Sephora har succes med som ingen anden at drive en onlinebutik, hvor man ikke kan regne med nogle som helst information vedr. tilgængeligheden af et produkt. Det kan sagtens fremgå som værende tilgæng... Ver más
Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información
Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información
Consulta las opiniones de los clientes
Fine produkter men de reklamere ofte med at de har forskellige rabatkoder osv, men når jeg taster rabatkoderne ind, virker de aldrig. Jeg har været i kontakt med Sephora dk for at prøve at løse det, m... Ver más
Jeg bestilte varer på jeres hjemmeside, det var meget nemt. The ritual of yozakura, hair & body mist brune parfume og Rich foaming showet gel. Virkelige lækre produkter. De dufter så dejligt. Duft yos... Ver más
Jeg modtog et produkt med makeup i låget og som tydeligt var blevet brugt før. Jeg skriver derfor en besked hvor jeg forklare problemet og forventede faktisk et nyt produkt men da jeg i tilfældet s... Ver más
Información sobre la empresa
Información de contacto
No consta que solicite reseñas
Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas
No ha contestado las opiniones negativas
Así usa esta empresa Trustpilot
Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.
DÅRLIG service og DYRT og OMSTÆNDIGT retursystem
Rod i ordre, efter gentagne forsøg på at få styr på hvad der er gået galt, modtager jeg gentagne svar om at de ikke kan hjælpe da de ikke kan finde min ordre. Der ER fremsendt et produkt til mig og DE har trukket pengene, de henviser mig gentagne gange til en fysisk butik i København K og jeg bor i Jylland... Besværligt retursystem OMSTÆNIDIGT og dyrt at retunerer. Jeg kan IKKE anbefale dette firma og deres manglende service - venlige ord men ingen konkret handling for at løse udfordringen. Ærgerligt.

Respuesta de Sephora Danmark
Dårlig hjemmeside, dårlig lagerstyring og dårlig kundeservice!
Simpelthen dårligt med dårligt på!! Jeg bestiller en vare på Sephoras hjemmeside og laver click og collect til Frederiksberg Centeret, hvor den på hjemmesiden fremstod som værende på lager, betaler for varen og modtager en sms bekræftelse. Min datter og jeg tager hele vejen til butikken, kun for at afhente den købte vare. Da vi ankommer til butikken får vi at vide at varen desværre ikke er på lager alligevel og at det ofte sker da lagerstyringen er ude af sync med det der sælges i butikkerne. Jeg opdager at samme vare, i samme størrelse og farve står på hylderne. Eneste forskel er at dem på hylderne ikke er pakket sammen to og to, jeg spørger derfor om medarbejderen ikke har lyst til at udbedre fejlen ved at give mig to enkelte produkter svarende til den sampak jeg havde bestilt, men det kunne desværre ikke lade sig gøre. Heldigvis var chefen i butikken og hun blev tilkaldt, men selvom chefen havde muligheden for at udbedre Sephoras fejl i lagerstyringen ved at give mig to 100% ens produkter fra hylden, i stedet for den manglende sampak, nægtede hun at udbedre fejlen, da stregkoden ikke var den samme(!!!) resultatet blev at jeg måtte forlade butikken uden vare og med en fornemmelse af at kundeservice slet ikke er et fokuspunkt hos Serphora.
SÅ kære ledelse i Sephora, det må I simpelthen kunne gøre bedre, både det med jeres lagerstyring, men i særdeleshed også i forhold til kundeservicen i butikkerne - I kunne så nemt have reddet den her, I havde jo varen på hylden, men I valgte at sende mig ud af butikken med en super ærgerlig oplevelse, selvom jeg tilbød jer en løsning der ikke kostede jer en øre - det er ganske enkelt uforståeligt..

Respuesta de Sephora Danmark
En Skuffende Black Friday Oplevelse.
Jeg købte nogle gaver på deres hjemmeside under Black Friday, ligesom mange andre. Jeg oplevede dog adskillige problemer med at foretage købet fra min iPhone, så jeg var nødt til at finde min PC frem. Det er irriterende at støde på problemer allerede under købsprocessen.
Alt så ud til at være i orden, og jeg modtog en e-mail om, at de havde registreret mit køb. 4 dage senere modtog jeg en besked om, at min ordre var blevet annulleret. Der var ingen yderligere beskrivelse, kun en rabatkode med "gratis" forsendelse. Det er frustrerende at stå med en annulleret ordre uden nogen klar forklaring.
Da jeg undersøgte, om de stadig havde varerne på lager, viste det sig, at de var på lager? Desværre var det ikke længere Black Friday, og priserne var ikke nedsat mere, hvilket er super irriterende og skuffende. Så gaverne blev købt et andet sted uden rabat.....

Respuesta de Sephora Danmark
Hold jer fra at købe fra dem
Hold jer fra at købe fra dem. Find et andet sted at købe fra.

Respuesta de Sephora Danmark
Fup og svindel
Pakken er efter flere dage stadig ikke sendt - pengene er hævet. Og det telefonnr. Der opgives i mail eksisterer ikke

Respuesta de Sephora Danmark
God hjemmeside og har fået min vare…
God hjemmeside og har fået min vare hver gang jeg har bestilt

Respuesta de Sephora Danmark
poor skincare selection no testers
I mostly have to shop from Magasin Sephora as big one is closed. This one has very poor selection of skincare compared to closed Sephora (they closed big Aarhus Sephora recently). I could not find any Christmas sets that I saw online in store and when I tried to shop online despite it said free shipping, there was no free home shipping option so at checkout with 2000 DKK haul I had to cancel because they use a post company I never used before...Lastly Aarhus Magasin store never gives me testers (last time I shopped at black friday big amount no testers and on 15/12-2023 I shopped given no testers) even I ask them no matter how much amount I shop, so I kind of avoid their store from now on.

Respuesta de Sephora Danmark
Ikke muligt at bytte varen!
Købte en blush på Sephoras netshop. Farven var desværre forkert. Da jeg var i København forsøgte jeg at bytte den i butikken med fremvisning af net kvittering!! Ikke muligt da personalet påstod den havde været åben! Dårlig service kan ikke anbefalde Sephora til andre hvis varen skal byttes!

Respuesta de Sephora Danmark
En kedelig oplevelse
En kedelig oplevelse
Jeg skulle købe 4 forskellige produkter (julegaver) hos Sephora, og fik i den forbindelse nogle underlige og kedelige oplevelser ifm. købet:
Jeg fandt hurtigt de ønskede produkter på hjemmesiden, og lagde dem i kurven.
Da jeg skulle betale, skete noget underligt: prisen var pludselig lavere end det oprindelige beløb ?!
Det viste sig, at der nu kun lå 2 produkter i kurven !?
Ok, jeg fandt de manglende produkter igen, og lagde dem på ny i kurven, men igen: prisen var lavere, end den skulle være: nogle af produkterne var forsvundet.
Jeg kontaktede en kundeservicemedarbejder, som heller ikke kunne forklare hvorfor, men mente, at det måske skyldes, at varerne var udsolgt, men så skulle de vel ikke kunne lægges i kurven.
Nå, jeg prøvede mig frem, og endte med at finde andre størrelser og farver, som blev liggende i kurven.
Det tog rigtig lang tid, da jeg valgte forkert mange gange. Rigtig kedelig !!!!
Og så en lille detalje: fri fragt til GLS pakkeshop ved køb over 450 kr. Mit køb var på over 800 kr. Alligevel blev jeg bonet for 29 kr. i fragt !!!???

Respuesta de Sephora Danmark
Sephora favorites julekalender
Købte fra Sephora deres favorites kalender, og efter tre af lågerne er åbnet og vi når til dag fire opdager vi at der er to nummer 11 og ingen nummer 4. De to produkter i begge nummer 11 er de samme, og vi mangler derfor produkt nummer 4. Jeg skriver derfor til sephoras kundeservice, men får besked på at fordi den er købt i butik skal jeg tager til butikken og snakke med dem om det (vi bor 45 min fra Kbh). Jeg vælger derfor at ringe ind til butikken først så vi ikke kører forgæves. De siger så vi skal pakke hele kalenderen sammen, også de produkter som er blevet åbent OG brugt, komme ind med kalenderen til dem og så får vi pengene tilbage, men ingen ny kalender. Jeg spørger så om vi ikke bare kan få det manglende produkt, men det siger de ikke er en mulighed. Jeg synes virkelig det er dårlig service og hende i telefonen var ikke spor hjælpsom eller venlig. Jeg synes det er for dårligt når man køber en meget dyr kalender til 1250kr at tingene så ikke er i orden, og at der så er ingen rettelse på fejlen, men at det er os der skal gære alt arbejdet og pakke kalenderen sammen også med brugte produkter, køre hele vejen ind til butikken, og ikke få en ny kalender. Til den pris ville jeg forvente der var en bedre service når DE har lavet en fejl.

Respuesta de Sephora Danmark
Et returneringsmareridt!
Jeg bestilte vare herfra til Black friday som efterfølgende skulle byttes.
Varerne kan gratis returneres i deres butikker, men ikke i Magasin. Alle disse har de nemlig valgt at lukke med undtagelse af én.
Først skulle der printes og udfyldes en returformular med latterligt mange unødige oplysninger. Ordrenummer burde være rigeligt, men nej. Bestillingsdato, kontaktoplysninger, produktnavne, varekode (som ikke findes nogen steder), antal og returårsag. Det undre mig at de ikke skulle bruge cpr nr, fingeraftryk, dna prøve og kopi af mit pas for lige at være helt sikker.
Herefter skal du så rode rundt for selv at sende pakken til dem. Altså selv finde ud af hvem du vil sende med (SKAL være med omdeling, og må ikke være Dao), selv udfylde pakkelabel (gæt dig til deres mail og mobilnummer som SKAL oplyses hvis du sender med gls), og så betale et absurd beløb for at sende den, igen fordi det skal være med omdeling.
At de ikke har formået at gøre det muligt at købe en pakkelabel på deres webshop (måske endda til en lidt lavere pris), for bare at gøre lidt af processen simpel, kan man jo kun gisne om årsagen til. Jeg tænker ikke de ønsker kunder returnere uønsket eller defekte varer.
TLDR: Køb KUN hvis du er 200% sikker på at du ikke skal have returneret dine varer. Ellers bestil et andet sted!

Respuesta de Sephora Danmark
Én stjerne for den venlige…
Én stjerne for den venlige telefonstemme. Ellers manglende oplysninger på hjemmesiden ( f. eks. Click og collect- der åbenbart kun findes i København), dyrere varer, fandt den, jeg skulle have have 100kr billigere et andet sted, hvor jeg uden besvær kunne få den med det samme.

Respuesta de Sephora Danmark
service and site is simply terrible
I ordered an eyeshadow palette for Black Friday at a discount of 489 kroner. The money was withdrawn and it has been blocked for 1 week . They take a long time to answer and can't do anything. I was left without the product and could not order because the money was blocked. They lie to me that it happened because the goods were not available. But the product is still available without a discount. Terrible service, never going back. This is low

Respuesta de Sephora Danmark
Pisse god service
Virkelig en lækker og billig parfume, vanvittig hurtig levering og intet og klage over.

Respuesta de Sephora Danmark
Bestilte nogle varer på Black Friday…
Bestilte nogle varer på Black Friday til min datter.
Dagen efter får jeg en mail at ordren er annulleret fordi nogle af varerne ikke er på lager længere.
Det kan jeg såmænd godt leve med, men at man så annullerer HELE ordren, og jeg bagefter er nødt til at bestille de lagerførte varer til FULD PRIS, det er absolut ikke i orden.

Respuesta de Sephora Danmark
Snydt for penge
Jeg havde bestilt 9 ting den 25 så jeg kunne få Black weekend rabat på det, og så går betalingen igennem og modtager en besked alt ser fint ud… så flere dage efter får jeg en besked på at min ordre er annulleret og at jeg ikke får noget af det… pga en af tingene ikke var der, så nu må jeg ikke få rabat på det andet men betale fuld pris for det hele igen dette er bare ikke okay!!! At jeg skal betale fuld pris på det som var på læger af det som jeg har bestilt med Black rabat,,det er på igen måde okay af et firma! De skulle have sent rasten med rabat på eller ikke fuldføre min ordrebetaling

Respuesta de Sephora Danmark
Lyver Lyver Lyver
Lyver Lyver Lyver
Kl. 7 om morgenen står et produkt til 139,- og så står der at laveste pris i de seneste 30 dage har været 179,-. Kl. 10 samme dag står samme produkt til 179,- og så står der at laveste pris i de seneste 30 dage har været 219,-. Det er lige frem løgn og oplysningen om laveste pris inden for de sidste 30 dage står der åbenbart udelukkende for at vildlede folk. Forstår slet ikke det kan være lovligt!

Respuesta de Sephora Danmark
tvungen tilmelding til nyhedsbrev ved køb
kan ikke købe på siden uden at tilmelde nyhedbrevet. henvendte mig til kundeservice via chatten hvor medhjælperen blot lagde på efter han ikke gad mere.

Respuesta de Sephora Danmark
Sephoraa
Jeg elsker sephora, de har næææsten alting, de mangler bar nogen små ting som fx charlotte tilbury, glow recipe, og sikkert andre.
Tingene er ogs lidt dyre, men ellers er det perfekt!♥️

Respuesta de Sephora Danmark
Elendig service og manglende vare
Efter 5 køb hvor de bliver ved med at anullere mine ordre lykkedes det mig endelig at få en ordre igennem.
Jeg kontakter deres kundeservice ,både i chat og på telefonen, men fåren ELENDIG service hvor de lader mig vente flere timer eller fortæller mig at de ikke kan hjælpe + lægger på + forlader chatten...
Men denne ordre går så igennem og det var et køb på over 1000 kr hvor jeg så kan modtage 17 minis med koden SDBOX
Dette går igennem og jeg modtager faktura osv på det et rigtigt. Jeg er så nede og hente min pakke her for leden og opdager at de har ladet være med at give mig min fordel med... altså de 17 minis... jeg har skrevet til kundeservice uden svar! ELENDIGT.. Jeg plejede at elske at handle hos sephora og har gjort i mange år, men når man snyder kunden for deres vare og tilbyder en elendelig service oven i det så er det ikke noget man gider igen!

Respuesta de Sephora Danmark
La experiencia Trustpilot
Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.
Las empresas pueden solicitar opiniones a través de invitaciones automáticas. Esta opiniones, etiquetadas como verificadas, tratan sobre experiencias genuinas.
Más información sobre otros tipos de reseñas.
Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.
Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.
La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.
Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.







