Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Ringede til dem om mit komfur hvor min elektriker havde stedfæstet at mine varmelegemer ikke virkede (slog HFI-relæet). De sendte en sms om problemet hvor der stod at varmelegemerne ikke virkede og a... Ver más

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Reklamation igennem gram. Deres teknikker fandt ingen fejl trods vores beskrivelse af problemet. Nu har vi så igen oplevet fejlen og desværre ikke hjemme til at redde det, og mistet for mange tus... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

En sød og lokal kendt ung gut kom og reparerede vores kombiovn som åbenbart har en kendt, medfødt fejl. Samtidigt justerede han opvaskemaskinen og gav gode råd om hvidevarerne. Kvitteringer havde e... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Jeg har nu brugt Service Centralen Syd ved flere lejligheder. Første gang var da min sprit nye Asko kondenstørretumbler gik i stykker - lige op til jul!!! Fik lynhurtig og meget kompetent service,... Ver más

La empresa ha respondido

3,4

Medio

TrustScore: 3.5 sobre 5

129 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que solicite reseñas

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

No ha contestado las opiniones negativas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Snydt.

Ringede til dem om mit komfur hvor min elektriker havde stedfæstet at mine varmelegemer ikke virkede (slog HFI-relæet). De sendte en sms om problemet hvor der stod at varmelegemerne ikke virkede og at de slog HFI-relæet
Så sendte de en tekniker for at måle på komfuret, uden reservedele, blot for at stedfæste at det var sandt hvad min elektriker havde sagt, og sendte efterfølgende en regning på 995 Kr. uden at lave noget som helst ved problemet. Jeg fik det lavet for 600 Kr. af en anden hvidevare reparatør.

13 de marzo de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Fantastisk service

Meget positiv oplevelse! Jeg fik allerede en tid dagen efter jeg kontaktede firmaet. Montøren var utrolig flink og ringede som aftalt inden ankomst.
Han havde stor viden om produktet og kendte tydeligvis til de typiske problemer. Efter reparationen fulgte han op med et opkald, hvor han grundigt forklarede fejlen og gav gode råd til, hvordan jeg undgår det fremover.

Alt i alt super professionel og serviceminded oplevelse – kan klart anbefales!

17 de marzo de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Super god og effektiv service

Super god og effektiv service. Holder aftaler og hurtig til at svare.
Stefan

14 de noviembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Service Centralen SYD

Respuesta de Service Centralen SYD

Hej Stefan
Dejligt at vi kunne hjælpe og finde en god løsning så din kogeplade igen kom til at virke 100%.
Hilsen SCSYD

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Reklamation igennem gram

Reklamation igennem gram. Deres teknikker fandt ingen fejl trods vores beskrivelse af problemet.

Nu har vi så igen oplevet fejlen og desværre ikke hjemme til at redde det, og mistet for mange tusinde kroner Mad, Service Central opkræver selvfølgelig penge når deres teknikker ikke finder et problem.

Virkelig dårlig service og elendig fejlfinding, det vist bare endnu et penge grisk firma med snyd og bedrag.

5 de octubre de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Meget dårlig oplevelse med Servicecentralen Syd

Min opvaskemaskine blev ødelagt af en tekniker fra Servicecentralen Syd under reparation. Alligevel nægter de alt ansvar. Importøren tilbyder kun pengene retur, men jeg skal nu betale næsten det dobbelte for en tilsvarende maskine.

Det er urimeligt, at værkstedet ikke påtager sig ansvaret – især når det er deres fejl, der har skabt problemet.

15 de septiembre de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Fik virkelig fin hjælp til at bestille…

Fik virkelig fin hjælp til at bestille en reservedel. Meget venlige og høj service

11 de agosto de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Service Centralen SYD

Respuesta de Service Centralen SYD

Hej Louise.
Tak fordi du tog dig tid til at lave en anmeldelse. Dejligt at vi kunne hjælpe dig med den korrekte reservedel til din maskine.
Med venlig hilsen SCSYD

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Min tørretumbler har larmet meget

Min tørretumbler har larmet meget. Af den årsag fik jeg dette firma til at komme og kigge på det. Efter grundig undersøgelse viste det sig at være motoren der skulle udskiftes. De ville bestille en ny og komme igen en anden dag. 5 min senere ringer de på døren igen, klar med en ny motor som straks bliver installeret. Er meget tilfreds

6 de agosto de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Service Centralen SYD

Respuesta de Service Centralen SYD

Hej Marianne.
Tak fordi du tog dig tid til at anmelde os.
Det er dejligt når maskinen igen virker efter nedbrud.
MVH Service Centralen SYD

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Min tørretumbler stoppede pludselig…

Min tørretumbler stoppede pludselig midt i et program og jeg kunne ikke få liv i den igen. Jeg slukkede og tændte for kontakten, tjekkede filtre og vandbeholder, tjekkede strømmen i resten af husstanden, tjekkede sikringer men alt uden held. Tekniker bliver tilkaldt. Han kigger på den, tager stikket ud og sætter det igen og vola maskinen kører. Han skriver på fakturaen at jeg nok har glemt at lukke lågen ?!?!?. Han var her i mindre end 10 min.
To måneder efter er det galt igen. Denne gang finder jeg selv fejlen. Det er adapteren der ser brændt ud. En rigtig tekniker havde nok skilt stikket ad og undersøgt sagen lidt grundigere. Skal jeg så igen betale 995 kr for at få dem ud og skifte det stik han skulle have gjort ved første besøg? Det er langt billigere fremover at se bort fra garanti og så ringe efter en rigtig tekniker.

28 de junio de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Service Centralen SYD

Respuesta de Service Centralen SYD

Hej Majbritt.
Når reklamationsretten ikke dækker besøget, fordi der ikke bliver fundet nogen fabriksfejl, så vil du modtage en regning på besøget. Vi følger blot reglerne i købeloven.
MVH Service Centralen SYD

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Penge op ad lommen for INGENTING!

Vi valgte at booke et udekørende servicebesøg til reparation af vores espressomaskine. Alle oplysninger om model var beskrevet i den onlinebooking. Ved den booking krydser jeg desuden af, at jeg gerne vil ringes op 30 min. før ankomst. Da en venlig tekniker dukker op, viser det sig, at han ikke reparerer kaffemaskiner, og at han derfor bliver nødt til at tage maskinen med. Det er selvfølgelig helt forståeligt, at kaffemaskinen ikke kan repareres på stedet, men jeg stiller mig undrende over, at de ikke kontakter mig på forhånd for at fortælle dette. Servicecentralen har hermed allerede faktureret mig for 995 kr. for et udekørende servicebesøg. Jeg bliver så senere kontaktet, at det vil koste mig 2818 kr. at få repareret min kaffemaskine. Selve reparationen er ikke så dyr, men de fakturerer både de 995 for det udekørende besøg (som jo automatisk kunne være undgået, hvis de havde kontaktet og fortalt mig dette forinden!), samt de 600 kr. for diagnose/fejlfinding ved indleveringen. Jeg mener, at det er helt udenfor skiven, at jeg skal faktureres for et udekørende besøg, som de allerede på forhånd ved er unødvendigt. Deres tekniker var hos mig i maksimalt 5 min. Jeg er derfor dags dato endt med at betale to regninger, - både for det udekørende besøg og for indleveringen - blot for at få diagnosticeret, at magnetventilen på min maskine skal udskiftes. Præcis samme diagnose som vi desuden også nævnte for den udekørende tekniker (der dog ingenting vidste om kaffemaskiner). Jeg vil aldrig benytte mig af Servicecentralen SYD igen. Det er simpelthen IKKE i orden. Hvis jeg kunne give 0 stjerner havde det vist været mere passende. 0 stjerner for absoulut 0 service!

19 de junio de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Dårlig service

Jeg har en ovn grundig som ikke fungere efter ca 13 måneder efter køb . Jeg skrev en anmeldelse at den ikke fordeler varmen ordentligt. Da jeg har haft det problem på en anden ovn for 10 år siden som blev skifte. Men der var så en her ude og måle min ovn her i Odense hansage at min steg stod for høj i oven, lyder skørt . Så fik en regning på 995 kr
Så jeg prøver så at stege på nedens rille af oven en flæskesteg på ca 275 gram på 185 garder, der som skal havde ca 2 til 3 timer så Da den hvade fået 2 timer var sværene sorte og en steg der var uspiselig. Sendte dem et billede af den.
Så fik jeg at de kunne se at der var en forbrugsfejl. Jeg var så i pouwer de kunne ikke se det og andre kan heller ikke se en forbrugsfejl. Nu skal ud og finde en anden ovn og det er surt. Men nu vil jeg vide hvem der kommer og giver ser. Jeg vil ikke bruge cervicecentralensyd
Hanne pedersen. Agedrup odense

14 de mayo de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

service til Opvaskemaskine

Der har været god orientering om tidspunkter for service også ved ændringer.
Servicemanden der kom ud var meget venlig, grundig og hjælpsom i fht den bedste løsning for mit produkt.
Jeg føler mig meget godt behandlet.

28 de febrero de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

God og effektiv service.

God og effektiv service.
Fik skiftet blæser motoren i min ovn, og den unge mand var hurtig og effektiv, som et formel 1 pit Crew.

27 de enero de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Har ALDRIG prøvet noget så langtrukken...

Jeg køber dsv en vaskemaskine og fra start af, er der problemer med denne. Jeg får sat service på det første gang i April 2024!. Jeg har teknikker ude 3-5 gange, som forsøger at lave den uden held, og før jeg endelig får lov at skifte maskinen ud. Teknikkerne der kommer virker til bare at prøve ting af, og virker ikke til at have styr på tingene. På et tidspunkt ringer han efter hjælp til en kollega hvor han siger " jeg ved faktisk ikke hvad jeg skal undersøge".
Processen er SINDSYG lang og hver gang, der er problemer skal jeg igennem oprettelse af sager og ventetider før de sender en teknikker ud. Hvis man dsv ikke har mulighed for at være der en dag de kan, melder de ikke tilbage når de har været ude, omkring hvad de har lavet eller hvad der skal ske eller om maskinen er fikset. Når du man kontakter servicecentralen har jeg 9/10 gange fået fat i en knap så venlig kvinde i telefonen. 1 gang her for nyligt, har jeg snakket med en sød og venlig person. Sindssyg dårlig service generelt. Da de endelig går med til at skifte maskinen ud, så knækker montøren slangen til afløb ved opsætning så der er vand over alt på gulvet i bryggers.... og jeg må vente 3 uger før de kan komme ud igen! Det har taget næsten 1 år, 7/1-25 er sidste reparation ( forhåbentlig). Det vil sige der går 1 år næsten før jeg har en maskine der virker ordenligt. Jeg syntes processen har været så lang og træls, med manglende information og knap så venlig servicepersoner i tlf. Håber, at jeg aldrig skal benytte dem igen.

7 de enero de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Service Centralen SYD

Respuesta de Service Centralen SYD

Hej Nikkie. Tak for din anmeldelse. Først skal vi lige have helt styr på hvem der har gjort hvad og hvorfor. Vi er "kun" service firma. Vi kører service bl.a. for Grundig. Når du booker service gør du det på DERES side og ikke vores. Processen har vi intet at gøre med. Vi har heller ikke mulighed for at ombytte din maskine. Det er alene og ene producenten der bestemmer det. Det må vi så vente på. Maskinen er IKKE ombyttet af os men af BUTIKKEN. Vi har derfor ikke knækket din slange, men det er os der har været ude at skifte den. Så der er flere ting her, vi får skyld for, men som vi ingen indflydelse har på.
Det er korrekt, at vi har været ved dig nogle gange men ikke 4 eller 5 - max 3 gange som jeg kan se. Det er heller ikke det afgørende. Fra vi reparerer første gang må alt være i orden for der går 2 måneder inden du siger den ikke virker igen. Her forsøger vi via tel. mail og SMS at få fat i dig, men vi hører ikke mere fra dig! Vi tænker at så må den være i orden igen.
Du får så byttet maskinen af producenten som butikken hjælper med. Samme dag den er sat op, bliver vi så bestilt til at kigge ud til dig igen og skifter slangen så den igen kører.
Processen kan sagtens have været for lang og kan af dig føles som om der ikke sker noget. Det er helt okay, men vi er kede af, at vi får skylden for alle problemer selvom vi bare er kørt ud til dig for at lave din maskine når du har booket service. Men jeg erkender, at det godt kan være svært at vide hvor ansvaret ligger da der er mange involverede. Håber det hele kører nu.

Bedste hilsen - Ledelsen

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Service til fuld tilfredshed

Jeg havde besøg af Søren i dag, der skulle lave min pizza ovn.
Det viste sig at være en meget “bøvlet operation”, men Søren arbejdede sig stille og roligt igennem opgaven til den var løst.
Alt i alt en god oplevelse fra jeg blev ringet op til opgaven var løst.

3 de enero de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Tusind tak til Søren

Tusind tak til Søren, teknikkeren som havde en kundevenlighed og professionalisme i topklasse. Han burde virkelig få en lønforhøjelse, bare for sin venlighed men også hans expertise.
Mere løn, eller mindst en god bonus.

2 de diciembre de 2024
Opinión espontánea

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Las empresas pueden solicitar opiniones a través de invitaciones automáticas. Esta opiniones, etiquetadas como verificadas, tratan sobre experiencias genuinas.

Más información sobre otros tipos de reseñas.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más