Mandarin Stone Opiniones 

1735
•
TrustScore: 4.5 sobre 5

4,6

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Connie in the Tunbridge Wells branch has been the most helpful in all our tile orders. She has helped design and order tiles with exceptional attention to detail and care. I especially appreciated it... Ver más

Valorada con 4 estrellas sobre 5

The ability to buy the tiles is individual items was great as well as being able to collect the items. The only reason not 5 Stars was the date available to collect was a longer lead time than expecte... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Even though I was only buying a small quantity of tiles for a fireplace, their customer service was excellent, and they were very knowledgable about the suitability of their products. Brilliant staff!... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

The service& delivery was first rate & when it was supposed to be. More importantly the tiles were beautiful & fit into my kitchen scheme with finesse. My decorator said these were such easy tile... Ver más

La empresa ha respondido

Información sobre la empresa

  1. Tienda de azulejos y baldosas

Escrito por la empresa

Mandarin Stone are one of the largest suppliers of natural stone tiles in the UK. With our first showroom opening in Bath back in 2000, we now have 16 inspirational tile showrooms across the UK. These are located in Bath, Bristol, Cambridge, Cardiff, Cheltenham, Exeter, Fulham Road, Harpenden, Harrogate, Marlow, Monmouth, Petersfield, Primrose Hill, Tunbridge Wells, Weybridge, and Wilmslow. We offer a range of high-quality and authentic tile collections suitable for walls and floors, including limestone, marble, porcelain, ceramic, and patterned tiles. From contemporary and traditional to bold and simple, our wall and floor tiles can be used to create a multitude of looks depending on your style. We love how each of our tiles are completely unique, all with varying finishes, colours and textures that can bring any space to life. Whilst many of our tiles are suitable for transforming indoor areas, we also stock a comprehensive selection of outdoor tiles that turn any garden or patio into a functional living space. Browse Mandarin Stone tiles online or visit your nearest showroom. Our showrooms offer unlimited interior inspiration, with appealing lifestyle and gallery displays to help you find your perfect tiles. For more information about our stone tile collections, get in touch today by calling +44 (0)1600 715444 or sending an email to info@mandarinstone.com.


Información de contacto

4,6

Excelente

TrustScore: 4.5 sobre 5

2 mil opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

Invita a los clientes a opinar

Esta empresa invita a sus clientes a opinar, independientemente de que la opinión sea positiva o negativa.

Ha contestado el 96% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 1 mes

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

4,6

Todas las opiniones

(1735)

407 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Review of Marlow branch

Review of Marlow branch. Purchased almost £1500 worth of tiles, grout, trims and silicone. Ordered some marble as part of the order. On delivery some of it was cracked - on picking one piece up carefully, it broke in two. Tiler was not happy to use so requested a replacement - I had to travel to the Marlow branch to collect. Was not offered a home delivery. At the store, replacement pieces slightly better but didn’t have the nice veining that the original batch had. Was going to use as niche cheeks. I asked if I could have one extra piece to what I had purchased so that I could get the most out of the veining. My request was flatly refused and I was told the defect pieces would go back into their normal stock to sell… After the inconvenience I couldn’t believe they would not give me one small extra tile that probably cost them a couple of pound. I was told I would have to pay extra so obviously I didn’t on principle. I was then told if I didn’t use the tiles (as I still wasn’t sure the tiler would be happy to use them), I could return them. As it turned out, the tiler didn’t want to use the tiles. Fast forward a few weeks - I phoned to arrange an in store return (exchange actually, as I was planning to order some tile sealer that was almost double the cost of the tiles I was to return). I was then told on the phone I wasn’t allowed to return them due to not being within 30 days. I was not told this in store when the shop assistant said I could return them previously. I was 2 weeks past this date. I was also planning to spend another £1500 on bathroom tiles which we are refurbishing in May and thought I would start looking in store again for my next lot of tiles. How short sighted of them. For the sake of about £30, they have now lost another large sale and I’ll go elsewhere. Hope they can reflect on their business strategy.

Update. In response to your reply - the point I’m making is I was not told I had to return the tiles within a short time / 30 day period. Due to this, some flexibility should have been given on principle especially as I was asking to exchange for some tile sealant not a direct refund. Just to note veining and the cracks running through the tile front to back are two different things.

12 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Mandarin Stone

Respuesta de Mandarin Stone

Thank you for taking the time to leave a review. We feel it is important to clarify the circumstances behind your comments.

The Calacatta Amber marble you purchased is a natural stone and the markings you identified as deep cracks were, on inspection, natural quartz veining within the stone. We explained this at the time and, despite the material not being defective, offered to exchange all six pieces as a gesture of goodwill. The quickest way to facilitate the exchange was by bringing goods from our head office into our Marlow store, just a few miles from your home.

During your visit, you requested an additional piece so that you could select the veining you preferred. As you had already received a full six-piece exchange, this additional tile was correctly offered for purchase rather than given free of charge.

More importantly, when you later contacted us to return the replacement tiles, this was more than six weeks after the exchange and approximately two and a half weeks outside our 30-day returns period. Our colleague explained this policy and, while we fully sympathised with the personal circumstances you mentioned, we were unable to make an exception.

Our returns policy is in place to ensure that we apply the same terms fairly and consistently to all customers. We are sorry that this has led to disappointment, particularly as you were considering a further substantial purchase.

However, we cannot reasonably accept that declining a return outside the stated period represents poor business strategy or a lack of customer care.

Throughout this matter, we have endeavoured to assist, including offering a full exchange of material that we had confirmed was not defective. We hope you are pleased with your completed project, and should you change your mind regarding your next, our team would be happy to assist you.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Easy to order, great tiles.

Easy to order, nice tiles. Just laying them, really pleased with what we got. Thank you.

Delivery company driver was a bit tricky. The gent was very polite but kerbside front door is literally it. I asked if he would deliver round the back (Lorries with drags regularly use it) and there was no chance. He informed me there was no where for him to turn if he went down there....what would I know, I only live there and know there is a large yard where Lorries with drags and artics turn.

29 de julio de 2026
Logotipo de Mandarin Stone

Respuesta de Mandarin Stone

Hi Ceri, we’re delighted to hear that you found the ordering process straightforward and that you love your new tiles. While we’re sorry to hear about your delivery experience, we appreciate you taking the time to share your feedback. Best regards – MS

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Celeste, star of Mandarin Stone

Celeste in the head office was incredibly helpful. My order was for very particular marble tiles - she got hold of them, arranged a very good price and speedy delivery. And all the time kept me informed. I couldn't be more pleased.

11 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Mandarin Stone

Respuesta de Mandarin Stone

Hi Graham, thank you for your wonderful review. We’re delighted to hear that Celeste was able to source the marble tiles you were looking for and keep you informed throughout the process. We’ll be sure to pass on your kind words to Celeste. Best regards – MS

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Tiles are beautiful...but...

Tiles are beautiful. But...
My first lot arrived smashed to bits, over half a box damaged. They had come taped to a pallet with the box falling apart - far too weak for the weight of the Tiles. Mandarin resolved this promptly via webchat and sent replacements, but they are slightly different in colour despite my giving the batch number. I did have to upload images which was fair enough but also had to delay my tiler which was annoying. The replacements arrived fine.

I then ordered more of the same tiles and requested on the phone that they be sent securely; arrived via DHL with a massive hole in one of the boxes but thankfully all intact! The tiles themselves are beautiful and just what I wanted.
So a star off for the inconvenience and mismatched batch but overall customer service was good and I love the tiles.

24 de julio de 2026
Logotipo de Mandarin Stone

Respuesta de Mandarin Stone

Hi Charlotte,

Thank you so much for your review. We’re delighted to hear that you love your tiles, but very sorry for the inconvenience you experienced along the way.

Receiving damaged goods is understandably frustrating, but we’re pleased that our team were able to arrange replacements promptly, and we really appreciate your understanding when it comes to the natural shade and tonal variation that can occur between individual tiles, even when supplied from the same batch.

We’re also disappointed to hear that the packaging of your subsequent order arrived damaged, particularly given your previous experience, although thankfully the tiles themselves arrived safely.

We really appreciate your patience throughout and your kind comments about the service you received. Thank you again for choosing Mandarin Stone, and we hope you enjoy your beautiful new tiles! Best regards – MS

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Natalie from Petersfield saves the day !

I was short of 1 tile and Natalie at the Petersfield branch made numerous phone calls and got tiles on their van delivery for the next day … and saving my day ! She was so helpful !

5 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Mandarin Stone

Respuesta de Mandarin Stone

Hi Suzanne, it’s fantastic to hear that Natalie at our Petersfield showroom was able to help you get the extra tile you needed so quickly. We’re delighted that she could keep your project on track, and we’ll be sure to pass on your kind words. Best regards – MS

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Amazing customer service I wanted a…

Amazing customer service I wanted a tile that was only available on back order and the team promptly got in touch with me and managed to arrange a delivery to store the same week. Thank you Hannah!

4 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Mandarin Stone

Respuesta de Mandarin Stone

Hi Sofia, it’s brilliant to know that Hannah was able to help arrange your back-order tiles so quickly. We’ll be sure to pass on your kind words to her, and we hope you love your new tiles. Best regards – MS

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Really recommend!!

It was so good and all the tiles were beautiful that I had so many options too. I chose one and now my new house looks beautiful. The lady was so kind and caring in our opinions

4 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Mandarin Stone

Respuesta de Mandarin Stone

Hi Nelia, we’re delighted to know that you love the tiles in your new home and that the team could help make the experience so enjoyable. Best regards – MS

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Just to say a huge thank you to all of…

Just to say a huge thank you to all of the people I had help with at Mandarin Stone for my renovation project.

Every single person has been nothing but brilliant, diligent and has made my building works a little less stressful!

Please pass on my kind regards to the team at Primrose Hill and support staff on the phones.

22 de julio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Mandarin Stone

Respuesta de Mandarin Stone

Hi Natasha, it’s fantastic to hear that our Primrose Hill showroom team could help with your renovation project and make it less stressful! We’ll be sure to pass on your kind words to the team. Best regards – MS

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Highly Recommend!

Excellent customer service in the Primrose Hill store -- design advice on everything from tile combinations to grout and silicone to matching fittings. Beautiful and abundant options, great people, great and speedy delivery.

8 de julio de 2026
Logotipo de Mandarin Stone

Respuesta de Mandarin Stone

Hi Adele, we’re thrilled to hear that our Primrose Hill showroom team could help with all aspects of your project. We hope you love your new tiles, and we’ll be sure to pass your kind words on to the team. Best regards – MS

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Making fantastic tiles.

Making fantastic tiles.. providing an unmatched selection of materials.
Customer service excellent, had to top up my original order because husband measurement was incorrect, and they sorted it. Please open in Scotland.

14 de julio de 2026
Logotipo de Mandarin Stone

Respuesta de Mandarin Stone

Hi Jim, it’s fantastic to know that you love the tile collection and had a great experience. We’re delighted that our team could help with your additional order, and we’ll certainly pass on your suggestion about Scotland! Best regards – MS

Valorada con 5 estrellas sobre 5

The Hoxton Olive Green Porcelain tiles are of superb quality and exceed exception…

The Hoxton Olive Green Porcelain tiles are beautiful and look stunning in our bathroom. There was an issue with delivery, mainly due to the haulier. However Helen from logistics was most helpful and we received the tiles with very little delay. All in all a great job!

22 de junio de 2026
Logotipo de Mandarin Stone

Respuesta de Mandarin Stone

Hi Yvonne, it’s wonderful to hear that your Hoxton Olive Green Porcelain tiles look stunning in your bathroom. They’re a great choice! It’s also brilliant to know that Helen was able to help after the delay with delivery. Best regards – MS

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Really great tiles and service

Really great tiles! Delivered on time and well packed. We needed an extra set of tiles and big thanks to Hanna and the warehouse team for accommodating us and making them ready for collection when we needed them.

2 de julio de 2026
Logotipo de Mandarin Stone

Respuesta de Mandarin Stone

Hi Keith, it’s brilliant to know you love your new tiles and that Hannah and our warehouse team were able to help make sure everything was ready when you needed it. We’ll be sure to pass on your kind words. Best regards – MS

Valorada con 5 estrellas sobre 5

From the moment I walked into Mandarin…

From the moment I walked into Mandarin Stone Harpenden, Dee was absolutely fantastic. She was incredibly helpful, exceptionally knowledgeable, and took the time to really listen to what I was looking for rather than trying to sell me something that wasn’t right.

I had a very specific vision for the stone I wanted, and Dee went above and beyond to help me achieve it. Her product knowledge, patience, and attention to detail made the whole experience enjoyable and completely stress-free. Nothing was too much trouble, and she genuinely cared about helping me make the right choice.

Customer service like this is becoming increasingly rare, and Dee is a real credit to Mandarin Stone. She represents the company exceptionally well and is exactly the kind of person who gives customers the confidence to return and recommend the business to others.

If you’re thinking of visiting Mandarin Stone, don’t hesitate—and make sure you ask for Dee. I couldn’t recommend her highly enough. Thank you again for all your help!

26 de julio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Mandarin Stone

Respuesta de Mandarin Stone

Hi Sanjay, thank you for your fantastic review. It’s wonderful to know that Dee helped you find the perfect stone for your project. We’re delighted that she could help make your experience at our Harpenden showroom enjoyable. We’ll be sure to pass on your kind words, and we truly appreciate your recommendation. Best regards – MS

Valorada con 3 estrellas sobre 5

Mandarin Stone good, The Pallet Network bad

Mandarin Stone did a good job.

The delivery company they chose did a bad job. TPN emailed mid-day on the day of delivery to estimate delivery in the next 1-2 hours, so I moved my meetings and waited in.

This estimate then gradually extended for the rest of the afternoon until a call at 17:00 saying the driver went back to the depot and they will try again on Monday.

17 de julio de 2026
Logotipo de Mandarin Stone

Respuesta de Mandarin Stone

Thank you for taking the time to leave us a review.

We're really pleased to hear that you were happy with your experience with Mandarin Stone, but we're very sorry to learn that the delivery did not meet the standard you should expect.

We appreciate how frustrating it must have been to rearrange your day based on the estimated delivery window, only to have the delivery postponed at the end of the day. On occasions where deliveries are completed by the external haulier, we work closely with them to ensure our customers receive a reliable service. We're sorry that this fell short on this occasion and will be sharing your feedback with TPN.

Thank you again for your feedback, and we hope to have the opportunity to provide you with a smoother experience in the future.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

First class company

First class company. Mandarin tiles were first class. They even held the delivery back for me while I got the en-suite ready. The product too is amazing. Highly recommended

3 de julio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Mandarin Stone

Respuesta de Mandarin Stone

Hi Philip, it’s fantastic to know that your delivery went smoothly and that you love your new tiles and we appreciate your words of recommendation. Best regards – MS

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Quality service and products

We couldn't be happier with our experience with Mandarin Stone. From start to finish, the service has been absolutely excellent. Nicole, our customer service representative, has been immense throughout the entire process... professional, knowledgeable, responsive, and always willing to go the extra mile to help.
The quality of the products are second to none, and it's clear that Mandarin Stone take great pride in both its customer service and the standard of its materials. We would highly recommend them to anyone looking for premium stone products backed by outstanding customer support. Thank you Nicole, and the whole Mandarin Stone team!

20 de julio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Mandarin Stone

Respuesta de Mandarin Stone

Hi there, we’re delighted to hear that you had a wonderful experience and that Nicole and the team were a great help throughout your project. We’ll be sure to pass on your kind words, and we hope you enjoy your new tiles. Best regards – MS

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Excellent!

25 de junio de 2026
Logotipo de Mandarin Stone

Respuesta de Mandarin Stone

Hi Matthew, thank you for your 5* review. Best regards – MS

Valorada con 3 estrellas sobre 5

Nice tiles but pretty awful delivery…

Nice tiles but pretty awful delivery service. I emailed them about it and they said something like, 'Yeah, sorry, order with us again and we'll try to do better.'

1 de julio de 2026
Logotipo de Mandarin Stone

Respuesta de Mandarin Stone

Thank you for your review and for your positive comments regarding our tiles.

We are sorry that the delivery experience did not meet your expectations. While we are pleased that your order arrived safely, we appreciate that the level of service you received fell short of the standards we aim to provide.

Following your feedback, we reviewed the circumstances surrounding your delivery and responded directly to acknowledge your concerns. I believe we offered to only deliver with our own fleet of vehicles rather than using the pallet network and apologised for your experience.

We appreciate you taking the time to share your experience and hope we have the opportunity to serve you again in the future.

Kind regards,

The Mandarin Stone Team

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más