Ik heb een Burrito Grilled Chicken besteld bij Taco Mundo Amstelveen, maar er zat helemaal geen kip in de burrito—alleen rijst en bonen. Ik heb direct gebeld om dit te melden, maar kreeg... Ver más
Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información
Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información
Consulta las opiniones de los clientes
Bijzonder hoe Taco Mundo een compleet kapotte en platgedrukte doos blijkbaar ziet als “goed gevuld”. Sinds wanneer is geplet eten de standaard voor een levering? De taco’s en nacho’s kwamen bes... Ver más
The quesadillas actually taste good, but I had a burrito yesterday that had a gritty/sand-like texture, which completely ruined the experience. The portions are also too small for the price. Even thou... Ver más
De nachos waren oud muf en niet knapperig. Hier bestel ik niet meer, ben er misselijk van. Quesadillas mjah.. veel kaas en volgens mij ook niet vers. Cola lauw. Bezorgtijd 30-40 min. Hele lieve bezorg... Ver más
Información sobre la empresa
Información proporcionada por diversas fuentes externas
Taco Mundo is de fresh food formule voor de Mexicaanse keuken. Met een assortiment dat bestaat uit Tacos, Burritos, Quesadillas, Fajitas, Salades, Enchiladas en andere Mexicaanse en Tex-Mex gerechten, is Taco Mundo hét gezonde alternatief voor fast fo...
Información de contacto
Ceintuurbaan 235, 1012 ZJ, Amsterdam, Holanda
- tacomundo.com
No consta que solicite reseñas
Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas
No ha contestado las opiniones negativas
Así usa esta empresa Trustpilot
Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.
street tacos grilled chicken
Ik heb vandaag street tacos grilled chicken besteld. Smaakte voor geen meter. Het vlees was zo weinig dat ik letterlijk een wrap met groenten (komkommer,tomaat en ui at. Heel erg teleurgesteld! Ik moest gewoon huilen door de zwangerschaps hormonen.
Tjonge wat jammer
Tjonge wat jammer, ipv een ‘loaded nachos pulled beef’ resp ‘fries’ met omschrijving cf website krijgen we dozen met 2/3 chips / frites en zoeken naar vlees een andere ingrediënten. Voor bijna 10,- p/st. Weggegooid geld.
Niet weer in Zoetermeer/Oranjelaan.
Een ster is nog teveel
Een ster is nog teveel. Nacho's waren goor vlees wat erin hoorde was ver te zoeken. Het is een magnetron maaltijd. Nooit meer die viezigheid.
Nieuwe Ebbingestraat Groningen
Ik ben vaste klant aan de Nieuwe Ebbingestraat. Beste Mexicaanse eten in de stad! Zeer klantvriendelijk, vakkundig en snel bereid. Maar vooral errrg lekker en vele gerechten ook nog es gezond💪🏼.
Aanrader bowl pulled beef😍, churros, quesedillas.
Veel te dure prijs voor te weinig eten
Veel te dure prijs voor te weinig eten. Moest voor 14 kleine kip popcorn 14 euro betalen en 25 min wachten
Ik ga hier NOOIT meer bestellen
Ik ga hier NOOIT meer bestellen. Zware voedselvergiftiging gekregen. Absoluut GEEN aanrader. Lig alleen maar voor de wc. ‘T komt er aan alle kanten uit als je begrijpt wat ik bedoel. Het is dat ik een ster moet geven, zeg. Gadverdamme. NOOIT MEER!
Absoluut de meest klantonvriendelijke taco producent
Een keertje Mexicaans op het menu voor het personeel. Maar als de bestelling na ruim een uur wordt geleverd ontbreekt er iets. Je belt netjes en hoort dan dat ze inderdaad je gerecht al gevonden hebben. Vergeten… maar de snelle nalevering duurt vervolgens al meer dan 45 minuten. Je belt nog maar een keer. Dan hoor je tot je verrassing dat je geen prioriteit meer bent omdat de bezorger opeens een nieuwe bestelling kreeg terwijl hij onderweg was. Wat?? Nou dat is netjes. Als je betaald hebt blijkbaar ben je geen prio meer. En als je dat herhaalt bevestigd de man aan de telefoon dat ook nog een tweede maal. Na ruim 70 minuten arriveert de bezorger die je niet een verse burrito geeft maar dezelfde burrito die een uur of twee eerder al bezorgd had moeten worden.
Op de verpakking staat ‘fresh’. Nou… de lauwe burrito en de tot snot verpieterde sla zijn alles behalve vers. Niet dat iemand het bij Taco Mundo in Zevenkamp uit maakt…. Je hebt immers toch al betaald.
The best place to be
The best place to be
Highly recommend for every one
Schandalig koud en herhaalderlijk incompleet zonder competentie of excuus
Schandalig, koud en herhaalderlijk incompleet!
Vandaag besteld bij taco mundo almere buiten. Het was een si Pele bestelling 1x quesedilla en 2x churros met chocosaus plus drinken. Niet zo moeilijk zou je denken. Niks is minder waar. Online betaald en besteld. Werd gebeld dat de churros op waren, maar ze werden bezorgd dus of het later gebracht kon worden. Heb deze man nog geprezen voor z'n nette telefoontje incl oplossing. Twee minuten later word ik gebeld dat ze het toch niet kunnen leveren of we wat anders willen bestellen. Onze dochters wilde graag churros als toetje dus nee eigenlijk niet. Ze zouden het regelen via een andere vestiging. Denkt u aan de chocolade saus? Ja komt goed geen zorgen. Inmiddels word het eten bezorgd zonder drinken. Wederom gebeld we missen ons drinken. Vervolgens krijgen wr de churros nageleverd zonder choco saus. Wederom gebeld dat we de saus van onze bestelde churros missen! Inmiddels was het eten koud. Na 15 min werd de saus geleverd. Geen excuses geen compensatie alleen maar ja dit komt omdat we een nieuwe inpakker hebben. Als klant heb ik daar geen boodschap aan als ik voor 25 euro aan eten bestel verwacht ik dat dit gewoon geleverd wordt. Warm en volledig.
Bagger niet eetbaar pfffgg
Onbetrouwbaar, kan er niets mee
Was altijd lekker maar ze willen al meer dan een jaar niet meer bezorgen en ze kunnen me niet vertellen wanneer ze dat weer gaan hervatten. Heb hier niets aan dus, 1 ster. Krijg nog wel mails en kaartjes in de bus met kortingscodes (veel te duur zonder) maar zelfs die codes werken gewoon niet eens, afgezien van het feit dat ze niet willen bezorgen. En als ik dit meld krijg ik geen respons.
WALGELIJKE TOKO!!!!!!
Zojuist eten besteld samen met mijn oma van te voren gebeld of het zonder mais kon vanwege een mais allergie dat was allemaal geen probleem.
Op het doosje stond zonder mais en na een hele quesadilla opgegeten te hebben kwamen we er toch achter dat er mais in zat!
Aan de telefoon word je gewoon uitgelachen walgelijk bestellen we nooit meer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Helaas wordt er niet meer thuisbezorgd
Het eten is prima (5 sterren) helaas wordt er in Utrecht Zuilen niet meer thuisbezorgd (dus 1 ster, eigenlijk 0). Jammer want ze zijn nu wel 'n klant kwijt en ik zal vast niet de enige zijn.
Eerst prima, laatste tijd tegenvallend
Lees een hoop slechte ervaringen, maar ik heb over de afgelopen jaren meermaals bij Taco Mundo besteld ( Filiaal Den Haag ) , tot afgelopen jaar was het prima, warm geleverd en op tijd en goed op smaak.
Maar helaas zijn de laatste 2 keer me tegengevallen, zit weinig smaak meer aan, net alsof het vlees niet of nauwelijks meer gekruid wordt ( beetje peper en zout doet al wonderen ). Voorlopig sla ik even over.
Al meerdere malen besteld bij Taco…
Al meerdere malen besteld bij Taco Mundo. Nooit problemen gehad met bestellen. De opmerkingen worden zorgvuldig gelezen en als je iets niet in je gerecht wilt dan zorgen zij ook dat dit echt uitgevoerd word. Het is na al mijn bestelling nog geen een keer fout gegaan.
Laatste bestelling waren ze vergeten om de nacho’s erbij te doen. Geen probleem kan gebeuren. Gesproken met het filiaal en ik werd vriendelijk te woord gestaan en ze zouden hem naleveren.
Binnen 10 minuten stonden ze voor de deur met de nacho’s en een verontschuldig met ook nog eens een koekje als ‘compensatie’
Klasse! Bovenop het lekkere eten ook nog uitstekende service. Ga vooral zo door.
I wouldn’t order from Taco Bells again…
I wouldn’t order from Taco Bells again I ordered a crunch wrap supreme x2 with added extra beef x2 and fries plus drinks and the drinks came in a can,
Now for the price of 24.98 the supreme was flat and hardly any beef the fries were a mouthful literally and it was cold,
I ordered the meal and had to wait an hour.
Slechtste customer service ooit!
Meteen gebeld toen de guacamole voor de tweede keer niet geleverd was
Zou meteen nageleverd worden
Na half uur wordt er gebeld dat er over anderhalf uur de guacamole geleverd kan worden omdat er nu eenmaal niemand mijn kant op komt
Als geste kon het geld van de guacamole terug gestort worden
Geen compensatie, geen excuses
Voor niets gewacht en halve maaltijd
Echt slecht!
Geen vlees geen kaas maar wel betaald…
Geen vlees geen kaas maar wel betaald voor extra vlees en kaas ik vind het echt niet kunnen en krijg niet eens een nieuwe daarom 1ster
Slecht bedrijf dat geen verantwoordelijkheid neemt
Slecht bedrijf, deze review gaat over de zaak in Dordrecht. Zeggen kortingen te verrekenen maar achteraf blijkt dat je het volle pond hebt betaald. Verder betaald voor meerdere producten die niet geleverd werden. Gevraagd voor een oplossing zoals gedeelte geld terug, maar ze zeggen het op te lossen en vervolgens geven ze niet meer thuis. Heel slecht, zo raak je al je klanten kwijt als je mensen zo geld afhandig maakt. Neemt totaal geen verantwoordelijkheid. Slechte ervaring dus!
Taco Mundo Amsterdam
Taco Mundo Amsterdam, 1ste Constantijn Huygenstraat. De tacos waren o.k. Algemene Hollandse knorr smaak.... bouillonblokjes.
Burritos waren niet gaar, dus plakkerig deeg.De vulling ervan ...bonen niet gaar... en de maïs heeft in een suiker bad gelegen. Als je dat eet zit je bloedsuiker spiegel door het plafond. Kwaliteit voor fastfood eten een 6 min.Heb ik Mexicaans eten gegeten... Nee.
La experiencia Trustpilot
Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.
Las empresas pueden solicitar opiniones a través de invitaciones automáticas. Esta opiniones, etiquetadas como verificadas, tratan sobre experiencias genuinas.
Más información sobre otros tipos de reseñas.
Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.
Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.
La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.
Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.








