Gsm Eindhoven Opiniones 463

TrustScore: 5 sobre 5

4,9

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 5 estrellas sobre 5

UItstekend geholpen met het -volgens KPN- eenvoudig overzetten van bestanden naar mijn nieuwe Android telefoon. Dat 'eenvoudige' viel mij behoorlijk tegen. Vandaar dat ik GSM Eindhoven, net als ruim... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Bijzonder vriendelijk personeel. Mijn telefoon kon ergens anders niet gemaakt worden. Via een vriend kwam ik bij gsm Eindhoven. Nadat ik duidelijke afspraken gemaakt had met de eigenaar kon ik na 1 da... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Rustig gevraagd wat precies het probleem is, instructies wat voor info ik moest aanleveren (Gmail ww),. Dag later snel opgelost met lekker kopje koffie tijdens wachten. Uiterst vriendelijk en gast... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Top service,, vriendelijk,, leuke babbel en ook nog eens een gratis beschermlaagje gezet op me telefoon! Ga zo door!!!

Información sobre la empresa


Información de contacto

4,9

Excelente

TrustScore: 5 sobre 5

463 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que solicite reseñas

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Stugge, oneerlijke boevenbende

Vandaag bij GSM Eindhoven geweest met gevalletje garantie. Zwarte streep op scherm binnen 4 maanden. De garantie loopt 6 maanden maar GSM Eindhoven zegt doodleuk 'die is gevallen, dan geldt de garantie niet meer'. Da's lekker, dat kunnen ze natuurlijk altijd zeggen. Bewijs maar eens dat het niet zo is. Stugge, oneerlijke boevenbende. Laatste keer geweest.

1 de junio de 2018
Opinión espontánea
Logotipo de Gsm Eindhoven

Respuesta de Gsm Eindhoven

Op nieuwe valschade zit helaas geen garantie. Het bewijs dat we hiervoor hanteren is dat een beeldscherm niet spontaan breekt als deze stil in de kast ligt. Dit breekt alleen bij vallen of buigen is het antwoord van Samsung en van ons in dit geval. Bij twijfel laten we het altijd de fabrikant bepalen, en hun standpunt nemen we over.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Waardeloze zaak!

Waardeloze zaak!
Paar maanden geleden scherm laten vervangen en toen ie het daarna niet goed deed lag het “ineens” aan het moederboard. Vandaag ergens anders een nieuw scherm laten monteren en telefoon werkt weer perfect! Het zijn dus gewoon oplichters!

18 de diciembre de 2017
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

iPhone scherm reparatie uitgevoerd door …

iPhone scherm reparatie uitgevoerd door GSM-Eindhoven, buiten het feit dat het scherm van zeer slechte kwaliteit is laat het scherm nu in zijn geheel los.

Naar Eindhoven gereden om deze klacht kenbaar te maken en de enige vraag van de balie medewerker is of dit wel in de garantietermijn valt, nu heb ik deze telefoon (scherm) op 29 augustus 2016 laten repareren en geven ze aan hier niks mee te doen! Teleurgesteld in gsm-Eindhoven.

18 de agosto de 2017
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Onaanvaardbare ervaring.

Onaanvaardbare ervaring.
Reparatie glas duurt 4 weken voordat toestel terug komt.
Echter, achterkant zit nog los, dus weer terug. Direct in winkel opgelost. (wellicht was dat niet een goed idee)
Ditmaal zitten de knoppen aan de rand, steken niet meer uit en zitten in de rand, zodat ze moeilijk in te drukken zijn...maar goed, alles verder, dus dit zo gelaten.
Echter, weekje later, toestel ligt op tafel, en ineens springt het glas bij de inkeping van luidspreker, en direct enorme barst. Even later komt er nog een enorme barst erbij.
Terug naar de winkel. Eerst word mijn vriendin weggestuurd met boodschap "u heeft hem laten vallen, dat zien we duidelijk"..terwijl barst niet aan de rand van het glas zit ofzo...en zoizo, was dat ook niet het geval.
Daarna ik naar de winkel, ook weggestuurd "gesprongen glas valt niet onder garantie"..maar ook betaald reparatie was geen optie, want "we doen geen zaken meer met die reparateur, en dat glas is niet meer leverbaar dus zelf kunnen we het ook niet, probeer onze concurrent eens"

Kortom, 1 reparatie die heel lang duurt, is aanvaardbaar.
Dat we daarna terug moeten omdat reparatie andere defecten oplevert, jammer, maar kan gebeuren.
Dat we daarna weer terug moeten, is al frappant...maar dan weggestuurd worden met 'valt niet onder garantie' is onaanvaardbaar !

17 de junio de 2017
Opinión espontánea
Valorada con 3 estrellas sobre 5

IPhone6 met waterschade...slechte oplossing.

IPhone6 met waterschade...
Toestel deed het af en toe nog wel.
Naar GSM-Eindhoven voor reparatie..
€40 vooraf betaald en na 1,5uur telefoontje met melding dat GSM weer werkte. So far so good..
Idd het toestel werkte weer. De Home button niet meer, maar er was een mogelijkheid om het toestel te bedienen via andere touch-tegel op het openingsscherm.
Niet geheel blij met de oplossing. Even Internet en ziek vervanging Home-button. Fixjeiphone webshop geeft zeer duidelijke video-instructie, dus ik bestel een button plus reparatieservice: kosten €22
Binnen 10 min button ZELF vervangen en klaar.
GSM-Eindhoven gebeld en merkte al snel dat er alleen maar werd gezocht naar excuses.
Ik miste nog een onderdeel dat zij eruit hadden gehaald...
Kortom eventuele toekomstige reparaties NIET bij GSM-Eindhoven

2 de junio de 2017
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Bijzonder ontevreden over de kwaliteit en service …

Bijzonder ontevreden over de kwaliteit en de service van GSM-Eindhoven. Ik klaag niet snel, maar ik kan deze zaak alleen maar afraden bij iedereen:
In eerste instantie op 20 april in filiaal Deurne het glas van een OnePlus 3 laten vervangen. Dat was broddelwerk eerste klas: glas sloot niet lekker aan en zweefde op hele stukken los van het toestel. De dag erna dan maar terug naar filiaal Eindhoven waar ook eerlijk werd toegegeven dat dit broddelwerk was. Glas opnieuw vervangen door filiaal Eindhoven. Helaas een hoop loopwerk, tijd en benzine verspild met een dubbel bezoek!
Nu, nog geen 4 weken later is er recht boven bij de microfoon een hoek uit het glas gebroken. Telefoon zat gewoon in de broekzak. Bumper eromheen met beschermende rand die boven het glas uitsteekt. Hij is niet gestoten of gevallen. Contact opgenomen met GSM Eindhoven en zij willen niets aan de schade doen en het valt niet onder de garantie. Hun verhaal: "glas gaat niet zomaar kapot - er zal wel druk op uitgeoefend zijn of gevallen zijn" - Dat is dus niet zo en een duwtje op het glas rondom de afgebroken hoek laat duidelijk zien dat het glas niet vast op de onderliggende behuizing zit. Glas wat goed ondersteund wordt en gelijmd zit op de onderliggende telefoonbehuizing breekt natuurlijk niet zomaar - als het echter plaatselijk zweeft wordt het zwak. Dit heb ik ook telefonisch uitgelegd aan GSM Eindhoven. Echter in dat verhaal zijn ze niet geïnteresseerd en ze zijn ook niet geïnteresseerd deze zweving zelf te bekijken om te zien of er mogelijk toch sprake is van een montagefout. Enige wat ze kunnen aanbieden is het glas weer opnieuw te laten vervangen voor nog eens bijna twee honderd euro!
Jammer van deze afhoudende houding, waar ze zelf al hebben aangetoond in de eerste vervanging in Deurne dat ze niet foutloos werken.
Het mogelijk duidelijk zijn dat we dit na deze twee ervaringen niet meer van plan zijn nog een keer bij jullie terug te komen!

17 de mayo de 2017
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Vingerafdrukscanner gemolesteerd door reparatie

Zeker niet heen gaan! Ik liet van mijn iPad mini 3 het glas vervangen. Na vervanging werkt de vingerafdrukscanner niet meer. Ik had de scanner voor reparatie uit gezet en de pincode gedeactiveerd. Het verweer: het ligt niet aan ons want we konden niet testen of hij het deed. Nou, ik weet dat hij het nog deed. Maar een klant wordt niet gelooft. Van eigen verantwoordelijk (vooraf de juiste vragen stellen) wil men niets weten. Prutswerk krijg je hier dus! Ik zit nu met een iPad met een gerepareerd glad maar zonder vingerafdrukscanner. Dat men zich zo gemakkelijk hier vanaf kan maken.
De iPad is nog wel opgestuurd om de scanner te laten testen. Of het aan de reparatie ligt. Uitslag: het is niet te maken en het ligt niet aan ons. Moet ik nu wel de reparateur geloven? Ik geloof iig mijzelf. Dat hij het deed op het moment van inlevering. Advies: ga niet naar deze reparateur.

20 de diciembre de 2016
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Goede winkel

Recent bent ik hier geweest met mijn iPhone omdat er een barst in het scherm zat. Ik kwam in de winkel, en werd best snel geholpen, en ik kon nog op de reparatie wachten ook! Ongeveer 10/15 minuten later was mijn toestel klaar en weer gloednieuw!

20 de octubre de 2016
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Goede snelle service en garantie

Kom al een aantal jaren bij dit bedrijf en de service is super word altijd vriendelijk te woord gestaan en mijn toestel snel gerepareerd. Ben een keer terug geweest voor de garantie van mijn glas en toen is er onder de garantie een nieuw glas op gekomen zonder enige problemen. Ik raad daarom ook andere mensen aan om hier zijn/haar toestel te laten repareren.

20 de octubre de 2016
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Toppers!

Mijn telefoon laadde niet meer op, paniek!!!
Hup in de auto, naar gsm-eindhoven. Er zaten wat mensen in de wachtkamer, maar aan de balie werd ik snel en duidelijk geholpen. Ik kreeg een nummer (nummer 9) en mocht even in de wachtkamer wachten. Lekker een blaadje zitten lezen, maar kreeg hem niet uit want m'n telefoon was binnen 15 minuten al klaar! Topservice, topkwaliteit en een topprijs!

30 de septiembre de 2016
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Eerlijk en transparant een dikke 10

Vorige week woensdag bij gsm eindhoven geweest met mijn iPhone 6s die ik had laten vallen.
Ik kreeg van de medewerker die mij te woord stond 2 keuzemogelijkheden voor het vervangen van mijn scherm.
Een hergebruikte lcd of een originele lcd het werd me duidelijk verteld wat de verschillen zijn.
Gekozen voor de originele.
Er werd me meteen gezegt dat de reparatie langer gaat duren dan wat op de site staat.
Eenmaal mijn toestel terug kreeg, binnen de afgesproken tijd bleek dat mijn vinger scan niet meer werkte.
Meteen gemeld bij de baliemedewerker en hij nam mijn toestel meteen weer in.
Na 5 minuten was mijn toestel weer klaar en alles werkte weer.

Dank je wel
Esther de Veer

21 de septiembre de 2016
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Snelle service

Recent ben ik langs geweest met mijn iPhone 6 waarvan het glas kapot was. Ik kwam in de winkel en werd snel en vriendelijk geholpen, het toestel was binnen 15 minuten gemaakt en is weer als nieuw en werkt weer perfect! Daarom raad ik andere mensen aan om voor Gsm-Eindhoven te kiezen, snelle service en vriendelijke medewerkers.

17 de septiembre de 2016
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

niks mis mee

iPhone laten voorzien van nieuw glas, en omdat ik wat langer heb moeten wachten dan afgesproken zomaar een extra glasplaatje mee gekregen. Bedankt hiervoor.

9 de septiembre de 2016
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Slechte onderdelen en slechte service

Ik ben met mijn iPhone 6 met kapot scherm naar GSM Eindhoven gegaan. Zij boden de keuze tussen het vervangen van enkel het glas of van zowel het glas als het LCD scherm. Ik koos voor enkel het vervangen van het glas omdat het LCD scherm nog goed was. Toen ik hem terug kreeg merkte ik thuis dat de homebutton los zat waardoor deze niet altijd wekte, dat het scherm uitstak en dat het LCD niet meer echt wit licht gaf zoals voorheen. Ik heb direct gebeld om het probleem uit te leggen en mocht langskomen zodat zij er naar konden kijken.

Toen ik weer terug was gekomen werd na 10 minuten de conclusie getrokken dat het niet hun schuld was omdat ze enkel mijn scherm hadden vervangen (dat is toch het probleem?!). Ik werd met deze boodschap en de leugen dat ze het hadden gerepareerd weer naar huis gestuurd.

Thuis aangekomen bleek dat alle problemen er nog steeds waren en dat er helemaal niets aan was gedaan! Ik belde direct opnieuw op en mocht voor de derde keer langskomen (wat een service! ahum). Ik voor de derde keer het probleem uitgelegd in de winkel en de medewerker ging overleggen. Toen heb ik een uur gewacht totdat ze mijn homebutton zouden maken. Toen was hij klaar maar zat hij nog steeds los en stond het scherm nog steeds omhoog. Toen zei de medewerker dat ze er verder niets aan konden doen. Ik gaf tevens aan dat mijn scherm nog steeds omhoog stond en toen zei hij dat hij niet wist dat hij daar iets aan moest doen. Hij ging opnieuw overleggen terwijl ik kon meeluisteren met deze discussie en hoorde de andere medewerker zeggen '.. ja ja zo blijven we aan de gang..'. Toch gingen ze het scherm repareren.

Mij werd verteld dat de huidige leveringen schermen een slechte levering is, maar ze hebben hem toch geplaatst?!? Tevens hebben ze mijn originele Apple LCD eruit gehaald en vervangen voor een namaak, terwijl ik zei dat ik enkel het gebroken scherm wilde laten vervangen! (De medewerker bevestigde dat ze dit haden gedaan) Ze hebben dus 1. een gebrekkig product gemonteerd en 2. mijn originele en werkende Apple LCD eruit gehaald en vervangen voor een neppe zonder mijn toestemming!!

Na drie bezoeken en schuldontkenning door GSM Eindhoven is het uiteindelijk opgelost. Laat je niet afwimpelen door dit bedrijf. Ze kunnen best de goedkoopste van Nederland zijn, maar dat blijkt ook uit alles.

28 de agosto de 2016
Opinión espontánea
Logotipo de Gsm Eindhoven

Respuesta de Gsm Eindhoven

Beste Anouk Van rijnsoever,
Graag verduidelijken we onze werkwijze, omdat het niet correct is wat u schrijft. Wellicht heeft onze collega het u wat onduidelijk uitgelegd.
Op de eerste plaats bieden we bij een iPhone 6 scherm reparatie NIET de keuze tussen alleen het glas vervangen of het glas met beeldscherm vervangen. Het vervangen van het glas KAN uitsluitend in combinatie met een ander LCD beeldscherm, omdat dit onderdeel altijd aan elkaar geleverd wordt, zit verlijmt. Dus als het glas kapot is, krijg je ALTIJD een ander LCD scherm, waar ter wereld je deze reparatie ook laat uitvoeren. De keuze die aan u is voorgelegd is de keuze tussen een HERGEBRUIKT LCD scherm, of een volledig NIEUW LCD scherm. U heeft toen gekozen voor een hergebruikt LCD scherm voor de prijs zoals op de website staat vermeld.
Helaas bleek dit hergebruikte scherm het glas anders te hebben liggen, waardoor uw eigen homebutton anders in het scherm lag. Dat is ook de reden waarom u schrijft dat het scherm een ander wit ligt geeft als voorheen. Dit kan vaker zo zijn bij een reparatie onderdeel waarbij gekozen wordt voor een hergebruikt lcd, het is dus afhankelijk van de kwaliteit die gekozen wordt. (in dit geval een hergebruikt lcd scherm)
Ik ga er van uit dat mijn collega dit niet duidelijk genoeg heeft vermeld, aangezien u in de veronderstelling bent dat we alleen het glas vervangen hebben, wat technisch niet eens mogelijk is.

U geeft verder aan dat we het lcd eruit hebben gehaald en vervangen hebben voor een namaak. Dit is ONJUIST !
Al onze schermen (LCD) van de iPhone 6 zijn volledig origineel, alleen hergebruikt origineel of nieuw origineel. Bij een hergebruikte heeft u het hoogteverschil van het glas ervaren waardoor de homebutton problemen kwamen, en het verschil in de kleur wit. Dit is inderdaad een productie fout van de fabrikant geweest en hebben we de 3e keer dat u langskwam hersteld door geen gebruik meer te maken van die slechte serie schermen en een volledig nieuw origineel scherm te plaatsen zonder meerprijs. Dit is die keuze die u in eerste instantie aangeboden is. Nu heeft u zonder meerprijs dus de duurdere versie gekregen omdat we het zelf ook vervelend vonden dat u zo vaak terug moest komen.
U bent uiteindelijk (weliswaar tijdens het 3e bezoek) tevreden de winkel uit gegaan, met een iPhone 6 die perfect in orde is. Daarom vinden we het ook jammer dat we deze review aantreffen met als titel slechte onderdelen en slechte service. Het onderdeel dat er nu op zit is 100% nieuw en perfect gemonteerd, en onze service stopt pas als u tevreden bent. En als u niet tevreden bent betalen we de gemaakte kosten desgewenst volledig terug.
Meer als dit kunnen we als bedrijf niet doen.

PS: Natuurlijk zou het fijn zijn geweest als het gemonteerde onderdeel de eerste keer direct goed zou zijn. Maar slechte service zou zijn als we het probleem niet kosteloos op zouden lossen.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Super winkel

Je wordt snel en vriendelijk behandeld, je krijgt een eerlijk advies en zijn duidelijk over eventuele doorlooptijden! Echt een aanrader als je iets kapot hebt aan je telefoon of tablet.

27 de agosto de 2016
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Schermreparatie

een hele goede vriend heeft mij dit bedrijf aangeraden omdat ik recent mijn telefoon scherm liet vallen, ik ben hierna gaan kijken naar reparatie bedrijven, en dit bedrijf is en was met stip het meest goedkope bedrijf waarbij ik mijn scherm kon laten repareren.

Van de nieuwste tot de oudere toestellen hebben hun een goed refurbished, of nieuw scherm, maar voor technische mankementen draaien ze hun handen ook niet voor om, de prijzen zijn prima, en 'klaar wanneer u wacht' daar hebben ze niet over gelogen!

Een hartstikke tevreden klant!

Jeroen Peijs

5 de agosto de 2016
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Uitstekende service

Met enige terughoudendheid stuurde ik mijn one plus one telefoon met een flinke barst in het scherm per post op naar GSM-Eindhoven. Eerst natuurlijk wel wat referenties gelezen en die waren niet allemaal positief... dus ik dacht waar begin ik aan, maar toch gedaan. En vandaag kreeg ik mijn telefoon keurig netjes terug en hij werkt weer prima!! Bedankt voor de service, want wat is een mens tegenwoordig zonder zijn telefoon!?

29 de julio de 2016
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Onvakkundige leugenaars

"Waarom schrijven alleen ontevreden klanten altijd reviews" Was een van de vragen van de verkoper die ik de eerste keer trof. Waarop ik hem verzekerd heb dat ik een review zou schrijven, ook als ik juist heel tevreden was. Helaas voor zowel hem (want die eerste verkoper, Jordi volgens de bon, leek echt een competente kerel) als mijzelf pakte het verdere verloop anders uit dan vooraf gedacht.

Ik was dus op advies van kennissen (zal ik nog eens vaker naar luisteren ;) ) naar GSM-Eindhoven gegaan voor de reparatie van het camera-glaasje van mijn iPhone 6s. Hierin zat een barst door het vallen van mijn telefoon. Niet dat ik er super veel last van had, het enige was dat foto's en filmpjes in het donker strepen vertoonde als er lampen of lichtjes te zien waren, eigenlijk hetzelfde effect als wanneer je lens vet is, maar dan permanent. Verder was de telefoon perfect. Maargoed, telefoon dus achter gelaten bij GSM-Eindhoven voor een nieuw glaasje (kosten 19 euro, dus prima om te laten vervangen, dan is de telefoon daarna weer perfect).

Telefoon opgehaald, leek niks aan de hand. Ja, het ringetje was niet de juiste kleur, heb nu een glaasje van een zilveren iPhone, niet helemaal netjes, maar oke, voor 19 euro ga ik daar ook niet over zeuren, dus helemaal prima. Totdat ik voor de eerste keer een foto wilde maken van een object dichtbij. Totaal geen mogelijkheid om te focussen. Raar, want dat werkte zelfs met de barst erin prima. Nu kan dit komen doordat de camera-module scheef gemonteerd zit, dus ik terug met de telefoon naar GSM-Eindhoven.

Foto's op mijn telefoon als bewijs dat de camera na de val, maar voor de reparatie prima werkte. Maar de persoon die ik toen in de winkel trof (Jammer eigenlijk dat ik zijn naam niet heb) was toch onbeschoft, onbeleefd en onredelijk. Alsof ik hen probeerde op te lichten werd mij even fijn verteld dat dat niet door de reparatie kwam, maar dat het mijn eigen schuld was. Dat hij mij niet geloofde vertelde hij net iets te hard tegen zijn collega achter de schermen zodat ik het in de winkel kon volgen. Hij verzekerde mij dat mijn camera module niet meer goed was en dat deze vervangen moest worden. Dat dat niet hun schuld was en dat het nooit tijdens de reparatie gebeurd kon zijn. Hij had in 10 minuten mijn cameramodule vervangen met een andere, die werkte goed en mijn oude weer teruggeplaatst... Zei hij...

Raar verhaal, waarom meteen de oude weer terugplaatsen en mij niet even het bewijs laten zien dat hij met een andere module wel werkt? Geen idee... Mijn foto's die bewijzen dat de camera voor de reparatie prima werkte? -> "Jammer dan! Wij hebben het niet gedaan, doei"

Bood hij me vervolgens nog wel aan om de camera tegen inkoop te vervangen, maar omdat de modules niet op voorraad waren, moesten ze dan wel besteld worden. Raar verhaal, met welke camera heb je dan net getest 10 min. geleden?! Met een tweedehandse uit een schade toestel... Yeah right...

Kom ik er vervolgens thuis achter dat de trilfunctie ook niet meer helemaal lekker werkt waarop ik besluit dat de maat echt vol is! Ik ga zelf wel even kijken hoe het zit (is niet de eerste keer dat ik een iPhone uit elkaar schroef, maar zo'n camera-glaasje zit gelijmd dus daar ga ik me niet aan wagen, de rest is net lego). Na het voorzichtig openen van mijn telefoon merk ik dat 1. Mijn camera-module helemaal scheef in de behuizing zit. 2. mijn trilfunctie prima werkt als de telefoon niet dicht is. 3. er een afdruk van een schroevendraaier op de trilmotor module zichtbaar is.

Zelf de camera recht en deugdelijk gemonteerd. Trilmotor los gehaald en opnieuw gemonteerd, telefoon weer dicht gemaakt, wat denk je?

Camera-module werkt perfect... Niks mee aan de hand. Gewoon onvakkundig gemonteerd en vervolgens mij uitmaken als leugenaar maar zelf proberen mij een camera aan te smeren terwijl de mijne prima was.

Nou, het is niet helemaal de positieve review geworden die ik voor ogen had, het is ook niet helemaal de ervaring geworden die ik voor ogen had toen ik de eerste keer binnen liep. En voor iedereen die twijfelt zou ik zeggen: Ga NOOIT met deze lui in zee.... Maar goed iets met een gewaarschuwd mens... en ze zullen vast wel met een-of-andere scherpzinnige reactie terugkomen op deze review. Kijk zelf maar wie of wat je gelooft. Zoals ook in een van de andere reviews hieronder gezegd: "Gelukkig geloven ze zichzelf"

Sorry Jordi, ik kan het ook ff niet mooier maken voor je!

_________________________________________________
REACTIE n.a.v. onderstaand verhaal:

Omdat ik verder niet op een andere manier kan reageren, dan maar even zo. Ik ben iemand van het type, "Gun mensen het voordeel van de twijfel" en vind het zelf ook bijna nooit gepast om de term leugenaar te gebruiken.

Helaas hoop ik wel dat je inziet dat je jezelf klempraat met: "Hoe de indruk is ontstaan dat we een andere camera hebben geprobeerd en daarna de oude van u weer hebben terug geplaatst is ons een raadsel."

Voor mij waren het de letterlijke woorden: "Nou meneer, we hebben er even een andere camera ingeschroefd en daarmee werkt het prima" waarop ik zei: "Ow, laat eens zien dan", gevolgd door: "We hebben uw eigen camera weer teruggeplaatst, want dit was een tweedehands camera uit een schade-toestel" waardoor 'de indruk is ontstaan dat jullie een andere camera hebben geprobeerd en daarna de oude van mij weer hebben terug geplaatst'.

het feit dat dit hier openlijk ontkend wordt, sterkt mij in mijn overtuiging dat de term leugenaars in dit geval meer dan gepast is... over onvakkundig hadden we het geloof ik al gehad hè? ;)

8 de julio de 2016
Opinión espontánea
Logotipo de Gsm Eindhoven

Respuesta de Gsm Eindhoven

Beste Johan, Spijtig om te moeten horen dat er iets niet helemaal naar wens is verlopen.
Alle reparaties worden na reparatie door ons getest, dus ook de camera wordt gecontroleerd op juiste focus na het vervangen van het voorste glaasje. Waarom deze maar kort op de juiste wijze heeft gefocust blijkt achteraf volgens u veroorzaakt te zijn geworden door het scheef zitten van de camera. Dit is ons bij de eerste montage uiteraard niet opgevallen, of was toen niet het geval omdat de camera toen wel juiste werkte.

Desalniettemin is het natuurlijk vervelend als deze snel niet goed meer werkt, en was uw terugkomst bij ons ook terecht. Omdat de camera van de iphone 6s op dat moment niet op voorraad was, hebben wij geen andere camera uitgetest om te kijken waar het probleem lag.

Hoe de indruk is ontstaan dat we een andere camera hebben geprobeerd en daarna de oude van u weer hebben terug geplaatst is ons een raadsel. Anders hadden we toch wel aan u laten zien dat een andere camera wel of niet goed zou werken, en zouden we direct geconstateerd hebben dat het probleem niet in de camera zelf lag, maar in het feit dat er iets verschoven was.

Daarnaast vinden we het jammer dat u de woorden "camera aansmeren" gebruikt. Zoals u zelf ook schrijft boden we een nieuwe camera, als het probleem daadwerkelijk aan de camera zelf zou liggen, aan tegen inkoop prijs. Dus zonder winstoogmerk. Wat heeft het aansmeren dan voor nut voor ons als we er niets aan verdienen als we hem tegen inkoop aanbieden?

Daarnaast zou het ons zijn opgevallen, als we uw toestel opnieuw open hadden gemaakt, dat het probleem niet in de camera zelf zat. Onnodig vervangen doen we niet, dus hadden we het probleem kosteloos kunnen verhelpen.

Al met al lijkt het er dus op dat onze aanname dat de klacht in de camera zelf zat wellicht wat voorbarig was, maar hier is verder niet goed genoeg naar gekeken omdat de camera niet op voorraad was, en we wide voorkomen het toestel onnodig open te moeten maken.
Dat u laterna zelf de klacht oplost is natuurlijk geweldig, dat hadden wij ook moeten uitsluiten dat het defect door een verschoven camera kon komen. Maar wij waren in de veronderstelling dat het alleen nut had om de iphone opnieuw open te schroeven als we een nieuwe camera in bezit hadden. (Dan had achteraf gebleken dat we deze nieuwe camera niet nodig hadden).

Ik ben het met u eens dat dingen soms beter kunnen worden nagekeken, maar om ons als leugenaar uit te maken vind ik niet gepast.

REACTIE op uw reactie:
Dat is inderdaad wel een vreemd verhaal over dat schade toestel, want als het toch al een overgebleven schade toestel was had die camera voor ons ook geen waarde meer en had die er net zo goed in kunnen blijven zitten in uw iphone als die het dan wel deed. Het beleid is namelijk min of meer dat als iets niet op voorraad is, het toestel niet onnodig open gemaakt wordt als de reparatiekans door aannames toch nihil is. Daarom gaf ik hierboven ook aan dat uw toestel niet nader bekeken was. Maar van dat beleid zijn ze bij u dan afgestapt. Hieruit maak ik op als het letterlijk zo verteld is, dat er toch een camera geprobeerd is... Erg vreemd dat uw eigen camera dan ook bij de 2e montage nog steeds scheef zat en niet focust. Ik kan achteraf dan alleen maar ervan uit gaan dat de camera uit het schade toestel vlekken op de lens had, dat komt namelijk wel regelmatig voor bij de camera lenzen van iphones, en dat dat de reden is geweest om die er dan niet in te laten zitten. Het komt niet vaak voor, maar ik kan niet verklaren hoe het kan dat uw eigen camera bij ons niet is gaan werken tot 2x toe. Het enige positieve eraan is dat u nu in elk geval wel weer een werkende camera heeft. Ondanks alles hopen we toch nog steeds dat u bij een volgende reparatie aan ons denkt, al dan niet op advies van uw kennissen, Fijn weekend :-)

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Las empresas pueden solicitar opiniones a través de invitaciones automáticas. Esta opiniones, etiquetadas como verificadas, tratan sobre experiencias genuinas.

Más información sobre otros tipos de reseñas.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más