Shaksboutique Opiniones 

265
•
TrustScore: 3 sobre 5

3,2

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I have been trying to return this dress due to it taking 2 months to deliver and very poor quality. I have been ignored multiple times to get returns policy and still had no reply. SCAM, do not use!!!... Ver más

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Bad customer service with no reply to various constant forms of contact .only did when advised been in contact with trading standards. Refuse to refund postage paid although sent screenshot from tra... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I ordered a gym set for my daughter, because it was taking a little longer to be delivered I emailed to ask where it was (my fault, I didn’t read the expected delivery time) I was instantly replied... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Fabulous service My daughter had fallen in love with the natural fur short padka but the website was down. I sent an email to ask when the site would be relaunched and had the most wonderful customer... Ver más

La empresa ha respondido

Información sobre la empresa

  1. Tienda de ropa para mujeres
  2. también en la categoría
  3. Tienda de accesorios de moda
  4. Tienda de gafas de sol
  5. Tienda de ropa deportiva
  6. Tienda de trajes de baño
  7. Tienda de vestimenta deportiva

Escrito por la empresa

We are a mother and daughter duo based in the East End of London. The concept of Shaksboutique came to life as my daughter (Shakira) has an eye for fashion and experience in the modelling industry, whilst my (Alexandra’s) nurturing traits as well as interest and passion to encourage my children, in order for them to fulfil their dreams, created this beautiful business. Together we are a tag team supplying women of all ages with the latest fashion and trends, whether it be clothes or accessories, we aim to promote confidence, enhance outer beauty and provide comfortability, we have something for everyone.


Información de contacto

3,2

Medio

TrustScore: 3 sobre 5

265 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que haya invitado a opinar recientemente

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes recientemente, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

3,2

Todas las opiniones

(265)

0 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I ordered over 2 weeks ago now and my…

I ordered over 2 weeks ago now and my parcel is still not here? I also messaged on Instagram and have tried to call the number with no answer or reply!

11 de febrero de 2022
Logotipo de Shaksboutique

Respuesta de Shaksboutique

Hi Alisha,

I'm sorry it took a long time to receive your parcel. We have since spoken over email. You received your parcel a couple days after you left this review. Since then we have sent you a follow up email thanking you again for purchasing with us and hoping your daughter loves her new jacket.

Thank you again

Shakira

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Perfect

Great top purchased, well fitted nice design.

7 de febrero de 2022
Opinión espontánea
Logotipo de Shaksboutique

Respuesta de Shaksboutique

Hi Michael,

Thank you so much for taking the time to leave us a review. We are so glad you liked the African print top and look forward to your next visit.

Take care and best wishes!
From all of us @teamshaksboutique

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Some issues that were deal with promptly

I have been requested to review this company, despite the fact I am still awaiting my purchase to arrive. My tracking number cannot be tracked. I note that the money for the item purchased was taken from my account on the 10th Jan. I have emailed the company to inform them the goods have not been received, and I have had no response.

I have since had a response from the company so I have now upgraded my review. The matter still stands that I don’t have the goods, but the company are dealing with it and communicating with me. The problem is something to do with customs. I am happy with the way the company are now dealing with this so I’ve upgraded my review to 4 stars. Hopefully things will go well from now on.

6 de febrero de 2022
Logotipo de Shaksboutique

Respuesta de Shaksboutique

Hi Rebecca,

We do apologise that your first experience with us has not been great as there has been a delay with your delivery. We read and take every single review seriously, so that we can improve on giving our customer's a smooth and happy shopping experience.

We can see that you sent us an email on Saturday the 5th of February, then left this review 24 hours later. Unfortunately, we do not work on Sundays, so if any emails are missed on Saturdays we will then respond to them on the Monday.

Today (Monday) we will liaise with Royal Mail regarding the whereabouts of your parcel and will then update you straight away.

Thank you for your patience!

The Shaksboutique Team x

Valorada con 3 estrellas sobre 5

Everything was okay but don't get why…

Everything was okay but don't get why there is a refund charge deducted from your item

3 de febrero de 2022
Logotipo de Shaksboutique

Respuesta de Shaksboutique

Hi Mairead,

We are glad everything was okay with your Tailored Co-ord purchase.

Just to answer your question, when you returned your first order our returns policy stipulated that returns are not currently free and that return labels are charged at £3.99. However you do not pay the £3.99 straight away you simply generate the returns label initially to make the item easier to return. Once we receive the item back we then deduct the £3.99 label charge from your refund. Please see the link below:
https://www.shaksboutique.co.uk/policies/refund-policy

As a small business we cannot yet offer free returns, however we are currently working towards this.

We are also really glad that you came back to make a second purchase from us. Thank you so much for your custom.

Best Wishes!

Fr the Shaksboutique Team xx

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I love it

Thank you for my coat , I love it

2 de febrero de 2022
Logotipo de Shaksboutique

Respuesta de Shaksboutique

Hi Zufreen,

We are so glad you are happy with your new Trench Coat. Thank you for taking the time to leave us a wonderful review.

Best Wishes!!

Fr all of us @Shaksboutique xx

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Excellent customer service after…

Excellent customer service after needing to exchange for a larger size. Really happy with my new coat. Would definitely purchase from here again.

31 de enero de 2022
Logotipo de Shaksboutique

Respuesta de Shaksboutique

Hi Natalie,

Thank you so much for taking the time to leave us a lovely review. I am so glad you are happy with your new coat.

Take care and stay safe!
Shakira

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Customer service skills are impeccable…

Customer service skills are impeccable 👌🏽 Was so accommodating when I was in need of a exchange & return. Went over and beyond to help with my order. I will be coming back. Thank you again 💛

27 de enero de 2022
Logotipo de Shaksboutique

Respuesta de Shaksboutique

Hi Becky,

Thank you so much for taking the time to leave us a kind review.

We are glad you're happy with your Shaksboutique experience even though you did have to return and then exchange your item.

As a business we strive to give excellent customer service, so we thank you for acknowledging that.

We look forward to your next visit. Take care and stay safe!!

The Shaksboutique Team xx

Valorada con 5 estrellas sobre 5

The clothing is good quality and really…

The clothing is good quality and really beautiful. Shipping did it take long at all. I really liked shopping from this online boutique and I will be a returning customer!!!

Also received a lovely e mail from the owner after my order xx

5 de enero de 2022
Opinión espontánea
Logotipo de Shaksboutique

Respuesta de Shaksboutique

Hi Rushya,

Thank you so much for your kind 5* review. We are so glad you were happy with the quality of our products and your overall experience with us.

Hope to see you shopping with us again soon. Take care!

Fr The Shaksboutique Team x

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Amazing customer service

Amazing customer service. I ordered a skirt but required a bigger size and this was made so easy and a replacement was sent after being given advice on the sizing. Would definitely purchase more items

4 de enero de 2022
Logotipo de Shaksboutique

Respuesta de Shaksboutique

Hey Nicola,

Thank you so much for leaving us a lovely review! I am so glad you are happy with your skirt. We also like to hear when we are getting things right and aim to resolve any issues as quickly as possible. So I am so glad we were able to get you a replacement skirt immediately.

Take care and I look forward to your next visit!
Alexandra Fr Shaksboutique

Valorada con 5 estrellas sobre 5

The item was perfect and a lovely…

The item was perfect and a lovely colour. Came just in time for Christmas. Would definitely buy from here again

3 de enero de 2022
Logotipo de Shaksboutique

Respuesta de Shaksboutique

Hi Madeleine,
Thank you ever so much for taking the time to leave us a review! We are so glad you loved the Tokyo Kimono.
Best wishes for the New Year Ahead!
From all of us at Shaksboutique xx


Valorada con 5 estrellas sobre 5

Have purchased twice from here first…

Have purchased twice from here first order came really quick but I returned it to change for a different colour communication was good refund was quick and new bag arrived in a few days second item I ordered took a few weeks to come but happy with them when they arrived

Would defo recommend

2 de enero de 2022
Opinión espontánea
Logotipo de Shaksboutique

Respuesta de Shaksboutique

Hi Lyndsay,

Thank you for leaving us a review here on TrustPilot! I'm glad you're happy with your Shaksboutique experience.

Amazing to hear that you have liked both your orders and that we were able to exchange an item for you to your liking. That is great news!

Thank you and wishing you a Happy New Year From
The Shaksboutique Team xx

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Excellent service .

Super fast delivery great communication.

31 de diciembre de 2021
Opinión espontánea
Logotipo de Shaksboutique

Respuesta de Shaksboutique

Hi Linzi,

Thank you for your kind review.

Happy New Year 2022!

From The Shaksboutique Team. x

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Cream aviator

I ordered cream aviator and I absalutly love it. I was slightly nervous as I have never ordered from here before but the quality was so much better than what I was expecting and I love it.

30 de diciembre de 2021
Opinión espontánea
Logotipo de Shaksboutique

Respuesta de Shaksboutique

Hey Izzy,

Thank you for the review hun.

I'm glad you're happy with your new Aviator Jacket.

Happy New year!

Kind Regards,
Alexandra

Valorada con 3 estrellas sobre 5

Great item poor delivery time.

Item perfect and as described..may have been circumstances but delivery time way off the mark. Took slightly over 4 weeks.

30 de diciembre de 2021
Logotipo de Shaksboutique

Respuesta de Shaksboutique

Hi David,

Thank you for taking the time to leave us some feedback. We are really glad you loved the item you purchased.

We apologise as the delivery time was delayed due to circumstances out of our control, however please note this is not our usual practice as at least 97% of orders are delivered within the shipping policy timeframe.

We'd like to thank you for your patience.

Best regards for the New Year ahead!

The Shaksboutique Team x

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Not impressed at all with this company

Not impressed at all with this company. Only ordered the water bottle because my granddaughter loved it and it was supposed to be a Christmas gift for her. Received no updates but have been asked three times for a review and this was even before the package arrived!
Wasn't well packed so the box is battered, even the address labels, there were two overlapping so well done to the post people for getting it to me.
Wouldn't recommend and certainly won't be buying from them again based on this experience.

30 de diciembre de 2021
Logotipo de Shaksboutique

Respuesta de Shaksboutique

Hello David,

Thank you for your feedback. We read and take every single review seriously, so that we can continue to improve on giving our customer's a wonderful shopping experience.

We do apologise that your experience this time was not great as there was a delay with your delivery and the packaging around the item was damaged on arrival, however I am assuming the actual product (water bottle was not damaged). So I do hope your granddaughter is enjoying her water bottle.

Please do not hesitate to contact us via phone or email for any further assistance in this matter.

Happy New Year 2022!

From the Shaksboutique Team x



Valorada con 1 estrellas sobre 5

I placed my order at the beginning of…

I placed my order at the beginning of December, order was processed and payment taken on the 14th December and I still haven’t received the order!!!!!

29 de diciembre de 2021
Logotipo de Shaksboutique

Respuesta de Shaksboutique

Hi Sasha,

I do apologise that your first experience with us was not a good one. Occasionally there are delays with the couriers under circumstances which are out of our control. However we always work with our customers to fix any issue that may occur.

You placed your order at the beginning of December and it arrived in the UK by the 17th of December. Unfortunately the delay was out of our control.

Thank you for your patience.

And Wishing you a Happy New Year!

The Shaksboutique Team.

Valorada con 5 estrellas sobre 5
Logotipo de Shaksboutique

Respuesta de Shaksboutique

Hey Kevin,

Thank you for taking the time to leave us a review.

I'm glad you're happy with your Shaksboutque experience.

Wishing you a happy New Year 2022!

Kind Regards,
Alexandra

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Ordered coat on 21/11/21 still have,nt…

I have changed my review because although it took over a month to receive the coat it was not due to shaksboutique it was stuck in customs and when received it was a lovely coat, also the communication with shaks was really good they kept me updated every step of the way.

13 de diciembre de 2021
Opinión espontánea
Logotipo de Shaksboutique

Respuesta de Shaksboutique

Hi Katrina,

I can see that you have received your fur coat and we have been communicating over email. Please see the last email we sent.

Happy New Year!

From the Shaksboutique Team x

Valorada con 5 estrellas sobre 5

my order did come a lot quicker than…

my order did come a lot quicker than the given 7-14 working days, the faux leather shorts looked so lovely

8 de diciembre de 2021
Opinión espontánea
Logotipo de Shaksboutique

Respuesta de Shaksboutique

Hi Neve,

Thank you for your kind feedback We are so glad you loved the shorts.

Wishing you a merry Christmas!

Fr all of us at Shaksboutique. x

Valorada con 1 estrellas sobre 5

So annoyed I haven't received my order…

So annoyed I haven't received my order it's been approx 3 weeks and iv emailed the company and received no response. Can someone help please

7 de diciembre de 2021
Opinión espontánea
Logotipo de Shaksboutique

Respuesta de Shaksboutique

Hi Nikasha,

My apologies that you have not yet received your order. However, I have found your order on our system and I can see that you made your order on the 23rd November 2021. As per our shipping policy on the website delivery is between 7-14 business days. So far it has only been 10 business days. It is now the Christmas period so some delays may occur but your delivery is still within the time frame.

With regards to an email we don't seem to have received an email from you, if you could please contact us via email at info@shaksboutique.co.uk

Thank you.
Shakira

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más