Usemanly Opiniones 

756
•
TrustScore: 4 sobre 5

3,9

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I was looking for a deodorant for my son without aluminium and the other bad in ingredients. And I found you and I tried and it works perfect and now my husband wants to try it as well. Thank you so m... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I actually had to have my daughter order with her card as mine would not go through because of restrictions. Not sure if company is in another country or what. Would be way more convenient if you had... Ver más

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Absolutely atrocious!! I can only imagine that all these people posting positive reviews have been sent my order. I have been waiting for the remainder of mine since 19 July - yep 12 whole weeks.... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I saw Manly being advertised on Instagram and decided to buy the product for my husband to try since it's a non hormone disrupting blend. Absolutely love this brand. It smells great and doesn't disrup... Ver más

Información sobre la empresa

Escrito por la empresa

I started Manly to make a real difference in men’s daily routines — most supermarket products are full of harsh chemicals that cause irritation, dryness, and breakouts. Our mission is to create natural men’s hygiene and grooming products that actually work — from body wash, shampoo, conditioner, and deodorant to targeted solutions for acne, dandruff, and body odour. By using high-quality botanicals instead of cheap fillers, we help men (and the mums, partners, and families who often buy for them) feel confident in their own skin. Manly is more than just a shower brand — it’s about giving guys simple, effective, and trustworthy products they’ll actually use every day. – Callum Founder of Manly


Información de contacto

3,9

Muy bueno

TrustScore: 4 sobre 5

756 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que haya invitado a opinar recientemente

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes recientemente, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

Ha contestado el 95% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 48 horas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

3,9

Todas las opiniones

(756)

662 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 1 estrellas sobre 5

⭐️ 1 STAR

⭐️ 1 STAR — Extremely Disappointing Customer Service

I placed my order on September 1 with the understanding that it would arrive between September 6–7. This order was purchased as a birthday gift, so the expected delivery timeframe was important.

As of September 10, there has been no tracking update, no email regarding a delay, and no explanation for the lack of shipment information. I use the Shop app to track my orders, and there has been no meaningful update there either.

I have made multiple attempts to contact customer service and have still not received an actual update or substantive response. I did receive an automated notice stating that someone would contact me within 24–48 hours, but that timeframe passed without any correspondence.

Delays can happen, but not communicating with a customer—especially after multiple attempts to get an update—is unacceptable. At this point, I have no idea when or if my order will arrive.

Order placed September 1. Expected delivery September 6–7. Today is September 10. Still no tracking update and no response from customer service.

Based solely on my experience, I cannot recommend ordering from this company.

10 de septiembre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Usemanly

Respuesta de Usemanly

Hi Cazrine,

I’m genuinely very sorry for the experience you’ve had with us. You placed your order on 1 September specifically as a birthday gift and were given an expected delivery timeframe of 6 to 7 September. I completely understand how disappointing it was to see that date pass without your order, tracking information, or any communication explaining the delay.

What concerns me most is that you made multiple attempts to contact us and still didn’t receive a proper response. You were even advised that someone would get back to you within 24 to 48 hours, and we failed to meet that commitment as well. You should never have had to keep chasing us simply to find out what was happening with an order you had already paid for.

Unfortunately, the deodorants included in your order are currently out of stock, which has held up the entire shipment. We’re expecting additional deodorant stock around mid-September, but we absolutely should have communicated this to you proactively rather than leaving you wondering whether your order was ever going to arrive.

We completely understand that the timing matters because this was intended as a birthday gift. If you’re happy to wait, we can keep your complete order active and have it fulfilled once the deodorants are available. Alternatively, we can remove and refund the unavailable deodorants and ship the remaining available items, or if the delay means the order no longer serves its purpose, we completely understand and can cancel the entire order and issue a full refund.

Cazrine, I’m truly sorry that our lack of communication turned what should have been a straightforward birthday purchase into such a frustrating experience. Your criticism is completely understandable, and we should have done much better.

Callum
Founder, Manly

Valorada con 5 estrellas sobre 5

We will try it and see

We will try it and see, as we as a family have tried to use only natural therapies and products. No sls and all the other crap ! Sad to learn Sukin has ahit in it as well 😔

10 de septiembre de 2026
Opinión espontánea

Trustpilot está evaluando esta opinión de acuerdo con nuestro protocolo de denuncia.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

It was really easy to use

It was really easy to use and had a nice in getting some free products, thank you, with everything so high these days every little bit helps! My grandson who is 14 plays football and has eczema, hopefully this helps him!

9 de septiembre de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Buyer beware!

Ordered beginning of August.
We are now in the 2nd week of September and no products still!!
I have had to find out where my order is only to be told stock will arrive in 24 to 48 hours, this was on August the 25th
Then no updates still so I emailed them again at the end of august to be told again orders will be shipped once stock arrives within 24 to 48 hours. Still nothing and its almost mid September.
DO NOT buy from a company who over sells, who uses AI to respond to emails and who blatantly lied to their customers.
I am all for supporting Australian small businesses but this is a joke and you are scamming your customers. Unhappy and disappointed in your customer service. Maybe spend the money you use on your advertising on your customers and getting stock that you can sell honestly rather than selling stock you don't have!

9 de septiembre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Usemanly

Respuesta de Usemanly

Hi there,

I’m genuinely sorry. After ordering at the beginning of August and still having no products by the second week of September, I completely understand why you’re angry and disappointed with us.

What makes this worse is that you’ve had to chase us for every update. You were told on 25 August that stock was expected within 24 to 48 hours, and when that timeframe passed, you contacted us again only to receive another similar timeframe that we also failed to meet. We should never have given you expectations we couldn’t deliver on, and we should have proactively contacted you when those timeframes changed.

We have experienced significant stock shortages alongside demand that exceeded what we were prepared for. That has caused a substantial backlog in fulfilment. But I want to be clear that this is an explanation, not an excuse. We accepted your order, and it was our responsibility to communicate honestly about availability and keep you properly informed.

I’m also particularly sorry that our responses left you feeling as though you weren’t speaking with someone who genuinely understood your situation. After weeks of waiting, you deserved a clear, personal answer and a resolution, not something that felt repetitive or generic.

As a small Australian business, it’s incredibly disappointing to hear that someone who actively wants to support Australian businesses now feels misled by us. I completely understand how our delays and poor communication have damaged your trust.

I’d like our team to look at your order specifically and resolve this rather than give you another general stock update. Please send us a direct message with your order number and the email address used to place the order so we can locate everything immediately and work out the appropriate resolution with you.

I’m deeply sorry we’ve let you down. Your criticism of how we’ve handled the delay and communication is fair, and we need to do better.

Callum
Founder, Manly

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Managing what goes into our bodies

I am a mom of two. My son has many reactions to foods and his environment. When his inflammatory response is up, he tends to get ill. My husband and I have been researching ways to not only get his inflammation down but to manage the products he uses. My husband found your product and was excited to share with us. My son chose his favorite coconut scent and is eager to start using it! Our families Health is very important to us and well worth it.

9 de septiembre de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

This company uses bait advertising and…

This company uses bait advertising and misleading information to attain new customers. I ordered this for my 2 boys with a free body buffer and cooling wipes. When we received our order I only received half the products I actually paid for and no sign of the free products. I then had to contact them over 7 times to get my paid products sent out. I had to sign up for a monthly subscription, which was going to be sent out before my original order was received. They did cancel this thank goodness. 2 months later I just received my original order without the free products. The shampoo burnt my son’s scalp. The body wash smells nice and they think it’s ok and the deodorant leaves sticky residue in their arms pits. The customer service, follow up and professionalism is not great. Unfortunately I am still waiting for the free products which I don’t think actually ever existed. Be warned!!

6 de julio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Usemanly

Respuesta de Usemanly

Hi April,

I’m genuinely so sorry for everything you and your family have experienced with this order. Having to contact us repeatedly and wait so long for everything you were expecting is incredibly disappointing, and you should never have had to chase us this many times.

I completely understand your frustration regarding the free Body Buffer and Cooling Wipes. You placed your order based on an offer that included those gifts, so it’s understandable that you were upset when they appeared to be missing.

Upon checking the tracking, I can confirm that the missing items were shipped on 1 September and have now been delivered. We have also sent the tracking information to your email for your reference.

I’m also very sorry to hear about your son’s experience with the shampoo. If it caused burning or irritation, please discontinue using it on him. We take feedback like this seriously and are very sorry that he had an uncomfortable experience with the product.

I know that receiving everything now doesn’t undo the long wait, repeated follow-ups or frustration you experienced along the way. We should have communicated much more clearly and handled your order properly from the beginning.

We’re truly sorry for letting you and your family down and for the experience you’ve had with Manly.

Callum
Founder, Manly

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Ordered $50 worth on 8/23

Ordered $50 worth on 8/23. Sent an email as my order still just says waiting on details and hasn’t been shipped on 9/4. It is now 9/8 and still no response. I requested them to cancel and refund me and I have had zero responses. Next step is contacting BBB and hopefully getting my money back..

23 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Usemanly

Respuesta de Usemanly

Hi Brittany,

I’m genuinely very sorry for the experience you’ve had with us. You placed your order on 23 August and were left waiting without a meaningful update. You then reached out for assistance and requested a cancellation and refund, but didn’t receive the timely response you deserved. I completely understand why you became frustrated and concerned about getting your money back.

I want to reassure you that your full refund has now been processed. Depending on your bank or payment provider, it may take a few business days for the funds to appear back in your account.

Although we have refunded you in full, we have still shipped your order at no additional cost to you. Your parcel is now on its way, and when it arrives, please feel free to keep the products with our compliments. There is nothing further for you to pay.

We know that sending the order and refunding you doesn’t erase the frustration of waiting or having to chase us for answers. You should have received clear communication from us from the beginning, particularly when you contacted us asking to cancel. We sincerely apologise for falling short.

We hope that receiving both your full refund and the products goes some way towards making things right and shows that we genuinely wanted to resolve this for you.

Again, we’re truly sorry for the delay, the lack of communication and the inconvenience we caused.

Callum
Founder, Manly

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Allow plenty of time for delivery

I ordered this product for my son on August 10 and it is now Sept 8 and I still haven’t received my order. Communication has be ok, however I was promised the stock would be arriving in the warehouse by Aug 24 but it has still taken 2 weeks to even be dispatched.

I hope the product ends up being worth the wait. If considering purchasing - allow 1 month at least for delivery.

8 de septiembre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Usemanly

Respuesta de Usemanly

Hi Jenna,

I’m genuinely sorry for how long you’ve been waiting for your order. You placed it on 10 August, and nearly a month later you were still waiting to receive it. I completely understand how disappointing that is, especially when these were products you purchased for your son.

I also appreciate you acknowledging that communication has been okay, but I completely understand your frustration after being told stock was expected at our warehouse by 24 August, only for it to take another two weeks for your order to be dispatched. When we provide an expected timeframe, you should be able to rely on it, and I’m sorry we weren’t able to meet that expectation.

We experienced significant stock and fulfilment delays during this period, but you shouldn’t have had to wait this long for an order. We know that an explanation doesn’t give you back the weeks you’ve spent waiting.

Your order has now been dispatched, and I sincerely hope it reaches you very soon. More importantly, I hope your son enjoys the products and that they ultimately prove worth the wait.

Thank you for your patience despite such a disappointing delay, and I’m truly sorry we didn’t provide the experience you deserved.

Callum
Founder, Manly

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Difference maker for males

It was good. Only thing is, I couldnʻt just order the shampoo and conditioner without also getting the body wash in a bundle. Are the shampoo and conditioner available to order by themselves?

Just asking - I am a 72-year-old man, and after using your products for about two weeks now, I just love how they make you smell and feel. Keep up the good work. Steve Petner

1 de septiembre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Usemanly

Respuesta de Usemanly

Hi Steve,

Thank you so much for the lovely review. It’s wonderful to hear that after a couple of weeks of using Manly, you’re enjoying how the products make you smell and feel. We love hearing that our range is being enjoyed by men of all ages.

At the moment, our shampoo and conditioner aren’t available to purchase individually and are offered as part of the Full Tactical Kit. We completely understand that you’d like the flexibility to purchase just the hair products without needing another body wash, and I’ll make sure that feedback is passed on to our team.

Thanks again for your support, Steve. It really means a lot to us, and we hope you continue enjoying the range.

Callum
Founder, Manly

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Worst company I have ever encountered.

Worst company I have ever encountered.

2 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Usemanly

Respuesta de Usemanly

Hi Mariana,

I’m genuinely sorry to hear that your experience with Manly has left you feeling this way.

While you haven’t shared the details of what happened in your review, it’s clear that we’ve seriously disappointed you, and that’s not something we take lightly. Whatever has brought you to the point of describing us as the worst company you’ve encountered, we’re very sorry that your experience with us has been so negative.

We’d really appreciate the opportunity to understand what went wrong and see if there’s anything we can do to put things right.

Again, I’m truly sorry we’ve left you feeling this disappointed with Manly.

Callum
Founder, Manly

Valorada con 1 estrellas sobre 5

BUYER BEWARE…

BUYER BEWARE…. Ordered on 5th August. Follow up emails sent every week or so and the usual automated response about stocks etc. And then they had the nerve to charge me again last week on a subscription I never signed up for on a product I never received. Do not buy from this company.

8 de septiembre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Usemanly

Respuesta de Usemanly

Hi Belle,

I’m genuinely so sorry for the experience you’ve had with us. Waiting since 5 August without receiving your order is already incredibly frustrating, and having to repeatedly chase us for updates only to receive responses that felt automated and repetitive made that experience even worse.

I completely understand how upsetting it must have been to then see another charge for a subscription when you hadn’t even received your original order. Regardless of how the subscription was selected during checkout, you should never have been left feeling unaware of it, especially while still waiting for the products you had already paid for.

We have experienced significant stock and fulfilment delays, but that does not excuse the length of your wait or the poor communication along the way. We should have been much more transparent and proactive rather than leaving you to continually ask us what was happening.

Belle, I’m truly sorry that this experience has caused you to lose trust in Manly. You deserved much better from us, and we take your feedback about the delays, communication and subscription experience seriously.

Callum
Founder, Manly

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Your special

Your special
Did not allow me to add the deodorant on the order. I had to search to find the bundles and then I did not get the sale items and not sure on the price. I wanted shampoo as well but not available on the Forest scent that I could find.

7 de septiembre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Usemanly

Respuesta de Usemanly

Hi Linda,

Thank you for sharing this feedback. I’m sorry the promotion and ordering process was confusing and made it difficult to purchase the products you actually wanted.

You should have been able to clearly see what was included in the special, what the final price would be, and how to add the deodorant without having to search around the website for a bundle. I also understand the frustration of wanting shampoo in the Forest scent and not being able to find the option you were looking for.

We really appreciate you pointing this out. Feedback like this helps us identify where the shopping experience needs to be clearer and easier to navigate, and I’ll make sure your comments are passed on to our team.

Thank you for giving Manly a try, and I’m sorry the ordering experience wasn’t as straightforward as it should have been.

Callum
Founder, Manly

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más