Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 5 estrellas sobre 5

We received outstanding service from Ben Garrod at Lowestoft Topps Tiles who helped us choose hearth tiles for our woodburner. He was incredibly knowledgeable, approachable and patient, taking the tim... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

We had a great experience choosing our bathroom tiles at Topps Tiles in Boston. Matt was fantastic throughout the whole process, he was pleasant, extremely professional, knowledgeable and helpful. He... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Martin K at Norwich, Hall Road was excellent! He really listened to our needs and came up with suggestions and solutions. He phoned another branch to locate stock, which we will be collecting soon. Th... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

A very friendly and welcoming store. Andy at Topps, BOSTON, he does not apply hard sell tactics and was extremely helpful during my visit. He has great knowledge and has infectious enthusiasm in his... Ver más

La empresa ha respondido

Información sobre la empresa

  1. Tienda de azulejos y baldosas
  2. también en la categoría
  3. Contratista de materiales para suelos
  4. Diseñador de interiores
  5. Reformas de baño
  6. Tienda de suministros de cocina
  7. Tienda para la reforma del hogar

Escrito por la empresa

Topps Tiles is the UK's largest tile specialist. Since 1963 we’ve sold only the very best quality on-trend products sourced from around the world. Be inspired by innovative tile design.


Información de contacto

4,5

Excelente

TrustScore: 4.5 sobre 5

7 mil opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que haya invitado a opinar recientemente

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes recientemente, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

Ha contestado el 98% de las opiniones negativas

Suele tardar más de 1 mes en responder

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

4,5

Todas las opiniones

(6880)

655 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Misleading Pricing and Appalling Customer Service

Editing this review again so people can get the full picture. I never like leaving negative reviews, but I genuinely wish I’d known how Topps Tiles treat their customers before spending so much of my money with them.

I ordered the exact same tiles twice within a week. The price increased dramatically, only to drop again days later, leaving me around £500 worse off. They call this a “promotion”, but to me it felt more like a price hike than a genuine offer. The timing and fluctuations felt incredibly misleading.

I deal with customers every single day, and I would never treat someone this way. I wasn’t asking for special treatment, I simply wanted them to understand how unfair and misleading the experience felt. Instead, I was told to return tiles that were already laid, with absolutely no goodwill or understanding.

On top of that, an entire pack arrived smashed, their order tracking was useless, and my original review was rejected from their website because it discussed customer service rather than just the product.

Their response has been nothing but a repetition of company policy, completely missing the point.

I would never dream of treating my own customers like this. It’s not just about the £500, it’s about honesty, trust and basic customer care.

We have plenty more renovating to do, but I won’t be spending another penny with Topps Tiles. I only wish I’d known all this before ordering, because I would have gone elsewhere.

23 de septiembre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Topps Tiles

Respuesta de Topps Tiles

I'm sorry to hear that you missed out on our recent promotional offer. I completely understand how disappointing it can be to see a better price become available shortly before or after making a purchase.
Our promotions are typically available for specific dates and cannot usually be applied retrospectively once the promotion has ended or if the order was placed outside of the promotional period. While I appreciate this isn't the outcome you were hoping for, we do have to apply the same policy consistently for all customers, I can see our Customer Support team have been in contact with you to explain this

I understand that your original post was submitted to our product review platform, but unfortunately, it was not accepted. This platform is specifically designed for exclusive product reviews and does not accommodate other types of content.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Anth Kyle the Boys at Darlington

Anth, Kyle, and the rest of the lads that work at Topps Tiles Darlington have been first class with me the moment I stepped through the door. The customer service they have given me far exceeded what I expected. I am just starting out my journey on becoming a tiler and a tiling business owner. The advise offered and support given does not go unnoticed. Given the above once my business begins to grow there is only one place I will be recommending my customer purchase their tiles... Topps Tiles Darlington. Well done and keep it up!! Bleu

5 de septiembre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Topps Tiles

Respuesta de Topps Tiles

Thank you for posting this fantastic review! I am sure Anth, Kyle and the staff at Darlington will be thrilled you highlighted their great service.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great service

Prompt, efficient and knowledgeable staff. Helpful and attentive even if dealing with another customer, found a way of politely including you. Energetic and positive response of staff - nothing is too much trouble.

22 de septiembre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Topps Tiles

Respuesta de Topps Tiles

Thank you for your fantastic review! We're thrilled to hear you enjoyed your visit. Our team works hard to meet your expectations, and we’re glad we hit the mark. We look forward to welcoming you back soon!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Brilliant service

Brilliant service, great customer service very helpful staff

22 de septiembre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Topps Tiles

Respuesta de Topps Tiles

Thanks for your continued support and for sharing such wonderful feedback. We really appreciate it!

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Delivery missed

In-store experience was fine, staff helpful and order placed for delivery (charge made for delivery). Delivery did not arrive on specified day. Phoned store, apparently an IT issue whereby my order was not forwarded to warehouse. Hmmm. Tiler had to be delayed. Delivery could not be made for another 6 days. Not happy, and apology from store member rather lukewarm.

15 de septiembre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Topps Tiles

Respuesta de Topps Tiles

Thank you for taking the time to share your feedback.
I'm pleased to hear that your in-store experience was positive and that our team were helpful when placing your order. However, I am very sorry that this was overshadowed by the problems you experienced with the delivery.
I completely understand your frustration. Having arranged and paid for delivery on a specific day, only to find that your order had not been processed correctly and would not arrive as promised, is unacceptable. I appreciate the impact this had on your project, particularly as it resulted in your tiler having to delay their work.
I would also like to apologise that the response you received when contacting the store did not leave you feeling reassured. While an explanation was provided regarding the order not being forwarded to the warehouse, we recognise that this does not change the inconvenience caused, nor does it excuse the lack of a more proactive solution.
Please accept our sincere apologies for both the failure to deliver as agreed and for the level of service you received when seeking assistance. Your comments have been shared with the store management team so that the issue can be reviewed and improvements made to prevent similar situations occurring in the future.
We value your custom and are genuinely sorry that we let you down on this occasion.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

We had such a lovely experience…

We had such a lovely experience choosing tiles for our outside steps, and we really have to mention Louise, who was absolutely fantastic.From the moment we walked into the shop, in Shawfield Rutherglen Louise made my husband and me feel so welcome. She was extremely friendly, patient and knowledgeable, and took the time to work through our measurements with us to make sure we ordered exactly what we needed.
She also gave us great advice on which grout colour would be best for outsidesteps, which was something we hadn’t even considered. Nothing was too much trouble for her, and she genuinely went above and beyond to help us.It’s so refreshing to receive such friendly and personal customer service. Louise is a real credit to the shop, and we would definitely recommend her to anyone looking for tiles and advice.
Thank you so much, Louise, for all your help!

31 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Topps Tiles

Respuesta de Topps Tiles

Thank you for sharing your positive feedback! We're thrilled to hear that Louise made a difference for you. Your satisfaction is our priority, and we look forward to serving you again soon!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Fab service from advice in store to…

Fab service from advice in store to ordering online... the best service was from the driver S Hodgson- he was so helpful!

21 de septiembre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Topps Tiles

Respuesta de Topps Tiles

Thank you for taking the time to post this great review, very much appreciated.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Bridgend Branch

Glen, Bridgend Branch more than helpful and knowledgeable 👌 excellent service from him

20 de septiembre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Topps Tiles

Respuesta de Topps Tiles

Thank you for sharing this fantastic review. I am sure that Glen will be delighted to see his exceptional service recognised.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

The staff in Tops Tiles Mortlake

The staff in Tops Tiles Mortlake, were amazing. They went out of their way to help me. Nicky’s knowledge of tiles and finishing was second to none. He helped me finalise decisions and solve technical problems. I would highly recommend this store!

18 de septiembre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Topps Tiles

Respuesta de Topps Tiles

Thank you for taking the time to post this great review, very much appreciated.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I would be very careful with Topps…

I would be very careful with Topps Tiles Ruislip.Given a quote 5 dats approx prior.I ring in to pay and they are meant to send me an email to do payment.I get nothing,call back and they say price has gone up .I had until 26 th September at the price given and they tried it on in advance.There are better organisations than these people

21 de septiembre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Topps Tiles

Respuesta de Topps Tiles

Thank you for taking the time to share your feedback.

I am very sorry to hear about your experience and can understand why you feel frustrated. If you were advised that your quotation was valid until 26th September, it is understandable that you expected that price to be honoured when you called to make payment within that period.

I also appreciate how disappointing it must have been to experience difficulties receiving the payment link and then be informed that the price had increased. We recognise that clear communication and consistency are important, and I am sorry that on this occasion we did not meet your expectations.

Your comments have been shared with the relevant management team so that the circumstances surrounding your quotation and payment process can be reviewed. We take feedback such as yours seriously, as it helps us identify areas where we need to improve both our service and our communication with customers.

Please accept our sincere apologies for the frustration and disappointment caused.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Knowledgeable and helpful

The staff at Commercial Road, Ipswich were both knowledgeable, helpful and friendly.

20 de septiembre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Topps Tiles

Respuesta de Topps Tiles

Thanks for posting this review, hope your project went well and we hope to see you again soon!

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Ignored

I have an account with Topps tiles, and have used them around the country for years.This morning I called in for some materials I Yeovil. There were no other customers, and only seemed to be one member of staff, who seemed to be on a personal call on his mobile. He ignored me for a full ten minutes, he wandered in and out of the back of the store, no I'll be with you in a minute, or apologies. So I left my items on his counter and left. There are plenty of tile shops in Yeovil, so I used another, and will in the future. Time is money, and I won't be wasting mine there anymore.

21 de septiembre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Topps Tiles

Respuesta de Topps Tiles

Please accept our sincere apologies for the poor experience and for the impression it has left. Your comments will be shared with the store management team so that the circumstances can be reviewed with the colleague involved and appropriate action taken.

We genuinely value your loyalty over the years and are disappointed that we have let you down on this occasion. Thank you for bringing this matter to our attention.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

The guys here give a brilliant service…

The guys here give a brilliant service and are always friendly and accommodating, I have used Topps Tiles for a number of years and I found that the quality and range of products is as good as it gets.
I most definitely would recommend Topps Tiles at Loughborough to anyone as I am confident enough to say that you will leave the store satisfied that my recommendation was Topps.

19 de septiembre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Topps Tiles

Respuesta de Topps Tiles

Thank you for your fantastic review! We're thrilled to hear you enjoyed your visit. Our team works hard to meet your expectations, and we’re glad we hit the mark. We look forward to welcoming you back soon!

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Very disappointed with the ethics they…

Very disappointed with the ethics they use as sales people.
Been looking for adhesive and found on line from Topps exactly what I required for around £18 a 20 kg bag.
When I went to pay she was charging me £113 for 4 bags !?!?
I said that the online price was around £17.
All of a sudden it was reduced to £68!!
So £47 cheaper.
Trade or not as it doesn’t seem to matter.
You basically thought I was a novice, a dumb idiot and I’d accept the rip off price you first gave me!
Disgusting and won’t be using you guys again.

19 de septiembre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Topps Tiles

Respuesta de Topps Tiles

Thank you for taking the time to share your feedback. I am very sorry to hear about your experience one of our stores.
Topps provides exclusive online discounts on select frequently used products. In accordance with our pricing policy, these discounts are accessible when shopping through our online platform. We understand that it can be frustrating not to realise the online offer price; therefore, the store representative sincerely acknowledged your concerns and adjusted your purchase to reflect the applicable online discount. Thank you for your understanding, and we appreciate your continued support.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Topps Tiles clearly have a culture…

Topps Tiles clearly have a culture built around exceptional customer service and this has been evident through the multiple stores I have visited. All of their staff cannot do enough for you from the moment you walk through the doors. Exceptional for such a large business!

11 de septiembre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Topps Tiles

Respuesta de Topps Tiles

Thank you for sharing your positive feedback! We're thrilled to hear that we made a difference for you. Your satisfaction is our priority, and we look forward to serving you again soon!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Went into the Newark store at the…

Went into the Newark store at the weekend and was greeted by lovely staff members especially Ben. He gave lots of good advice and helped make choosing our tiles so much easier, going above and beyond to load them up for us and helped take them to our car

13 de septiembre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Topps Tiles

Respuesta de Topps Tiles

Thank you for taking the time to post this wonderful review! I’m sure Ben will be thrilled to know you mentioned him in your review

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Very friendly

Very friendly, very knowledgable. Great choices

15 de septiembre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Topps Tiles

Respuesta de Topps Tiles

Thank you for your fantastic review!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Best place to get tiles in the Lowestoft area

Great well laid out store. Very helpful knowledgeable staff. My first place to visit for all tiling projects. And great competitive prices

17 de septiembre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Topps Tiles

Respuesta de Topps Tiles

Thank you for posting this fantastic review! I am sure the staff at Lowerstoft will be thrilled you highlighted their great service.

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más