Taco Mundo Opiniones 223

TrustScore: 2 sobre 5

1,8

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Ik heb een Burrito Grilled Chicken besteld bij Taco Mundo Amstelveen, maar er zat helemaal geen kip in de burrito—alleen rijst en bonen. Ik heb direct gebeld om dit te melden, maar kreeg... Ver más

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Bijzonder hoe Taco Mundo een compleet kapotte en platgedrukte doos blijkbaar ziet als “goed gevuld”. Sinds wanneer is geplet eten de standaard voor een levering? De taco’s en nacho’s kwamen bes... Ver más

Valorada con 2 estrellas sobre 5

The quesadillas actually taste good, but I had a burrito yesterday that had a gritty/sand-like texture, which completely ruined the experience. The portions are also too small for the price. Even thou... Ver más

Valorada con 2 estrellas sobre 5

De nachos waren oud muf en niet knapperig. Hier bestel ik niet meer, ben er misselijk van. Quesadillas mjah.. veel kaas en volgens mij ook niet vers. Cola lauw. Bezorgtijd 30-40 min. Hele lieve bezorg... Ver más

Información sobre la empresa

  1. Restaurante mexicano

Información proporcionada por diversas fuentes externas

Taco Mundo is de fresh food formule voor de Mexicaanse keuken. Met een assortiment dat bestaat uit Tacos, Burritos, Quesadillas, Fajitas, Salades, Enchiladas en andere Mexicaanse en Tex-Mex gerechten, is Taco Mundo hét gezonde alternatief voor fast fo...


Información de contacto

1,8

Malo

TrustScore: 2 sobre 5

223 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que solicite reseñas

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

No ha contestado las opiniones negativas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Genept!

Tjonge, jonge...wat een nepperij. Bowls pulled beef besteld, maar meer dan de helft gevuld met nachos, je weet wel die slappe chips. Gelukkig zaten er zowaar twee stukjes vlees in. De allerlaatste keer dus dat deze zaak nog voedsel mag leveren. Treurig!

21 de marzo de 2022
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Net 34 euro betaald je kan beter…

Net 34 euro betaald je kan beter vegetarische bestellen. Hoog uit twee stukjes pulled beef zonder smaak en gegrild kip? Moest er gewoon naar zoeken. Bezorger kwam aan zonder wisselgeld. Geen smaak geen vlees nooit meer bij taco Mundo dordrecht. Wat een teleurstelling.

5 de marzo de 2022
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Zeer slecht gegeten

Zeer slecht gegeten. Vond het niet lekker en kreeg heel erg buikpijn na het eten. Ik zou hier niet nog een keer bestellen! Ben niet tevreden :(

20 de febrero de 2022
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Zeer slechte, klantonvriendelijke behandeling

We waren vaste klant, maar dit is direct de laatste keer dat wij besteld hebben.
Bestelling van bijna 50 euro geplaatst. Nooit ontvangen. Hele avond aan de telefoon, men wist van niets, en we werden van het kastje naar de muur gestuurd.
2 klachtformulieren ingevuld. Nooit op gereageerd. Zeker 4 keer gebeld. En ook daar van het kastje naar de muur gestuurd. Uiteindelijk de juiste persoon aan de telefoon gekregen. Die vertelde mij dat het een fout van onze kant was, en dat het eten was aangenomen op een verkeerd adres. Dit is pertinente onzin, want ik heb meerdere keren handmatig het adres ingevuld. Hij sprong een aantal keer automatisch op een ander adres. Waarschijnlijk is dit dus weer gebeurd na betalen! Bug in de website dus! Verder gaf hij aan dat hij het deze maand al 3 keer had meegemaakt, en wilde daarom niet meedenken in een oplossing. Ik kreeg dus de figuurlijke middelvinger. 50 euro betaald, nooit wat ontvangen is blijkbaar mijn probleem.
Zeer zeer slechte en klantonvriendelijke benadering. Ik heb 50 euro betaald, nooit wat ontvangen, en daarna is het haast onmogelijk om iemand hierover te spreken. Waarna je na zeker 1,5 week proberen de figuurlijke middelvinger krijgt. Slecht bedrijf, slechte website, en zeer klantonvriendelijk als er iets mis gaat. Ik zou derhalve iedereen adviseren NOOIT iets te bestellen bij Taco Mundo. Als er iets mis gaat heb je honger, en ben je je geld kwijt!

2 de febrero de 2022
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Waardeloos. Punt.

Taco Mundo Schiedam Stationsplein. Texas Nachos ontzettend taai en (k)oud. Enchilada met kleffe kaas-tomaat substantie. Alleen de dure sausjes waren lekker dus hebben we met een zak chips - uit de voorraadkast - als toetje gegeten. Erg laat, deel van de bestelling vergeten, niet lekker en extreem duur. Wel één ster voor de sausjes. Geen Taco Mundo meer voor ons.

22 de enero de 2022
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Onbeschofte medewerker

Ik had vanavond via thuisbezorgd een bestelling gedaan. De taco's in de bowl waren hartstikke slof en zacht en ik had een opmerking geplaatst bij thuisbezorgd dat ik de quesadillas zonder ananas wilde, maar die kreeg ik met. Toen ik taco mundo belde om dit door te geven kreeg ik een onbeschofte medewerker die zei dat er geen opmerking stond en dat ik het waarschijnlijk niet goed gedaan had. Hij ging nog even in discussie en deed super onbeschoft. Vervolgens heb ik niet een nieuwe quesadillas of bowl gekregen en heeft de medewerker opgehangen.

23 de diciembre de 2021
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Superslecht.

Het eten werd 20 min te laat geleverd.
Ze leveren spullen niet.
Ze leverde de verkeerde spullen.
Uitermate slecht.

29 de noviembre de 2021
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

2 hrs no food, calls disconnected

Taco mundo amsterdam oud zuid

At the time of order waiting time was informed at 30 min. We are now waiting 2 hrs and nothing. No food, no telephone, nothing. Called your toll number 6 times, every time disconnected because your lines are busy. Really??? Where is our food???

26 de noviembre de 2021
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

two hours for delivery

We ordered a burrito box on Nov. 26th 2021 from Centuirbaan Taco Mundo, order no. 19, at 17:36, our dinner arrived at 19:25. It's the worse service. Also there is no number to call save a 0900 number that charges you and despite having tried several, we have either been disconnected or they have not picked up. Needless to say HUGELY disappointed

26 de noviembre de 2021
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

slechte service

vrijdag 13 nov eten besteld bij de vestiging in almere. de bestelling was niet compleet. ik zou een restitutie krijgen van wat niet bij de bestelling zat. meerdere malen gebeld en gemaild. ik zou teruggebeld worden nooit meer iets gehoord. zal er nooit meer bestelle

19 de noviembre de 2021
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Verschrikkelijk

Verschrikkelijk. Besteld bij de vestiging in Schiedam.Eerste en de laatste keer dat ik daar kom. Totaal smakeloos. Vrouw en kinderen hebben het niet gegeten. Ik heb nog 1 taco kunnen eten met moeite. Alles weggegooid. Jammer. Wereld van verschil met Taco Bell.

4 de octubre de 2021
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

TACO MUNDO MAASTRICHT

TACO MUNDO MAASTRICHT -
IF YOU ARE THINKING OF ORDERING AND IGNORING THE NEGATIVE REVIEWS - DON'T. We saw the reviews and tried to risk it. DON'T MAKE THE SAME MISTAKE LIKE WE DID.

The worst "mexican"/"texmex"/ "fastfood" food I have ever had. And the worst spent 40 euros ever! (23 euros for food at Taco Mundo + another 17 euro at another burrito place because the crap that Taco Mundo serves was not filling at all).

We have ordered 2 Cheeseritos (one classic, and one grilled chicken) and we have received:
some sort of a wrap that was rolled like a burrito but:
HAD NO CHEESE (in cheeseritos????)
HAD NO SAUCE (we ordered salsa roja and guacamole, it was clearly written on a receipt)
had a bit of rice and beans
maybe 30g of meat. I only could taste it in 1 bite.

basically it was 5 cm thick tortilla wrap with a bit of rice and beans and maybe a bit of meat. You could only taste the tortilla.

additionally we have ordered nachos with salsa (mango salsa and guacamole). Mango salsa had no mango in it? Tasted like cheap spicy sauce that you can buy in AH for 1 euro. Guacamole was also terrible - did not taste like guac at all.

Everything for over 23 euros. And guess what - after eating the food we needed to order again because we were still hungry.

I would prefer to eat a 5 day McDonald's burger over any food from Taco Mundo ever again.

We were so disappointed after ordering it. We wanted to try it for a long time - we even ignored the reviews and now we regret it so much. Huge waste of money.

To summarize - very poor quality, very expensive and even bigger scam than the housing scammers in Maastricht.

27 de septiembre de 2021
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Ik ben bijna aangereden door een bezorg…

Ik ben bijna aangereden door een bezorg scooter van taco mundo in arnhem.
Dit gebeurde op dinsdag 17 augustus ter hoogte van de loempia kraam.
De bezorgscooter kwam gewoon de stoep op en reed mij bijna aan.
Vorige week was er al een aanrijding op het gele rijders plein in Arnhem.
En was een bezorger van Taco mundo die een andere scooter aanreed.
De bezorgers rijden als malloten door de stad.
Geen kennis van verkeersregels.

Taco mundo doe hier wat aan.
Geef goede instructies aan je bezorgers voordat er doden vallen.

Jhon

18 de agosto de 2021
Opinión espontánea

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Las empresas pueden solicitar opiniones a través de invitaciones automáticas. Esta opiniones, etiquetadas como verificadas, tratan sobre experiencias genuinas.

Más información sobre otros tipos de reseñas.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más