Swansway Motor Group Opiniones 

8400
•
TrustScore: 4 sobre 5

3,9

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Five start service by Danny in service /parts . Pleasant friendly and attentive. Kept me informed of how long I would need to wait and ensured I had drinks and biscuits. I was having a particularly h... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I have an Audi Etron which I have had some issues with, not bought from Preston Audi but I took it there for the warranty work, dealt with Kieran in the service department, a credit to this company. T... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 1 estrellas sobre 5

When you contact company over a car , I made an offer expected a come back and get totally ignored, even cst service kept saying someone will be intouch if this is pre sale god help after sales. When... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Swansway Garage Preston. Big shout out to Chris Reid. Best customer service experience we’ve had in a long time. Made purchase easy and seamless. All issues dealt with immediately and everything c... Ver más

La empresa ha respondido

Información sobre la empresa

  1. Concesionario de autos
  2. también en la categoría
  3. Servicio de automóvil
  4. Tienda de accesorios para automóviles
  5. Tienda de neumáticos
  6. Tienda de reparación de automóviles

Sobre Swansway Motor Group

Escrito por la empresa

Hello, we're Swansway Motor Group. With over 50 years' experience in helping people find and service their vehicles.

As a family owned and run Motor Group it really matters to us what our customers think.

We're as passionate about giving great customer service as we are about motors.

Whether you're buying or servicing your first car, or your hundredth, we want to give you the same fantastic service every time!

Search Vehicles in Stock Get a Free Valuation Book a Service / MOT Search Motability Vehicles

Información de contacto

3,9

Muy bueno

TrustScore: 4 sobre 5

8 mil opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que haya invitado a opinar recientemente

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes recientemente, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

Ha contestado el 93% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 48 horas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

3,9

Todas las opiniones

(8400)

176 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 1 estrellas sobre 5

The owners need to know

From the outset, I was reassured by Darren via text message that the vehicle had a full-service history and that the gearbox had a valid service certificate. This reassurance was the primary reason I proceeded with the purchase. Forking out £17008 of my hard-earned money.

However, several issues became apparent immediately:

The parcel shelf was missing on collection and, to this day, has never been provided despite repeated assurances.

The sunroof light was promised to be fixed, yet no repair has ever been completed.

Upon the recent return of the vehicle, I discovered damage on the driver-side door.

The car was also due its MOT within a week of purchase, something that should have been addressed prior to sale.

Following this, the vehicle was put in for a service and a DSG service. However, after receiving the car back from Honda Swansway, the emergency gearbox problem occurred on the 2nd October — and this issue has now repeated itself three times since purchase (again on the 3rd November and recently again on the 17th November). It is clear the vehicle was never fit for purpose from the day we purchased it.

The inconvenience, hassle, stress, and anxiety this situation has caused us has been unbearable. Whilst we should have been enjoying our newly purchased vehicle for a total of 80 days by now, Honda Swansway have actually had the car in and out of the garage for a total of 41 days. This is completely unacceptable for a vehicle sold as roadworthy and properly serviced.

At this stage, we feel we have been more than patient. We are therefore requesting a full refund for the vehicle. If this cannot be resolved promptly, we will have no alternative but to pursue legal action under the Consumer Rights Act 2015.

Let's see what happens............

17 de noviembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Swansway Motor Group

Respuesta de Swansway Motor Group

Good Afternoon Dean,

Thank you for your review. I understand that the Head of Business is currently investigating your concerns and will be in touch with you to discuss them further.

We appreciate you bringing this matter to our attention.
Sharon - Swansway Motor group

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Really good communication

Really good communication, vehicle arrived ahead of schedule and much cheaper than other comparison quotes. whats not to like!

13 de noviembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Swansway Motor Group

Respuesta de Swansway Motor Group

Hello Jake, thank you for taking the time to leave this lovely 5 star review!

Valorada con 1 estrellas sobre 5

STAY AWAY!!

If there was a minus button I’d give it that.

Spoke to Sean the sales manager if I could view a vehicle advised him I would turn up that night or the following day. Turned up the next day and was advised Sean tried calling me (he called for 5 seconds and didn’t even attempt to speak to me) he advised me once I made an hour n 30 min drive to the showroom the car has been reserved by someone else at no point did he inform me to reserve the vehicle or any information that the vehicle could be reserved when I questioned him in preston he said it’s not his duty to inform me got really aggressive and rude he was dressed completely unprofessional as though he’s come out of the gym. He and his colleagues refused to be of any service when we asked to look at an alternative vehicle this branch needs customer service lesson. I was completely disgusted on how I was treated and the fact both Sean and Rachel in CUPRA OLDHAM Sales behaved I asked to file a complaint on their behaviour but they refused to provide any information. All I can say is if you want to be treated like rubbish go deal with them. The cherry on the cake was after giving me abuse and being completely rude to me Rachel rang me the next day asking if I wanted to buy the car I initially went to view… delusional

13 de noviembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Swansway Motor Group

Respuesta de Swansway Motor Group

Good Afternoon Sp,

Thank you for your review. We understand that you raised your concern with Head Office, and they have carried out an investigation.

They confirmed that you were due to attend the dealership on the same day you enquired, but unfortunately you did not arrive as discussed during the call. Phone records also show that the next morning the dealership attempted to make you aware that, overnight, another customer secured the vehicle with a reservation fee.

Head Office have further confirmed that the manager was dressed in the uniform we provide. We appreciate your disappointment at missing out on the vehicle when it became available, and the team made contact with you regarding this.

Thank you for the business opportunity you gave us.

Sharon - Swansway Motor Group

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great main dealer

I recently bought my used California from here. Dan was professional, knowledgeable and friendly throughout the process.

6 de noviembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Swansway Motor Group

Respuesta de Swansway Motor Group

Hello Richard, thank you for taking the time to leave the lovely 5 star review.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Although I had to undo the deal

Although I had to undo the deal, the people behind the scenes have done everything by the book. Thomas and Daniel have been excellent and although it pains me that we did not finalise the deal I cannot fault them. Through things out of their control the delivery has been delayed and due to the busy nature of my business it was best to end things. However in the future when looking for a car, if they have anything of interest I will certainly reach out again.

10 de noviembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Swansway Motor Group

Respuesta de Swansway Motor Group

Hello Bogdan, thank you for taking the time to leave this review! We are delighted to hear about your great experience and we look forward to welcoming you back when you next are looking for a car!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great, ethical and no nonsense sales.

Chris at Wrexham was fantastic from start to finish. I approached Chris at Wrexham which is normally outside of my cachement area due to exceptionally long lead times on a new model. Wrexham had the exact spec I wanted with an ultra low mileage model. Chris immediately responded with a competitive, no nonsense quote even after his shift had finished, no messing around with daft interest rates or other add on, even though he knew I was keen. This allowed me the confidence to purchase the car based on trust straight away. Exceptional sales process and testament to the ethos at Wrexham. I will be returning for all my servicing and follow up care.

18 de octubre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Swansway Motor Group

Respuesta de Swansway Motor Group

Hello, thank you for taking the time to leave this lovely 5 star review! It is great to hear about your fantastic experience at Wrexham!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Transporter Kombi purchase

Great selection vehicles. No great sense of pressure of sales.

30 de octubre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Swansway Motor Group

Respuesta de Swansway Motor Group

Hello Jim, thank you for taking the time to leave this lovely 5 star review!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Knowledgeable and friendly staff.

Knowledgeable staff who were friendly and helpful.
Have used them previously and would certainly use them again.

29 de octubre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Swansway Motor Group

Respuesta de Swansway Motor Group

Hello Steve, thank you for taking the time to leave this lovely 5 star review!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great experience from start to finish

Great experience from start to finish. The buying process was easy and the hand-over was very professional and informative. The car is perfect and includes all the extras (first aid kit, both charging leads, cargo net etc). A very positive experience.

5 de noviembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Swansway Motor Group

Respuesta de Swansway Motor Group

Hello Tina, thank you for the 5 star review! It is great to hear about your fantastic experience.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

100% Excellence from Carlisle Audi

Excellence from initial contact to collecting my vehicle, would absolutely recommend 100%.

1 de noviembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Swansway Motor Group

Respuesta de Swansway Motor Group

Hello Ged, thank you for taking the time to leave this review.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great company, Great staff

Great selection of vehicle. Staff were all very welcoming and friendly. And Jabe who helped me choose the car I wanted, and helped with from start to finish to get the finance in place was amazing.

27 de octubre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Swansway Motor Group

Respuesta de Swansway Motor Group

Hello Jason, thank you for taking the time to leave this lovely 5 star review!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Motor match Crewe

Emma and Dean were very helpful when putting a deal together for me. Emma explained in detail everything to me when I arrived to collect my new car. Overall a very good experience when visiting motor match Crewe.

1 de noviembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Swansway Motor Group

Respuesta de Swansway Motor Group

Thank you for the 5 stars!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

HAPPY WITH MY VW

They answer the phone 1st & formost & do exactly what they say they will do.

4 de noviembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Swansway Motor Group

Respuesta de Swansway Motor Group

Good morning Paul,
Thank you so much for your wonderful 5-star review! We’re absolutely delighted to hear that we met your expectations and that you're enjoying your new vehicle.

Your support means a lot to us, and we truly appreciate your business. We look forward to welcoming you back again in the future.
Sharon - Swansway Motor Group

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Reliable, Professional, and Excellent Service!

I’ve been using Swansway Motor Group in Crewe for a few years and I’m always very happy with the results. The team is professional, efficient, and delivers excellent work every time. They always take great care with my car, and I really appreciate their attention to detail. Thank you to the whole team for their great work! I highly recommend them to everyone and will definitely continue using their services in the future.

3 de noviembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Swansway Motor Group

Respuesta de Swansway Motor Group

Good Morning Vivien,

Thank you so much for your wonderful 5-star review! We’re truly delighted to know that our reliable and professional customer service has earned your continued loyalty.

Your support means the world to us, and we’re grateful for your ongoing business. We look forward to welcoming you back again in the future!
Sharon - Swansway Motor Group

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Very disappointed with the service…

Very disappointed with the service quality and aftercare.

I had a B Service carried out on my Honda Civic at Swansway Honda Stockport on 6th October 2025.
Less than three weeks later, my car suddenly developed a serious coolant issue – the reservoir was completely empty.

When I reviewed my Vehicle Health Check sheet, it clearly showed:
• “Anti-Freeze & Coolant – Not Inspected”
• “Fluid Leaks (Oil & Water) – Not Inspected”
• “Hoses/Pipes – Not Inspected”

Despite this, the service manager claimed that a B Service does not include a coolant check and that it was the owner’s responsibility to check coolant levels – which contradicts both Honda’s service standards and reasonable expectations of professional care.

What’s worse, the manager later denied that my car even received a B Service, even though the invoice clearly states “B Service” and we specifically requested a B Service when booking.

I chose to service my car at the official Honda dealer for peace of mind, believing all essential systems would be properly inspected. Paying for a B Service only to find that basic cooling system checks were not done – and then being told it’s my fault – is very disappointing.

I hope Honda UK reviews this situation, as it raises serious concerns about whether customers are actually receiving the level of service they’re paying for.

31 de octubre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Swansway Motor Group

Respuesta de Swansway Motor Group

Good morning Lily,
Thank you for your review. We understand that you’ve raised your concerns with Honda UK, who have since contacted the dealership regarding the issues you mentioned. On 6th October, we carried out a B-service for you, which includes an oil and filter change but does not involve a full inspection of the vehicle. The service sheet and health check report you received outlined this, and we also sent you a health check video in which the technician reviewed the lights and fluid levels. Thank you for bringing this to our attention. We’ll continue to work with Honda UK to address your concerns. Sharon - Swansway Motor Group

Valorada con 5 estrellas sobre 5

There are no finer salespeople 😊

I'd recommend Stoke Audi to a friend because I found the service to be excellent...I have a gorgeous new car that is within my budget, as requested. The whole process was complete in a matter of a few days. Neal Martin who assisted me with my purchase was just fabulous. He made the whole experience very easy and enjoyable. His friendliness, easy going manner and obvious experience in the business made me feel completely at ease. His advice was very much appreciated and he found my car within 10 minutes. I honestly felt in great hands. Thanks to David Smyth also, who was a great help and who referred me to Neal. Thanks everyone...a lovely team of people overall at Stoke Audi...I was always met with a smile and an offer of a hot drink. Immaculate showroom also. Overall, wonderful experience, thank you David, Neal and Stoke Audi 😀

28 de octubre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Swansway Motor Group

Respuesta de Swansway Motor Group

Hello Jade, thank you for taking the time to leave this lovely 5 star review. It is fantastic to hear about your great experience with Stoke Audi and we wish you many happy miles in your new car!

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Terrible service received on more than…

Terrible service received on more than one occasion from Blackburn Audi. Most recently when my extended warranty was coming to an end & the car would no longer be eligible for renewal, they simply ignored all my communication until the car was no longer covered. Then they sent a quote through for over £17,000 worth of repairs. In a car that’s only worth just over half of that.

Considering I’ve had every service (using their service plan) & MOT done with them and paid thousands in extended warranty payments over years (which I never claimed on), I’m disgusted at the way they treat customers. Total lack of communication.

It’s even takes me 3 requests over a 2 week period just to get a copy of the diagnostic report I paid £192 for recently.

Their Technicians had the car in & wanted me to replace the DPF, egr cooler, turbos, cylinder valves, brakes, suspension arm bushes etc etc etc, when the fault I actually took it to them for is really just the EGR cooler at fault. A common problem on my engine type, but they seem to know less at Blackburn Audi than most Audi specialists or even independent garages. £9,500 they wanted to replace the turbos which aren’t even in need of replacement.

Had I known the air & fuel filters were not part of their service plan (even for the major service, I would never had taken it to them. Edit: The dealership apparently put the air filter replacement on the report among all the other items they try to get you to replace, but I was never actually told in person that air filters were not part of the service plan. The only items I was told about verbally were the tyres, brakes and suspension arm bushes. Had the advisors told me in person that air filters were not included I would have asked for them to be done!!!

I would steer well clear of this garage!

30 de octubre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Swansway Motor Group

Respuesta de Swansway Motor Group

Good Afternoon Paul, Thank you for your review. We've shared your feedback with the Aftersales Manager, who has been investigating the concerns you raised. She has confirmed that you have used your service plan, and during those visits, the dealership recommended replacing certain filters. However, these recommendations were declined at the time. Sharon - Swansway Motor Group

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Stafford Audi - Distance vehicle purchase

I was happy with the service at Stafford Audi because the choice of nearly new - low mileage vehicles priced in a competitive manner, this removes the pantomine of haggling etc. Vehicles are well presented with excellent detailed video clips and high res photos. My initial enquiry was responded to very promptly and sales exec Georgina provided a detailed video and answered all questions. Buying was quick, efficient and seamless whilst relaxed and without pressure. Picked up car a few days later. 2nd car from here happily return again, despite living 230 miles away. Would be nice to link a review of model to vehicle - (Stable Vehicle Contracts do this - Very Informative)

21 de octubre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Swansway Motor Group

Respuesta de Swansway Motor Group

Hello Max, thank you for taking the time to leave this lovely 5 star review!

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más