Ik heb een Burrito Grilled Chicken besteld bij Taco Mundo Amstelveen, maar er zat helemaal geen kip in de burrito—alleen rijst en bonen. Ik heb direct gebeld om dit te melden, maar kreeg... Ver más
Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información
Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información
Consulta las opiniones de los clientes
Bijzonder hoe Taco Mundo een compleet kapotte en platgedrukte doos blijkbaar ziet als “goed gevuld”. Sinds wanneer is geplet eten de standaard voor een levering? De taco’s en nacho’s kwamen bes... Ver más
The quesadillas actually taste good, but I had a burrito yesterday that had a gritty/sand-like texture, which completely ruined the experience. The portions are also too small for the price. Even thou... Ver más
De nachos waren oud muf en niet knapperig. Hier bestel ik niet meer, ben er misselijk van. Quesadillas mjah.. veel kaas en volgens mij ook niet vers. Cola lauw. Bezorgtijd 30-40 min. Hele lieve bezorg... Ver más
Información sobre la empresa
Información proporcionada por diversas fuentes externas
Taco Mundo is de fresh food formule voor de Mexicaanse keuken. Met een assortiment dat bestaat uit Tacos, Burritos, Quesadillas, Fajitas, Salades, Enchiladas en andere Mexicaanse en Tex-Mex gerechten, is Taco Mundo hét gezonde alternatief voor fast fo...
Información de contacto
Ceintuurbaan 235, 1012 ZJ, Amsterdam, Holanda
- tacomundo.com
No consta que solicite reseñas
Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas
No ha contestado las opiniones negativas
Así usa esta empresa Trustpilot
Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.
Taco mundo voorburg bezorging
Ik ben een vaste klant bij taco mundo voorburg.
Dit keer een andere bezorger, die niet luisterde naar de instructies waarvan die waren !naar binnen en naar rechts! Die aankwam en zij niet mijn excuses of eetsmakelijk en geen begroeting
Heel erg teleurgesteld in taco mundo….
Ben een vaste klant daar
Zompige nacho's
Ik bestelde nacho's.Ze waren soppig en zowel het aantal nacho chips als de toppings waren zeer mager.De guacamole was slecht....niet voor herhaling vatbaar.
Nooit een complete bestelling ze…
Nooit een complete bestelling ze leveren de helft en met telefonisch contact niet vriendelijk
Zwaar waardeloos bedrijf kansloos
Dus absoluut geen aanrader
Geld incasseren maar niet leveren
Is niet 1 keer gebeurd maar meerdere malen nu volledig klaar mee
3 enchilada's online besteld
3 enchilada's online besteld. Fleppige pannenkoeken met rubberen vulling, zagen er totaal anders uit dan op de foto's op de website. Het waren iig geen enchilada's. Ze wogen ook bijna niks, dus het was ruimschoots onvoldoende om als maaltijd te fungeren. Er was nauwelijks sprake van kip-gehakt vulling. Sausen erbij besteld, maar die zaten er niet bij.
Kortom, sla deze zaak maar over als je echt Mexicaans eten wilt nuttigen!
Lekker gegeten bij het filiaal in Groningen centrum
Lekker gegeten bij het filiaal in Groningen (centrum, Ebbingestraat), en leuke mensen!!
Missende dingen in bestelling…
Missende dingen in bestelling vervolgens beloven dat ze het komen brengen maar nooit gekomen. Taco mundo Leiden wat een .... bedrijf
Locatie Spijkenisse.
Locatie Spijkenisse.
Volgens de website werd de bestelling 10 minuten na bestellen bereid.
Na een uur en een kwartier nog geen eten.
Bij telefonisch contact werd aangegeven dat het druk was.
Vervolgens duurde het nog 20 minuten voordat ze onderweg waren en nu na een uur en 45 minuten is er nog geen eten.
Als walk in behandeld als 2de rangs klant
Als walk in voor een portie churros (met de aanbieding van 3€) werd ik niet netjes te woord gestaan. (Groningen)
Kan niet, bestel online en je moet aan de voorwaarden voldoen. Ter plekke voor de kassa online moeten bestellen. De beste man had duidelijk geen geen om mij gewoon te helpen en straalde dat ook uit.
Churros waren prima
onpersoonlijk en niet klantvriendelijk
Omdat ik de schreeuwerige menukaart op de website zeer onoverzichtelijk vond, besloot ik zelf langs te gaan en ter plekke te bestellen. Dus werd het 20 minuten rijden, maar aangekomen op locatie kon ik alleen bestellen via een betaalzuil, waardoor ik weer op de onduidelijke website terecht kwam. Verder lukte het mij niet om het gerecht zonder kaas te bestellen via deze zuil, die je ook de hele tijd allerlei extra's aanbiedt, wat het nog onoverzichtelijker maakt. Dus ben ik weg gegaan en naar de supermarkt gegaan en heb ik zelf gekookt. Lekkerder, goedkoper en geen ergernis vanwege het gebrek aan echte mensen in de zaak zonder enige vorm van service. Bye bye, Taco Mundo!
Als medewerker van mosplein in…
Als medewerker van mosplein in Amsterdam noord heb ik een slechte ervaring je verdient maar 5 euro per uur en en ik moest meer afwassen dan bezorgen ook is de baas slecht daar ik vindt dat de bezorgers meer moeten verdienen en ontsla akbar en shakiba van taco mundo mosplein
Filiaal Vechtstraat Groningen! Klantenservice beneden peil
Filiaal Vechtstraat Groningen!
Ongelooflijk hoe SLECHT de service van deze locatie (en overigens ook die in het centrum) is!! Bestelling willen doen via de TM app, maar de link naar de bankapps werkt niet. Met filiaal gebeld en na overleg uiteindelijk via thuisbezorgd besteld, maar door het gedoe met de app vergeten de tijd aan te passen (ik wilde de bestelling pas 2 uur later hebben). Meteen, binnen een minuut, weer gebeld. Uitgelegd. Was geen probleem. Gewenste tijdstip werd genoteerd, kwam goed. Ik heb nogmaals adres genoemd en gevraagd of ze het zeker wist. Ja hoor, geen probleem, kwam goed.
10 min later belde andere collega dat bestelling onderweg was....!! Tijdwijziging was niet doorgekomen, want was bij andere filiaal. MAAR, ik heb dus exact dezelfde belhandelingen gedaan! Er was niet mee te praten. ZEKER GEEN STORNERING, EN ZEKER GÉÉN ALSNOG BEZORGING OP GEWENST TIJDSTIP (tenzij ik nogmaals, zou betalen), zo meldde hij. Heb nog naar de manager gevraagd, maar dat was hij zelf, zij hij....?! Ik zal hier nooit weer bestellen!!!
Voor de zoveelste keer hebben we veel…
Voor de zoveelste keer hebben we veel te lang gewacht op onze bestelling. Ik werd gebeld 'het kan iets langer, je moet denken aan 30 minuten'
Die 30 minuten werden er uiteindelijk 115
Ik zag de bezorger bij de overburen staan, dus heb haar maar geroepen.
Ik heb bij Taco Mundo voor habanerosaus…
Ik heb bij Taco Mundo voor habanerosaus en IJsbergsla betaald, maar ik heb geen habanerosaus of IJsbergsla gezien, alleen 2 tacos
Eten is er na 2,5 uur nog steeds niet
Eten is er na 2,5 uur nog steeds niet, hier besteln ik nooit meer. BELACHELIJK!!!!
Tacomundo Schiedam:
Tacomundo Schiedam:
Bezorging bij het verkeerde adres, gescheurde doordrenkte tas, lauw eten dat slap en verlept was, kleine portie natcho's, na bellen zegt de medewerker niks voor je te kunnen doen.. nooit meer.
Soppige nachos en guacomole niet geleverd
Mijn bestelling kwam twee uur later, het eten was koud en de nacho’s waren zó soppig dat ik ze kon dubbelvouwen zonder dat ze braken. De bestelde guacamole ontbrak. Telefonisch contact mislukte door een verbroken verbinding, en daarna was het enige dat werd aangeboden geld terug voor de saus. Ik bestel nacho's met guacamole. Op mijn klachtmail en de herinnering is nooit gereageerd. Bestel hier niet! (locatie Utrecht)
Kip was rauw
Kip was rauw. Schandalig!!! Hoe kun je zoiets aan een klant leveren... Ik raad het absoluut niet aan!!
Nooit meer!!!
Véél te kleine porties voor een, naar verhouding, belachelijk hoge prjs. Bijna €60 voor iets wat op taco lijkt met koude frietjes. De coal slaw was een portie voor een muis en smaakte echt vies. Alleen de churro’s waren redelijk verteerbaar, maar ook koud.
Absoluut géén aanrader. Dit was voor ons éénmalig. Wat een rotzooi!
1ster is nog te veel.
1ster is nog te veel.
1 bon die we gekregen hadden in de brievenbus voor oa gratis bezorging, code ingevuld. Gewoon bezorgkosten berekend.
2 afleverbon half te lezen, bedragen waren niet te zien.
3 besteld pistache sc. Niet geleverd.
4: Klachten formulier werkt niet. serverfout staat er.
5: gebeld met vestiging: srry kunnen we niets aan doen.
Kleine porties
Kleine porties, coleslaw mee besteld voor €1.75 zit dus in een klein mayo bakje.
Loaded fries niet te eten zo sompig kruiden oke maar verder drama.
Voor 2 porties loaded fries 1 x coleslaw en als toetje de churros 1 plus 1 gratis gelukkig
Totaal € 37,19. Schandalig.
Hier bestel ik nooit meer
La experiencia Trustpilot
Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.
Las empresas pueden solicitar opiniones a través de invitaciones automáticas. Esta opiniones, etiquetadas como verificadas, tratan sobre experiencias genuinas.
Más información sobre otros tipos de reseñas.
Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.
Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.
La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.
Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.








