Ringede til dem om mit komfur hvor min elektriker havde stedfæstet at mine varmelegemer ikke virkede (slog HFI-relæet). De sendte en sms om problemet hvor der stod at varmelegemerne ikke virkede og a... Ver más
Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información
Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información
Consulta las opiniones de los clientes
Reklamation igennem gram. Deres teknikker fandt ingen fejl trods vores beskrivelse af problemet. Nu har vi så igen oplevet fejlen og desværre ikke hjemme til at redde det, og mistet for mange tus... Ver más
En sød og lokal kendt ung gut kom og reparerede vores kombiovn som åbenbart har en kendt, medfødt fejl. Samtidigt justerede han opvaskemaskinen og gav gode råd om hvidevarerne. Kvitteringer havde e... Ver más
La empresa ha respondido
Jeg har nu brugt Service Centralen Syd ved flere lejligheder. Første gang var da min sprit nye Asko kondenstørretumbler gik i stykker - lige op til jul!!! Fik lynhurtig og meget kompetent service,... Ver más
La empresa ha respondido
Información sobre la empresa
Información de contacto
No consta que solicite reseñas
Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas
No ha contestado las opiniones negativas
Así usa esta empresa Trustpilot
Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.
Søren skulle selvfølgelig have 5…
Søren skulle selvfølgelig have 5 stjerner
Reparation af opvaskemaskine
Service Centralen Syd skal reparere min opvaskemaskine. Det har været en længere proces hvor jeg ligeledes har måtte vente på svar fra min udlejer, forhandleren af maskinen og nu står alt så stille igen.
Den 28/10 fik jeg en SMS om at de ville komme 31/10. Det gjorde de også. Fejlen blev også hurtigt fundet, men den kunne ikke udbredtes samme dag, hvilket også er fair. Jeg fik af vide jeg ville blive holdt opdateret, da jeg på dette tidspunkt allerede havde stået med en ufunktionsdygtig opvasker i næsten 3 uger.
5/11 har jeg fortsat ikke hørt noget og ringer ind for at rykke for en status. Jeg får af vide de har kontaktet deres leverandør, som skal levere reservedelen, men at de ikke har hørt noget. De vil rykke og give besked hurtigst muligt.
7/11 har jeg fortsat intet hørt og ringer igen. Samme smører. Her forventede jeg egentlig at høre noget dagen efter, men det skete heller ikke.
I dag 10/11 er det præcis 4 uger siden jeg fandt ud af min opvasker var i stykker og nu er jeg ved at være godt træt af at vente.
De skulle reparere vores opvaskemaskine…
De skulle reparere vores opvaskemaskine hvilket tog dem 2 måneder med flere besøg før den endelig kom til at virke.
Efter ca en måned opdager vi i forbindelse med rengøring at der er skrue mærker i frontpladen da de har brugt for lange skruer. Det gør vi så opmærksom på og bliver derefter beskyldt for selv at have justeret på lågen.

Respuesta de Service Centralen SYD
Opkrævning af regning på falske omstændigheder
Servicemedarbejder var forbi for at reparere min vaskemaskine, som er et halvt år gammel (indenfor garantien). Den gik i stå efter et par minutter og efter at have trukket lidt vand ind. Efter at de havde været der fik jeg overraskende en regning på 995. Jeg ringede undrende til dem og de fortalte at det var fordi maskinen ikke er i stykker, men at det var rør og vandhane det var galt med. De mailede en video, hvor der blev slået på ydersiden af vandhanen som bevis for at vandhanen er i stykker. Jeg fik fat i min vvs'er, som kom forbi og tjekkede vandhane og rør, og de fungerer fint. Service Firmaet hævder fortsat at det er vandhanen det er galt med og fastholder regning på 995 kroner.
Firmaet har IKKE repareret vandhanen. De har udelukkende slået på den med et stykke værktøj.
Svar. Tidligere korrektion var en ændring af regeringens størrelse, som jeg havde noteret forkert.
Det er ikke korrekt, som skrevet nedenfor at service firmaet har ordnet vandhanen (det var i øvrigt heller ikke det de var bestilt til. Oplysning om at det var vandhanen der var problemet fik jeg først at vide da jeg ringede til firmaet efter at have fået regningen).
Jeg tænker ikke at man kan "ordne" en vandhane ved at slå på den. Og information om, at det er vandhanen det er galt med må være et gæt, for den er ikke blevet tjekket ved besøget.
Min vvs'er har tjekket vandhanen, og den er ikke kalket til. Der er ikke noget i vejen med rør eller vandhane.

Respuesta de Service Centralen SYD
Af et par omgange har vi haft service…
Af et par omgange har vi haft service på en fryser. Begge gange gik der kun max to dage fra jeg meldte problemet, til teknikeren kom. Begge gange oplevede jeg et oprigtigt ønske for at løse problemet. Mange ting blev forsøgt. Jeg kan absolut anbefale Henrik, der leverer en service, der er langt over niveau og mere end vi havde forventet. Stor tak for det!
De flinkeste 2 montør kom i går som…
De flinkeste 2 montør kom i går som aftalt ang min vaskemaskine … Hurtig godt arb …
Fantastisk, hurtig og god service
Samme dag som vi anmeldte skaden, blev vi ringet op for at aftale et tidspunkt for hvornår reparatøren kunne komme.
Vaskemaskinen stod af onsdag aften, torsdag blev vi ringet op og fredag var vi kørende igen.
Yderst behagelig og kompetent service, ville til enhver tid bruge dem igen og giver hermed mine varmeste anbefalinger.
Lynhurtig og kompetent service
Meldte mit problem torsdag aften, fredag formiddag ringede de og aftalte tid og mandag morgen kom reparatøren som aftalt. Det tog ham 10 minutter at konstatere fejlen og 10 minutter mere at løse det, og så var det endda dækket af garanti, så bliver det faktisk ikke bedre!

Respuesta de Service Centralen SYD
Virkelig dygtig og kompetent service
Vil bare gerne dele en fantastisk oplevelse i forbindelse med fejlsøgning og reparation af min vaskemaskine. Henrik som teknikeren hed, fik lokaliseret problemet og fiksede det.. Han var flink , super servicemindet og fantastisk dygtig i mine øjne, så kæmpe tak... Samt 5. Store stjerner herfra.

Respuesta de Service Centralen SYD
Kanon service af Henrik!
Havde Henrik ude og fikse min opvaskemaskine. Han lokaliserede hurtigt problemet, og skiftede hurtigt og effektiv en pumpe, så min opvasker nu virker igen - perfekt start på weekenden!
Ovenikøbet drillede min ovn, som han også fandt tid til at kigge på, og fiksede problemet på 0,5!
Kan varmt anbefale SCS til alle!

Respuesta de Service Centralen SYD
Ringer for at bukke en tid til service…
Ringer for at bukke en tid til service af min ovn. Jeg får en vældig sød dame i røret, Mia.
Der blev min dag lige 80 % bedre, hold op hun var sød og venlig.
Vi fik lavet en aftale, der blev ringet 20 min før som aftalt på dagen.
Arbejdet blev udført nemt og hurtigt, mener det var Henrik, fin fyr.
Alt i alt super tilfreds.
Vil helt sikkert bruge dem igen.

Respuesta de Service Centralen SYD
Alt var i orden og kan deres håndværk 😀

Respuesta de Service Centralen SYD
Rigtig god oplevelse og anbefalinger…
Rigtig god oplevelse og anbefalinger herfra👍🏻

Respuesta de Service Centralen SYD
Super service
Vi havde en udfordring med at vores opvaskemaskine var stået af med et defekt varmelegeme. Vi oplevede super hurtig og effektiv service. Vi kan "varmt" anbefale SCS.

Respuesta de Service Centralen SYD
Kanon god service
Kom op på deres værksted med et emne.
Det blev lavet imens jeg ventede og fungerede som det skal da jeg monterede på min opvaskemaskine.
Venlig hilsen
Henning Hansen
Rigtig god service
Rigtig god service, kom til aftalt tid og meget venlig betjening.
Super fleksibel og god service
Super fleksibel og god service. Rykkede ud dagen efter behovet opstod. Opgaven blev løst og alt gik lige efter bogen. Sød, venlig og løsningsorienteret personale på telefonen.

Respuesta de Service Centralen SYD
Fem stjerner til Henrik ⭐⭐⭐⭐⭐
Fem stjerner til Henrik fra Servicecentralensyd. For hans gode humør, Hans kompetente og serviceminded væremåde 👌 Det er nu en uge siden han var her og rep. vores Candy vaskemaskine og gulvet har været tørt lige siden. Tusind tak til ham 😉

Respuesta de Service Centralen SYD
Fantastisk service af Søren.
Fantastisk service af Søren.
Ekstra plus for at behandle ting med respekt og ikke bare efterlade et svineri.
La experiencia Trustpilot
Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.
Las empresas pueden solicitar opiniones a través de invitaciones automáticas. Esta opiniones, etiquetadas como verificadas, tratan sobre experiencias genuinas.
Más información sobre otros tipos de reseñas.
Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.
Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.
La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.
Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.







