Ik heb een Burrito Grilled Chicken besteld bij Taco Mundo Amstelveen, maar er zat helemaal geen kip in de burrito—alleen rijst en bonen. Ik heb direct gebeld om dit te melden, maar kreeg... Ver más
Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información
Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información
Consulta las opiniones de los clientes
Bijzonder hoe Taco Mundo een compleet kapotte en platgedrukte doos blijkbaar ziet als “goed gevuld”. Sinds wanneer is geplet eten de standaard voor een levering? De taco’s en nacho’s kwamen bes... Ver más
The quesadillas actually taste good, but I had a burrito yesterday that had a gritty/sand-like texture, which completely ruined the experience. The portions are also too small for the price. Even thou... Ver más
De nachos waren oud muf en niet knapperig. Hier bestel ik niet meer, ben er misselijk van. Quesadillas mjah.. veel kaas en volgens mij ook niet vers. Cola lauw. Bezorgtijd 30-40 min. Hele lieve bezorg... Ver más
Información sobre la empresa
Información proporcionada por diversas fuentes externas
Taco Mundo is de fresh food formule voor de Mexicaanse keuken. Met een assortiment dat bestaat uit Tacos, Burritos, Quesadillas, Fajitas, Salades, Enchiladas en andere Mexicaanse en Tex-Mex gerechten, is Taco Mundo hét gezonde alternatief voor fast fo...
Información de contacto
Ceintuurbaan 235, 1012 ZJ, Amsterdam, Holanda
- tacomundo.com
No consta que solicite reseñas
Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas
No ha contestado las opiniones negativas
Así usa esta empresa Trustpilot
Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.
IK BEN TOTAAL ONTEVREDEN
IK BEN TOTAAL ONTEVREDEN, mijn nacho’s waren slap en lauw ik heb mijn salsa niet gehad en ik miste een enchilada. vervolgens bel ik de “manager” en die geeft me een arrogante bek terug. Alsof ik niet lang wacht voor mijn eten en dan zijn de items nog slecht ook. IK KOM NOOIT MEER TERUG, regel betere managers die de zaak wel opbouwen inplaats van kapot maken. Super slechte SERVICE
Wat een smerigheid
Wat een smerigheid! Ze kunnen er niet klok kijken. Bestelling te laat en koud afgeleverd. Ballentent is dan telefonisch niet bereikbaar. Alles overgoten met speciaalsaus, het maagzuur van de cavia is er niks bij. NOOIT MEER DEZE SMERIGHEID
Het eten was heerlijk
Het eten was heerlijk, De bezorging mooi op tijd. Een aanrader
Bestelling werd koud geleverd
Bestelling werd koud geleverd.
Kip niet gaar.
Kortom niet bestellen.
Bij Taco Mundo Amstelveen besteld
Bij Taco Mundo Amstelveen besteld. Eerste bestelling zelf verprutst omdat de Fries a La Mexicana nu anders heet.. niet gezien dat ik per ongeluk bowls had besteld met rijst..
Geproefd maar vond het echt niet lekker. Rijst en vlees waren veel te zacht en zwom in de saus.
Daarna het "juiste" besteld, loaded fries.
Wederom grote teleurstelling.
De frietjes zijn zacht en niet doorgebakken. Geen crème fraiche zoals deze altijd was. Maar een beetje vlees. Zal helaas hier nooit maar ook nooit meer bestellen.
Ik heb een bestelling gedaan bij taco…
Ik heb een bestelling gedaan bij taco mundo Rotterdam zuid. Op 18:44 bestelling gedaan, en zou dan bezorgd worden om 19:10. Het is nu 19:50( bijna een uur te laat al ! ) en ik heb nog steeds niks. Ook heb ik taco mundo zelf geprobeerd te bereiken ( 6 keer gebeld ). Niemand neemt op.
Ik vind dit erg. Ik heb besteld via Uber Eats en gewoon heel asociaal niks laten weten, en ook zijn ze niet bereikbaar.
NOOIT MEER BESTELLEN HIER
NOOIT MEER BESTELLEN HIER!
Laten we beginnen met de asociale medewerker die in m’n oor heeft opgehangen nadat ik m’n klacht kenbaar had gemaakt. De taco’s waren gevuld met rijst zonder kip. In alle drie de taco’s ontbrak de kip. De nachos kwamen zonder kaas en hele oude nachos. Alles was erop gegooid letterlijk t leek op een kotsbak. Niet te vergeten dat we 83 minuten hebben gewacht op de bestelling. Bespaar je geld en koop niks hier ookal heb je zo een zin in taco’s ga lekker ergens anders kopen.
Te triest voor woorden
Gisteren voor de allereerste keer iets besteld en thuis laten bezorgen. Gelijk een slechte ervaring. Ik had beter eerst de recensies kunnen lezen, maar we hadden honger en bestelden bij Taco Mundo Zoetermeer. Het eten lijkt werkelijk in niets op wat de afbeeldingen doen geloven. Een paar kleine ondefinieerbare smakeloze kwakjes eten in een paar deegllapjes. Veel te veel geld voor zo weinig eten, dus achteraf nog steeds honger. Geen enkele Mexicaan zou hier zijn nationale keuken in vertegenwoordigd zien. Echt te triest voor woorden. Onbegrijpelijk dat deze tent nog bestaat. Ik kan helaas geen nul sterren opvoeren, maar die ene ster is al veel te veel.
Must try SHRIMP STREET CORN TOSTADAS
We went here on National Taco Day and it did not disappoint. The new appetizer, SHRIMP STREET CORN TOSTADAS, alone was worth the trip. They had perfect blend of flavors and textures with fresh ingredients and perfectly cooked shrimp. I ordered the grilled mahi mahi taco and my friend (originally from Mexico) ordered CARNE ASADA taco platter. The tacos were top notch. My LOCO COCO was tasty and refreshing. Our waitress forgot to bring our rice and beans, so we didn’t try them. Service could have been better, but the food quality made up for it.
besteld maar niets gekregen
Op 12-10-2023 toch reactie gekregen na 17 dagen en geld retour ontvangen. Dit omdat ik ander bedrijf in Almere en hoofdkantoor heb aangeschreven. Bedankt aan andere bedrijven van Taco Mundo
besteld maar niets gekregen, ook nog steeds geen geld terug, ook geen antwoord.(nu 6-10-2023)
26-09-2023 verloop van bestelling:
18:31 uur besteld
19:31 uur geleverd op mijn adres staat in systeem, maar niet ontvangen
19:34 mail gestuurd
na 25 minuten niets gehoord te hebben, ben ik op fiets naar winkel gegaan, bij elkaar 20 minuten onderweg geweest
Tot mijn verbazing is de winkel Taco Mundo Almere Buiten gesloten
20:03 blijkt er een bezorger voor de deur te hebben gestaan met mijn order, was net na die tijd weer thuis
Aangezien de order op geleverd stond, verwacht ik geen nieuwe bestelling. Ik verwacht een antwoord
20:14 uur een mail naar uw bedrijf gestuurd dat de order kan komen te vervallen, en het geld retour, reden ik heb geen antwoord gehad en er is zonder mededeling nieuwe order uitgezet
21:15 uur tot mijn verbazing komt de bestelling opnieuw.
Niet vega product geleverd/asociaal
Niet vega product geleverd. Direct gebeld. Zouden direct een nieuwe burrito brengen, maar na een uur nog niks ontvangen. We hebben gebeld, maar werden erg onbeschoft te woord gestaan in het Engels door de manager. Walgelijke houding en de laatste keer dat ik hier bestel
1,5 uur gewacht ipv de beloofde 30-45 minuten
Als je belt wordt er gezegd dat de bestelling er is binnen 30 a maximaal 45 minuten. Na 1,5 uur gebeld om aan te geven dat het niet meer nodig is.
En degene die de telefoon in de vestiging Spijkenisse beantwoord, mag wel eens ABN leren spreken, wat ontzettend slecht!
Voor ons nooit meer!!
Het eten is smerig!
Het eten is smerig!! En als je besteld krijg je nooit wat je hebt besteld. En ze vergeten altijd wat! Me vlees was nog rood van binnen.
Gisteren ruim anderhalf uur voor…
Gisteren ruim anderhalf uur voor sluitingstijd besteld bij taco mundo bijlmer arena niet eens een belletje gehad of iets en
In de app stond dat me eten werd gemaakt eindstand me eten nooit gekregen wat een slechte service
Anderhalf uur gewacht, dan geannuleerd per mail
Anderhalf uur gewacht. Bestelling wordt geannuleerd per mail. En na meerdere keren bellen eindelijk contact en dan zeggen ze dat er niet bezorgd wordt.
NOOIT MEER TACO MUNDO!!!!
Normaal goed maar gisteren bestelde ik…
Normaal goed maar gisteren bestelde ik vier encheladas waarvan 1 met jalapeno en ze hadden de pittige in verkeerde doos gedaan.en me nichtje had gelijk uitslag ik ging net voor sluitingstijd dus kon niet meer terug . eindhoven taco mundo
Niet bestellen !!! Recept opzoeken en zelf maken cuzzz dit is het niet waard !!!!!!!!
Bestelling duurde langer dan 2 uur. Vervolgens worden we gebeld met de vraag waarom wil geen salsa hadden besteld bij de nachos (terwijl we voor extra salsa hadden betaald) medewerker hing had blijkbaar de verkeerde bestelling gebeld… er werd ongemakkelijk opgehangen.
Het eten kwam supper koud aan, het enige wat je proeft was de groentes. Nachos waren nat en kleverig ZONDER SAUS!!!!de drinken die we besteld hadden hebben ze niet mee bezorgd (Corona en een Mexicaanse prik). Bestelling van 41 euro totaal niet waard. Er is ook geen mogelijkheid om in contact te komen met het restaurant.
Alleen maar schijt
Echt slap, goedkoop en goor. Er zat alleen maar groente in de taco, hebben gelijk ergens anders besteld. Hier nooit meer bestellen. Het enige wat hier professioneel is, zijn de verpakkingen.
Dit lust een hond nog niet
Je denkt een lekker hapje eten maar je krijgt de helft van de bestelling( kan gebeuren),na veel mailtjes en 30 belletjes ( telefoon word niet opgenomen).
En ja hoor ik word door Taco Mundo terug gebeld en excuses aangeboden.
Ze zouden zo snel mogelijk nieuwe bestelling sturen,na een half uur bestelling ontvangen en ja hoor ,het eten was koud en de patat rauw wat smerig,dit vreet een hond nog niet.
Ik heb het zo in de container gegooid,
Echt jammer van mijn geld ,dit bedrijf moet echt stoppen met zijn werkzaamheden dit kun je gewoon echt niet eten ,zit er geen bedrijfsleider in almere buiten wie het eten en bestellingen controleerd.
Voor mij nooit meer taco mundo meer .
Laat Rob Geus van smaakpolitie een keer langs gaan bij Taco Mundo en het bedrijf kan sluiten....
Weinig vlees en steeds duurder
Tot een jaar geleden waren de gerechten nog wel goed. Tegenwoordig zit er nog amper vlees in de gerechten. De enchilada lijkt ook totaal niet op een enchilada en daarmee ook niet op foto. Meermalen bij bezorging delen vergeten en de prijzen worden steeds hoger.
Op onze klacht wordt niet gereageerd, vandaar toch deze review.
Regelmatig besteld en echt nog wel een paar nieuwe kansen gegeven, maar wij bestellen hier niet meer.
.
La experiencia Trustpilot
Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.
Las empresas pueden solicitar opiniones a través de invitaciones automáticas. Esta opiniones, etiquetadas como verificadas, tratan sobre experiencias genuinas.
Más información sobre otros tipos de reseñas.
Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.
Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.
La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.
Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.








