Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Now cancelled my subscription. Absolute waste of time. No customer service no sales no likes just messages asking me to boost or promote my items.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Anscheinend habe ich seriöse Verkäufer gefunden, denn ich habe die Waren erhalten, was anscheinend aufgrund der „Lücken“bei SHPOCK möglich ist Käufer zu betrügen ! Schenkt auch ein Grund zu sein, das... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Da hatte ich mühevoll eine Kleinanzeige in der Shpock App geschrieben, nur um am Ende zu erfahren, das dieses Inserat jetzt Geld kostet. Erstens sollte das einem vorweg gesagt werden und zweitens wer... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Shpock ist leider seit Jahren tot. Ich habe so oft zum Support geschrieben, die sollen was dagegen machen, dass keine unrealistischen Preisangebote möglich sind. Dieses bestimmte Klientel hat die anfa... Ver más

La empresa ha respondido

Información sobre la empresa

  1. Mercado online
  2. también en la categoría
  3. Mercado flotante

Información proporcionada por diversas fuentes externas

Shpock (“SHop in your POCKet”) is the boot sale app for beautiful things in your neighbourhood. Items are sorted by your current location, so you can browse through a vast variety of items, discover second-hand treasures or earn some money by selling your things you no longer use. We are happy to receive your feedback!


Información de contacto

1,8

Malo

TrustScore: 2 sobre 5

5 mil opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que haya invitado a opinar recientemente

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes recientemente, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

Ha contestado el 98% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 24 horas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

1,8

Todas las opiniones

(5381)

64 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 1 estrellas sobre 5

New to shpock

New to shpock , not had a single like on anything!!! They don’t even list or have heard of brands like R M Williams or Ariat ??? 😂🙏🏻 Worse than Depop and that’s saying something 🤔😬

9 de agosto de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Shpock

Respuesta de Shpock

Hi Marcus, we are sorry that you don’t enjoy using Shpock. Should you have feedback regarding improvements to our app we would be happy to hear from you. Please contact us directly at support@shpock.com. Kind regards, your Shpock Team

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Finger weg!

Nach jahrelanger Nutzung wird nun von Shpock nicht nur für die neuen Anzeigen Geld verlangt, sondern die alten Anzeigen auch noch gelöscht!
Tut mir leid! Jetzt bin ich auch weck...!
Man verkauft sowieso nichts mehr seit man für die Anzeigen bezahlen muss!

6 de agosto de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Shpock

Respuesta de Shpock

Hi, vielen Dank für dein Feedback. Um Shpock zu einer nachhaltigen Plattform zu machen, die nicht von Werbung abhängt, haben wir uns entschieden, eine geringe Mitgliedsgebühr einzuheben. Deine Mitgliedschaft enthält zahlreiche zusätzliche Features, die dein Erlebnis auf Shpock noch besser machen:


• Unbegrenzte Anzeigen: Du kannst beliebig viele Anzeigen in allen Kategorien erstellen (Premium-Mitgliedschaft wird für Premium-Kategorien benötigt)
• Keine Werbung: Genieße die App und die Webseite komplett werbefrei
• Spezielles Abzeichen: Zeige deine Unterstützung für Shpock mit einem Profil-Abzeichen
• Mehr Fotos: Lade bis zu 20 Fotos pro Anzeige hoch
• Längere Anzeigendauer: Deine Anzeigen bleiben für 90 Tage online, statt den regulären 30 Tagen
• Kostenloses Hervorhebungen: Hebe jeden Monat 2 Anzeigen kostenlos hervor und erhalte bis zu 12 Mal mehr Aufrufe
• Premium Support: Deine Anfragen werden während der Geschäftszeiten innerhalb von 3 Stunden beantwortet.


Solltest du noch Fragen haben, kannst du uns jederzeit unter support@shpock.com kontaktieren.


Viele Grüße, dein Shpock-Team

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Lohnt sich nicht + kostenpflichtiges Abo!

Über shpock (noch) etwas verkaufen zu wollen lohnt sich weniger als garnicht. Dort ein Artikel/eine Anzeige hochzuladen ist es die Mühe schon nicht mehr wert.. Nach mehreren MONATEN gibt es bei meinen Marken Sneakern (welche in Top Zustand sind!) nicht einmal einen User der die Anzeige überhaupt mal angesehen hat.

Nachdem ich gestern die KOSTENPFLICHTIGE MITGLIEDSCHAFT gekündigt habe, bekomme ich heute bereits dubiose Werbe Emails von Shpock in denen für eine Teilnahme an Gewinnspielen geworben wird. Das soll angeblich nur über die App gehen; vermutlich um verloren gegangene User wieder zurück zu locken

1 de agosto de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Shpock

Respuesta de Shpock

Hi Amy, um die Verkaufschancen zu erhöhen, raten wir Usern, deren Produkte sich leider über einen längeren Zeitraum nicht verkauft haben, diese zu aktualisieren, also z.B. den Preis oder die Beschreibung anzupassen.

Falls du keine Shpock-E-Mails mehr erhalten möchtest, findest du unten rechts in der E-Mail einen Abmeldelink.

Solltest du noch Fragen haben, kannst du support@shpock.com jederzeit kontaktieren. Viele Grüße, dein Shpock Team.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Nun kriege ich dubiose Gewinnspiele auf…

Nun kriege ich dubiose Gewinnspiele auf meine E-mail geschickt, ohne die Option in der E-Mail,oder sonst wo den Newsletter abzustellen.
Alles nur Tricks, damit verloren gegangene User nun gezwungen werden sollen, zum kostenpflichtigen Sphock.
Wie tief kann man nicht noch sinken, bei so manipulativen Tricks?
Ich komme nicht wieder. hört auf mich zu belästigen. Ich installiere die App nicht erneut.
Angeblich geht der Newsletter nur in der App abbestellen?
Mega dubios, dass es nur dort geht?
Ein Fall für den Datenschutz.
Und nein, in der E-mail ist kein abmelde Button.
War aber klar, dass sie das Gegenteil behaupten.

3 de agosto de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Shpock

Respuesta de Shpock

Hi Elaine, vielen Dank für dein Feedback. Jede E-Mail, die du von Shpock erhältst, enthält einen Abmeldelink in der unteren rechten Ecke der E-Mail. Scrolle einfach ganz nach unten, um ihn zu sehen. Solltest du noch Fragen haben, kannst du uns jederzeit kontaktieren per support@shpock.com. Viele Grüße, dein Shpock Team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great customer support .they never…

Great customer support .they never loose your connections with buyer and also sellers

1 de agosto de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Shpock

Respuesta de Shpock

Hi Chloe, thank you very much for your lovely review. We really appreciate it! Kind regards, your Shpock Team

Valorada con 1 estrellas sobre 5

drecksseite

29 de julio de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Shpock

Respuesta de Shpock

Hallo Patrik, es tut uns leid, dass dir Shpock nicht gefällt. Wenn du Feedback hast, wie wir Shpock verbessern können, würden wir uns sehr freuen, dieses von dir zu erhalten. Du kannst es uns direkt an support@shpock.com schicken. Viele Grüße, dein Shpock-Team

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Opened an account and can't get into it…

Opened an account and can't get into it now. Advertised a number of items and not even a sniff of interest. Its rubbish so not going to bother with it again.

1 de julio de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Shpock

Respuesta de Shpock

Hi Herbert, we are very sorry to hear that you have had a negative experience with Shpock. We would like to investigate your situation, but would require more information. Please write us an email to support@shpock.com citing the reference number ‘ZXVP3498’. Kind regards, your Shpock Team

Valorada con 1 estrellas sobre 5

App no longer free to list

Came to list a advert which was previously free to do.
They are now charging monthly fee no thank you!
There are plenty of other free apps to use that don't charge
Absolutely disgusting I will be deleting the app

26 de julio de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Shpock

Respuesta de Shpock

Hi Marie, thank you for your feedback. We understand your disappointment regarding the introduction of subscription. We've implemented these changes to ensure the continued improvement and maintenance of the platform, allowing us to provide a better experience for all users. Thank you for your feedback, it helps us improve. Kind regards, your Shpock team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Nice Lady I do most through ebay I…

Nice Lady I do most through ebay I have used spoke for many years but there are certain buys that I go to shpock, the checkout is strange. PayPal seems to be the way to go. I qualfied this with shpock, quick and sysinct reply. Great deal, the lady had a problem with pricing delivery, and made a mistake, she did not use online royal mail, but went to the counter, mistake 😳 I made up difference. The last time I used them I got ripped off. Shpock refunded me, the price was way to cheap. So it's a good company but all sorts can happen with communication. A rustic experience, but fun. Ebay is very slick. Great deal, always felt safe. Recommend it 👌 but it's a little different, Thanks again shpock, happy trading!!!

13 de julio de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Shpock

Respuesta de Shpock

Hi Justin, thank you so much for the 5-star rating, we really appreciate your support. Kind regards, your Shpock Team 💚

Valorada con 1 estrellas sobre 5

No longer the best I tried paying to…

No longer the best I tried paying to see if I could get selling my item but it’s not came it’s rubbish hardly any adverts since subscription l. Plus an advert says to activate I did and put card details in and it stole money it was actually a scamming advert. Be careful I would use an alternative because Shpock is not very good now.

20 de julio de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Shpock

Respuesta de Shpock

Hi, Shpock will never ask for your bank details or any sensitive information. It would be helpful if you could send a screenshot of this issue to support@shpock.com citing the reference number ‘ZXVP3490’, so we can better understand what the problem is. Kind regards, your Shpock team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Anscheinend habe ich seriöse Verkäufer…

Anscheinend habe ich seriöse Verkäufer gefunden, denn ich habe die Waren erhalten, was anscheinend aufgrund der „Lücken“bei SHPOCK möglich ist Käufer zu betrügen ! Schenkt auch ein Grund zu sein, das diese Plattform eher ein Schneewittchen Dasein fristet !! Vielleicht sollte man wie bei einem Mitbewerber „PAYLIVERY“ für Verkäufer anbieten !! Mir is bewusst das jetzt als Antwort einige Standard Floskeln kommen, und eh nix passiert ! ! Jedenfalls ist beim Mitbewerber Willh…. dadurch auch lukrativer zu kaufen !

14 de julio de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Shpock

Respuesta de Shpock

Hi Charlie,

vielen Dank für dein Feedback. Bei Problemen mit anderen Usern oder während eines Deals, nutze bitte das Menü rechts oben im Verkaufschat oder schreibe uns direkt an support@shpock.com.
Unser Team wird sich den Fall dann genau ansehen und die nötigen Maßnahmen ergreifen.

Viele Grüße, dein Shpock-Team

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Ich kann kaum verstehen diese Kritiker

Ich kann kaum verstehen diese Kritiker, ich war eigentlich oft sehr zufrieden mit dem Verkauf. Wobei man nicht vergessen sollte, dass ich nicht sehr oft Sachen Verkauft habe dort.

17 de julio de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Shpock

Respuesta de Shpock

Hi Sebastian, vielen Dank für dein nettes Feedback. Wenn dir Shpock gefällt, würden wir uns freuen, wenn du uns über support@shpock.com wissen lässt, wie wir den fünften Stern verdienen können. 🙂 Viele Grüße, dein Shpock-Team

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Ruined a decent selling platform…

Ruined a decent selling platform because they want to make more money. I have over 50 positive selling reviews but since they started charging people for the service they were getting for free already, I have stopped using Shpock now. Why are people going to pay for the exact same thing they were always getting for free? Dont make sense. It’s now full of annoying ads too. Oh well their loss

1 de julio de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Shpock

Respuesta de Shpock

Hi, thank you for your feedback. In order for Shpock to become a sustainable platform and reduce our dependence on advertising, we are starting to require a small subscription fee to use our service. Your membership comes with a plethora of additional features:


• Unlimited listings: You can list as many items as you'd like in any categories (Premium membership required for Premium categories)
• No more ads: You won’t see any ads in the app or on the website
• Membership badge: Show your support to Shpock with a badge on your profile
• More photos: Upload up to 20 photos for each of your listings
• Longer item lifetime: Your listings will stay online for 90 days, instead of the usual 30
• Free promotions: Promote 2 listings a month for free and get up to 12x more views
• Priority Support: your requests will be answered within 3 hours during our business hours


If you have any further questions, please don’t hesitate to contact us at support@shpock.com.


Kind regards, your Shpock Team

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Waste of time!

I'd give it zero stars if I could. Advertised something for £45, got 9 offers, all of them timewasters. People make offers on this site, you accept the offer and then they just ghost you. It happened to me about 8 times. Finally someone bought it for £20, then started messaging me asking for a refund because they didn't like it. Then they wanted me to come and collect it!! It's more effort than it's worth, I won't bother using it again.

12 de julio de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Shpock

Respuesta de Shpock

Hi Spencer,

Thank you for your feedback. A positive user experience on Shpock is of utmost importance to us. If a user entered into a deal with you and then reneges on it unilaterally, you can report them via the menu at the top right in your sales chat. Our team will then review the issue and depending on the user's history so far, this may lead to a restriction or even permanent suspension of their account.

You can of course also send your report or any other questions you may have directly to support@shpock.com.

Kind regards, your Shpock Team

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Gone completely down hill and is…

Gone completely down hill and is useless to use, it’s started charging to advertise, and all you get is buyers making silly bids, then if you agree a sale they say they will buy the item, then you ask them when they want to collect, do not turn up then you try to contact them with no response, it’s happened to me 9 times out of the last 10 sales I have tried to make, I then report the users to shpock to try to get there account closed for lying and being dishonest, but all they say is they are dealing with it, useless, I also have said that I do not like giving out my address to these people as in this day and age they could be up to no good, it needs to be closed down or a total revamp of how you buy and sell with it

5 de julio de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Shpock

Respuesta de Shpock

Hi, thank you for your feedback. In order for Shpock to become a sustainable platform and reduce our dependence on advertising, we started to require a small subscription fee to use our service. Your membership comes with a plethora of additional features:


• Unlimited listings: You can list as many items as you'd like in any categories (Premium membership required for Premium categories)
• No more ads: You won’t see any ads in the app or on the website
• Membership badge: Show your support to Shpock with a badge on your profile
• More photos: Upload up to 20 photos for each of your listings
• Longer item lifetime: Your listings will stay online for 90 days, instead of the usual 30
• Free promotions: Promote 2 listings a month for free and get up to 12x more views
• Priority Support: your requests will be answered within 3 hours during our business hours


If you don't want to give the buyer your own address, you can always arrange to meet at a public location or send the item by post.


If you have any further questions, please don’t hesitate to contact us at support@shpock.com.


Kind regards, your Shpock Team

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I used to sell my stuff on here but I…

I used to sell my stuff on here but I won’t any more as you have to pay to list I’m sure they have lost a lot of people

4 de julio de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Shpock

Respuesta de Shpock

Hi Keilee, we understand your disappointment regarding the introduction of subscription. We've implemented these changes to ensure the continued improvement and maintenance of the platform, allowing us to provide a better experience for all users. Thank you for your feedback, it helps us improve. Kind regards, your Shpock team


Valorada con 1 estrellas sobre 5

Spock ist eine Seite die mittlerweile…

Spock ist eine Seite die mittlerweile zum scheitern verurteilt ist, lange wird das nicht mehr dauern bis die Seite fertig ist!

4 de julio de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Shpock

Respuesta de Shpock

Hallo Martin, es tut uns leid, dass dir Shpock nicht gefällt. Wenn du Feedback hast, wie wir Shpock verbessern können, würden wir uns sehr freuen, dieses von dir zu erhalten. Du kannst es uns direkt an support@shpock.com schicken. Viele Grüße, dein Shpock-Team

Valorada con 1 estrellas sobre 5

War bei Shpock seit 2014 Mitglied als…

War bei Shpock seit 2014 Mitglied als Privatverkäufer in einer Stadt mit mehr 1 Million Einwohnern. Ich hatte in der Zeit immer die gleichen 10 bis 15 Anzeigen mit Artikeln zur Abholung online. In der ganzen Zeit vielleicht 15 Anfragen, davon vielleicht die Hälfte mit angenommen Deal, von denen ein(!) Käufer auch dann wirklich aufgetaucht und es zu einem Verkauf gekommen ist. Es gab keine Möglichkeit, Käufer, die einen trotz bestätigten Deal ghosten , schlecht zu bewerten. Inbox-Funktion gab es jahrelang nur in der App, nicht in der Desktopversion.
Der einzige Pluspunkt: bei Shpock haben die Desktop Browserbenachrichtungen für Anfragen immer funktioniert, das ist etwas das KleinanzeigenDE bis heute nicht anbietet/funktioniert.

Da das Einstellen von neuen Anzeigen bei Shpock nun kostenpflichtig ist, eh nicht mehr zu empfehlen und Zeitverschwendung. Auf KeinanzeigenDE, nebenan und sogar den Betrüger-Lieblingsportalen Facebook Marketplace und Quoka hat man größere und realistischere Chancen, seine Sachen loszuwerden und diese Portale sind alle auch weiterhin für private Verkäufer kostenlos.

3 de julio de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Shpock

Respuesta de Shpock

Hi M.,

vielen Dank für deine Bewertung. Es tut uns leid, dass sich deine Artikel nicht so rasch wie erwartet verkauft haben.
Du kannst Käufer nach dem Abschluss des Deals direkt unter eurem Chat bewerten und wenn du keinen weiteren Kontakt wünschst, kannst du einzelne Accounts auch blockieren.

Solltest du noch Fragen haben oder Hilfe benötigen, kannst du uns jederzeit unter support@shpock.com kontaktieren. Auch Verbesserungsvorschläge sind natürlich willkommen.

Viele Grüße, dein Shpock-Team

Valorada con 1 estrellas sobre 5

It’s simple enough to put things for…

It’s simple enough to put things for sale, but then nothing sales; while on other platforms it’s much easier to sell.

24 de junio de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Shpock

Respuesta de Shpock

Hi Umay, in order to increase your chances on a sale, we recommend regularly updating listings (e.g. price or description) if an item is not selling for a longer period of time. If you have any further questions, please don’t hesitate to contact our support team at support@shpock.com, we will be happy to help. Kind regards, your Shpock Team

Valorada con 1 estrellas sobre 5

There is no Customer Care. Racially abusive comments ignored by Shpock

Dear Shpock, its very disappointing that you haven't responded to my alert about the sellers suspicious behaviour in person and my two subsequent request to remove the racially abusive comments he left on my feedback. If you read the comments he erased in the private chat it is clear he is trying to provoke a reaction. My reaction was to inform your help centre and you have ignored it, 3 times! It would appear that Shpock condones this.

I have noted your reply.

Shpock didn't tackle his behaviour, you allowed him to carry on by removing my warning to other members on his profile. He must have enjoyed your 'premium' service.

If I have to purchase a premium membership to prompt you to act in accordance with your own stated policies (to stop racial abuse), then I suggest your company's priories are all wrong.

And using the GDPR as an excuse for non communication, would be laughable if it wasn't a serious issue.

25 de junio de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Shpock

Respuesta de Shpock

Dear Mr. Moore,
Thank you for reaching out here and bringing this to our attention. We are deeply concerned and sincerely sorry to read about the unacceptable experience you have had. We take such reports very seriously and while we will always take action, we cannot provide details regarding the action taken on another user's account due to data protection reasons. Our standard response time for inquiries can take up to two business days. However, for users who require faster assistance, priority support is included with our Premium Membership.
Should you have any further questions please contact us anytime via support@shpock.com. Kind regards, Your Shpock Team

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más