Hardloop Opiniones 

969
•
TrustScore: 4 sobre 5

3,8

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Přátelé, právě jsem otevřel krabici s dodanými brýlemi Julbo Legacy Reactiv 2-4. 1. krabici jsem převzal s přeříznutou lepící páskou. 2. uvnitř jsem nalezl brýle volně polo... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I have to be brutally honest here; the site did not look that legit at first glance (weird translations, too-good-to-be-true prices, etc.), and I was quite hesitant to give it a try. And Trustpilo... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Objednávala jsem boty. Na první pokus jsem objednala podle doporučení o číslo větší,ale i tak byly těsné. Vrácení ale proběhlo naprosto v pořádku. Nástupovky o dvě čísla větší už padnou. Na delší túru... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 4 estrellas sobre 5

I appreciate speed and process of delivery and the fact that the real product 100% meets product description. The only reason not to give 5 stars is the fact that I had a problem with chosen payme... Ver más

La empresa ha respondido

Información sobre la empresa

  1. Tienda de artículos para deportes al aire libre
  2. también en la categoría
  3. Deportes de aventura
  4. Tienda de accesorios para bicicletas
  5. Tienda de deportes
  6. Tienda de deportes de invierno

Sobre Hardloop

Escrito por la empresa

Logo

Hardloop zastává názor, že život je lepší venku.

Turistika s rodinou, lyžování s přáteli a posezení u ohně jsou nutné pro životní rovnováhu.

Rádi poznáváme nová místa, nové lidi a nikdy si nenecháme ujít příležitost podělit se o své nadšení pro dobré vybavení a náročné trasy.

Proto už od roku 2015 pomáháme začátečníkům i vrcholovým sportovcům najít to nejlepší vybavení pro dobrodružství a chceme v tom být nejlepší!



Información de contacto

3,8

Muy bueno

TrustScore: 4 sobre 5

969 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

Invita a los clientes a opinar

Esta empresa invita a sus clientes a opinar, independientemente de que la opinión sea positiva o negativa.

En Trustpilot apostamos por el contenido creado por personas. Sin embargo, esta empresa puede utilizar nuestra herramienta de respuesta asistida por IA para redactar sus respuestas.

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

3,8

Todas las opiniones

(969)

243 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Naprostá spokojenost

Naprostá spokojenost. Dodání rychlé,

22 de septiembre de 2026
Logotipo de Hardloop

Respuesta de Hardloop

Dobrý den, Zuzano,



moc Vám děkujeme za Vaši výjimečnou zpětnou vazbu! 😊 Je pro nás opravdovým potěšením vědět, že naše služby plně splnily Vaše očekávání. Doufáme, že Vás brzy opět uvidíme při nových outdoorových dobrodružstvích! 🌲🌄



Sportovně zdraví



Romain – HardGuide

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Doba dodani.

21 de septiembre de 2026
Logotipo de Hardloop

Respuesta de Hardloop

Ahoj,

Děkujeme za vaši zprávu a omlouváme se za menší zpoždění s doručením. Vaše zásilka byla doručena dne 30. 9.

Pokud budete potřebovat další informace, jsem vám k dispozici. 🌲

Guillaume - Hardguide

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Troubles with delivery.

Troubles with delivery.

11 de septiembre de 2026
Logotipo de Hardloop

Respuesta de Hardloop

Bonjour Jan,
Thank you for your feedback! We're sorry that your experience wasn't flawless. We're committed to enhancing our services and ensuring customer satisfaction. 🌿 Rest assured, we'll be in touch with you today to resolve this issue.
Sportingly,
Théo – HardGuide

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Great stuff

Great stuff, great prices but late delivery

11 de septiembre de 2026
Logotipo de Hardloop

Respuesta de Hardloop

Hello Ronald,
Thank you for your feedback! 😊 We're thrilled to hear you enjoyed our great products and prices. Sorry about the late delivery. Your Bogner Fire Plus Ice Ivo is designed for adventure and will serve you well on your next mountain journey. 🏔️ We're always working to improve our services and get you on the trail faster.
Best wishes,

Théo – HardGuide

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Zpráva o doručení zboží

Přátelé,
právě jsem otevřel krabici s dodanými brýlemi Julbo Legacy Reactiv 2-4.
1. krabici jsem převzal s přeříznutou lepící páskou.
2. uvnitř jsem nalezl brýle volně položené!
3. hadřík a obal ležely vedle brýlí všechno mimo tovární krabičku
4. brýle nesou znaky poškrábání!

Friends,
I’ve just opened the box containing my Julbo Legacy Reactiv 2-4 sunglasses.
1. I received the box with the adhesive tape cut open.
2. Inside, I found the sunglasses lying loose!
3. The cleaning cloth and case were lying next to the sunglasses, all outside the original box.
4. The sunglasses show signs of scratches!
Petr Laierman

15 de septiembre de 2026
Logotipo de Hardloop

Respuesta de Hardloop

Ahoj,

Děkujeme za tvoji zprávu a omlouváme se za komplikace s doručením tvé objednávky.

Abychom mohli celou situaci správně posoudit, zaslali jsme ti e-mail s žádostí o fotografie poškozených brýlí a balení. Na základě těchto fotografií ti poté nabídneme vhodná řešení ve tvůj prospěch.

Zůstávám k dispozici pro další otázky nebo upřesnění. 🏔️

Guillaume - Hardguide

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Shoes availability

The shoes I sought were not available elsewhere

18 de agosto de 2026
Logotipo de Hardloop

Respuesta de Hardloop

Hello Ladislav,
Thank you so much for your fantastic feedback! 😊 We're thrilled that you found what you were looking for with us. Your adventure is our priority, and we can't wait to be part of your next journey! 🏞️
Sportingly,

Mathilde – HardGuide

Valorada con 4 estrellas sobre 5

I appreciate speed and process of…

I appreciate speed and process of delivery and the fact that the real product 100% meets product description.

The only reason not to give 5 stars is the fact that I had a problem with chosen payment method which took me a bit more time to finish my order.

4 de septiembre de 2026
Logotipo de Hardloop

Respuesta de Hardloop

Hello Jan,
Thank you so much for your fantastic feedback! 😊 We're thrilled to hear that the delivery process met your expectations and that everything matched the description perfectly. We apologize for the hiccup with the payment method and are continually striving to enhance our service. Hope to see you on your next adventure soon! 🏞️
Best,
Camille – HardGuide

Valorada con 3 estrellas sobre 5

I was happy with the purchase proces

I was happy with the purchase proces. Except for the fact that the white shoes had visible a stain on them. I would expect this would be checked prior expedition.

4 de septiembre de 2026
Logotipo de Hardloop

Respuesta de Hardloop

Hello Ondřej,


Thank you for taking the time to share your feedback. I'm sorry to hear that the Topo Athletic Specter 2 didn't arrive in perfect condition. Your experience is important to us, and we’re committed to improving our services. I'm reaching out to you today to resolve this issue and ensure a better adventure for your next outdoor journey. 


Best regards,
David – HardGuide

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Item name was wrong so I had to return…

Item name was wrong so I had to return it. Delivery took 3 weeks.

31 de agosto de 2026
Logotipo de Hardloop

Respuesta de Hardloop

Hello,
Thank you for taking the time to share your experience with us.
We’re sorry that the item information was incorrect and that this meant you had to return your order. We also sincerely regret that the delivery took three weeks, which is much longer than expected.
We apologize for the inconvenience caused by both the incorrect information and the lengthy delivery time. Your feedback is very important to us and helps us improve the accuracy of our product information and our delivery times.
Kind regards,
Blandine – HardGuide

Valorada con 3 estrellas sobre 5

Na dnešní dobu velmi dlouhá dodací…

Na dnešní dobu velmi dlouhá dodací lhůta a oproti potvrzení se ještě dodání prodloužilo.

31 de agosto de 2026
Logotipo de Hardloop

Respuesta de Hardloop

Dobrý den,
děkujeme, že jste si našel čas podělit se o svou zkušenost.
Je nám líto, že dodací lhůta byla delší, než jste očekával, a že se oproti původně potvrzenému termínu ještě prodloužila. Plně chápeme, že takové zpoždění může být velmi nepříjemné.
Za vzniklé komplikace se omlouváme. Vaše zpětná vazba je pro nás velmi důležitá a pomáhá nám zlepšovat naše dodací lhůty i komunikaci ohledně objednávek.
Děkujeme za Vaši důvěru.
S pozdravem,
Blandine – HardGuide

Valorada con 2 estrellas sobre 5

moc,moc,moc dlouhalá dodací lhůta

Už jsem vam to psal. Takže strucně znovu od objednávky po doručení zboží uběhly tři týdny. K tomu asi není více co dodat.. Děkuji za zkušenost..

27 de agosto de 2026
Logotipo de Hardloop

Respuesta de Hardloop

Ahoj,

mrzí nás, že doručení tvé objednávky trvalo tak dlouho.

Potvrzuji, že refundace byla provedena dne 15/09. Částka se nyní zobrazí na původní platební metodě podle lhůt tvé banky.

Zůstávám k dispozici, pokud budeš potřebovat cokoli doplnit.

Guillaume - Hardguide

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great shop

Great price, good product, safely packed.
It was delivered just day later than they specified, however everthing else was good. So 5/5.

31 de agosto de 2026
Logotipo de Hardloop

Respuesta de Hardloop

Hello Bohdan,
Thank you so much for your fantastic feedback! 😊 We're thrilled to know you enjoyed the great price and quality of your gear. Though the delivery was a day late, we're happy everything else went smoothly. Your Patagonia Ms Torrentshell 3l Jkt will surely be a reliable companion on your adventures. 🏞️
Best regards,
Romain – HardGuide

Valorada con 1 estrellas sobre 5

The goods were not delivered.

27 de agosto de 2026
Logotipo de Hardloop

Respuesta de Hardloop

Hello,

Thank you for your message. Sorry for the inconvenience with your order.

Your parcel was returned to the sender for an unknown reason. We have processed your refund on 08/09. If you need any further assistance, I remain available to help! 🌿

Guillaume - Hardguide

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I have to be brutally honest here...

I have to be brutally honest here; the site did not look that legit at first glance (weird translations, too-good-to-be-true prices, etc.), and I was quite hesitant to give it a try. And Trustpilot really helped here, so after browsing a few reviews, I decided to give it a go.

Everything went as expected — timely delivery, tracking information, goods packaged the right way, all smooth sailing.

Would definitely order again.

26 de agosto de 2026
Logotipo de Hardloop

Respuesta de Hardloop

Hello Martin,

Thank you so much for taking a chance on us and sharing your fantastic feedback! 😊 We're thrilled that everything went smoothly with your order. It's wonderful to know that Trustpilot helped you decide to embark on this shopping adventure with us. Looking forward to having you back on the trails soon! 🏔

Best regards,
Théo - HardGuide

Valorada con 3 estrellas sobre 5

Good value for money but long delivery

They had an article that was sold out everywhere else, for a good price. But delivery time to the Czech republic was very long (weeks) and I had some troubles with the payment.

25 de agosto de 2026
Logotipo de Hardloop

Respuesta de Hardloop

Hello Zuzana,
Thank you for sharing your experience with us! We're truly sorry to hear that the delivery took longer than expected and that you faced some payment issues. We are constantly striving to improve our services to ensure smoother adventures for all our customers. 🌄 
Best wishes for your next outdoor journey! 🏕️
Blandine – HardGuide

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Well priced product, delivery 3x longer to Czechia

The products were priced well and I did not find the availability for similar cost in other shops in Czechia/Germany, but the delivery was supposed to be in working 3 days, and it took 6 working days.
It is not obvious it is delivered from France and that the delivery is completely inaccurate. They notify you it is delayed by one day and will be delivered the next and then it arrives in 3 days.
After I texted the shop I won't be available on the address whether they could deliver it to a new address in different country, they got back to me when it was already waiting in Czechia. So do not order stuff before vacation I would suggest ;)

24 de agosto de 2026
Logotipo de Hardloop

Respuesta de Hardloop

Bonjour Filip,

Merci pour votre retour et désolés pour ce retard de livraison.

Malheureusement, une fois le colis expédié, nous ne pouvons plus modifier l’adresse. Selon le transporteur, il est parfois possible de modifier la livraison directement via le lien de suivi, mais uniquement dans le même pays.

Nous espérons malgré tout que vous êtes satisfait de votre commande !

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Objednávala jsem boty

Objednávala jsem boty. Na první pokus jsem objednala podle doporučení o číslo větší,ale i tak byly těsné. Vrácení ale proběhlo naprosto v pořádku. Nástupovky o dvě čísla větší už padnou. Na delší túru jsem je ještě nevzala. Zatím na krátkou vzdálenost bylo vše v pořádku.

3 de junio de 2026
Logotipo de Hardloop

Respuesta de Hardloop

Dobrý den Jaroslava,
Velké díky za vaši skvělou recenzi! 😊 Jsme rádi, že výměna proběhla hladce a že jste nyní spokojena. Doufáme, že vás vaše nové boty budou provázet na mnoha dobrodružstvích! 🏞️ Těšíme se na další setkání na stezkách.
S pozdravem,
Blandine – HardGuide

Valorada con 5 estrellas sobre 5

The company is great at keeping in touch

The company is great at keeping in touch – they send an immediate update on every stage of the order. On one occasion, I chose the wrong cut, but the returns process was very straightforward.

19 de agosto de 2026
Logotipo de Hardloop

Respuesta de Hardloop

Hello Kristina,
Thank you so much for your fantastic feedback! 😊 It's wonderful to hear that our communication kept you well-informed throughout your order process. We're glad the returns process was smooth when you chose the wrong cut. The Ortovox Westalpen 3l Jacket is indeed a great companion for all your outdoor adventures. 🏔️ Looking forward to seeing you back on the trails!
Best,

Antonin – HardGuide

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Low Price

Low Price, Variety of goods, good communication

13 de agosto de 2026
Logotipo de Hardloop

Respuesta de Hardloop

Hello Lucie,
Thank you so much for your amazing feedback! 😊 It's fantastic to know you appreciated our service with low prices and a good variety of goods. I'm confident your Altra Lone Peak 9 will be a great companion on your next adventure! 🏞️ Looking forward to seeing you tackle new trails soon.
Best  regards
Théo – HardGuide

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Vše dodrženo tak jak bylo dojednáno

Vše dodrženo tak jak bylo dojednáno, kvalitní orig.zboží za super cenu

12 de agosto de 2026
Logotipo de Hardloop

Respuesta de Hardloop

Dobrý den, Zdeněk,
Moc děkujeme za váš úžasný komentář! 😊 Vaše spokojenost je pro nás tou největší odměnou. Těšíme se, že vás opět uvidíme na dobrodružných cestách! 🏞
Sportovně,

Mathilde – HardGuide

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más