Taco Mundo Opiniones 223

TrustScore: 2 sobre 5

1,8

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Ik heb een Burrito Grilled Chicken besteld bij Taco Mundo Amstelveen, maar er zat helemaal geen kip in de burrito—alleen rijst en bonen. Ik heb direct gebeld om dit te melden, maar kreeg... Ver más

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Bijzonder hoe Taco Mundo een compleet kapotte en platgedrukte doos blijkbaar ziet als “goed gevuld”. Sinds wanneer is geplet eten de standaard voor een levering? De taco’s en nacho’s kwamen bes... Ver más

Valorada con 2 estrellas sobre 5

The quesadillas actually taste good, but I had a burrito yesterday that had a gritty/sand-like texture, which completely ruined the experience. The portions are also too small for the price. Even thou... Ver más

Valorada con 2 estrellas sobre 5

De nachos waren oud muf en niet knapperig. Hier bestel ik niet meer, ben er misselijk van. Quesadillas mjah.. veel kaas en volgens mij ook niet vers. Cola lauw. Bezorgtijd 30-40 min. Hele lieve bezorg... Ver más

Información sobre la empresa

  1. Restaurante mexicano

Información proporcionada por diversas fuentes externas

Taco Mundo is de fresh food formule voor de Mexicaanse keuken. Met een assortiment dat bestaat uit Tacos, Burritos, Quesadillas, Fajitas, Salades, Enchiladas en andere Mexicaanse en Tex-Mex gerechten, is Taco Mundo hét gezonde alternatief voor fast fo...


Información de contacto

1,8

Malo

TrustScore: 2 sobre 5

223 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que solicite reseñas

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

No ha contestado las opiniones negativas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Voedselvergiftiging

Avond eten gegeten in de Dorpstraat Zoetermeer.
Na een uurtje of 3 beroerd gevoel wat over ging in overgeven de gehele nacht dag daarop nog steeds erg ziek.

Reactie van de (klantenservice) dat het eten van hun sublieme kwaliteit had en dat het hoogst waarschijnlijk ergens anders aan heeft gelegen.

Realy?
Wat een stelletje debielen daar misschien zal je even iemand naar het zaak in kwestie sturen om poolshoogte te nemen voordat je iemand het ziekenhuis injaagt.

Zeer slechte ervaring

26 de julio de 2021
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Irritante reclame

Nooit iets van gehad en ben het ook niet van plan met hun arrogante keuze om reclame per adres te sturen waardoor ze de NEE/NEE sticker kunnen omzeilen.

1 de julio de 2021
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Vier dagen hartstikke ziek geweest na…

Vier dagen hartstikke ziek geweest na het eten van twee kleine beeftaco's en een veggie burrito, waarin trouwens geen groente, maar een berg kruidenkaas en een paar boontjes zat. De groente in de taco's beperkte zich voornamelijk tot dikke stukken slappe sla. Kwam nog niet eens in de buurt van het plaatje. Na het eten meteen een raar gevoel en ja hoor, dikke voedselvergiftiging. Hartelijk dank Taco Mundo Haarlem

25 de junio de 2021
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Er mist weer wat

Net oa een Street Taco besteld. Geen sour cream en geen quacamole erbij. En daar baal ik zó van. Vorige keer misten we óók al wat. Laatste keer hier besteld hoor.

22 de junio de 2021
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Brutale manager

Brutale manager
Verkeerd geleverd
Smaakt nergens naar
Slecht opgeleide personeel
Onbeleefd, geen excuus, associal vies, niet te vreten
Taco poep Mundo
Bespaar jezelf de hoofdpijn en ga naar winkel koop ingrediënten en maak het zelf

14 de junio de 2021
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Gewoon slecht

Woon 10 minuten vandaan, na 1.5 uur nog niks. Ik bellen, ja over 10minuten is hij er.
Oftewel ze moeten het verdomme nog maken.

3 de junio de 2021
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

SMERIG!

SMERIG!! Niet bestellen bij dit bedrijf. De NATcho’s waren super slap en nat! De Service is erg slecht en deden er niks aan. Triest dus. Zelfs mijn katten krijgen lekkerder eten.

27 de mayo de 2021
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Schandalige zaak

Thuisbezorgd gaf aan dat het eten in +/- 35 min bezorgd zou worden. Het heeft echter 2 uur geduurd voordat het arriveerde. Na een uur gebeld om te vragen hoe lang het nog zou duren. Hier kreeg ik een meneer aan de lijn die niet geintresseerd klonk en me het liefst zo snel mogelijk afpoeierde omdat het volgens hem te druk was. Hij informeerde mij dat het eten nog bereid moest worden maar dat het binnen 5 minuten de deur uit zou gaan. Ongeloofwaardig maar ik ging er mee akkoord.
Na een half uur was het er nog niet dus heb ik weer gebeld. Dit maal werd ik geinformeerd dat het eten onderweg was maar dat de bezorger langs 2 adressen moest. Enigszins bezorgd vroeg ik of het eten dan nog wel warm aan zou komen. Dezelfde meneer als voorheen informeerde mij dat het eten wel degelijk warm aan zou komen en als dat niet het geval was mocht ik terug bellen. Ook hiermee ging ik akkoord.
Weer een halfuur later kwam het eten pas aan. Het eten was alles behalve warm, zelfs sompig en had geen smaak naast de overvloed aan koriander.
Na 2 uur gewacht te hebben op het eten (wat dus eigenlijk maar een half uur had moeten duren) was het dus eigenlijk nieteens meer eetbaar.
Wederom de zaak terug gebeld (zoals de meneer aan de telefoon ook voorstelde). Ik kreeg als excuus dat het druk was en dat hij de bestelling opnieuw voor me wou bereiden maar om weer 2 uur op mijn bestelling te wachten in de hoop dat deze wel warm aan zou komen zat ik niet te wachten. Meneer zei dat hij verder niets voor mij kon beteken. Hierop heb ik meneer geadviseerd om geen bestellingen aan te nemen als zij deze niet op een degelijke manier konden afhandelen.
Al met al dus een schandalige zaak waar ik voor het eerst en meteen voor het laatst besteld heb.

25 de mayo de 2021
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Insect bij het eten

Insect bij het eten, melding gemaakt, geen reactie. Slechte klantenservice. Geen 2e bestelling meer bij Taco Mundo

21 de mayo de 2021
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Ik vind het niet fijn om iets negatiefs…

Ik vind het niet fijn om iets negatiefs te schrijven, maar doe het toch omdat ik graag zie dat een dergelijke horecaondernemer met aspiraties iets goeds gaat neerzetten.
De bezorgde burrito met rundergehakt bevatte nauwelijks iets wat voor vlees zou moeten doorgaan. Wél een boel slappe, bijna onherkenbare groenten, zoals mais, maar ook een dot kleffe rijst. Gelukkig ook een paar bonen. Erg flauw van smaak, overigens, dit gerecht. Onderin de burrito tóch een beetje koriander, waarvan de smaak als herinnering in de mond gelukkig wat langer bleef hangen dan de rest. Wél mooi verpakt in een leuk en makkelijk vast te pakken karton.

Een traditionele, Mexicaanse burrito bevat één soort vlees: gehakt, kip of chorizo, met opgebakken bruine / chili-, of kidneybonen en geraspte kaas en Mexicaanse kruiden, waaronder koriander, komijn, pepertjes en zelfs een vleugje suiker. Zeker geen volle burrito door een mix van rijst en een verzameling aan extra groenten.

De waterige guacemole leek in de verste verte niet op de traditionale, cremèachtige guacemole die ik van andere Mexicaanse restaurants ken, of die ik ooit at in Arizona als gast bij een paar Mexicaanse immigranten. Zeker niet qua smaak. Thuis maken we die bijvoorbeeld al een stuk beter / lekkerder. Diverse goede guacemolerecepten zijn volop beschikbaar.

De enchilada met kip die mijn vrouw besteld had, telde slechts drie à vier kleine stukjes kip.

De sausjes klopten evenmin. De spicy pineapple sauce had een vreemde, typische, doch dominante smaak (eerder richting drop of snoepjes), waarvan ik een beetje misselijk werd. Maar dat is persoonlijk.

Ook de portie tacochips (nacho's) met ietwat gesmolten kaas (slechts op enkele nacho's) bleek vrijwel smakeloos, zeer weinig kaas erop en niet krokant, met een enkel ringetje jalapeno. Kan door het vervoer ietwat zachter geworden zijn / geeft niet. Ook echter niet zoals we die van elders kennen. Zelfs op een willekeurig terras worden ze beter geserveerd.

De bezorger was goed op tijd, een nette, vriendelijke jongen. Het totaalbedrag van onze bestelling bedroeg iets meer dan €30,-. Al met al veel geld voor het niet voldoen aan onze verwachting. (Besteld bij Taco Mundo, Enschede)

11 de mayo de 2021
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Uitstekend voor Mexicaanse fastfood

Desondanks de andere minder goede reviews geef ik Taco Mundo 5 sterren. Het eten was precies op tijd bezorgd, nog lekker warm (niet heet, maar dat kan je ook niet verwachten), en het eten was heel lekker, vooral de bowls zijn goed! Dit is een fastfood Mexicaan, dus houd daar rekening mee in je verwachtingen. Zal hier zeker nog eens bestellen. In het algemeen beter eten dan Taco Bell in de US.

30 de abril de 2021
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Mist de helft.

Voor de derde keer besteld, en voor de derde keer miste er dingen bij onze bestelling, waardoor de helft van ons gezin geen normale maaltijd had, waar je wel flink voor betaald. Bij telefonisch contact werden we asociaal behandeld en een oplossing kon er niet komen, behalve zelf opnieuw heen en weer rijden (half uur). Eten was ook nog eens koud. Erg jammer dat er niets opgelost word.

18 de abril de 2021
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

kapot vies omgg raad het niemand aan x…

kapot vies omgg raad het niemand aan x doei geld x
Moest letterlijk kotsen erna, verschrikkelijke maagpijn van overgehouden.
Eet liever gras buiten jongens echt waar !
Of zelfs je poep (oeps)

4 de abril de 2021
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Is dit Mexicaans?÷'

Vandaag mijn eerste ervaring met Mexicaans eten.. quesadilla grillen chicken gehad.. nou kom aan zeg.. het was een koude wrap..met weinig tot geen vulling.. zo ontzettend karig.. niet normaal.. en niks Mexicaans aan..jammer hoor
Enige positieve.. de bezorger was netjes en vriendelijk.

3 de abril de 2021
Opinión espontánea

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Las empresas pueden solicitar opiniones a través de invitaciones automáticas. Esta opiniones, etiquetadas como verificadas, tratan sobre experiencias genuinas.

Más información sobre otros tipos de reseñas.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más