Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 5 estrellas sobre 5

This is a review of customer services for Hull Trains. Easy access i.e an actual phone number, an actual human on the other end of the phone and a human eager to help. I cannot fault my experience and... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Delay for a hour. Train driver announced everybody is sorry and we all entitled for a 50% refund. Sadly we need to do it through their webiste/app, where even as I registered and they have all the inf... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 3 estrellas sobre 5

Terrible.A two and a half hour journey from Hull to kings cross.Can someone please explain why people have to stand for the full journey?If a train has 500 seats don't sell 600 tickets.£55 return to s... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Early morning Train to London 6.27 significant delay Returned to Kings Cross after appointments for open return next Hull Trains service was over 2 hours to wait,which was OK ish but Then w... Ver más

La empresa ha respondido

Información sobre la empresa

  1. Agencia de billetes de tren
  2. también en la categoría
  3. Servicio de transporte

Escrito por la empresa

We provide direct daily passenger rail services between Beverley, Cottingham, Hull, Brough, Howden, Selby, Doncaster, Retford, Grantham and London King's Cross. Some services call at Stevenage on Sundays only. First and Standard Class accommodation is available on board with an at seat trolley service.


Información de contacto

2,4

Malo

TrustScore: 2.5 sobre 5

166 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que haya invitado a opinar recientemente

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes recientemente, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

Ha contestado el 100% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 48 horas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

2,4

Todas las opiniones

(166)

30 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 5 estrellas sobre 5

This is a review of customer services…

This is a review of customer services for Hull Trains. Easy access i.e an actual phone number, an actual human on the other end of the phone and a human eager to help. I cannot fault my experience and think it should be noted when things go right as often they really do not. I have only praise for them.

24 de octubre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Hulltrains

Respuesta de Hulltrains

Thanks Jayne, that's lovely feedback, I will pass this on to our Contact Centre Team.

Valorada con 3 estrellas sobre 5

Terrible.A two and a half hour journey…

Terrible.A two and a half hour journey from Hull to kings cross.Can someone please explain why people have to stand for the full journey?If a train has 500 seats don't sell 600 tickets.£55 return to stand? Absolute disgrace.The only reason I gave 3 stars is because we actually got there and back.

17 de octubre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Hulltrains

Respuesta de Hulltrains

Hi, I am sorry to hear about your journey. I'm not sure what type of tickets you held, but it appears we had more people travelling than anticipated. We did put on extra capacity, including 10 carriages on some services, where we could but we only have a finite amount of resources. Where passengers don't hold train specific tickets it is also hard to establish which services they are planning to use, hence why we did put extra capacity on where we best thought relevant to the events that were occurring on the day.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Just the worst journey on a train I…

Just the worst journey on a train I have ever had from Grantham to Kings Cross. The train was overcrowded with people blocking the aisles and young mums stood holding their babies. Never again, I will stick with LNER, Just the worst

13 de octubre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Hulltrains

Respuesta de Hulltrains

Hi Andy, really sorry to hear about this. Whilst we don't overbook services sometimes we do have more people than expected travelling with us on non train specific tickets which appears to have happened on this occasion.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Today Retford to kings Cross

Today Retford to kings Cross, the train manager Mark was exceptional . Went above and beyond for myself and wife. Well done Mark and thank you

28 de septiembre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Hulltrains

Respuesta de Hulltrains

Thanks for your lovely comments about Mark, we've passed these on to him and his Line Manager.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Refund they promise then forget

Delay for a hour. Train driver announced everybody is sorry and we all entitled for a 50% refund. Sadly we need to do it through their webiste/app, where even as I registered and they have all the information yet it asked me to give all information manually again, long multiple step process all designed for a sweaty hope you just give up. Then 2 days later you get an email about "they not going to refund because thats why". I can appeal which interestingly restart the whole form where you can't do anything extra so I expect will soon arrive a final professional email like ":P nope" or something.

11 de septiembre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Hulltrains

Respuesta de Hulltrains

Thanks for your feedback Peter. What appears to have happened is that you have applied for a refund, not Delay Repay. A refund should only be applied for if you do not use the rail ticket you have or if you start your journey but return to the point of origin. A Delay Repay claim should be applied for if you complete your journey, but are delayed by 30 minutes or more at your final destination. If you want to apply for Delay Repay and receive the 50% of your ticket cost back (which you are entitled to as your train was 31 minutes late at its destination), then we will happily process this. You can apply using our Delay Repay website at https://delayrepay.hulltrains.co.uk/ Doing so here ensures you get your payment quickly and in the method of payment that suits you best.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Awful experience

Train smells like pee. Horrible experience and customer service.

15 de septiembre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Hulltrains

Respuesta de Hulltrains

Hi Sam, thanks for the feedback. Could you let us know where on the train and which train you were on at what time and between which stations. We can then look into this further.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I was travelling to London with my…

I was travelling to London with my family, a group of seven people. On both the journey to London and the return journey, we did not have any seats available and had to sit on the floor behind the driver’s cabin.

18 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Hulltrains

Respuesta de Hulltrains

Thanks for your feedback, I'm sorry to hear that you didn't have seats. At times our trains can get really busy so I'm not sure if you had seats booked or not. If you did and weren't able to sit in them please do contact our Customer Services team directly with copies of your tickets.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Seat booking

Tried to book seats through National rail for tickets we had, got nowhere, said we couldn’t book seats. Messaged Hull trains and prompt response from duty managers. Booked 2 seats for us with no problem. Excellent service.

3 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Hulltrains

Respuesta de Hulltrains

Thanks Janikk, glad we could help you.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Shocking customer service

Shocking customer service. I've been on the phone with these cowboys five times now, and they've told me something different about my claim every time. No one seems to know what they are doing. I wouldn't bother submitting a claim, as they clearly make it deliberately difficult. Absolutely disgusting

15 de julio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Hulltrains

Respuesta de Hulltrains

Thanks for your feedback Daryl. I'm sorry to hear you've been having issues with making a claim with us. If evidence of a delayed service is provided in accordance with the requirements set out in our Passengers' Charter then we assess and pay out on any valid claim made within the validity period. If you have had issues with phoning us, you may wish to email us at customerservices.hull@hulltrains.co.uk with full details of the problem you have faced and any supporting information like tickets.

Valorada con 3 estrellas sobre 5

Drinks and snacks

Travelling back from Kings Cross to Hull, 19.04 service, 30+ c in London, told to keep drinking, got on the train to come home. No trolley service for entire journey, not even a mention as to why there were no snacks or drinks available. Only person we saw was a pleasant ticket checker and a lady collecting rubbish, apparently there were 6 other members of staff I believe, so the announcement said leaving London. Never saw anyone else.

The journey in question was the 19.04 from Kings Cross on 13 July 2026

13 de julio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Hulltrains

Respuesta de Hulltrains

Thanks for your feedback Neil, can you provide the date of your travel so I can explain what happened on the day please?

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Stench of Urine for a 2 hour journey…

Stench of Urine for a 2 hour journey and dirty fold down tables I travelled from Hull to Kings Cross and the cleaner was sweeping muck from the isle to under the seats and the drop down table was dirty and looked like it has not been cleaned in a long time. Journey from London Kings Cross the stench of Urine was disgusting and overwhelming and again the drop down table was also dirty again and I had to clean it myself I reported it and no joy not a very good customer service or cleaning

3 de julio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Hulltrains

Respuesta de Hulltrains

Thanks for your feedback Audrey. It would help if you could detail the time and date of your journey, as well as giving a description of who you mentioned this to so we can investigate this further.

Valorada con 3 estrellas sobre 5

12:00 from London Kings Cross 1st class…

12:00 from London Kings Cross 1st class to Hull. Food wise only offered coffee, packet of crisps and biscuit. Hardly 1st class service. Train late into Hull so missed my connection. LNER much better service and food.

19 de junio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Hulltrains

Respuesta de Hulltrains

Hi, I'm really sorry for the slow response. Having looked into this with a colleague it appears this was due to a staff injury during service. My apologies that we didn't offer the usual food service we provide on this occasion.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

AVOID AT ALL COSTS!!

Absolutely disgusting provider, hide behind legal consumer robbing laws and gives automated responses. DO NOT USE if you can avoid them.

10 de marzo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Hulltrains

Respuesta de Hulltrains

Thanks for your feedback.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Delay Repay

Delay Repay, don't bother. My train was 40 minutes late on the journey from Kings Cross to Grantham. I claimed a total of £6.33, senior Railcard holder. All I got was a woolly reason it was not in the companies T&C's. The passenger loses again.

15 de abril de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Hulltrains

Respuesta de Hulltrains

Thanks for your feedback. It looks like you've submitted your claim to another company first which has caused the rejection issue. Just a reminder, when you claim Delay Repay, always claim it from the company that caused you the issue, regardless of where you purchased your ticket from. I've raised a query on the claim you put in with our Delay Repay team who will reassess it and pay out what is owed.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Bad staion and bad people

Spoke to the most nasty man at customer services. He was very rude, shouted at us down the mic as though we were naughty children and told us we would be lucky getting though the barrier with our tickets, because we had come back earlier than planned, seems the staion doesn't care about anyone seeing other reviews, oh and the phone number doesn't work to call customer services either, gets half way though and then cuts you off

30 de abril de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Hulltrains

Respuesta de Hulltrains

Hi Sarah, your feedback is not about us as Hull Trains do not manage any stations we just call at them. Please can you confirm what customer services number you tried to call also?

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Appalling company

Appalling company, lie about delays, take 20 days to respond to a complaint , customer service is zero, and a CEO who doesn't give a sh1t about customer service which the staff embrace

16 de abril de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Hulltrains

Respuesta de Hulltrains

Thanks for your feedback. Our response times vary depending on the complexity of the complaint and the information we need to gather to respond effectively. We pride ourselves on our Customer Service delivery, hence achieving the UK's highest customer satisfaction levels in the independent Rail Customer Experience Survey and I can assure you that senior management are very focused on Customer Service, regularly reviewing feedback.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

This was the worst service I have…

This was the worst service I have received in a long time. I purchased tickets in February to travel to London on April 4th. The payment was successfully charged to my account, and since I always book through the app, I trusted everything was fine.
The day before traveling with my husband and my baby, I logged into the app to double-check everything — and to my surprise, my tickets were not there.
I contacted customer service immediately and asked to speak with a supervisor. I was assisted by Helens. I explained that I was traveling that same day and that my tickets were missing. Her assistance was extremely poor, and she offered no real solution. The only options she gave me were to either buy new tickets or request a refund. A refund was not a viable option for me, as I was traveling with my husband and a baby.
I ended up purchasing new tickets. During the call, I provided all my details, and she told me she would send a follow-up email — which I never received. It was clear there was no concern for my situation, even though I was traveling with a baby.
I had to contact customer service again to resolve the issue and request a refund. The experience was again very poor — I had to call multiple times and speak with different managers before it was finally resolved. After several calls, I did receive a refund, but there was no compensation at all.
If the company updates its system, it should be to improve the customer experience. In this case, it was the opposite. It would have been so simple for them to issue replacement tickets and avoid all this stress and inconvenience.
Very poor customer service, lack of empathy, and no compensation despite the circumstances.

4 de abril de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Hulltrains

Respuesta de Hulltrains

Dear Maria, I'm really sorry about the issue you had with your tickets and the resulting problem you had getting a refund. I see we have provided a refund and covered the cost of the difference between the new and old tickets so you are not out of pocket. I have passed your feedback through to our Head of Digital regarding the effect that the change to our new booking system had on you.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

We had good service in the last few weeks.

I know they have had their ups and downs in the past, but more recently we have found them very reliable, with friendly staff and with top rate customer service (ring them up and you can actually speak to a person who knows what they are talking about)

15 de abril de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Hulltrains

Respuesta de Hulltrains

Thanks David, your feedback is much very appreciated.

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Absolutely crap website

Absolutely crap website, try to enter hull to kings cross or doncaster to kings cross. same error message.
We've had browsers now for 40 yrs, smooth running ought to be guaranteed, but no, not with these useless bozos.

Edit NO they're NOT resolved, Sept 2026, still can't proceess my purchase, so I'll have to drive to the station.
Welcome to the 21st century folks, where sloppy work is the norm.

10 de abril de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Hulltrains

Respuesta de Hulltrains

Thanks for your updated feedback Adrian. We'd really like to get to the bottom of this with you. Can you email our Customer Services Team please - customerservices.hull@hulltrains.co.uk with screenshots of the error messages you are having and we'll be able to get this resolved for you.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

The worst coffe on my life for £3.

The worst coffe on my life for £3.
Even on the street in India was better.
My journey 05.04.26/ at 09.00 Doncaster -London Kings Cross.
Never buying again.

5 de abril de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Hulltrains

Respuesta de Hulltrains

Thanks for your feedback Eden, can you let us know what was particularly disappointing about this so we can investigate this further please?

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más