystad
5⭐
Mijn ervaringen met Taco Mundo Lelystad zijn echt top. Wat mij vooral opvalt is hoe klantgericht ze te werk gaan. Als er een keer iets niet helemaal goed gaat, denken ze actief mee in een oplossing en zorgen ze dat je als klant tevreden blijft. Dat geeft vertrouwen en zorgt ervoor dat ik hier graag blijf bestellen.
Wat ik ook even wil meegeven aan andere reviewers: het helpt enorm als je in je review duidelijk vermeldt bij welke Taco Mundo-vestiging je hebt besteld. Taco Mundo heeft meerdere locaties, en zonder die informatie is het lastig voor hen om te zien waar iets misgaat en gericht in te grijpen.
Al met al een hele positieve ervaring hier in Lelystad. Klantvriendelijkheid zoals het hoort.
EEN WOORD SLECHTE KLANTEN SERVICE
EEN WOORD SLECHTE KLANTEN SERVICE
WIL BESTELLEN DE POSTCODE WERK NIET DUS BELLEN MEERDER KEREN VERTELD WAT HET PROBLEEM IS WRD GEZEG HET IS TE DRUK KAN U LATER TERUG BELLEN
Als je niet van koriander houd .....
Als je niet van koriander houd (zoals ik, koriander smaakt naar zeep voor mij), zou ik hier nooit van mijn leven bestellen. Waarschuwing, ik heb 3 dingen besteld, waarvan bij 1 word vermeld dat er koriander in zit (die was voor mijn vriendin), de andere 2 waren voor mij, en aangezien er niets bij stond over koriander, deze besteld. Niets was minder waar en alles smaakte voor mij naar zeep. Al met al, verspilde centen, had beter een ei kunnen bakken 👍🏽
Mid.
Mid. Wellou smaak of kruiden. Veels te duur ook voor mini porties en je moet minimaal 40/50 euro besteden wil je echt vol zitten
Voor het eerst kreeg ik bedorven eten
Voor het eerst kreeg ik bedorven eten, crispy chicken tenders waren helemaal zwart en het vlees vanbinnen grijs.De frietjes waren droog en donker, alsof ze oud waren en net opnieuw opgewarmd.De rest van het eten ziet er slordig uit en ik wil niet eens weten wat erin zit. Ik raad het niet aan. Ze zeiden dat ze het geld zouden terugbetalen, we zullen zien.
Weinig kip
Ik moest in de winkel lang wachten op mijn bestelling. Toen ik het eten eindelijk kreeg, zaten er maar vier stukjes kip in mijn gerecht. Voor de prijs vind ik dat echt veel te weinig. Hopelijk kan dit in de toekomst verbeterd worden. Ik raad niemand aan!
Beter uit de prullenbak halen en eten
Beter uit de prullenbak halen en eten
Smerig
Smerig! Ik ga er nooit meer bestellen ik had muizen keutels in mijn eten
Soggy food
I ordered from taco Munro and the quesadillas were soggy and the food was cold, I did not like this experience.
Heeeerrrlllijk
Ze bellen als ze het idee hebben dat een bestelling niet goed is gegaan, je krijgt een heerlijke koek als ze pas 15 min te laat zijn. Goed belegd niet zuinig met de saus. Vriendelijke bezorgers. Kortom inmiddels echt 1 van onze favoriete plaatsen om te bestellen.
Onze locatie is Heerlen
La experiencia Trustpilot
Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.
Las empresas pueden solicitar opiniones a través de invitaciones automáticas. Esta opiniones, etiquetadas como verificadas, tratan sobre experiencias genuinas.
Más información sobre otros tipos de reseñas.
Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.
Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.
La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.
Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.








