UItstekend geholpen met het -volgens KPN- eenvoudig overzetten van bestanden naar mijn nieuwe Android telefoon. Dat 'eenvoudige' viel mij behoorlijk tegen. Vandaar dat ik GSM Eindhoven, net als ruim... Ver más
Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información
Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información
Consulta las opiniones de los clientes
Bijzonder vriendelijk personeel. Mijn telefoon kon ergens anders niet gemaakt worden. Via een vriend kwam ik bij gsm Eindhoven. Nadat ik duidelijke afspraken gemaakt had met de eigenaar kon ik na 1 da... Ver más
Rustig gevraagd wat precies het probleem is, instructies wat voor info ik moest aanleveren (Gmail ww),. Dag later snel opgelost met lekker kopje koffie tijdens wachten. Uiterst vriendelijk en gast... Ver más
Top service,, vriendelijk,, leuke babbel en ook nog eens een gratis beschermlaagje gezet op me telefoon! Ga zo door!!!
Información sobre la empresa
Información de contacto
Brussellaan 2F, 5628TC, Eindhoven
- 0628199632
- info@gsm-eindhoven.nl
- gsm-eindhoven.nl
No consta que solicite reseñas
Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas
Así usa esta empresa Trustpilot
Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.
Stugge, oneerlijke boevenbende
Vandaag bij GSM Eindhoven geweest met gevalletje garantie. Zwarte streep op scherm binnen 4 maanden. De garantie loopt 6 maanden maar GSM Eindhoven zegt doodleuk 'die is gevallen, dan geldt de garantie niet meer'. Da's lekker, dat kunnen ze natuurlijk altijd zeggen. Bewijs maar eens dat het niet zo is. Stugge, oneerlijke boevenbende. Laatste keer geweest.

Respuesta de Gsm Eindhoven
Waardeloze zaak!
Waardeloze zaak!
Paar maanden geleden scherm laten vervangen en toen ie het daarna niet goed deed lag het “ineens” aan het moederboard. Vandaag ergens anders een nieuw scherm laten monteren en telefoon werkt weer perfect! Het zijn dus gewoon oplichters!
iPhone scherm reparatie uitgevoerd door …
iPhone scherm reparatie uitgevoerd door GSM-Eindhoven, buiten het feit dat het scherm van zeer slechte kwaliteit is laat het scherm nu in zijn geheel los.
Naar Eindhoven gereden om deze klacht kenbaar te maken en de enige vraag van de balie medewerker is of dit wel in de garantietermijn valt, nu heb ik deze telefoon (scherm) op 29 augustus 2016 laten repareren en geven ze aan hier niks mee te doen! Teleurgesteld in gsm-Eindhoven.
Onaanvaardbare ervaring.
Onaanvaardbare ervaring.
Reparatie glas duurt 4 weken voordat toestel terug komt.
Echter, achterkant zit nog los, dus weer terug. Direct in winkel opgelost. (wellicht was dat niet een goed idee)
Ditmaal zitten de knoppen aan de rand, steken niet meer uit en zitten in de rand, zodat ze moeilijk in te drukken zijn...maar goed, alles verder, dus dit zo gelaten.
Echter, weekje later, toestel ligt op tafel, en ineens springt het glas bij de inkeping van luidspreker, en direct enorme barst. Even later komt er nog een enorme barst erbij.
Terug naar de winkel. Eerst word mijn vriendin weggestuurd met boodschap "u heeft hem laten vallen, dat zien we duidelijk"..terwijl barst niet aan de rand van het glas zit ofzo...en zoizo, was dat ook niet het geval.
Daarna ik naar de winkel, ook weggestuurd "gesprongen glas valt niet onder garantie"..maar ook betaald reparatie was geen optie, want "we doen geen zaken meer met die reparateur, en dat glas is niet meer leverbaar dus zelf kunnen we het ook niet, probeer onze concurrent eens"
Kortom, 1 reparatie die heel lang duurt, is aanvaardbaar.
Dat we daarna terug moeten omdat reparatie andere defecten oplevert, jammer, maar kan gebeuren.
Dat we daarna weer terug moeten, is al frappant...maar dan weggestuurd worden met 'valt niet onder garantie' is onaanvaardbaar !
IPhone6 met waterschade...slechte oplossing.
IPhone6 met waterschade...
Toestel deed het af en toe nog wel.
Naar GSM-Eindhoven voor reparatie..
€40 vooraf betaald en na 1,5uur telefoontje met melding dat GSM weer werkte. So far so good..
Idd het toestel werkte weer. De Home button niet meer, maar er was een mogelijkheid om het toestel te bedienen via andere touch-tegel op het openingsscherm.
Niet geheel blij met de oplossing. Even Internet en ziek vervanging Home-button. Fixjeiphone webshop geeft zeer duidelijke video-instructie, dus ik bestel een button plus reparatieservice: kosten €22
Binnen 10 min button ZELF vervangen en klaar.
GSM-Eindhoven gebeld en merkte al snel dat er alleen maar werd gezocht naar excuses.
Ik miste nog een onderdeel dat zij eruit hadden gehaald...
Kortom eventuele toekomstige reparaties NIET bij GSM-Eindhoven
Bijzonder ontevreden over de kwaliteit en service …
Bijzonder ontevreden over de kwaliteit en de service van GSM-Eindhoven. Ik klaag niet snel, maar ik kan deze zaak alleen maar afraden bij iedereen:
In eerste instantie op 20 april in filiaal Deurne het glas van een OnePlus 3 laten vervangen. Dat was broddelwerk eerste klas: glas sloot niet lekker aan en zweefde op hele stukken los van het toestel. De dag erna dan maar terug naar filiaal Eindhoven waar ook eerlijk werd toegegeven dat dit broddelwerk was. Glas opnieuw vervangen door filiaal Eindhoven. Helaas een hoop loopwerk, tijd en benzine verspild met een dubbel bezoek!
Nu, nog geen 4 weken later is er recht boven bij de microfoon een hoek uit het glas gebroken. Telefoon zat gewoon in de broekzak. Bumper eromheen met beschermende rand die boven het glas uitsteekt. Hij is niet gestoten of gevallen. Contact opgenomen met GSM Eindhoven en zij willen niets aan de schade doen en het valt niet onder de garantie. Hun verhaal: "glas gaat niet zomaar kapot - er zal wel druk op uitgeoefend zijn of gevallen zijn" - Dat is dus niet zo en een duwtje op het glas rondom de afgebroken hoek laat duidelijk zien dat het glas niet vast op de onderliggende behuizing zit. Glas wat goed ondersteund wordt en gelijmd zit op de onderliggende telefoonbehuizing breekt natuurlijk niet zomaar - als het echter plaatselijk zweeft wordt het zwak. Dit heb ik ook telefonisch uitgelegd aan GSM Eindhoven. Echter in dat verhaal zijn ze niet geïnteresseerd en ze zijn ook niet geïnteresseerd deze zweving zelf te bekijken om te zien of er mogelijk toch sprake is van een montagefout. Enige wat ze kunnen aanbieden is het glas weer opnieuw te laten vervangen voor nog eens bijna twee honderd euro!
Jammer van deze afhoudende houding, waar ze zelf al hebben aangetoond in de eerste vervanging in Deurne dat ze niet foutloos werken.
Het mogelijk duidelijk zijn dat we dit na deze twee ervaringen niet meer van plan zijn nog een keer bij jullie terug te komen!
Vingerafdrukscanner gemolesteerd door reparatie
Zeker niet heen gaan! Ik liet van mijn iPad mini 3 het glas vervangen. Na vervanging werkt de vingerafdrukscanner niet meer. Ik had de scanner voor reparatie uit gezet en de pincode gedeactiveerd. Het verweer: het ligt niet aan ons want we konden niet testen of hij het deed. Nou, ik weet dat hij het nog deed. Maar een klant wordt niet gelooft. Van eigen verantwoordelijk (vooraf de juiste vragen stellen) wil men niets weten. Prutswerk krijg je hier dus! Ik zit nu met een iPad met een gerepareerd glad maar zonder vingerafdrukscanner. Dat men zich zo gemakkelijk hier vanaf kan maken.
De iPad is nog wel opgestuurd om de scanner te laten testen. Of het aan de reparatie ligt. Uitslag: het is niet te maken en het ligt niet aan ons. Moet ik nu wel de reparateur geloven? Ik geloof iig mijzelf. Dat hij het deed op het moment van inlevering. Advies: ga niet naar deze reparateur.
iPhone 6 scherm reparatie naar tevredenheid gemaakt
Ging er op maandagochtend heen om 08.30 uur om mijn iPhone 6 scherm te laten maken. Binnen 15 minuten, en slechts een kop koffie later was hij alweer gemaakt. Ben er helemaal tevreden mee, bedankt Pascal.
Top service, snel, betrouwbaar, fijn personeel, vriendelijk,
Na 2 minuten wist ik wat ik moest betalen, wat het probleem met mijn toestel was, 15 minuten later al bellend weer naar buiten met een superfijn gerepareerde iPhone. Dikke duim voor de dames en heren van GSM-Eindhoven.
Goede winkel
Recent bent ik hier geweest met mijn iPhone omdat er een barst in het scherm zat. Ik kwam in de winkel, en werd best snel geholpen, en ik kon nog op de reparatie wachten ook! Ongeveer 10/15 minuten later was mijn toestel klaar en weer gloednieuw!
Goede snelle service en garantie
Kom al een aantal jaren bij dit bedrijf en de service is super word altijd vriendelijk te woord gestaan en mijn toestel snel gerepareerd. Ben een keer terug geweest voor de garantie van mijn glas en toen is er onder de garantie een nieuw glas op gekomen zonder enige problemen. Ik raad daarom ook andere mensen aan om hier zijn/haar toestel te laten repareren.
Toppers!
Mijn telefoon laadde niet meer op, paniek!!!
Hup in de auto, naar gsm-eindhoven. Er zaten wat mensen in de wachtkamer, maar aan de balie werd ik snel en duidelijk geholpen. Ik kreeg een nummer (nummer 9) en mocht even in de wachtkamer wachten. Lekker een blaadje zitten lezen, maar kreeg hem niet uit want m'n telefoon was binnen 15 minuten al klaar! Topservice, topkwaliteit en een topprijs!
Eerlijk en transparant een dikke 10
Vorige week woensdag bij gsm eindhoven geweest met mijn iPhone 6s die ik had laten vallen.
Ik kreeg van de medewerker die mij te woord stond 2 keuzemogelijkheden voor het vervangen van mijn scherm.
Een hergebruikte lcd of een originele lcd het werd me duidelijk verteld wat de verschillen zijn.
Gekozen voor de originele.
Er werd me meteen gezegt dat de reparatie langer gaat duren dan wat op de site staat.
Eenmaal mijn toestel terug kreeg, binnen de afgesproken tijd bleek dat mijn vinger scan niet meer werkte.
Meteen gemeld bij de baliemedewerker en hij nam mijn toestel meteen weer in.
Na 5 minuten was mijn toestel weer klaar en alles werkte weer.
Dank je wel
Esther de Veer
Snelle service
Recent ben ik langs geweest met mijn iPhone 6 waarvan het glas kapot was. Ik kwam in de winkel en werd snel en vriendelijk geholpen, het toestel was binnen 15 minuten gemaakt en is weer als nieuw en werkt weer perfect! Daarom raad ik andere mensen aan om voor Gsm-Eindhoven te kiezen, snelle service en vriendelijke medewerkers.
niks mis mee
iPhone laten voorzien van nieuw glas, en omdat ik wat langer heb moeten wachten dan afgesproken zomaar een extra glasplaatje mee gekregen. Bedankt hiervoor.
Slechte onderdelen en slechte service
Ik ben met mijn iPhone 6 met kapot scherm naar GSM Eindhoven gegaan. Zij boden de keuze tussen het vervangen van enkel het glas of van zowel het glas als het LCD scherm. Ik koos voor enkel het vervangen van het glas omdat het LCD scherm nog goed was. Toen ik hem terug kreeg merkte ik thuis dat de homebutton los zat waardoor deze niet altijd wekte, dat het scherm uitstak en dat het LCD niet meer echt wit licht gaf zoals voorheen. Ik heb direct gebeld om het probleem uit te leggen en mocht langskomen zodat zij er naar konden kijken.
Toen ik weer terug was gekomen werd na 10 minuten de conclusie getrokken dat het niet hun schuld was omdat ze enkel mijn scherm hadden vervangen (dat is toch het probleem?!). Ik werd met deze boodschap en de leugen dat ze het hadden gerepareerd weer naar huis gestuurd.
Thuis aangekomen bleek dat alle problemen er nog steeds waren en dat er helemaal niets aan was gedaan! Ik belde direct opnieuw op en mocht voor de derde keer langskomen (wat een service! ahum). Ik voor de derde keer het probleem uitgelegd in de winkel en de medewerker ging overleggen. Toen heb ik een uur gewacht totdat ze mijn homebutton zouden maken. Toen was hij klaar maar zat hij nog steeds los en stond het scherm nog steeds omhoog. Toen zei de medewerker dat ze er verder niets aan konden doen. Ik gaf tevens aan dat mijn scherm nog steeds omhoog stond en toen zei hij dat hij niet wist dat hij daar iets aan moest doen. Hij ging opnieuw overleggen terwijl ik kon meeluisteren met deze discussie en hoorde de andere medewerker zeggen '.. ja ja zo blijven we aan de gang..'. Toch gingen ze het scherm repareren.
Mij werd verteld dat de huidige leveringen schermen een slechte levering is, maar ze hebben hem toch geplaatst?!? Tevens hebben ze mijn originele Apple LCD eruit gehaald en vervangen voor een namaak, terwijl ik zei dat ik enkel het gebroken scherm wilde laten vervangen! (De medewerker bevestigde dat ze dit haden gedaan) Ze hebben dus 1. een gebrekkig product gemonteerd en 2. mijn originele en werkende Apple LCD eruit gehaald en vervangen voor een neppe zonder mijn toestemming!!
Na drie bezoeken en schuldontkenning door GSM Eindhoven is het uiteindelijk opgelost. Laat je niet afwimpelen door dit bedrijf. Ze kunnen best de goedkoopste van Nederland zijn, maar dat blijkt ook uit alles.

Respuesta de Gsm Eindhoven
Super winkel
Je wordt snel en vriendelijk behandeld, je krijgt een eerlijk advies en zijn duidelijk over eventuele doorlooptijden! Echt een aanrader als je iets kapot hebt aan je telefoon of tablet.
Schermreparatie
een hele goede vriend heeft mij dit bedrijf aangeraden omdat ik recent mijn telefoon scherm liet vallen, ik ben hierna gaan kijken naar reparatie bedrijven, en dit bedrijf is en was met stip het meest goedkope bedrijf waarbij ik mijn scherm kon laten repareren.
Van de nieuwste tot de oudere toestellen hebben hun een goed refurbished, of nieuw scherm, maar voor technische mankementen draaien ze hun handen ook niet voor om, de prijzen zijn prima, en 'klaar wanneer u wacht' daar hebben ze niet over gelogen!
Een hartstikke tevreden klant!
Jeroen Peijs
Uitstekende service
Met enige terughoudendheid stuurde ik mijn one plus one telefoon met een flinke barst in het scherm per post op naar GSM-Eindhoven. Eerst natuurlijk wel wat referenties gelezen en die waren niet allemaal positief... dus ik dacht waar begin ik aan, maar toch gedaan. En vandaag kreeg ik mijn telefoon keurig netjes terug en hij werkt weer prima!! Bedankt voor de service, want wat is een mens tegenwoordig zonder zijn telefoon!?
Onvakkundige leugenaars
"Waarom schrijven alleen ontevreden klanten altijd reviews" Was een van de vragen van de verkoper die ik de eerste keer trof. Waarop ik hem verzekerd heb dat ik een review zou schrijven, ook als ik juist heel tevreden was. Helaas voor zowel hem (want die eerste verkoper, Jordi volgens de bon, leek echt een competente kerel) als mijzelf pakte het verdere verloop anders uit dan vooraf gedacht.
Ik was dus op advies van kennissen (zal ik nog eens vaker naar luisteren ;) ) naar GSM-Eindhoven gegaan voor de reparatie van het camera-glaasje van mijn iPhone 6s. Hierin zat een barst door het vallen van mijn telefoon. Niet dat ik er super veel last van had, het enige was dat foto's en filmpjes in het donker strepen vertoonde als er lampen of lichtjes te zien waren, eigenlijk hetzelfde effect als wanneer je lens vet is, maar dan permanent. Verder was de telefoon perfect. Maargoed, telefoon dus achter gelaten bij GSM-Eindhoven voor een nieuw glaasje (kosten 19 euro, dus prima om te laten vervangen, dan is de telefoon daarna weer perfect).
Telefoon opgehaald, leek niks aan de hand. Ja, het ringetje was niet de juiste kleur, heb nu een glaasje van een zilveren iPhone, niet helemaal netjes, maar oke, voor 19 euro ga ik daar ook niet over zeuren, dus helemaal prima. Totdat ik voor de eerste keer een foto wilde maken van een object dichtbij. Totaal geen mogelijkheid om te focussen. Raar, want dat werkte zelfs met de barst erin prima. Nu kan dit komen doordat de camera-module scheef gemonteerd zit, dus ik terug met de telefoon naar GSM-Eindhoven.
Foto's op mijn telefoon als bewijs dat de camera na de val, maar voor de reparatie prima werkte. Maar de persoon die ik toen in de winkel trof (Jammer eigenlijk dat ik zijn naam niet heb) was toch onbeschoft, onbeleefd en onredelijk. Alsof ik hen probeerde op te lichten werd mij even fijn verteld dat dat niet door de reparatie kwam, maar dat het mijn eigen schuld was. Dat hij mij niet geloofde vertelde hij net iets te hard tegen zijn collega achter de schermen zodat ik het in de winkel kon volgen. Hij verzekerde mij dat mijn camera module niet meer goed was en dat deze vervangen moest worden. Dat dat niet hun schuld was en dat het nooit tijdens de reparatie gebeurd kon zijn. Hij had in 10 minuten mijn cameramodule vervangen met een andere, die werkte goed en mijn oude weer teruggeplaatst... Zei hij...
Raar verhaal, waarom meteen de oude weer terugplaatsen en mij niet even het bewijs laten zien dat hij met een andere module wel werkt? Geen idee... Mijn foto's die bewijzen dat de camera voor de reparatie prima werkte? -> "Jammer dan! Wij hebben het niet gedaan, doei"
Bood hij me vervolgens nog wel aan om de camera tegen inkoop te vervangen, maar omdat de modules niet op voorraad waren, moesten ze dan wel besteld worden. Raar verhaal, met welke camera heb je dan net getest 10 min. geleden?! Met een tweedehandse uit een schade toestel... Yeah right...
Kom ik er vervolgens thuis achter dat de trilfunctie ook niet meer helemaal lekker werkt waarop ik besluit dat de maat echt vol is! Ik ga zelf wel even kijken hoe het zit (is niet de eerste keer dat ik een iPhone uit elkaar schroef, maar zo'n camera-glaasje zit gelijmd dus daar ga ik me niet aan wagen, de rest is net lego). Na het voorzichtig openen van mijn telefoon merk ik dat 1. Mijn camera-module helemaal scheef in de behuizing zit. 2. mijn trilfunctie prima werkt als de telefoon niet dicht is. 3. er een afdruk van een schroevendraaier op de trilmotor module zichtbaar is.
Zelf de camera recht en deugdelijk gemonteerd. Trilmotor los gehaald en opnieuw gemonteerd, telefoon weer dicht gemaakt, wat denk je?
Camera-module werkt perfect... Niks mee aan de hand. Gewoon onvakkundig gemonteerd en vervolgens mij uitmaken als leugenaar maar zelf proberen mij een camera aan te smeren terwijl de mijne prima was.
Nou, het is niet helemaal de positieve review geworden die ik voor ogen had, het is ook niet helemaal de ervaring geworden die ik voor ogen had toen ik de eerste keer binnen liep. En voor iedereen die twijfelt zou ik zeggen: Ga NOOIT met deze lui in zee.... Maar goed iets met een gewaarschuwd mens... en ze zullen vast wel met een-of-andere scherpzinnige reactie terugkomen op deze review. Kijk zelf maar wie of wat je gelooft. Zoals ook in een van de andere reviews hieronder gezegd: "Gelukkig geloven ze zichzelf"
Sorry Jordi, ik kan het ook ff niet mooier maken voor je!
_________________________________________________
REACTIE n.a.v. onderstaand verhaal:
Omdat ik verder niet op een andere manier kan reageren, dan maar even zo. Ik ben iemand van het type, "Gun mensen het voordeel van de twijfel" en vind het zelf ook bijna nooit gepast om de term leugenaar te gebruiken.
Helaas hoop ik wel dat je inziet dat je jezelf klempraat met: "Hoe de indruk is ontstaan dat we een andere camera hebben geprobeerd en daarna de oude van u weer hebben terug geplaatst is ons een raadsel."
Voor mij waren het de letterlijke woorden: "Nou meneer, we hebben er even een andere camera ingeschroefd en daarmee werkt het prima" waarop ik zei: "Ow, laat eens zien dan", gevolgd door: "We hebben uw eigen camera weer teruggeplaatst, want dit was een tweedehands camera uit een schade-toestel" waardoor 'de indruk is ontstaan dat jullie een andere camera hebben geprobeerd en daarna de oude van mij weer hebben terug geplaatst'.
het feit dat dit hier openlijk ontkend wordt, sterkt mij in mijn overtuiging dat de term leugenaars in dit geval meer dan gepast is... over onvakkundig hadden we het geloof ik al gehad hè? ;)

Respuesta de Gsm Eindhoven
La experiencia Trustpilot
Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.
Las empresas pueden solicitar opiniones a través de invitaciones automáticas. Esta opiniones, etiquetadas como verificadas, tratan sobre experiencias genuinas.
Más información sobre otros tipos de reseñas.
Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.
Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.
La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.
Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.







