Cheapest Liquor Opiniones 

139
•
TrustScore: 2 sobre 5

1,8

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 1 estrellas sobre 5

this is probably the 8th time i've ordered here. half the time the orders are fine and generally arrives within a few days. the other few times: - 2x occasions there were bottles was missing,... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

10/10 service! I'm impressed with how fast my order got delivered to the work office, I only just ordered yesterday!? Loving the convenience of being able to stock up straight to our door. Will de... Ver más

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Paid $669 for 2 bottles of champagne Jun 05, 2026 No Delivery no refund no response to multiple emails CROOKS AND THEIVES

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Whatever you do, don't purchase from Cheapest Liquor. You can't contact them easily and their customer service is very bad. Go somewhere else - seriously! They advertise stock they don't have and then... Ver más


Información de contacto

1,8

Malo

TrustScore: 2 sobre 5

139 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que haya invitado a opinar recientemente

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes recientemente, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

Ha contestado el 11% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 1 mes

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

1,8

Todas las opiniones

(139)

110 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I ordered a case of red wine a couple…

I ordered a case of red wine a couple of weeks ago and still have not received any update from them. I followed up twice this week with no responses. They don't have a phone no. to call either. It makes me think whether this business is legit.

11 de junio de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

The worst customer service ever

The worst customer service ever! Purchased a case of Gin on 27/04 and it has not shipped till now being 11/06. Put in 3 tickets to enquire about the order, no response and there is no way to call the company. Had to call my bank to retrieve funds.
Absolutely terrible

27 de abril de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

DO NOT BUY

DO NOT BUY - Placed order over a week ago and it hasn't progressed past order received. Can't get a response from their "tickets" and no response to their "chat".
EDIT: My credit card refunded so they then cancelled the order and are now trying to get this review removed. DO NOT BUY

27 de mayo de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

FALSE DELIVERY TIMES AND NO RESPONSE TO COMMUNICATION

They advertise that the goods will be delivered between 2 to 5 days. The tracking indicates they haven't even confirmed the order let alone pack it and send it so the chances of the goods arriving today is zero as we are talking Melbourne to Brisbane. I have tried to contact them 5 times with no response. I can only hope I get my money back.

4 de junio de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Waiting on order

I placed and paid for my order and two weeks later I have not received my order or had any communication from this company. I am starting to think this site is a scam.

15 de mayo de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

No delivery. No refund. After 6 weeks. EDIT: Refund after escalation in week 7

This company haven't delivered my order or provided a refund 6 weeks after I ordered. They responded once by email two weeks ago offering me a refund since they couldn't fulfil the order. Since then no word despite repeated efforts to contact them. And they are still advertising the product that they couldn't deliver on their site despite not being able to deliver it.

EDIT: After tracking down names and contact info thru online searches and mentioning their name in escalation efforts I did finally receive a refund in week 7

15 de abril de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

$580 order never delivered and no communication...

I placed a $580 order and have waited now for almost a month - I can't get them to respond to emails and they don't answer their own chat prompts. Very dodgy organisation with no communication channels that work. Trying to get a refund by not getting a response. Don't order from them - it's too high risk.

8 de mayo de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

10/10 service

10/10 service! I'm impressed with how fast my order got delivered to the work office, I only just ordered yesterday!? Loving the convenience of being able to stock up straight to our door.

Will definitely be restocking with these guys again for all our office drinks! :)

15 de mayo de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Once again - disappointed

Once again, another online service provider that doesn’t know its arse from its elbow. Why is it so difficult to update your website when stock is unavailable OR for that matter, update your customer instead of them having to chase you?!!! This is just another of many liquor suppliers off my Xmas list. Will never order again. To add insult to injury I was called Troy in the refund confirmation email, despite my name making up my email address.

28 de abril de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Ordered some wine that not to my…

Ordered some wine that not to my knowledge has been hard to source… yes it took a while to hear initially regarding the challenge to order it but the lovely staff went above and beyond to keep me informed and updated.. I couldn’t receive the order as it was discontinued so a refund with a lovely gift was much appreciated.. the staff were absolutely lovely and I would definitely order wine from them again..

8 de mayo de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Order

Placed an order - no response - wrote an email - got a response that item is out of stock. Asked them to send part order - no response. Been almost 2 weeks since placing the order. Sent 2 emails - no response. Very difficult to reach out as there is no contact number, only AI chat box. Not sure whether I will get my order and money has been already paid. Dicey. Never ordering from them again.

Update - May 7, 2026 ~ After posting this review, I received a response from their Head of Customer Service, who apologised for the delay and also offered a complimentary gesture to make up for the inconvenience.

I received my order today and am happy with the final outcome.

However, it would be very helpful if they added a customer contact number so issues could be resolved directly before customers feel the need to post reviews in order to get action taken.

21 de abril de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Horrible customer service

Horrible customer service. We’ve waited over 5 weeks for our order to arrive (and received no contact from them regarding delays) and only after sending multiple emails to them they responded saying they were waiting on stock. Order gets delivered today and four bottles are missing. Was finally able to get through to someone and they informed us they were out of stock (again, we received nothing telling us about the lack of stock). MIND YOU WE SPENT OVER $1000!! I can’t believe this place is still operating after so many bad reviews & their complete lack of communication and care towards their customers.

1 de mayo de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

5 stars from me

Prompt delivery, easy ordering, best price. Thank you Cheapest Liquor for the great service and a surprise discount voucher for my next purchase!

28 de abril de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Cheapest Liquor

Respuesta de Cheapest Liquor

Hi Robyne,

Thank you so much for your kind feedback. As a small family owned business, we truly appreciate the support :)

-Cheapest Liquor Team

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Ordered several weeks ago 6 bottles of…

Ordered several weeks ago 6 bottles of NZ wine, no responses around delivery and missing timeframes, would suggest that they are not what you expect and would rather pay more now than actually order from them, wouldn't order again, will be seeking refund.

6 de abril de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Cheapest Liquor

Respuesta de Cheapest Liquor

Hi Kang,

Thank you for sharing your feedback — it truly helps us grow and improve, and we sincerely apologise for the experience you had.

I have looked into your order and can see it was unfortunately delayed by our supplier, which we are truly sorry about. Our team had reached out to you several times to explain the reason for the delay and also provided a voucher, however we never received a response from your end.

Since then I can see your order was cancelled and the full amount was refunded back to your card. We apologise again for the experience and if you have any further questions, please don't hesitate to reply to our emails — we are always happy to help.

Thank you again Kang and we are so sorry!

-Cheapest Liquor Team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Thumbs up

Great price and service

17 de abril de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Cheapest Liquor

Respuesta de Cheapest Liquor

Thank you Tyrone for your kind feedback. As a small family owned business, we truly appreciate it.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Ordered 2 bottles of whisky from…

Ordered 2 bottles of whisky from Cheapest Liquor after seeing their promise of 2–3 business day delivery. After 2 days with no shipping update, I contacted them and was told the items were actually out of stock.

I accepted a refund on 10 April, but as of 17 April, I still haven’t received my money. Communication has been poor and the refund process is very slow.

Based on this experience, I wouldn’t recommend shopping here. Hoping the refund is processed soon.

17 de abril de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Cheapest Liquor

Respuesta de Cheapest Liquor

Hi Tony,

Thank you so much for taking the time to share your feedback and we sincerely apologise for the experience you had — this is absolutely not the standard we hold ourselves to and we are truly sorry.

Your refund had been processed and had already reached your account at the time, and we apologise for how long it took to get to that point. We also want to say sorry for the lack of communication throughout this process — you absolutely deserved better from us.

I can also see that our team had reached out to you to apologise and arranged a gift for you as a gesture of goodwill, however we never received a response. We genuinely did try to make this right and we are so sorry it came to this point.

As a small family owned business we are heavily reliant on our suppliers and couriers, and we're so sorry you were affected by the delays. We are continuously working to improve our processes and communication, and we sincerely hope to have the opportunity to give you a much better experience in the future.

-Cheapest Liquor Team

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Unreliable

ordered a 300+ dollar order 22 days ago, it took me sending them an email before i got any of my stuff, that was several days ago that i got about half the order, still missing half so just sent another message to ask why.

Edit: I specifically asked when they sent a message regarding the items, that they should get them to me as soon as possible, NOT cancel and refund the remainder. As seen by the message below they did NOT do that and cancelled anyway, then asked me to change my review, so i will...by adding this....IF I COULD GIVE NEGATIVE STARS I WOULD.

6 de marzo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Cheapest Liquor

Respuesta de Cheapest Liquor

Hi Terris,

Thank you so much for taking the time to share your feedback and we sincerely apologise for the experience you had. We want to assure you that we have taken this on board and made sure our entire team is aware so that this does not happen again. We are truly sorry.

We are glad to confirm that the outstanding items on your order were refunded back to your card in full, and we deeply apologise for the delays and inconvenience caused throughout this process. As a small family owned business we are heavily reliant on our suppliers and couriers, and we are sorry that this impacted your experience with us.

I can also see that our team had reached out to you to apologise and arranged a gift as a gesture of goodwill, however we never received a response. We also provided you with a voucher to use on a future order.

Apologies again for this poor experience and thank you for your patience.

-Cheapest Liquor Team

Valorada con 1 estrellas sobre 5

My bank has been charged for an order not received

My bank has been charged for an order, but there has been no email confirmation of order placement, no tracking to indicate the order has been shipped, nothing. No response from their customer service, and they want to charge me for an order cancellation according to their site/chat.

27 de marzo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Cheapest Liquor

Respuesta de Cheapest Liquor

Hi Neil,

Thank you so much for sharing your feedback and we deeply apologise for the experience you had — this is absolutely not the standard we hold ourselves to and we are truly sorry.

We can see your order was cancelled and the full amount was refunded back to your card. Since then our team had reached out to you multiple times to offer compensation and also arranged a gift for you, however we understand you were not interested and we completely respect that.

We are so sorry again for letting you down. Issues with suppliers can unfortunately be very unpredictable and we are deeply sorry that you were affected by this.

-Cheapest Liquor Team

Valorada con 1 estrellas sobre 5

No phone number, no response

No phone number, they don’t respond to emails when you are enquiring as to when they are sending your order out.
It’s been one whole month, we ordered $160 of birthday gifts and received nothing!!!
I had emailed them before placing my order and they said that it was due to arrive that week and that they would send out straight away.
Fraudulent and don’t waste your time.
We will be contacting our bank.

24 de marzo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Cheapest Liquor

Respuesta de Cheapest Liquor

Hi Gabrielle,

Thank you so much for taking the time to share your feedback and we are so sorry to hear about your experience.

Unfortunately the supplier for this product was very difficult and caused unexpected delays. When your order was placed we were expecting more stock to arrive, however it got held up and we are so sorry that this impacted your order and your birthday gifts. As a small family owned business we rely heavily on our suppliers and unfortunately this can sometimes lead to situations like this, which we deeply regret.

I can confirm your order was cancelled and refunded back to your card, and a voucher was also provided. Our team later reached out to you again to apologise and to send a gift as a gesture of goodwill and to also resolve the issue, however we never received a response.

We do want to also address the concern about our phone line — we currently do not have one in place, however we will be looking to set one up in the future. In the meantime, we do have a live chat available on our website where you can speak directly with one of our team members for any urgent enquiries.

We truly hope to have the opportunity to restore your faith in us in the future and apologies again for any inconvenience caused.

-Cheapest Liquor Team

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más