Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Ringede til dem om mit komfur hvor min elektriker havde stedfæstet at mine varmelegemer ikke virkede (slog HFI-relæet). De sendte en sms om problemet hvor der stod at varmelegemerne ikke virkede og a... Ver más

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Reklamation igennem gram. Deres teknikker fandt ingen fejl trods vores beskrivelse af problemet. Nu har vi så igen oplevet fejlen og desværre ikke hjemme til at redde det, og mistet for mange tus... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

En sød og lokal kendt ung gut kom og reparerede vores kombiovn som åbenbart har en kendt, medfødt fejl. Samtidigt justerede han opvaskemaskinen og gav gode råd om hvidevarerne. Kvitteringer havde e... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Jeg har nu brugt Service Centralen Syd ved flere lejligheder. Første gang var da min sprit nye Asko kondenstørretumbler gik i stykker - lige op til jul!!! Fik lynhurtig og meget kompetent service,... Ver más

La empresa ha respondido

3,4

Medio

TrustScore: 3.5 sobre 5

129 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que solicite reseñas

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

No ha contestado las opiniones negativas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Online booking

Så sker det, der ikke må ske, vaskemaskinen går i stykker og der er lang tid til mandag morgen, hvor man kan få fat i hjælp, og her er man jo på arbejde. Online booking blev løsningen , let og ukompliceret, og nu venter jeg så bare på montøren, men aftalen er på plads. Har tidligere brugt firmaet til reparation, og jeg har fuld tillid til, at tingene er i orden.

15 de marzo de 2015
Opinión espontánea
Logotipo de Service Centralen SYD

Respuesta de Service Centralen SYD

Kære Susanne

Tak for de pæne ord og glad for du ville bruge vores nye on-line booking. Nu må vi så se at leve op til de pæne ord og få lavet din maskine hurtigt og effektivt.

Med venlig hilsen
Carsten Aaby

Valorada con 5 estrellas sobre 5

kompetent

Super kompetent udførelse af reparation på vores køleskab. Imødekommende og venlig reparatør der udførte opgaven hurtigt og professionelt , jeg vil også ringe til service centralen syd næste gang .

7 de marzo de 2015
Opinión espontánea
Logotipo de Service Centralen SYD

Respuesta de Service Centralen SYD

Kære Søren
Mange tak for din anmeldelse. Dejligt du var tilfreds og gav dig tid til at skrive om din oplevelse.
Vi håber vi kan hjælpe en anden gang hvis du får problemer med din hvidevarer.

Med venlig hilsen

Carsten Aaby
Direktør

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Lynhurtig og kompetent service

Jeg har nu brugt Service Centralen Syd ved flere lejligheder. Første gang var da min sprit nye Asko kondenstørretumbler gik i stykker - lige op til jul!!! Fik lynhurtig og meget kompetent service, af servicemanden, der kom.
Siden har jeg ringet til dem, når jeg havde problemer med mine hårde hvidevarer - og kun fået tip-top service.

Absolut service i topklasse!!! :-)

6 de marzo de 2015
Opinión espontánea
Logotipo de Service Centralen SYD

Respuesta de Service Centralen SYD

Kære Susanne
Tak for din positive anmeldelse. Dejligt at vi kunne hjælpe jer.

Med venlig hilsen
Carsten Aaby

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Fik repareret ovn

Let proces, hurtig ankomst og flinke mennesker. Det vil jeg gerne give dem 5 stjerner for.

4 de marzo de 2015
Opinión espontánea
Logotipo de Service Centralen SYD

Respuesta de Service Centralen SYD

Kære Henrik
Mange tak det. Det glæder os. Spred gerne det positive ord !

Med venlig hilsen

Carsten Aaby

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Super service på klokkeslet

Den 10-12 sendte jeg en mail til firmaet med en beskrivelse af 2 problemer med mit amerikaner skab----isdannelse--blæserstøj..På nettet havde jeg læst at varmelegme+blæser skulle udskiftes. Det skrev jeg til dem.
Vi kommer 13-12 kl 7.00 og har nye dele med.Montøren kom præcis, og efter 1 time var skabet som nyt. Prisen på reservedelene var ok--ikke dyrere end på nettet.
Montøren var super--rar-venlig. Havde kunde flair ..
Alt i alt en god start på dagen
Jeg kan kun anbefale firmaet
Husk at give"" ros"" når nogen fortjener det
Kurt Hansen
Sommervej
Odense

13 de diciembre de 2013
Opinión espontánea
Logotipo de Service Centralen SYD

Respuesta de Service Centralen SYD

Hej Kurt
Tak for din ros. Dejligt at du vil give dig tid til at skrive. Du har ret i at vi alle skal huske at rose. Vi er alle meget bedre til at klage så snart noget er galt. Rigtig god søndag.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Dygtig og hjælpsom montør

Service modtaget d. 18/6-2013 / Jens Mikkelsen, Dyrup.

20 de junio de 2013
Opinión espontánea
Logotipo de Service Centralen SYD

Respuesta de Service Centralen SYD

Mange tak for de pæne ord.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Hurtig og effektiv service, ***** fra MEGET tilfreds kunde

Ringende i mandags og fik allerede en servicemand ud i dag, som ordnede problemet med min vaskemaskine på under en halv time. Dejligt med en virksomhed, som sætter kunderne i fokus og yder en effektiv service. Kan varmt anbefales herfra., tak for hjælpen!

Med venlig hilsen

Morten Jørgensen

19 de junio de 2013
Opinión espontánea
Logotipo de Service Centralen SYD

Respuesta de Service Centralen SYD

Hej Morten
mange tak for de pæne ord og tak for anbefalingen !

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Uberettet inkasso anmeldelse

Jeg vil på det kraftigste fraråde at benytte sig af Servicecentralen, som på alle måder virker uprofessionel og særdeles arrogant i deres optræden. Så snart opgaven er udført stopper al god etik, som man bør kunne forvente af en veldreven virksomhed, der sætter kunden i fokus. I stedet indtræder mafialignende metoder med ekskalerende rykkergebyr og indberettelse til inkasso, uagtet at deres egen eksterne advokat (advokatgruppen) med det samme kunne se at der intet var at komme efter. Alt sammen grundet faktureringsfejl og roderi I deres EDB.

16 de agosto de 2012
Opinión espontánea

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Las empresas pueden solicitar opiniones a través de invitaciones automáticas. Esta opiniones, etiquetadas como verificadas, tratan sobre experiencias genuinas.

Más información sobre otros tipos de reseñas.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más