Ik heb een Burrito Grilled Chicken besteld bij Taco Mundo Amstelveen, maar er zat helemaal geen kip in de burrito—alleen rijst en bonen. Ik heb direct gebeld om dit te melden, maar kreeg... Ver más
Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información
Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información
Consulta las opiniones de los clientes
Bijzonder hoe Taco Mundo een compleet kapotte en platgedrukte doos blijkbaar ziet als “goed gevuld”. Sinds wanneer is geplet eten de standaard voor een levering? De taco’s en nacho’s kwamen bes... Ver más
The quesadillas actually taste good, but I had a burrito yesterday that had a gritty/sand-like texture, which completely ruined the experience. The portions are also too small for the price. Even thou... Ver más
De nachos waren oud muf en niet knapperig. Hier bestel ik niet meer, ben er misselijk van. Quesadillas mjah.. veel kaas en volgens mij ook niet vers. Cola lauw. Bezorgtijd 30-40 min. Hele lieve bezorg... Ver más
Información sobre la empresa
Información proporcionada por diversas fuentes externas
Taco Mundo is de fresh food formule voor de Mexicaanse keuken. Met een assortiment dat bestaat uit Tacos, Burritos, Quesadillas, Fajitas, Salades, Enchiladas en andere Mexicaanse en Tex-Mex gerechten, is Taco Mundo hét gezonde alternatief voor fast fo...
Información de contacto
Ceintuurbaan 235, 1012 ZJ, Amsterdam, Holanda
- tacomundo.com
No consta que solicite reseñas
Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas
No ha contestado las opiniones negativas
Así usa esta empresa Trustpilot
Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.
Taco Mundo belachelijk duur.
Taco Mundo was al niet goedkoop, maar inmiddels zijn ze gewoon schandalig duur.
Ik kan zien dat ze de porties heel veel kleiner hebben gemaakt. Zelfs de quesedillas zijn kleiner. Eerst lagen ze nog strak in de driehoeksverpakking, inmiddels schuiven ze gemakkelijk heen en weer zeg maar…
ook betaal je je blauw aan salsa’s.
Salsacupjes zijn altijd maar net tot de helft gevuld, behalve bij de sour-cream.
Wanneer ik voor 50 euro eten bestel bij Taco Mundo, vraag ik me af hoe het kan dat ik er zo ontzettend weinig eten voor krijg.
Waarschijnlijk is de rest van m’n geld opgegaan aan de “fancy” verpakkingen van het bedrijf.
Waardeloos
Twee gerechten Amsterdam
- Eten was lauw/koud
- gevraagd zonder mais maar helaas heel veel mais
- kip was ver te zoeken,heel weinig
- overvloed aan koriander,wat een chemische smaak geeft
-Wraps taai,weinig vulling en al helemaal weinig kip
Middelmatig eten
De nachos waren heel zacht, er zat ook bijna geen vlees op de nachos
Alles onder de saus
Burritos waren lekker. De saus die we erbij hadden besteld in een bakje lag door heel de tas heen! Daar gaat je geld dan. Echt niet blij mee. Bezorging was ook te laat
Wij hadden Quesadillas barbacoa…
Wij hadden Quesadillas barbacoa besteld. Er zat bijna geen vlees op er mag echt wel wat meer op voor 25 euro voor 2 personen. Belachelijk. De kaas is smerig en leek wel meelig en er zat zoveel tussen dat je net zo goed een blok boter kan eten. De kortingscodes werken ook al niet. Voor deze prijs is het echt belachelijk
Waardeloos
Waardeloos. 2 personen 45 euro en slappe hap... extra kip besteld en de gegrilde kip was niet groter dan de korrels rijst die in overvloed deel uitmaakten van de burrito... volgende keer maak ik zelf wel wat klaar want dit is noch de moeite noch het geld waard!!!
Thought it would be a great place but…
Thought it would be a great place but smh not even close.
Heerlijk eten !!
Hele snelle bezorging en absoluut voor herhaling vatbaar. Hele vriendelijke bezorger
Denk dat we alles maar is uit moeten proberen qua eten daar 😀
Niet voor herhaling vatbaar
Niet voor herhaling vatbaar
1 kortings code gratis bezorgen werd niet van de rekening afgeschreve
2 veel te duur voor wat geboden word
Coleslaw voor 1,77 had het formaat van een eierdop
3 friet was oké maar voor de trotse prijs van 4,50 had ik in de friture 2 porties
4 Enchilada had ik ondanks maagverkleining niet genoeg aan
Verder was hot zo hot dat we de enchilada weg gegooid hebben
Dus eerste en laatste keer dat was echt weggegooid geld
Zo enorm lekker
Zo enorm lekker. Eerlijk snap ik de slechte recensies niet?! Ik heb een glutenallergie en kan op niet veel plekken bestellen. Maar bij taco mundo hebben ze heerlijke nachos, echt mijn go to als ik te uitgeput ben om nog te koken. Ze zijn ook altijd erg snel met bezorgen. Tuurlijk, het is niet een 5 sterren maaltijd. Maar echt perfect als je iets snels en goedkoops wil.
Bad bad experience
We ordered via thuisbezorgd today. Such a bad quality food. All soggy taco’s, burrito and nachos. Broken boxes. And on top of that delivered after 2 hours and put it in thuisbezorgd it was delivered in one hour. Liars. We followed with them because apparently there is no way to contact taco mundo leiden. Really pathetic experience and never ordering from them.
Nooit meer
De bowl fried chicken bevatte geen chicken! Geen flintertje kip zat er in. Aleen maar veel slappe chipjes.Verder was het eten lauw, de gesmolten kaas inmiddels gestold. Er werd nergens op de website eten aangegeven dat het pittig zou zijn en dat was het wel! Niet iedereen vindt dat lekker. Het was een drama en bijna alles is in de prullenbak beland. Zonde van de 55 euro!
Time to go Taco
Bezorg Personeel bij de vestiging amsterdam zuid is super asociaal, mensen aanrijden met de scooter op de stoep, drugs leveranties op straat, troep achterlaten in portieken, bewoners lastigvallend. Bestel hier niet! Eten is voor eigen risico
Maaltijd besteld bij verkeerde vestiging
Maaltijd besteld bij verkeerde vestiging Almere Stad.
Na 5 minuten geannuleerd en de toezegging dat we het geld terug zouden krijgen.
Geen reactie op een klachten formulier.
Na een maand en telefonisch contact krijgen we te horen van de bezorger geen geld terug want de maaltijd was al bereid, de filiaalhouder moet nog steeds terug bellen!
Ik heb nog nooit mee gemaakt dat Taco Mundo in 5 minuten een maaltijd heeft bereid.
Triest dat je zo mensen geld afhandig maakt!
Erg lekker!
Bestelling besteld & afgehaald. Personeel was vriendelijk en we hoefde niet lang te wachten. Eten was goed verpakt en het waren goede porties. Wij vonden het erg lekker en komen zeker nog eens terug!
Service en kwaliteit zeer slecht
Laatste paar keer steeds erg slecht: verkeerde bestelling ontvangen, koud eten, 1x was het helemaal niet in de oven geweest (kaas was niet eens gesmolten). En nu zit ik al ruim 1,5 uur te wachten. Ze willen de bestelling niet annuleren. Maar hebben nog steeds geen eten ontvangen. Het was vroeger goed maat kwaliteit en service zijn gewoon waardeloos!!!!
Slechte nazorg met verkeerde bestellingen.…
Had een bestelling geplaatst die niet goed was.geen pittige saus toegevoegd. Heb gemaild, geen gehoor terug.klantenservice ontbreekt dus beter elders bestellen.
We hadden 2 uur geleden besteld en het…
We hadden 2 uur geleden besteld en het duurt zo lang en niemand neemt op en ik vind de service echt gewoon slecht. Thuisbezorgd werkt ook niet mee.
Verbrand eten
Na langer dan een uur gewacht te hebben, krijg ik uiteindelijk mijn bestelling VERBRAND binnen. Helemaal zwart en viel niet meer te vreten. Ik vraag me af hoe je dan als personeel denkt dat het gewoon prima is om zwart eten te laten BEZORGEN??
Onprettig personeel
Ik wandelde in Haarlem op de stoep en werd bijna aangereden door een medewerker van Taco Mundo in een bijbehorende auto. Vervolgens kreeg ik scheldwoorden naar me toe, die ik hier niet mag vermelden. Leuke toko...
La experiencia Trustpilot
Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.
Las empresas pueden solicitar opiniones a través de invitaciones automáticas. Esta opiniones, etiquetadas como verificadas, tratan sobre experiencias genuinas.
Más información sobre otros tipos de reseñas.
Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.
Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.
La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.
Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.








