Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 1 estrellas sobre 5

UPDATE order #35737 Nog geen ster waard. Stoelen besteld op 5 april 2026. 28 april krijg ik een mail met de vaststelling dat ze maar 1 stoel in de gevraagde kleur hebben, maar ook nog een a... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Magnifique expérience grâce au talents de Diiiz ! Nous nous sommes tout de suite sentis accompagnés et écoutés par l’équipe professionnelle de Diiiz. Professionnelle, réactive et accueillante, l’... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Après plusieurs commandes passées (chaises, banc et lampe), c'est au tour du fauteuil Ibiza d'intégrer mon intérieur. Je suis comme d'habitude très satisfaite de ma commande, le service client est to... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Grande crainte dû au budget investi. Emballage impressionnant pour une table de salle à manger en marbre, arrivée en parfait état. Délai de livraison maintenu, conforme et surtout rendu magnifique!... Ver más

Información sobre la empresa

  1. Tienda de muebles

Información proporcionada por diversas fuentes externas

Diiiz sales portal makes purchasing quality contemporary design furniture truly accessible. We provide our clients with direct access to the manufacturer. Avoiding intermediaries enables us to offer attractive prices for quality customized pieces. All models featured on our website Diiiz can be made to measure on demand; you choose the covering, colour and material and we produce it for you and deliver within 120 days ! We do our utmost to provide quality products and excellent service. Satisfied customers are our guarantee of continuity. Quality is achieved through the selection of materials that meet the highest requirements for durability and comfort. Focused attention is given at every stage of production and delivery to our warehouse. We strive to maintain a clear, functional and enjoyable website. If you have questions on the models, coverings, delivery time and estimate for a lay out and decoration project, do not hesitate to contact us via our contact form, our team will respond as quickly as possible.


Información de contacto

3,4

Medio

TrustScore: 3.5 sobre 5

570 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que haya invitado a opinar recientemente

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes recientemente, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

Ha contestado el 47% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 1 mes

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

3,4

Todas las opiniones

(570)

55 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Ik heb twee Apple poefs besteld voor…

Ik heb twee Apple poefs besteld voor buiten reeds half februari met de bedoeling er in de zomermaanden van te kunnen genieten - leveringstermijn bij bestelling stond 12 weken wat toch al lang is maar was vermeld . Ik moet zelf altijd achter een stand van zaken vragen van leveringsdatum - ondertussen werd mij gemeld dat levering iets wat vertraging had ipv 12 weken 24 weken ( eind augustus) dus dubbele termijn alhoewel op hun site nog steeds staat 12 a 14 weken leveringstermijn …. Ik vraag vandaag weer stand van zaken en nu plots melding levering pas eind september ? Productie in augustus is toe , dus als ik goed begrijp zijn mijn stoelen besteld in februari zelfs nog niet in productie ? Dit is niet meer serieus , de stoelen zullen hoogstwaarschijnlijk als ze ooit aankomen geleverd worden putje winter denk ik - klanten experience 0/10
Update 24 september nog steeds geen levering gehad ondanks bevestiging dat de Apple poufs onderweg zijn sedert half augustus … misschien zijn ze verloren geraakt op de boot ???? De 40 euro die men beloofde ook nog niet gezien in de reactie van diiiz geen voorwaarde aan gelinkt maar in aparte mail vroegen ze voor de 40 euro dat ik de oorspronkelijke review zou verwijderen , begint heel lang te duren en denk niet dat ik ooit mijn bestelling g zal zien van 160 euro update 29 september mijn bestelling stond nu plots voor de deur afgeleverd eindelijk na 7 maanden - de poefs ogen mooi enkel eentje met een kleine beschadiging maar zal deze dan zo maar houden retour zie ik echt niet meer zitten update 30 /09/2026 ik lees reactie van diiiz er wordt wel geen antwoord gegeven over probleem van beschadigd artikel noch over de zogenaamde beloofde 40 euro -blijft☹️

3 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de DIIIZ.COM

Respuesta de DIIIZ.COM

Hallo,

Onze oprechte excuses voor deze uitzonderlijk lange levertijd. We begrijpen heel goed dat u hierover teleurgesteld bent.

We hebben uw bestelling nauw opgevolgd met de fabriek en alles in het werk gesteld om de productie en levering zo veel mogelijk te versnellen. Helaas konden de oorspronkelijk aangekondigde termijnen ondanks onze inspanningen niet worden gerespecteerd. We betreuren deze situatie dan ook ten zeerste, zeker omdat u uw bestelling al enkele maanden van tevoren had geplaatst om tijdens de zomer van uw Apple-poefs te kunnen genieten.

We zijn in ieder geval blij te horen dat u uw twee Apple-poefs uiteindelijk heeft ontvangen en dat u tevreden bent over het uiterlijk ervan. Het spijt ons ook dat één van de twee poefs een kleine beschadiging heeft.

Nogmaals onze oprechte excuses voor het lange wachten en hartelijk dank voor uw geduld.

Uw feedback nemen we zeker ter harte. We blijven nauw samenwerken met onze productiepartners om ervoor te zorgen dat een dergelijke situatie zich in de toekomst niet meer voordoet.

Met vriendelijke groet,
Het Diiiz-team

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Nog geen ster waard

Nog geen ster waard. Stoelen besteld op 5 april. 28 april krijg ik een mail met de vaststelling dat ze maar 1 stoel in de gevraagde kleur hebben, maar ook nog een andere hebben. 3 weken na het plaatsen van een order krijg je pas reactie.. Ik stel dat ik mijn originele order wil, maar moet dan 14 weken wachten omwille van productie. Radiostilte aan de kant van Diiiz: ik moet zelf weer om een update vragen. Na uiteindelijk 2 weken krijg ik een antwoord dat het order in productie is en verwacht wordt eind juli te leveren. Eind juli en weer geen update langs hun kant, dus vraag ik het maar zelf. En dan komt het antwoord:

"Dear Customer
Our office will be closed in August
Your order is respected to be delivered end of September to our warehouse in Belgium.
We will then immediately ship them to you"

Wat een lamentabele service is dat. Een gewaarschuwd mens is er twee waard. KOOP HIER NIETS.

3 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Auf GARKEINEN Fall was bei Diiiz kaufen

Leider kann ich Diiiz nicht empfehlen.

Ich habe einen Sessel bestellt und vollständig bezahlt. Nachdem die Lieferung ausblieb, teilte mir Diiiz mit, der Sessel sei bereits versandt worden, und verwies mich mit einer Referenznummer an Kühne + Nagel.

Nach mehreren Nachfragen bei Kühne + Nagel stellte sich jedoch heraus, dass die Sendung nicht auffindbar war und dort sogar als storniert markiert wurde. Trotz dieser Information hat Diiiz auf meine weiteren Anfragen nicht mehr reagiert. Auch auf meine Aufforderung, den Kaufpreis zu erstatten, erhielt ich keine Antwort.

Ich habe weder die bestellte Ware erhalten noch mein Geld zurückbekommen. Der Kundenservice war zunächst wenig hilfreich und hat anschließend gar nicht mehr reagiert. Für mich war das eine sehr enttäuschende und teure Erfahrung.

4 de junio de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 4 estrellas sobre 5

Beautiful chair. Waiting time made me build character.

I ordered a chair on 19.11 with an estimated delivery time of 14 to 16 weeks. The chair arrived 28 weeks later, mostly due to the delivery company’s incompetence and their impressive commitment to not communicating anything at all. Diiiz was consistently responsive and did try to speed things up, although the best way to improve future delivery times would probably be to find a different delivery company.
At some point, my family was convinced I had been scammed, and I was doing
my absolute best to keep faith and not join them.
After what felt less like a delivery timeline and more like a character-building journey, the chair finally arrived. It’s beautifully made, the materials are excellent, and the quality is even better than I expected. It is NOT a scam. But ordering from Diiiz may send you on a profound self-discovery journey: months of doubt, emotional growth, new e-mail friendships while updating Diiiz on your chair, and in the end, you’ll be 28 weeks older, wiser, and in possession of a really great piece of furniture.
My 4 stars review means: 5 stars for Diiiz, 1 star to the delivery company unfortunately hired by Diiiz.

PS: Due to the shipping company’s policy, at least in Berlin, only curb-side delivery is possible. That meant for me carrying a 50+ kg to the 4th floor without a lift. I now have a chair and a hernia.

1 de junio de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Warning!

Warning!
Ordered a lamp in June 2025. After waiting eight months, the wrong item was delivered. Diiiz was eager of the return and promised to send the correct lamp, which initially gave me confidence that the issue would be resolved.

Unfortunately, after returning the incorrect item, communication almost completely stopped. Despite numerous attempts to contact customer service through every available channel, I have received little to no response and no meaningful update on my order.

It has now been nearly a year since I placed the order. I am left without the product I paid for and without a clear resolution. This has been an extremely frustrating and disappointing experience. I would strongly advise potential customers to exercise caution before ordering from Diiiz.

23 de mayo de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Parce qu'on ne peut pas noter zéro…

Parce qu'on ne peut pas noter zéro étoile. Site que je ne recommande surtout pas! J'ai reçu un mail m'informant de l'expédition le 9 avril 2026 et j'ai attendu mon colis jusqu'au 13 mai 2026. Le livreur m'a informé que le site a demandé de bloquer la livraison sans raison. (le canapé était payé depuis le jour de la commande le premier décembre 2026.). Le Canapé que j'ai reçu ne ressemble en rien à ce que j'ai commandé. Pas du tout la même forme, le même visuel, pas du tout la même harmonie. (c'est dommage de ne pas pouvoir mettre des photos pour prouver mes dires. ) Je les contacte quotidiennement depuis 10 jours, de plusieurs manières, mais aucune réponse de leur part. Les lois autorisent un remboursement mais le site préfère gosther ses clients. Je ne rachèterai jamais chez eux et je vous déconseille fortement de le faire.

13 de abril de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Total scam

I ordered 4 chairs from this company in December. The estimated delivery date was 14 to 16 weeks. After 16 weeks we still hadn’t received them or gotten any update from the company. I emailed them to request an update and got not answer, i sent them another email a few days later to request a full refund and after a week still didn’t get any kind of answer from this company. Ended up having to request a refund from paypal. Total scam of a company.

6 de mayo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de DIIIZ.COM

Respuesta de DIIIZ.COM

Hi Daniela
I am sorry to read your experience
You placed the order on december the 28th and it was ready to be delivered the second week of April, which was perfectly within the announced time frame of 14 to 16 weeks.
We have been a bit understaffed this year which can explain the slow reply but we are not a scam company: just a small company trying to survive in the big Amazon and big data world. And your so negative comment is really not helping.
We are a small e-commerce shop, producing custom made furniture, on demand for our customes. We are not amazon and we do not pretend to be. We maybe do not have the efficiency you expect and you have been used to With Amazon or other big ecommerce shop. But we are honnest and we are not a scam company.

We are glad, You have been refunded via paypal.

But we really sad and frustrated to have a 1 star review in an already very difficult context.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Horrible Service – Never Received the Product and Still Waiting for My Refund

I rarely receive replies to my emails, which is why I am writing here publicly.

I ordered a lamp on November 28, 2025, but received the wrong item in December. The incorrect lamp was collected in January, and I was promised a full refund. It has now been over three months, and I still have not received my €280 back.

I never received the product I ordered, and despite repeated follow-ups, communication has largely stopped. As long as I do not receive either the correct lamp or a full refund, I cannot recommend or support this brand.

I am still waiting for a proper resolution.

3 de marzo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de DIIIZ.COM

Respuesta de DIIIZ.COM

Dear Mr Stelzl,
I sincerely apologise for the miscommunication. I have checked with our financial department and it seems that your order has now been fully refunded. If you have any questions or fear, do not heisate to contact our customer service, we will do our best to assist you asap.
We are sometimes a bit slow but we are not a scam company :)
Best regards
Diiiz Customer Serive

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Diiiz is bankrupt?? Be aware.

It took 46 weeks before they delivered the dining table. In all those weeks they never communicated with me. Very poor quality. I sent a mail with a complain. I recently got there answer. They confirm that the quality is not up to standard and the factory in India is bankrupt. Diiiz themselves has no money left to compensate anything or to replace, barely has any employers left as they mentioned in there mail respons and Diiiz is soon to be sold to another party or what is left of it or is also going bankrupt very soon. So don´t buy here.

MG Netherlands

26 de febrero de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de DIIIZ.COM

Respuesta de DIIIZ.COM

Dear Mr Geurts
I am sorry to read your review.
I have checked internally. Your chairs were ready and in stock. We have delayed the delivery of the table because you wanted to received everything together with your second order. We were of course ready to ship the chairs before if you wanted them.
I confirm that we are not going BANKRUPT, these are fake rumours that I not true at all,

Best regards
Diiiz

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Expérience désastreuse!!! Escroquerie

Expérience désastreuse!!!! à fuir
J'ai commandé 4 chaises cesca soit disant fabriquées en Italie. Le délai indiqué sur leur site était initialement de 4 semaines. Une fois la commande validée le délai indiqué est passé à 12 semaines....
Plus de nouvelle de leur part malgré mes relances.
Il y a 2 jours le fameux Roberto (Mongiovi) m'a indiqué que la commande était incomplète...
Ayant perdu patience et surtout confiance j'ai demandé à être remboursé. Je n'ai bien sûr plus de nouvelle de leur part. Ce site est une escroqueurie qui propose au mieux du dropshipping

13 de febrero de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de DIIIZ.COM

Respuesta de DIIIZ.COM

Bonjour Mr Gourci,

Je suis sincèrement désolé du retard de production du au congé de Noel et de l'erreur de couleur.
Comme vous l'avez demandé nous avons annulé votre commande et nous vous avons entièrement remboursé.
S'agissant de votre 1ere commande chez Diiiz, nous comprenons vos craintes. Mais Nous ne sommes pas des escrocs. La satisfaction de nos clients est importante.
Je voudrais rectifier aussi votre propos. Nous ne faisons pas de dropshipping mais nous dessinons et produisons tous nos meubles dans nos usines en Europe et en Asie.
Nous disposons d'un entrepot en Belgique et a Londres a partir duquel nous vérifions la qualité de nos produits et livrons nos clients partout en Europe. C'est cette structure et ce processus de contrôle qualité qui nous a permis de constater l'erreur de couleur sur votre commande avant l'expédition. Nous avons donc trouver honnête de vous informer afin que vous puissiez décider que faire: accepter la commande ou la refuser.
Bien a vous
Le service client diiiz

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Court judgment issued – avoid, orders may be at risk

We received poor-quality furniture that arrived water-damaged and smelling strongly. We tried to obtain a refund for over a year and received no response.

We issued a claim via HM Courts & Tribunals Service and the court has entered judgment in our favour. If the company does not pay in line with the judgment, we will proceed with formal enforcement action.

Based on our experience and the fact it escalated to court, I strongly recommend you do not place any orders — if this business is not meeting basic obligations, your money and order may be at risk.

6 de febrero de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Warning: Roberto or Diiiz can't be trusted!?

I ordered a 3-seater CAMELIA sofa and other furnitures from Diiiz in 2024. After a long wait, goods were received late 2024. By early 2025, one of the cords of the sofa broke. After countless emails and months negotiating with Roberto and a few months of silence, they finally agreed — through Mary — to send a replacement in December 2025. I even agreed to pay the £150 transport fee just to settle it.
But after that? Total silence. No update, no reply. It looks like they’re pretending the agreement never existed! Diiiz has wasted so much of my time and completely ignored their own promises. And now Roberto is still alive and replying to others here on Trustpilot, as if nothing happened.
Can you find a worse supplier than this? Absolutely no business ethics. Avoid Diiiz at all costs!
I may file a complaint in Belgium if this is not settled sooner.

26 de enero de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de DIIIZ.COM

Respuesta de DIIIZ.COM

Dear Mark,

I hope you are well.

I have been informed by our logistics team that the Camelia sofa module we shipped in January unfortunately has not been delivered. It appears that the carrier may have lost the package. We have already filed a claim with the delivery company, but we are still waiting for their response.

I am truly sorry for this situation and for the inconvenience it has caused you, especially considering that the resolution of your issue has already taken several months. I completely understand how frustrating this must be.

In the meantime, we have taken the initiative to start the production of a new module to resolve this as quickly as possible. The current estimated delivery time is the end of June.

Please rest assured that we are closely monitoring the situation with the carrier while preparing the replacement for you. If there are any updates or if we are able to expedite the delivery, we will inform you immediately.

Thank you very much for your patience and understanding.

Kind regards,
Mary
Diiiz Customer Support Team

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más