trulocal.ca Opiniones 

68
•
TrustScore: 3 sobre 5

3,2

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 5 estrellas sobre 5

One of the few places to find steaks and ground beef that's actually 100% grass fed and Canadian. Everything arrived frozen one day after I ordered it and I didn't have to sign for the package or be h... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

The customer service team is always supportive and pleasant to deal with. Answering all my questions. You can't beat the quality of the meats and delivery is always packaged well. I will continue... Ver más

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I ordered Tenderloin, which was very much overpriced, and unfortunately, it was not tenderloin.......It was a different, much cheaper cut, full of fibres and hard to chew. I think that it was stewin... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I started ordering and my first few boxes were great, however lately by boxes have arrived with partially unthawed products! My most recent box arrived completely unthawed! The packets of dry ice were... Ver más

La empresa ha respondido


Información de contacto

3,2

Medio

TrustScore: 3 sobre 5

68 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que haya invitado a opinar recientemente

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes recientemente, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

Ha contestado el 100% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 1 semana

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

3,2

Todas las opiniones

(68)

17 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 5 estrellas sobre 5

The customer service team is always…

The customer service team is always supportive and pleasant to deal with. Answering all my questions. You can't beat the quality of the meats and delivery is always packaged well. I will continue to use Trulocal. The convenience and customer service is great !

6 de octubre de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Actually Canadian & Grass Fed

One of the few places to find steaks and ground beef that's actually 100% grass fed and Canadian. Everything arrived frozen one day after I ordered it and I didn't have to sign for the package or be home to accept it.

22 de septiembre de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

I ordered Tenderloin

I ordered Tenderloin, which was very much overpriced, and unfortunately, it was not tenderloin.......It was a different, much cheaper cut, full of fibres and hard to chew. I think that it was stewing meat.....
I left them 9 messages plus a few emails, and nobody is answering.
I am wondering if it is a scam Company......

17 de septiembre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de trulocal.ca

Respuesta de trulocal.ca

Hi Anna,

Thank you for your review - I'm so sorry we weren't able to connect right away! I do see you in our call history; we have a very small team of two, and one was off sick when you called. Please know we do respond to emails and voicemails as soon as possible, typically within 24 business hours (we don't have anyone available on weekends). It looks like you were able to connect with one of our team members after the weekend, and that she was able to help.

I did see the photo you sent of the tenderloin, and I sincerely apologize - that definitely isn't the product quality we strive for! I can confirm your feedback has been tracked and brought to the attention of our product manager, and that our team has credited your account for the disappointing steaks. Definitely let us know how everything else goes and we'd be happy to make things right if needed.

Thank you again for your review and your patience! Please never hesitate to reach out if anything further comes up :)

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I will not ever go back to grocery meat

I will never go back to grocery for meat ever again, neither will you. Not after I tried quality like this. I usually shop at Walmart but go to Sobey's or Great Cdn Super store for meat but now it is all in my truLOCAL box.
Price isn't super low but you (happily) get what you pay for.

3 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de trulocal.ca

Respuesta de trulocal.ca

Thank you so much for the kind words - we're so glad to hear you're enjoying things!! :)

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I started ordering and my first few…

I started ordering and my first few boxes were great, however lately by boxes have arrived with partially unthawed products! My most recent box arrived completely unthawed! The packets of dry ice were also unthawed!! I had to throw out almost everything !! Maybe it time TruLocal considers getting a different company to deliver there products! I have cancelled my subscription!!

20 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de trulocal.ca

Respuesta de trulocal.ca

Thank you for the review, Elinor - I'm so sorry your box arrived thawed! That's definitely not what we strive for :(

Looking into your most recent order, it looks like there was a delay from our third-party courier that caused the dry ice to dissipate and the meat to thaw. I can see you'd reached out and our team was able to set you up with a full refund for the box - we always want to make things right when boxes don't come in frozen!

Again, I'm so sorry for your experience; if you'd ever like to give us another shot, we do have another courier that ships to your postal code, and I'd be happy to make sure your orders are shipped with a different company. Regardless, we appreciate you supporting local with us and sharing your feedback!

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Is this company still in business

Is this company still in business? Would not be surprised if they were no longer in business with the reviews they have and customer service they provide.

I already gave you my concerns by email and in the reviews and was told they would be addressed and nothing has been resolved after several months.

16 de julio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de trulocal.ca

Respuesta de trulocal.ca

Hi Lorne! We are still in business - if you have any questions our team would be more than happy to help at info@trulocal.ca. Have a great day! :)

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Your meat is priced like premium, but chews like boot

Your meat is priced like premium grocery meat (compare to Longos), but is FROZEN. More than that, the color of the product (deep dark red, almost black) suggests that the meat delivered was NOT fresh at all.
Turns out - it chews like the sole of a soldier's boot.
I gave you a try falling into your impressive marketing, despite the big fat signal that you are NOT completely honest, as you DON NOT post price per pound anywhere, but Instead of dispelling my suspicions, they were confirmed with the second delivery.
I'd like to believe that this isn't what the company's founders had in mind when they started this business... but we have what we have.
FOR ALL POTENTIAL CUSTOMERS - delivery box had 8 small packs of deep frozen meat between 193 gr to 314 gr each (for the total net weight of 2,051 gr), which turns out to be $77/kg (or $35/lb).

10 de junio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de trulocal.ca

Respuesta de trulocal.ca

Thank you for sharing your review, Ivan - I'm so sorry you weren't happy with the service! That's definitely not what we strive for :(

We do our best to be transparent about products coming in frozen! These are frozen by our third-party suppliers and shipped to us; the colour of the cuts doesn't necessarily indicate freshness, but it can mean the meat has oxidized - which is normal and won't impact the safety or quality of the product. With that said the toughness you're describing definitely isn't normal for our products, and I'd love to investigate that a bit further - if you happen to still have the packaging, we'd love it if you were able to share a photo with us at info@trulocal.ca so we can pass that on to our product manager for review.

We use a points system rather than a price per pound so that we can charge a flat rate per box; you can then fill your box with any combination of products to hit your points limit. We're transparent about the size of each cut and how much will be added to your box; it's definitely a premium product as you've alluded to, and the flexibility of the points system allows you to choose products that suit your needs.

Again, I'm so sorry for the quality of the product you received - that's absolutely not normal and I do encourage you to send those photos to us if you're able! We greatly appreciate the feedback here regardless, and we're grateful you gave us a try.

Valorada con 3 estrellas sobre 5

Good meat, poor experience

Good quality meats, but the website is the most horribly confusing site ive ever used,

16 de mayo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de trulocal.ca

Respuesta de trulocal.ca

Thank you so much for the review, Wayland - I'm glad you're enjoying the products but I'm so sorry you've found the website difficult to navigate! That's definitely not the experience we strive for :(

I'll definitely be passing your feedback on to our development team so they know where we can improve. If you'd like, I'd be more than happy to share any specific feedback you may have - just send over an email to info@trulocal.ca with your concerns and I'd be glad to address those with the team. We want the website experience to match the high quality meat we carry, so this would help us out a lot in making that happen. Hope to hear from you soon!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Very pleased with the products after…

Very pleased with the products after trying a single delivery. All cuts of meat were obviously far superior to grocery store meat and my family noticed immediately the high quality, tenderness, and taste. I compared the prices to my online grocer and they were almost exactly the same. Delivery could be faster. Ordering a second box now!

28 de marzo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de trulocal.ca

Respuesta de trulocal.ca

Thank you so much for the kind review! We're so happy to hear you're pleased with the quality of meat and that you're eager to get a second order; typically we're able to ship boxes out within 2-4 days of being billed (and then delivered the next day), but if you ever need something ASAP please always feel free to reach out to our consumer experience team at info@trulocal.ca - we're happy to see what we can do to speed things along if needed :) Thanks again, and have a great day!

Valorada con 3 estrellas sobre 5

I used to love trulocal

I used to love trulocal, I took a break for financial reasons. I got my box today and while the price didn’t change it sure looks like the sizes did. Everything looks smaller.
I won’t be renewing my subscription, but hey it was a good run!

27 de marzo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de trulocal.ca

Respuesta de trulocal.ca

Thank you so much for the review, Stacy! I'm glad you had a great experience but I'm so sorry you weren't as happy after taking a break - that's definitely not what we strive for :(

Hmm - we haven't changed the target weight for our products; we value transparency, so the target weight for each cut is listed in our product descriptions. Stacy, if you're able to send over some extra details to our consumer experience team at info@trulocal.ca we'd love to look into things further!

Thanks again for the review - hope to hear from you soon :)

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Terrible Products Waste Of Money

This is a food subscription service that provides "local" meats, poultry, and prepared foods via online order. It services several provinces. I live in BC so my products came from local BC farms / suppliers. The service is really HIGH PRICED and sadly the quality of the products is truly dismal overall. The Chicken Breasts, whether their "regular" or "organic" were horrible just mushy and damaged meat that had brown areas on it as well. They sell what is stated to be "Filet Mignon" however, it arrives as just being labled plain "Tenderloin Steak" (which is NOT all actually Filet Mignon only a special mid-section is!) it also has no weight on label, but the steaks are tiny, not even 5Oz each! And the steaks are mostly layered Grissel with hardly any meat in between those layers! So tough you can't even chew it at all, like rubber! Additionally, the packaging was not sealed! It leaked juice when defrosted in my fridge, but was supposed to be vacuum packed. So, don't recommend anyone subscribe to this overpriced service ever!! It was a truly disgusting experience! Waste of $165.00!!
EDIT: A week after this review the company reached out to ask me to please stay on the subscription and offered me to redo the box free, OR I could have a $75.00 refund. But, that refund amount would have been less than half of the actual total I paid them. I responded within a few different emails back and forth that since products would always come from those same local BC suppliers I doubted that they'll ever be any better quality, and so I'd declined staying on with them. Then I pointed out that I didn't think their offer of $75.00 was really adequate or appropriate since the products were not eaten and literally had spoiled our plans for a birthday dinner for my Dad! I told them that at that amount it would mean we paid $90.00 to eat 1 single Turkey Breast! Then I informed them I wanted a TOTAL refund of my $165.00, or I would simply do a chargeback on my credit card for not receiving what I ordered to get my money back that way. I also pointed out, that actual price JD Farms charges for the Turkey Breast is $13.34 a lb. and my Turkey Breast was just about 1 pound total weight, not $90 worth! So, at that point finally the company DID provide me a full refund. However, I still do not recommend them for the bad quality of products, and the obvious outrageous markup in prices for products. And, the initial low ball refund offer that only changed once I threatened to do the charge back on card.

24 de enero de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de trulocal.ca

Respuesta de trulocal.ca

Thank you for taking the time to leave a review, Deb - I'm so sorry you were disappointed with your order! That's not what we strive for, especially for your first box :(

Our prices are definitely comparable to a specialty butcher/grocer, plus the added convenience of delivery to your door. With that being said, the quality of products should definitely match the price point - and what you're describing doesn't meet our standards. I'm going to be passing the feedback on to our team and our third-party suppliers to investigate - we really appreciate you letting us know about this!

We tend to use tenderloin and filet mignon interchangeably, but you are correct in saying there's a slight different between the two. Rest assured, the cuts we ship are specifically filet mignon, even if the third-party packaging has the more general tenderloin label. Again, I'll pass the feedback on to the supplier to see if they can consider being more specific.

We try to be transparent about our sizes, so the target weight of each cut is available in the product description on our website! With that said, the filet mignon should be coming in at 6oz, not under 5 - I sincerely apologize, that's not the size our supplier should be sending us :(

Occasionally, just due to the nature of shipping food products, small holes/ tears can occur in the packaging in transit - so we always recommend thawing things over a plate or bowl just in case of leakage! We include a heads up in our shipping emails just in case, but I know having things leak in your fridge isn't the most pleasant experience - again, I'm very sorry.

I'd love to chat about this further, Deb! If you're able to send us an email to info@trulocal.ca with some photos of the products and their packaging we'd be happy to dig in a little deeper - we'd love to make this right! Hope to hear from you soon :)

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Good meat… No customer service

I have been with trulocal for over 5 years and have never had a bad experience that is until I made a request ( first time)to make a change to my order that had NOT been processed yet.
If I had known how complicated this would actually end up being I wouldn’t not have made the request but was assured by (“Ryan” at zendesk) “no problem” I was so pleased I even gave a great review! That was Jan 7/26.
By the Last week of Jan “several emails I said forget it ! After it being paid for and told it still had not left warehouse.
Feb 2 /26 Still no refund .
So if you are sure you will never need any assistance ever “ Meat is good”
For the price though a few live people on staff for hiccups and changes would be recommended.

5 de enero de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de trulocal.ca

Respuesta de trulocal.ca

Thank you so much for your review, Patty - I'm so sorry you had that experience! I looked into your conversation history with us and it looks like you had reached out on your renewal date after payment for your box had gone through; once an order is paid for, your account will "lock" for all changes, and any changes do have to be manually made by our team if we're able to catch a box before it's packed and shipped. In this case I can see Ryan was able to do so successfully despite the order being in progress.

After that, however, it looks like we ran into a bit of trouble; we were temporarily out of a product in your box, which caused a delay at the warehouse. Another product you'd selected was then discontinued, and our system was having issues detecting affected customers who needed to be reached out to. This is why you didn't see any heads up emails - they're typically automated but our system wasn't cooperating with us. I sincerely apologize - I know delays are frustrating, especially without any communication, and I completely understand why you'd cancel your order after waiting so long.

With that said I do see your order was canceled by our team and that a full refund was processed on January 21st, and those funds should have been made available on January 23rd. If you don't see that reflected on your statement, your best bet is to reach out to your bank directly. If your bank isn't seeing it, please let us know - we can provide some extra details you can share with your bank to help them track down that refund :)

I do see you've canceled your subscription, which is completely fair - but we'd love a chance to make this right! If you reach out to us we'd be happy to help reinstate your subscription and see what we can do about compensation. Thanks again for the review, and we hope to hear from you soon!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I have been with Trulocal for 5 1/2…

I have been with Trulocal for 5 1/2 years. It’s been a great experience! It’s always delivered when they say it will be, and everything is so very delicious! For example, we love the back ribs! The servings are substantial and the trim is so very good. The salmon filets are so good and simple to cook with a griller. I had one delivery problem in all that time - my box was missing our ribs - oh no!!! Whenever I phone, the response is great! They would have made a special delivery of ribs but I said to just double up next time, which they did. I’m a big fan!!!

11 de enero de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de trulocal.ca

Respuesta de trulocal.ca

Marilyn! Thank you so much for the kind review - it means the world to have your longtime support! We're so glad you're enjoying everything - have a great day :)

Valorada con 4 estrellas sobre 5

So far so good

So far so good! I did buy a turkey and it was delivered a few days ago. It looks freezer burnt but I'm hoping I'm wrong! I will be back after Christmas to update,

23 de diciembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de trulocal.ca

Respuesta de trulocal.ca

Thank you so much for the kind review, Deborah! I'm glad you're enjoying things so far :)

Usually freezer burn will develop over several weeks so products don't often arrive freezer burnt - but I'd still love to look into this a bit further! If you're able to send over an email with photos of the turkey and its packaging to info@trulocal.ca our team would be happy to investigate. Thanks again for the review, hope to hear from you soon!

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Disgruntled customer

I cancelled an order to arrive Dec 10th
Trulocal managed to stop it
I was charged on my visa….i tried to get a refund phoned 3 days in a row no reply from Trulocal until I said I would file a dispute with visa wow I heard from them Monday & it was resolved. I as well cancelled my subscription
Not great customer service
By reading all these reviews there are definitely more negative than positive
Should of read them first

9 de diciembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de trulocal.ca

Respuesta de trulocal.ca

Hi Shannon,

Thank you for taking the time to leave a review! I'm so sorry you had that experience - that's definitely not what we strive for :(

I was able to see your initial call, where you were hoping to cancel an order that had already shipped. Typically we'll ask that any order changes - including cancelations - be made prior to being billed, and we'll send a reminder text and email two days beforehand just in case. As an exception we did request our courier bring the box back to our warehouse to hopefully cancel the order.

Before processing a refund we needed to ensure this was possible, which was why we didn't set that up right away - again, I'm so sorry for any confusion! I totally understand there could have been more clarity on that timeline, so I'm very sorry for any miscommunication.

Looking into our records I do see you had called in a couple of times to follow up before the team was able to get back to you; I can see your first call came in after hours on a Thursday, and your next call came in on the Friday that the team had off and so phones weren't monitored. I do see you called again on Monday, and the team was able to return that call within two hours (the team is in Ontario so we tend to err on the side of caution when it comes to calling back other provinces if there's a time difference, which is why we didn't call first thing in the morning).

I can confirm your refund was processed successfully, and that the team was able to manually cancel your subscription on your behalf. Again, I sincerely apologize for the experience - we're grateful for the feedback to see where we can improve!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Changing grocery shopping forever

My experience has been more than great. I've been using true local for many years now. And I will not switch. Service is amazing. It saves me so much time. My family, my children all feel it differently with their health eating better quality meat. As a health practitioner. I recommend this to all of my clients as well appear. The support staff is great when you need help.

I highly recommend trying out true local. They'll change the way you grocery shop

9 de octubre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de trulocal.ca

Respuesta de trulocal.ca

Ken! Thank you so much for the wonderful review - it truly means the world to us. I'm so glad you're enjoying everything - thanks for the support!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

This is a really well run company

This is a really well run company. The odd time you will run into an issue like a really chewy steak you cant eat or some freezer burnt meat on arrival.

If you send them pictures of the meat and package they will replace it for you.

Prices are bit tough on the wallet but I think its expected with good quality meat, shipped to your door.

Love this company and hope the customer service never changes.

22 de agosto de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de trulocal.ca

Respuesta de trulocal.ca

Thank you so much for the kind review, Billy! We definitely pride ourselves on our customer service, and I'll be sure to reach out to our team and pass on the kind words. We appreciate your support so much!

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I used to order from them regularly but…

I used to order from them regularly but stopped because their packaging is never fully sealed — which is a serious health hazard.

Every time I move meat from the freezer to the fridge to defrost, it LEAKS and creates a mess. At first, they apologized and refunded me.

But now that it’s been happening every single month, this is the response I just received (super unprofessional IMO - not my problem that your delivery partner chucks the packages.
It’s your responsibility to ensure that what your customers pay for is delivered in a clean and health-hazard free way)—

“ My supervisor has let me know that we won't be able to issue any further refunds or replace any further packages if this situation happens again, since this is something that occurs while your box is in transit and not in our possession.”

So if you are want to guarantee that your meat is health-hazard free - pick another provider.

These guys don’t really care.

3 de junio de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de trulocal.ca

Respuesta de trulocal.ca

Hey Danny,

Thank you for taking the time to leave a review! That's definitely not what we strive for and I'm so sorry for your experience with us.

We, unfortunately, don't do any of the packaging of the products ourselves; everything we offer comes in pre-packaged and pre-processed by our third-party suppliers. Occasionally, just due to the nature of shipping food products, small holes/tears can occur in the packaging in transit - but this won't impact the health/safety or quality of the product.

We always recommend thawing things over a plate or a bowl just to avoid a mess; this is something we say in all of our shipping emails and it's something we'll always bring up directly if someone does experience leakage. Looking into your account I do see you had previously reached out about the issue and that we had compensated for the trouble - but since the safety and quality aren't being impacted, the refunds and replacements were more of a goodwill gesture for the mess they made thawing.

Again, I'm very sorry you've had this experience! I can confirm this has been flagged to the appropriate team and escalated so we can work with our third-party supplier on the matter. We really appreciate you letting us know about this and following up!

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Very expensive per kilogram

I buy a lot of steaks from my local butcher, which are really good. I mainly buy ribeye steaks and that's what I bought from TruLocal.

Unfortunately even with a 25% off coupon, the steaks worked out to be $70/kg.

That is almost twice as much as what I pay at my local butcher shop, for fresh steaks.

And even though the steaks are good, they're not twice the price good.

I also noticed that some of the steaks had an odd texture.

I don't really know how to explain it, but it was not a meat texture that's for sure. It was just an odd texture that I've had with a few of the steaks.

Packaging was fine, the shipping was fast and these stakes were Frozen when they came.

So all of that was great it's just the price of it was not worth it for me.

I'd say maybe if you have a little extra money to spare, and you don't mind paying for the convenience of local meats coming to your doorstep, then this is probably for you.

But even with a coupon this was expensive.

12 de abril de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de trulocal.ca

Respuesta de trulocal.ca

Hey Nathan,

Thank you for taking the time to leave a review! I'm so sorry the ribeye steaks weren't the quality you expected for what you paid - that's definitely not what we strive for.

Like you touched on, it's definitely a more premium product in general – it is more expensive to raise and process than what you may typically find at your larger conventional grocers. Unfortunately, transparency isn’t always the easiest thing to find at a conventional grocery chain.

Our main focus is transparency and quality. With us, you have the peace of mind knowing exactly where in your province the meat is coming from and how it is raised, you have direct access to information about the supplier and each cut, and the convenience of having it delivered straight to you 😊

With that said, the quality absolutely should be matching up to the price point! I'm glad everything came in frozen and on time but I'm so sorry the steaks had an unusual texture. This is definitely something I'd like to bring up to our team - if you happen to be able to send a photo of the packaging to info@trulocal.ca with the lot/batch number or production/packaged on date visible, that would help us out a lot when we investigate!

Thank you again for the review - hope to hear from you soon with those photos, we'd love to turn this around for you :)

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más