Kids Cavern Opiniones 

4046
•
TrustScore: 3.5 sobre 5

3,5

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Bought a top and bag for my son from kids cavern in the Trafford Centre on Saturday and returned bag on Tuesday as he didn’t like it. Was told by staff no refunds. This was not said at time of purch... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

What a credit, Olivia is to Kids Cavern. Went above and beyond for me and my daughter. Had order some trainers online right shoe was worn and slightly damaged had called the Liverpool store who had pa... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Was really apprehensive about ordering from here after seeing so many negative comments, but so glad I chanced it!! My little girl was desperately looking for the pink glittery lelli kelly boots but w... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Items sent back for a refund after the clothes not fitting my son (I reordered a bigger size the same day as I sent the return), tracking information states the returns were received on 19th Januar... Ver más

La empresa ha respondido

Información sobre la empresa

  1. Tienda de ropa infantil
  2. también en la categoría
  3. Tienda de ropa juvenil
  4. Tienda de ropa para bebés

Información proporcionada por diversas fuentes externas

Kids Cavern, established 1989 is one of the top designer children’s wear stores in the country - based in Cavern Walks designer shopping centre, in Liverpool's fashionable Cavern Quarter. Our flagship store is located on the first floor of Cavern Walks shopping centre, site of the world famous 'Cavern Club’ well known for the debut of The Beatles unprecedented musical career, with the club still attracting visitors from across the globe. Our main Kids Cavern store has 3,000 square feet dedicated to children's wear, from the ages of New Born all the way up to 16 years. All of our items are carefully selected individually by our devoted team working with some of the principal designers in the world. We have a second store in Knowsley and a fantastic stand-alone children’s shoe store also in Cavern Walks Shopping Centre. These three stores plus our online store help to give you the largest choice of quality clothing with over 100 designers to choose from. Keep an eye on our social media feeds for the latest Kids Cavern fashion updates.


Información de contacto

3,5

Medio

TrustScore: 3.5 sobre 5

4 mil opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que haya invitado a opinar recientemente

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes recientemente, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

3,5

Todas las opiniones

(4046)

0 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Very bad service

I ordered several items my order was confirmed and payment taken it was ten days later when I received an email to say all but one item was out of stock and it would take up to 5 days for a refund. I emailed Kids Cavern and stated I was not happy that it took 10 days for them to inform me of out of stock items and I will not order from them again, they did not even reply to my email.

3 de febrero de 2023
Logotipo de Kids Cavern

Respuesta de Kids Cavern

Dear customer,
Thank you for your review. We are sorry to hear about your shopping experience and to hear that your recent enquiry has not been dealt with in a satisfactory manner. We will look into this further and where possible one of our customer care team member will be in touch with you to assist further.
If there is anything else we can do, please do not hesitate to contact us on care@ kidscavern.co.uk
Kind Regards
Kids Cavern team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

My go to place for kids trainers

Love kids cavern for kids trainers and clothes great value and customer service kept me informed all the way and delivered on time will certainly use again

11 de febrero de 2023
Logotipo de Kids Cavern

Respuesta de Kids Cavern

Hello Frances,

Thank you for your review. We are really pleased to see you have enjoyed your experience with us.

Customers are our number one priority and hopefully we will see you shopping with us in future.

Lots of love
Kids Cavern team

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Most of my items was not in stocks

Most of my items was not in stocks. There were another 2 customers with the same thing are customer services in store in Liverpool.

And when I attended the store the staff were very cold unwelcoming and stuck up.

9 de febrero de 2023
Logotipo de Kids Cavern

Respuesta de Kids Cavern

Dear customer,
Thank you for your review. We are sorry to hear about your shopping experience and to hear that your recent enquiry has not been dealt with in a satisfactory manner. We will look into this further and where possible one of our customer care team members will be in touch with you to assist further.
If there is anything else we can do, please do not hesitate to contact us on care@ kidscavern.co.uk
Kind Regards
Kids Cavern team

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Very poor service

Very poor service. They sold out otems before send out. Still did not get refund and chasing to get my money back. In mrevious order was not Klarna's issue and until I did not chase nobody sent anything. Snd when you srnt me one item was sold out already. When we place an order they must be reserved. If there is Klarna's issue you must let me know to pay with another method. Nobody sent me anything. Klarna told that you never clsimed money from them.

2 de febrero de 2023
Logotipo de Kids Cavern

Respuesta de Kids Cavern

Hello Ekaterine,

Thank you for your review.

We can see that a member of our team has resolved this issue as it was a Klarna issue.

If you require any further assistance please do not hesitate to contact us at care@kidscavern.co.uk.

Kind Regards
Kids Cavern Team

Valorada con 1 estrellas sobre 5

The order did not arrive within the…

The order did not arrive within the stated delivery time. As a result, I could not bring the much needed item with me on a ski trip.

20 de febrero de 2023
Logotipo de Kids Cavern

Respuesta de Kids Cavern

Dear customer,
thank you for your email. Your order has been place on the 2nd of February 2023. Our delivery time frame at that time was 5-10 working days due to the large volume of orders we were receiving. Your order has been shipped from our end on 9th of February 2023 ( which was 5th working day). I could see that it was delivered on the 15th, however this was out of our hand as the delay happed on the courier site. I can only apologise for this, however this was still within our advertised policy 5-10 working days as the delivery occurred on 9th working day.

Kind Regards
Kids Cavern

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Responsive

I order on line and pick up a few days later.. Very good

18 de febrero de 2023
Logotipo de Kids Cavern

Respuesta de Kids Cavern

Hello Laura,

Thank you for your review. We are really pleased to see you have enjoyed your experience with us. Customers are our number one priority and hopefully we will see you shopping with us in future.

Kind Regards
Kids Cavern team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Love what I purchased

Love what I purchased , good quality Trainers and purse.

Delivery could have been quicker

16 de febrero de 2023
Logotipo de Kids Cavern

Respuesta de Kids Cavern

Hello Shelley,

Thank you for your review. We are really pleased to see you have enjoyed your experience with us.

Customers are our number one priority and hopefully we will see you shopping with us in future.

Kind regards
Kids Cavern Team

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Where’s my order

Got one item out my full order , no explanation I’ve email to find out what’s gone on still no response.

26 de enero de 2023
Logotipo de Kids Cavern

Respuesta de Kids Cavern

Dear customer,
Thank you for your review. We are sorry to hear about your shopping experience and to hear that your recent enquiry has not been dealt with in a satisfactory manner. We will look into this further and where possible one of our customer care team members will be in touch with you to assist further.
If there is anything else we can do, please do not hesitate to contact us on care@ kidscavern.co.uk
Kind Regards
Kids Cavern team

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Took a long time to deliver when…

Took a long time to deliver when finally arrived they sent the wrong colour which had been stained by food! They don’t answer the phone. AVOID

17 de febrero de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Kids Cavern

Respuesta de Kids Cavern

Dear customer,

Thank you for your review. We are sorry to hear about your shopping experience and to hear that your recent enquiry has not been dealt with in a satisfactory manner.

We can see that a memeber of our customer care team has been in touch with you to recitify this issue for you

If there is anything else we can do, please do not hesitate to contact us on care@ kidscavern.co.uk

Kind Regards
Kids Cavern team

Valorada con 3 estrellas sobre 5

Long dispatch time

Long dispatch time, only dispatched 5 days after contacting them, then said half of the order wasn’t avaliable after they said it had already been dispatched (took over 2 weeks to get an order which I’d paid delivery for) , they did refund but just found there whole process not very customer friendly and robotic. Wouldn’t be buying online from them again.

30 de enero de 2023
Logotipo de Kids Cavern

Respuesta de Kids Cavern

Dear customer,

thank you for your review. We have checked your order on our end again and see that you placed it on the 31st of January 2023 at 19: 03pm. This has only been picked up by our system on the 1st of February 2023. Our standard delivery time advertised at that time was 4-6 working days due to large amount of the orders. We could also see that the order was dispatched on the 7th of February which was the 5th working day. We have also investigated our currier side and discovered delivery attempted on the 10th and further numerous delivery attempt, with calling cards left at the property and redelivery requests on the 13th of February.
We always try our best for our customers, and can only apology if the delayed happened on the currier side which we already investigate.

Kind Regards
Kids Cavern

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Gone downhill rapidly! Now they are LYING

Have used kids cavern for years and spent thousands…
Recently my orders have been taking weeks to be sent, with half the stuff missing as they’ve sold out contrary to what their website says. Which is annoying when you’re missing half of a tracksuit? No correspondence as to where the order is, account updates are useless as there isn’t any. All round terrible now.
*UPDATE 24/02*
*can’t reply to their comment*
My last order was a tracksuit and a t shirt which still hasn’t arrived, so now you are LYING.
The stone island t shirts were the order before that.
Where is my order?!? 3 and a half weeks on now!

14 de febrero de 2023
Logotipo de Kids Cavern

Respuesta de Kids Cavern

Dear Joe,

Thank you for your email. We understand your disappointment at the time, and we investigated your order 1000224833 further. We have seen that dispatch and delivery time was in line with our advertised delivery policy at time of the order placed. We can also see that you have placed 2 Stone Island t-shirt on this order, not a tracksuit and 1 t-shirt has been out of stock due to the stock error on our system, which we have refunded you for. We always try our best for our customer, and take their feedback very seriously.

If you need any further assistance please do not hesitate to give us a call or email our care team.

Kind Regards
Kids Cavern

Valorada con 1 estrellas sobre 5

After roughly 5 days I was sent an…

After roughly 5 days I was sent an email saying some of my items were out of stock so they are sending a refund. Not great as this was a party outfit. And then delivery took too long for the item I did receive

4 de febrero de 2023
Logotipo de Kids Cavern

Respuesta de Kids Cavern

Hello Amy,

Thank you for your review. We are sorry to hear about your shopping experience and to hear that your recent enquiry has not been dealt with in a satisfactory manner.

We will look into this further and where possible one of our customer care team member will be in touch with you to assist further.
If there is anything else we can do, please do not hesitate to contact us on care@ kidscavern.co.uk

Kind Regards
Kids Cavern team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Kids Cavern…

Excellent Company and Customer Services.I always shop here never had no problems.Highly recommend.

28 de enero de 2023
Logotipo de Kids Cavern

Respuesta de Kids Cavern

Hello Maria

Thank you for your review. We are really pleased to see you have enjoyed your experience with us. Customers are our number 1 priority and hopefully we will see you shopping with us in future.

Kind Regards
Kids Cavern team

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Never have stock in!

2 de febrero de 2023
Logotipo de Kids Cavern

Respuesta de Kids Cavern

Hello Kelly,

Thank you for your review. We are sorry to hear about your shopping experience and to hear that your recent enquiry has not been dealt with in a satisfactory manner.

We will look into this further and where possible one of our customer care team member will be in touch with you to assist further.

If there is anything else we can do, please do not hesitate to contact us on care@ kidscavern.co.uk

Kind Regards
Kids Cavern team

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Made two orders waited over a week on…

Made two orders waited over a week on both to be told sorry don’t have it now .
The reason they didn’t have it was clearly because they took so long to sort my orders out so someone else got it .delivery service is horrendous and feedback is also so so slow to none existent .never know anything like it for a high end fashion shop .
Even when they issued a refund for one of the items I ordered from 4 they didn’t even say which one it was or the amount . I had to physically email and ask them ?

3 de febrero de 2023
Logotipo de Kids Cavern

Respuesta de Kids Cavern

Dear customer,
Thank you for your review. We are sorry to hear about your shopping experience and to hear that your recent enquiry has not been dealt with in a satisfactory manner. We will look into this further and where possible one of our customer care team members will be in touch with you to assist further.
If there is anything else we can do, please do not hesitate to contact us on care@ kidscavern.co.uk
Kind Regards
Kids Cavern team

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Missing items, confused staff

Half the items I ordered were unavailable and my order arrived with missing items, headache to get through to customer service who when I did asked for a picture of the box, the box was undamaged and the item missing so I don’t understand what a picture would show. Avoid.

3 de febrero de 2023
Logotipo de Kids Cavern

Respuesta de Kids Cavern

Hello Anneka,

Thank you for your review. We are sorry to hear about your shopping experience and to hear that your recent enquiry has not been dealt with in a satisfactory manner.

We have looked into this and cans ee it has been resolved with a member of our customer care team.

If there is anything else we can do, please do not hesitate to contact us on care@ kidscavern.co.uk

Kind Regards
Kids Cavern team

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Parcel never arrived

26 de enero de 2023
Logotipo de Kids Cavern

Respuesta de Kids Cavern

Hello,

Thank you for your review.

We are sorry to hear that you have not recieved your parcel via our DPD courier.

We have looked into this and can see that we an ongoing investogation open with the courier to resolve this situation. We will look into this further and where possible one of our customer care team member will be in touch with you to assist further.

If there is anything else we can do, please do not hesitate to contact us on care@ kidscavern.co.uk

Kind Regards
Kids Cavern Team

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Most of time Iv ordered Iv not received…

Most of time Iv ordered Iv not received my full order somethings always out of stock they don’t let you know until 1-2 weeks after you ordered them have have to wait another 5 days for the refund. Happened on quite a few occasions will definitely order from elsewhere now

31 de enero de 2023
Logotipo de Kids Cavern

Respuesta de Kids Cavern

Dear customer,
Thank you for your review. We are sorry to hear about your shopping experience and to hear that your recent enquiry has not been dealt with in a satisfactory manner. We will look into this further and where possible one of our customer care team members will be in touch with you to assist further.
If there is anything else we can do, please do not hesitate to contact us on care@ kidscavern.co.uk
Kind Regards
Kids Cavern team

Valorada con 1 estrellas sobre 5

STILL WAITING ON REFUND FIR MY 2 ORDERS....

Returned 2 items back to them and still waiting on refund from them. Customer service is shocking

31 de enero de 2023
Logotipo de Kids Cavern

Respuesta de Kids Cavern

Hello Amanda,

Thank you for your review.

We are sorry to hear that you have not had your refund, we can see that your return was delivered on February 3rd.

We are doing everything we can to process returns as quickly as possible.

We aim to refund/exchange all online orders within 14 working days of you returning the item to us. We sincerely apologise for any inconvenience caused and thank you for your understanding.

Kind Regards
Kids Cavern Team

Valorada con 3 estrellas sobre 5

I was asked to collect from Liverpool…

I was asked to collect from Liverpool store even though my confirmation stated home delivery. I then was asked to pay £3.95 when I enquired why my parcel hadn’t arrived… I did show them proof where my confirmation says delivery address.

31 de enero de 2023
Logotipo de Kids Cavern

Respuesta de Kids Cavern

Hello Uzma,

Thank you for your review.

We can see that you chose to click and collect from the Liverpool store on your order which is why the parcel was not shipped to your address.

We offer standard delivery for £3.95 which was also offered to you.

If there is anything else we can do, please do not hesitate to contact us on care@ kidscavern.co.uk

Kind Regards
Kids Cavern team

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más