Ik heb een Burrito Grilled Chicken besteld bij Taco Mundo Amstelveen, maar er zat helemaal geen kip in de burrito—alleen rijst en bonen. Ik heb direct gebeld om dit te melden, maar kreeg... Ver más
Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información
Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información
Consulta las opiniones de los clientes
Bijzonder hoe Taco Mundo een compleet kapotte en platgedrukte doos blijkbaar ziet als “goed gevuld”. Sinds wanneer is geplet eten de standaard voor een levering? De taco’s en nacho’s kwamen bes... Ver más
The quesadillas actually taste good, but I had a burrito yesterday that had a gritty/sand-like texture, which completely ruined the experience. The portions are also too small for the price. Even thou... Ver más
De nachos waren oud muf en niet knapperig. Hier bestel ik niet meer, ben er misselijk van. Quesadillas mjah.. veel kaas en volgens mij ook niet vers. Cola lauw. Bezorgtijd 30-40 min. Hele lieve bezorg... Ver más
Información sobre la empresa
Información proporcionada por diversas fuentes externas
Taco Mundo is de fresh food formule voor de Mexicaanse keuken. Met een assortiment dat bestaat uit Tacos, Burritos, Quesadillas, Fajitas, Salades, Enchiladas en andere Mexicaanse en Tex-Mex gerechten, is Taco Mundo hét gezonde alternatief voor fast fo...
Información de contacto
Ceintuurbaan 235, 1012 ZJ, Amsterdam, Holanda
- tacomundo.com
No consta que solicite reseñas
Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas
No ha contestado las opiniones negativas
Así usa esta empresa Trustpilot
Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.
Heel slecht
Heel slecht , 12 ,- voor 2 slappe smakeloze taco,s , vlees ver te zoeken , bestel hier nooit meer
Helft van m’n bestelling niet gekregen
Helft van m’n bestelling niet gekregen, ook had ik aangegeven dat ik geen koriander erin wilde maar hadden ze toch gedaan. Wilde bellen maar waren al gesloten, had een anderhalf uur voor sluiting besteld..
Taco Mundo Dordrecht uitstekend
Het algemene cijfer voor Tacomuno.com geeft niet echt een realistisch beeld. Ik kan me voorstellen dat er best verschillen kunnen zijn per restaurant en dat is niet goed voor de restaurants die het uitstekend doen, zoals Taco Mundo in Dordrecht. Ik heb hier vaker besteld en ze hebben me tot nu toe nooit teleurgesteld. Goede porties, verse producten, lekker eten en altijd op tijd bezorgd. Ga zo door.
matig
Snelle levering, aardig personeel. Alleen patat is echt niet weg krijgen, valt ook niet te compenseren met het zielige zakje zout dat je erbij krijgt
Bedorven kip
Ik heb een paar keren kip bij Taco Mundo in Almere besteld. Meerdere keren stonk de kip.
Iedereen die zelf vaak kip klaarmaakt zou makkelijk aan de kip kunnen ruiken, dat de kip minimaal 1-2 weken in de koelkast of een paar uren op kamer temperatuur heeft gelegen.
De geur is zo sterk dat je al kan inbeelden dat de vlees aan de buitenkant is verkleurd.
Taco Mundo zou moet sluiten en een kwaliteits controle moeten doen, het is het niet waard om je gezondheid op het spel te zetten.
Geen eens 1 ster waard!
Liever geen 1 ster maar je moet er toch minimaal 1 geven. Macho’s besteld met extra kaas. Het is dat het donker was, anders had ik de zak niet eens geaccepteerd maar direct mee teruggeven aan de bezorger. Dit is echt schandalig en zeker voor zoveel geld! Het is alsof de bezorger gevallen is onderweg. Zak was gescheurd en bak nachos open waardoor dit allemaal los door de zak lag. Bakje guacamole gesneuveld en de kaas (zelfs extra kaas besteld en betaald) zat aan de zak en servetten geplakt, weinig zin om dit eraf te schrapen en stukjes servet te eten! Hierdoor ook geen sour cream meer. Hier betaal je dan €14,75 voor en nog eens €2,50 bezorgkosten…
Update: 14-10 keurig telefonisch contact met mij opgenomen vanuit hoofdkantoor, excuses en ik krijg mijn bestelling nogmaals maar dan gratis en goed bezorgd. Keurig opgelost dus! Hierdoor zal ik zeker weer bij ze bestellen
Ik heb nog nooit zoiets slechts gehad
Ik heb nog nooit zoiets slechts mee gemaakt ! Heb restaurant gebeld met de vraag waar ze het vlees hebben gelaten aangezien ik extra extra bestel en er alleen bonen tussen zaten. U krijgt een nieuwe denk netjes zat sturen ze iemand uit de kleuterklas naar de deur met de vraag of ik de oude dan wel even uit de prullenbak wil pakken om te laten zien onbeleefd zooitje dat het er is! Ik sta te liegen voor wat een 15 euro je moet je werk gewoon beter doen want het was niet gekruid geen saus geen salade geen extra kaas geen echt geen vlees. Bah wat een ongelofelijk … restaurant je moet je personeel ook niet van de basisschool halen.
Slechte service van restaurant en klantenservice
2 weken geleden een bestelling geplaatst via de app van taco mundo, met als aflevertijd 18:15.
Om 18:30, maar eens gebeld. Krijg je eerst te horen dat ze er mee bezig zijn, dus dat ik maar even moet wachten. Na de vraag hoelang nog wordt de telefoon doorgegeven en dan zou er iets fout gegaan zijn, maar het was onderweg. Om 18:37 kwam het eten aan. ( Je zal maar op een vaste tijd bestellen, omdat je weg moet ofzo...)
Op het moment dat ik de tas eten binnen open, blijkt dat er 1 bak eten open is gegaan en alles door de tas heen ligt. Nu is dat op zich al vervelend, maar in dit geval nog net iets meer. Er lag nu namelijk kaas over de patat heen en met een kind met koemelkeiwit allergie, had hij dus niets meer te eten. Altijd fijn als je eten besteld en dan alsnog eten moet klaar maken.
Ik heb de klacht op 1 september gemeld bij de klachtenservice. Op 7 september heb ik ze nogmaals verzocht te reageren. Tot op heden nog niets gehoord.
Geef geen online fooi Taco Mundo Thuisbezorgd
Wij hebben een kind werken bij Taco Mundo en omdat hij moest werken en net zijn scooterrijbewijs wist ik dat hij zou bezorgen.
Ik had een bestelling geplaatst en daarna appart een fooibetaling gedaan 15% €3,00.
Toen ik vroeg of hij de fooi had ontvangen zei hij dat hij alleen fooi krijgt van klanten die contant geven.
Ik voel mijzelf flink belazerd. Iemand zit zijn eigen kas te spekken.
Mijn advies, geef nooit online fooi op thuisbezorgd.nl maar contant
Slechte Burrito's en churro's
Burrito's en churro's besteld. Burrito's zijn smaakloos, niet echt warm meer (dat is op zich niet zo heel erg). Salsa die er in zou zitten...lang gezocht. De churro's waren moddervet (beetje vettig ok, maar deze dropen er van). Eerste keer besteld maar sta niet te juichen om nog eens te bestellen.

Respuesta de Taco Mundo
Aangebrand eten, prima opgelost via klantenservice
Zwartgeblakerd, droog en dus oneetbaar vlees in de hamburrito. Heb hier vaker besteld, maar dit viel erg tegen. Maar: klachtenformulier ingevuld, uur later teruggebeld dat we dezelfde bestelling volgende keer gratis krijgen. Prima klantenservice, maakt een uitglijder van de keuken goed.

Respuesta de Taco Mundo
Portions were very big
Portions were very big, I ordered a bowl for me and a fiesta in a box for my kid, it was good

Respuesta de Taco Mundo
Zojuist voor het eerst Taco Mundo…
Zojuist voor het eerst Taco Mundo besteld…..eindstand smaakloos eten, duur en ook nog eens ongeïnteresseerd personeel hier in Dordrecht 👎

Respuesta de Taco Mundo
Taco's waren iets te vettig
Taco's waren iets te vettig, duurde wel even een tijdje voor dat de bestelling klaar was. Het was wel druk in de winkel Amersfoort.

Respuesta de Taco Mundo
Heel slecht en een zware tegen valler Maak waar waar je reclame voor maak en nep niet de zooi
Taco Mundo Mundo nooit meer het is lauw eten Meer chips dan vlees en groenten. Je kan beter een zak chips halen en een paar gehaktstaven dan heb je beter eten dan voor het geld wat je neer leg .Dit is niet vers maar uit de Micro Wave .Eens maar nooit meer .
Zonde van het geld

Respuesta de Taco Mundo
Slecht eten
Slecht eten. Het is koud, patat was rauw. Verkeerd eten binnen dan wat we hadden besteld. De helft wordt vergeten. Totaal niet waard voor je geld. 45 min gewachten, terwijl er na 25 min al stond : de bestelling komt er binnen enkele minuten aan.
Taco Mundo steelt beter dan Sywert van Lienden
Ik voel me na een bestelling va meer dan 30 euro gewoon ge-zakkenrolt door Taco Mundo. Op de foto's van de website gepresenteerde heerlijkheden ( eerlijkheid gebied me te zeggen dat het lekker smaakte) blijken in realiteit minder dan poppenhoeveelheden te zijn. Wat zg. een ruime hoeveelheid voor 2 personen moet voorstellen, laat in werkelijkheid1 persoon ruimschoots hongerig. Niet eens schandalig meer, maar het voelt ronduit frauduleus. Nooit meer!
Lekker en goed
Lekker en goed! Niet goedkoop helaas (vanaf 30€ per 2 ps) maar toch bestellen wij vaak dus deze review is geschreven vanuit ruime ervaring.
Bij de salade zijn de nachos wat slap , misschien een idee deze apart te leveren.
Wel heeeeel jammer dat (in mijn woonplaats) de veggie chicken niet meer te bestellen is!
Soms duurt de bezorging wat lang als het druk is maar dat zal per plaats verschillen.
Wij zijn fan!
La experiencia Trustpilot
Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.
Las empresas pueden solicitar opiniones a través de invitaciones automáticas. Esta opiniones, etiquetadas como verificadas, tratan sobre experiencias genuinas.
Más información sobre otros tipos de reseñas.
Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.
Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.
La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.
Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.







