storeylineresumes.com Opiniones 

83
•
TrustScore: 3.5 sobre 5

3,3

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I used Storeyline Resumes about 2 years ago and returned for a resume refresher due to a recent layoff. I've gotten a number of compliments on my resume and fingers crossed, it lands me a job in the... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Resume services are mediocre in my experience. I also purchased Co-Pilot and the resume blast service to recruiters and coaching sessions. The reward for this from the owner on LinkedIn when I asked w... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I was looking to get to the next level in my career and my Resume was not reflecting my achievements during my 30 year career. Roberta and her team worked with me, asked the right questions and were a... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Not a good experience for me, unfortunately. Save yourself the excessive fee- it appears they just add your information to Chat GPT and spit out the results. Lots of buzz words with zero context. I... Ver más


Información de contacto

3,3

Medio

TrustScore: 3.5 sobre 5

83 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que haya invitado a opinar recientemente

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes recientemente, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

Ha contestado el 81% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 2 semanas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

3,3

Todas las opiniones

(83)

24 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Almost $2,000 down the drain

My sister spent almost $2,000 with this company purchasing me a birthday present (I was floored when I found out the price). For a Resume, a Cover Letter and 3 coaching sessions. To start no one at the company communicates with one another. When I had my first phone interview the employee didn't know what package was purchased, and that I didn't buy it for myself. Their first words were "So what was your goal when you purchased this for yourself?"

Then coaching sessions themselves, I would rate higher than 1 start, but that is only for that single employee I worked with.

On to the resume and cover letter. The resume is passable, but obviously follows a template someone put together for them. The cover letter.... I had someone that interviews laugh out loud at the cover letter. Whoever wrote it used a run on sentence to introduce me and then had no idea how to describe the position for work that I perform.

All in all my sister is out of a months worth of rent that we could have set on fire, or actually spent on rent and gotten more use out of it because I would at least have a place to live or some warmth. Avoid at all costs.

1 de noviembre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de storeylineresumes.com

Respuesta de storeylineresumes.com

Hey Michael!

Thank you for sharing your feedback. We're genuinely sorry to hear that your experience with our services didn’t meet your expectations.

We’ve reviewed the details of your order, and it appears your sister purchased a resume package along with 3 coaching sessions for $1,300. After thoroughly reviewing the recording with your interviewer, we did not find any mention or any confusion about the details of your purchase. The conversation was focused on your professional experience and career aspirations, ensuring that your resume and cover letter reflect your background accurately.

Regarding the cover letter, you mentioned a run-on sentence. However, the opening sentence is well-crafted, clear, and grammatically correct. It introduces your enthusiasm for the position while offering a snapshot of your skills and experience. While the sentence is complex, it is not a run-on, and it serves its purpose effectively.

The second paragraph further explains your technical expertise and directly aligns with the job you're applying for. It highlights your achievements and responsibilities in your current role.

You also mentioned that the cover letter didn’t describe your job correctly, but we believe the second paragraph clearly outlines your role and responsibilities, including your work with networking infrastructure, systems deployment, and troubleshooting support tickets—exactly the type of information a hiring manager would expect to see in a technical position.

We would be more than happy to revise the cover letter based on your feedback to better represent your professional narrative.

We noticed that in the portal, your last comment was, "This looks absolutely amazing and I cannot thank you enough for the work you've put into this," and the document was finalized after one revision.

We strive to provide excellent service and genuinely care about ensuring our clients are satisfied with the final results. If you would like, please don’t hesitate to reach out, and we’ll gladly make any necessary revisions to improve your experience.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Wish I had read the reviews first

If you have no resume skills whatsoever I suppose this is an option. Although you could find the same services for a fraction of the price.

If you already have a resume and you basically want someone to cut and paste it into a new format this is the service for you.

They will gladly take $600-$1000 of your money, cut and paste your existing resume into a new format and send you on your way.

Total ripoff. Roberta is a great salesperson, but the services she offers falls far short of the promises.

Don't waste your money.

13 de febrero de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de storeylineresumes.com

Respuesta de storeylineresumes.com

Hi Sam!

Thank you for sharing your feedback. We’re sorry to hear you feel this way. Since we don’t have your name, we’re unable to directly reach out to you or look into the specifics of your experience.

We believe there may have been some misunderstanding. Our services do not involve simply pasting content from previous resumes. Rather, we work with clients to extract key achievements and experiences from their work history and craft a custom resume that adheres to best practices, is ATS compliant, and highlights their accomplishments in a way that positions them for success.

While we can't alter your past work experience, we excel at presenting it in the best light possible to meet the demands of today’s job market.

If you would like to discuss your experience further or if there’s anything we can do to assist you, please reach out directly. We're here to help and would appreciate the chance to address any concerns.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Absolutely worth the investment

I hired Storeyline Resumes to redo my cover letter, LinkedIn and resume. I was very pleased with the entire process, and the team went above and beyond to ensure that I was happy with what they delivered.
Despite this being a tough job market, I was able to secure a new position with very great feedback on my new resume. The team did an excellent job at getting into the very granular details of what my accomplishments were to deliver a truly exceptional experience.

18 de diciembre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de storeylineresumes.com

Respuesta de storeylineresumes.com

Thank you so much for your kind words and wonderful review!

Congratulations on your new position! We wish you continued success in your career journey and appreciate you taking the time to share your experience with others.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Game Changer

The experience from the beginning to end was incredible. The staff was attentive and available every step of the way. They created a resume that tripled my salary and landed a new role 3 steps higher than my previous role. The resume literally told my story on paper. 10/10 I would definitely recommend this team to ANYONE

30 de noviembre de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Excellent company, very helpful

The process was great and the resume that came out produced results. I will say that I wished they had more intel/military people on staff to help with the wording. However, they did a great job reworking my explanations on my experience and produced a successful resume.
The job I got was a job I had applied for back in 2023 with my own resume and I didn’t even get in the door. When I used their resume product, I applied again this year and got the job. I haven’t changed but my resume did.

19 de septiembre de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

The transformation of my CV is truly…

The transformation of my CV is truly remarkable, and I was genuinely amazed by the difference. The structure is highly professional, and the content is exceptionally well-crafted. I am deeply grateful for the effort and expertise that went into creating such a polished and effective document.

18 de febrero de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 3 estrellas sobre 5

Meh. Save Your Money.

They absolutely nothing that can’t be done more easily and quickly on one’s own.

They are not miracle workers and they have no special insight.

The one piece of advice from them I hadn’t heard before (that I’m still not sure is accurate) is to NOT turn the “Open For Work” badge on on one’s LinkedIn profile.

14 de junio de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de storeylineresumes.com

Respuesta de storeylineresumes.com

Hey Chris!

Thank you for taking the time to share your feedback. We noticed this review is regarding services from about two years ago, and we're a bit surprised given your positive communications with us at the time, including your comment "Thank you for your very thorough explanation – I appreciate it.

I think you've done a wonderful job of encapsulating what has been a career that's been broad and varied into what feels to me like a compelling introduction." and "I think this looks great! Thank you!" followed by "Let's keep moving. What's next?"

You're absolutely right that many people can write their own resumes effectively - in fact, we encourage this for those who feel confident in their writing abilities. However, we've found that even excellent writers sometimes struggle to write about themselves objectively or to keep up with current ATS requirements and hiring trends. It's similar to how a professional photographer might hire another photographer for their wedding - sometimes an outside perspective brings valuable insights.

If you have any current concerns or need advice about your job search materials, we'd be happy to discuss them directly. Our goal is to ensure all our clients' success, whether they worked with us recently or years ago.

Please feel free to reach out to us directly if you'd like to discuss any specific concerns or need updated guidance for today's job market.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Definitely not worth the $700 I paid

Definitely not worth the $700 I paid. It was mostly cut and paste for each document. I could have done this myself. I have worked with resume writers before for my academic application materials, and they actually took the time to help me craft a template and make a cover letter that I could use over and over. This company just cut and pasted the first part of my resume to be the "cover letter" (which they say is "not important"). I feel scammed. I want my money back.

22 de enero de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de storeylineresumes.com

Respuesta de storeylineresumes.com

Hi Yasmin!

We're very sorry to hear that you feel dissatisfied. Our goal is to provide high-quality, personalized resume's to every client, and we take your feedback seriously.

According to our records, when you previously expressed concerns about your LinkedIn profile and cover letter, we immediately offered to revise these documents for you, which we completed and sent to you.

We would greatly appreciate the opportunity to discuss your specific concerns in detail and work together to ensure you receive the value you expected from our service. Please reach out to us directly so we can better understand your needs.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

My resume lacked the story of who I am…

My resume lacked the story of who I am as a leader; no matter how I formatted it, it was missing something. From the initial call to the last draft meetings with my writer, the service was top-notch, the writer wasn't satisfied until I was. I've been complimented in almost every interview about my resume "wow that stands out" and "eye-catching" I had a recruiter ask me to teach her how I did it. I would be the first to say in this economy we need to watch our spending, it took me convincing to justify a purchase. The value v. cost are totally worth it.

2 de septiembre de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Worth It!

I worked with Liz, and she was prompt, did a great job, and answered all my questions. I couldn't be happier with the services I received.

23 de enero de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Do not trust this company

Do not trust this company! I signed up for resume services and they couldn’t get me booked in a timely manner for an interview to start the process after paying for the expedited rate. I called immediately and they told me it would take 30 days to show up as a credit on my credit card. I have been chasing down a refund for over two months and still do not have it after they shared that everything was refundable if you haven’t started the process with them. I couldn’t start the process based on how overloaded their team was. They should not be offering expedited services if they cannot provide the services at the time and schedule for the executive they are supporting.

3 de febrero de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de storeylineresumes.com

Respuesta de storeylineresumes.com

Hi Sarah!

I want to address several points in your review to ensure complete accuracy of the situation.

I want to acknowledge your frustration with the refund timeline. However, I must respectfully disagree with your characterization of our communication and honesty. Our records show we maintained consistent contact throughout this process, responding to each of your inquiries and keeping you updated about the status of your refund.

Regarding the timeline of events, when you requested a refund due to scheduling conflicts, we immediately initiated the process. Throughout this period, we responded to your inquiries and provided updates as we received them from our merchant processor. Most importantly, on February 3rd, we emailed you confirming that the refund was completed, including the specific transaction number for your records.

You are correct that we were unable to provide services – this was at your request for cancellation, which we honored. We do not issue refunds and provide the contracted services.

I also want to point out that scheduling can sometimes be wide open or have limited availability. The expedited services come with a certain set of timelines, but due to conflicting schedules, we cannot always guarantee immediate availability. We do our best to accommodate all of our clients, and when issues arise, we work together to find the best solution.

We take our reputation for honesty and transparency very seriously. While we understand your frustration with the refund timeline, we maintained communication throughout the process and followed all proper procedures to ensure you received your refund.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Would give more stars if I could!

All of the individuals I have worked with at Storeyline are just exceptional. I started with Michelle who was awesome and just spoke to Felicia who is equally as awesome. I am a huge fan of Robyn and now I see that her team is equally as fantastic as she is! I wish I could provide more stars than 5!

30 de enero de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Resume

I was one of the people who was laid off for 9 months. During the beginning of me being laid off I was really needing my resume to be re done. I reached out to Robynn and she got me set up with her team and they did my resume and it was one of the best resume I ever had. I also like to recognize Robynn for answering any question that I had about jobs, HR questions etc.

26 de junio de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

This was an amazing experience

This was an amazing experience. The team at Storeyline Resumes exceeded my expectations and renewed my confidence. If you are struggling in your job search, I highly recommend their services.

24 de enero de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

10 Star Experience!

Professional and knowledgeable team-beyond impressed. Every team member I spoke with was incredibly helpful, responsive, and highly professional. I've used other well known resume companies in the past-outsourced their writers, was never able to communicate via phone, only email. With Storeyline Resumes, they're incredibly thorough and take the time to get to know you, your work history and your futures aspirations. Hiring Storeyline Resumes is a great investment. They offer different packages depending on where you're at in your career and also assist in creating a great LinkedIn profile. I couldn't be happier and am already recommending them to everyone I know. :)

14 de enero de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de storeylineresumes.com

Respuesta de storeylineresumes.com

Hi Kim!

Thank you so much for the glowing review! We're beyond thrilled to hear you had such a positive experience with us. We truly appreciate your recommendation and are excited to continue supporting you in your career journey!

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Not recommended for senior/executive-level resumes

Not recommended for senior/executive-level resumes. The process lacks guidance on summarizing experience effectively and relies solely on your input. The provided Word document is poorly formatted, doesn’t print correctly, and isn’t compatible with Applicant Tracking Systems, requiring extensive manual adjustments. This volume-focused service offers little value for senior roles, even with the executive package.

20 de enero de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de storeylineresumes.com

Respuesta de storeylineresumes.com

Hi James,

I’d like to clarify a few things. Your project was completed over two years ago, on January 10th, 2022, and we haven’t received any feedback from you since, which makes this review quite surprising.

At the time, your project was finalized with just two rounds of minor edits, and we made sure to provide you with both an ATS-friendly version of your resume as well as Word and PDF versions. The Word version is intended to be used for personal edits only, while the ATS-friendly version is the one we recommend for online applications to ensure it passes through ATS systems.

We strive for collaboration throughout the process, but we also rely on your feedback to ensure we capture your career history and goals accurately. I’m more than happy to send you the ATS-friendly version of your resume again to make sure you have the right document for job applications.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Power Resume!

The resume team at Storey Line Resumes are amazing! After completing the overview questionnaire and then meeting with the resume consultant, I had a great resume that really highlighted my skills, talent and experience. Their expertise is in the way they tell your story. You have an opportunity to make edits and then have a resume ready to get noticed! I received many compliments from both recruiters and hiring managers on my new resume and it got me the role of my career! Thank you, Roberta and Team!

15 de enero de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de storeylineresumes.com

Respuesta de storeylineresumes.com

Hi Richard!

Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear that you're happy with your new resume! It was a pleasure working with you. Congratulations on your success, and thank you for trusting us!

Wishing you all the best in your new role!

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Wrote detailed review on goggle and…

Wrote detailed review on goggle and they replied with long BS reply and it is a shame I can not write a reply to dispute.

8 de enero de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de storeylineresumes.com

Respuesta de storeylineresumes.com

Hi Laura!

We're happy to assist you, but in order for us to effectively address your concerns, we’ll need the full context of the feedback you've received, not just brief excerpts. Additionally, we would appreciate having the source of that feedback so we can investigate further. Given the prevalence of scams and marketing tactics in this industry, it's important that we verify any information before acting on it.

We value our clients and are committed to resolving any issues, but we also need your cooperation in providing the details we’ve requested so we can reach a mutual understanding.

Please reach back out to us, we are happy to help.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Paid in full for services - Still don't have my products on 1/7/24. Terrible service and product.

I hired StoreyLine on 8/29/24 after chatting with Roberta (Robyn sometimes - Why does her name change??) on LinkedIn. She seemed upbeat and I liked her content - thought I'd give it a try.

I had a terrible first call. He read from a script, didn't answer questions and was extremely unprofessional and threatening about invoices.

I emailed in and had nice follow up call that salvaged my business so I booked services.

My interview was long and extended, but the interviewer had no clue what my industry was and asked pointless questions. No connection at all.

I received my first draft at the last possible minute of their deadline and it was absolutely terrible. The format was terrible, the content was terrible, and it was not at all what I was sold.

I asked to speak with the writer and it was evaded by a customer care manager - assuming this process is indeed done via AI. I asked for another interview to get the content formatted better with my experience - I was told no unless I wanted to pay another fee. Instead I was provided with multiple resume revisions that were still not inline with my feedback.

I made contact on 9/25 with Roberta (Robyn?) on LinkedIn to discuss issues. She assured me she would look into the issues and get back to me the next day. No response to this date.

I requested a refund and was declined. Keep in mind, I've received nothing but a first draft. Not one thing I've paid for in full.

No one from Storeyline has attempted to right this wrong since 9/27/24. They have not followed up to complete my order or find acceptable solutions, But they're happy to keep my money.

It's 1/7/2025. I still don't have the product I've paid for.

This business is all smoke and mirrors. Terrible customer service. Poor experience from owner.

29 de septiembre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de storeylineresumes.com

Respuesta de storeylineresumes.com

Hello Matthew,

Thank you for sharing your experience. We take all feedback seriously and would like to address each point with factual information from our records:

Regarding Roberta/Robynn: LinkedIn requires users to use their legal names. Robynn is simply a nickname for Roberta, which explains the variation you noticed.

Concerning your first call: Our records include a recording of this interaction. The call proceeded professionally, with all questions answered appropriately. What's particularly noteworthy is that you proceeded to book our services after this call, which seems inconsistent with your characterization of it as "terrible" and "threatening."

About your interview: Our records show that you described your interview as "decent" in direct communication with Robynn. The interview lasted 73 minutes (28 minutes longer than our standard 45-minute allocation) to ensure comprehensive information gathering. Our interviewers are trained to ask specific questions that may not seem immediately relevant but are crucial for creating an effective resume.

Regarding delivery timing: Your first draft was delivered well within our communicated 10-14 business day timeframe.

On writer communication: Our policy of not scheduling direct calls with writers isn't related to AI use - our writers are in-house professionals, some with 20+ years of experience. Instead, we utilize our Resume Review Specialists to ensure consistent, professional communication and feedback implementation.

Regarding your revision requests: We have documentation showing we:
• Offered you a new writer
• Provided a new template option
• Made multiple revisions incorporating your feedback
• Added detailed sections about your business experience
• Offered to refocus the resume toward sustainable/EV/tech sectors as requested

About follow-up communication: We have email records showing:
• Prompt responses to your concerns
• Multiple solution offers
• Detailed explanations of changes made
• Clear communication about our revision process

Regarding refund policy: Our refund terms are clearly stated on our website, which is standard business practice. When you raised concerns, we offered multiple alternative solutions including:
• A new writer assignment
• Template changes
• Content revisions
• A review call at no additional cost

The timeline shows our last communication to you was a detailed email offering solutions, to which we received no response. This contradicts your statement about lack of follow-up since September 27, 2024.

We remain committed to delivering quality service and would still be happy to schedule a review call to address your specific concerns and continue working with you to refine the resume until it meets your expectations

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más